U kunt achterom parkeren, wij beschikken over 15 parkeerplaatsen.

Bezorgrestaurants in de buurt van Da Fano

1391204086 61
1420960539 60
1437491901 65
1463942081 60
1520148714 60

1. Getracht om met de directie tot een vergelijk te komen omdat men ons ernstig te kort had gedaan bij de zeer beperkte keuze. Men is echter op geen enkele manier bereid om de klant tegemoet te komen. Iedereen is alles schuld behalve zij> echt een voordeel van een televisie restaurant waar een bekende kok de boel moet wakker schoppen. Met dit beleid en omgang met klanten is dit restaurant geen lang leven beschoren.

2. De bediening is zeer vriendelijk, de inrichting goed, maar omdat de zaak vrij leeg was (op zondagavond!) niet heel gezellig. De vogelspinnen (met levend voer in de vorm van insecten..) op de bar werken niet in positieve zin mee. Aantal gerechten op de kaart niet aanwezig. De wijn was prima, het eten was niet verkeerd, maar de prijs/kwaliteit verhouding klopt niet. Van een ossehaas á 23,50 euro mag je een botermals stukje vlees verwachten, geen anderhalve centimeter dik "matig/gemiddeld" bereide biefstuk (ik denk trouwens echt dat we biefstuk hebben gehad ipv ossehaas..). De rodewijnsaus was persoonlijk niet mijn favoriet, maar over smaak valt te twisten. Dit heb ik dan ook niet meegenomen in mijn beoordeling. Voor pasta of pizza zeg ik: Proberen! Maar de duurdere gerechten van de kaart zal ik zeker niemand aanbevelen. €90,- voor een voorgerecht en een hoofdgerecht vond ik het echt niet waard (ieder twee drankjes en koffie na)!

3. Annie Cox

Het was een hartelijke bediening met meer dan voldoende aandacht zonder het gevoel dat dit opdringerig was. De wijn was lekker het eten uitstekend. We hebben nog lekker na kunnen tafelen. Een aanrader.

4. Betreft een leuk vrolijk uitziend restaurant met spinnen (in een terrarium) op de bar. Wij waren er met een wow deal en daarbij was ons in het vooruitzicht gesteld: een drie gangen menu met keuze uit de beste gerechten van de kaart. Gang 1: keuze uit uiensoep of mix salad. De soep was weinig maar prettig van smaak. De mix salad zou een gemiddeld dwergkonijn nog niet gelukkig maken. Groot bord met heel weinig vulling en alleen maar sla met een beetje dressing. Groter was de verassing bij gang 2: Lasagna of iets vegetarisch. Bij niet vegetarisch eten bleef de lasgana dus over. De lasagna was goed van smaak en er was genoeg. Gang drie sloeg alles, een brownie of koffie / thee. Nou kun je deze drank toch echt geen nagerecht noemen dus de keuze was brownie of niets. Op mijn verzoek werd weliswaar een dame blanche gemaakt. Het eten is niet slecht maar er stonden veeeeel meer gerechten op de kaart. Ik heb gekeken en de salade, de soep, de lasagna waren zowat in alle categorieen gerechten de koploper qua goedkoopheid. Alles behalve dus ruime keuze uit de topgerechten van de kaart. Als regelmatig gebruik van deals in restaurant heeft dit restaurant de top drie wel gehaald. De top drie van nooit meer teruggaan wel te verstaan.

5. Da Fano, een knus restaurant dat sinds kort bij ons in het dorp gevestigd is. Ik ben er recent wezen eten en het is ons onverwachts zeer goed bevallen. complimenten aan de kok die mijn kleine neefje zelf een ijsje liet aan tafel liet maken. wij komen zeker terug !

6. Steinbruck

Heerlijk gegeten. Hoewel wij met social deal gereserveerd hadden, was hier geen verschil met een "gewone" reservering. Fijne bediening. Er werd regelmatig gevraagd of het eten goed was en of er genoeg was. Wij komen beslist nog terug.

7. ed holtus

Prima gegeten en fijne bediening.

8. Wij hebben vandaag gegeten bij dit restaurant en dit restaurant wordt zwaar onderschat. Het is een nieuw bedrijf dus dat het kinderziektes heeft dat is normaal. Wij hebben zelf een horeca onderneming in de omgeving parkstad, en we hoorden veel verschillende verhalen over dit restaurant. We zijn dan ook op onze vrije dag bij Da Fano gaan eten zonder vooroordelen om eens te kijken of het nu allemaal wel echt waar was. Ik kan u vertellen dit is een aanrader en we komen zeker terug. Geweldig eten en top gastheerschap. Vind het dan ook echt niet eerlijk dat er zoveel slechte dingen verteld worden over dit restaurant. Ga zo door team van Da Fano, toi toi toi !

9. Zeer fijn restaurant, wij hebben hier lekker gegeten met een gezellige en huiselijke sfeer. De bediening was ook zeer vriendelijk! Zeker aan te bevelen! We zullen snel nog eens terug gaan, top.

10. Wij hebben afgelopen zaterdag gegeten bij dit restaurant en het was super. Het eten en bediening was ook echt top.

11. Afgelopen zondag daar heerlijk gegeten. Snap ook niks van die slechte recensies.
    Eten was lekker. Bediening was super. Hele aardige mensen daar die ook de tijd nemen. Ik kan niks negatiefs bedenken. Zeker een aanrader.

12. Martine en sjeng

Wij zijn vandaag de eerste keer hier gaan eten en waren heel erg tevreden. Vriendelijk personeel en zeer zeer lekker eten en alles tot in de puntjes verzorgt. Wij gaan zeker vaker terug komen.

13. Meer dan een half uur moeten wachten op het voorgerecht in een nagenoeg leeg restaurant. Het hoofgerecht bestond uit frites met varkenshaas (gortdroog en taai) en heeft volgens mij niets met Italiaans eten te maken. De warme groenten bestond uit een paarstukjes keiharde broccoli en een snippertje (eveneens keiharde) wortel. Op de salade ontbrak de dressing. Het geserveerde was vooral zout. Ik ben benieuwd of dit restaurant volgend jaar rond deze tijd nog bestaat.

14. Heerlijk gegeten met 6 personen! Heerlijk soepje en carpaccio als voorafje, de grote pizza en varkenshaasje waren heerlijk met lekkere frites en groente... en als afsluiting heerlijke toetjes, Dame Blanche en Brownie met ijs, heerlijk! En nog een lekkere capuccio na...
    Heerlijk avondje gehad!

15. jessy en dave

Heerlijk gegeten ! Leuke bediening. Restaurant ziet er sfeervol uit, leuke opzet van de verschillende stoelen, genoeg keuze op de menu kaart. Eten werd snel geserveerd. Wij gaan zeker terug al is het voor die overheerlijke pizza's ! Top !

16. susan wijen

Via de socialdeal hier terecht gekomen. Redelijk ingericht zeker als je van tropische dieren houdt, er zit een vogelspin in een terrarium die gezellig een oogje in het zeil houdt. Ook nog een ander beest waar ik de naam niet van ken, zat in een glazen huis met een verwarmingslamp.
    De bediening was aardig en ook best snel, de watertjes werden in een glas geserveerd, zonder flesje! Het voorgerecht was prima en smaakvol en het hoofdgerecht een aanfluiting eerlijk gezegd. Pasta met zalm overbakken met kaas. Het geheel zag er niet smakelijk uit, de pasta was uitgedroogd en hard en de zalm was minimaal. De kaas eroverheen verdoezelde veel. De pizza van mijn gast zag er goed en smakelijk uit, was wel heel erg zout. Het toetje, de chocoladecake met een klein bolletje ijs en een toefje slagroom was redelijk, maar niet wauw!
    Al met al een tegenvallende avond, jammer.

17. Na veel slechte recensies toch een socialdeal gedaan .... Deze kregen wij kado... Top heerlijk gegeten .... Keuken konden wij naar binnen kijken zag en heel netjes uit ... Bediening aardig en niet opdringerig vrouwtje liep wel van de keuken naar het restaurant op en neer .... Kortom weinig of niets op aan te merken als alleen dat 32,75 toch te duur voor ons zou zijn geweest gezien wij Bij de grens wonen waar het stukken goedkoper is ... Toch zullen wij zeer zeker terug gaan ... Heerlijke lambrusco gehad ... Heerlijke spaghetti met zalm gegeten... Gezellig sfeervolrestaurant ...

18. We hebben via parkstad met 4 personen bij Da Fano gegeten. We waren allemaal zeer tevreden. Heel vriendelijke mensen die enorm hun best doen om het hun gasten zo aangenaam mogelijk te maken. Het eten was heerlijk en ruim voldoende.

19. We zijn op 24 augustus op basis van een wowdeal met 4 personen te gast geweest bij Da Fano. Na een probleem gehad te hebben met hoe de wowdeal gewaardeerd moest worden (3 gangen menu ipv vrij uitzoeken van de kaart voor € 40), waren we er niet gerust op hoe de avond zou aflopen. Te meer omdat er recensies waren die niet veel goeds beloofden,
    Niets is minder waar gebleken! We mochten na toezegging van de eigenaar vrij van de kaart uitzoeken en hebben heerlijk gegeten. Het is voor ons onbegrijpelijk dat er zulke slechte recensies over dit restaurant gegeven worden. Het restaurant is absoluut een aanrader. De inrichting is gezellig het eten is echt Italiaans, de wijn (huiswijn en fles) is goed en niet te duur.
    We hadden wat aandachtspunten en die hebben we na afloop, we waren de laatste gasten die naar buiten gingen, met de eigenaar en de mevrouw die de bediening verzorgt, besproken.

Da Fano veel succes!

20. Via Social deal & referencies bij Da Fano te Landgraaf terecht gekomen.. We zijn nu voor de 2 de keer bij Da Fano gaan eten.. De bediening, het eten en de drank.. Gewoon alles op en top.. Zeer gastvriendelijk.. Mogen telkens onze eigen tafel kiezen.. Heerlijke keuzes uit voorgerecht, hoofdgerecht & nagerecht.. En elke keer een andere variatie voor de Social deal gangers.. Maar heb de menukaart ingekeken en qua prijs, kwaliteit zijn ze echt goed... Zeer fijne avonden gehad dus wij gaan zeker terug komen zonder de Social deal actie.. Dus beiden behoud het zo en het wordt zeer zeker een succes bij jullie.. P.s. De biefstuk is echt een aanrader...

21. Een ramp.
    Bij binnenkomst meteen drank en eten bestellen. Voorgerecht carpaccio, lag vol met salade en dressing, van carpaccio proefde je niets meer. Het verkleurde eerste plakje lag ook op bord! Bij mijn parmaham hetzelfde verhaal. Het brood voor bij het voorgerecht kwam pas nadat het voorgerecht al enige tijd op was. De hoofdgerechten waren varkenshaas en medium biefstuk, Het biefstuk was helemaal doorbakken en de pepersaus en de champignonsaus waren identiek met het verschil dat in champignonsaus 1 champignon gesneden was. Het biefstuk van mijn vrouw is terug gegaan en ze kreeg een nieuwe, maar ik was al klaar met het hoofdgerecht.
    Als nagerecht had ik een dame blanche, de glazen coupe was maar voor 3/4 deel gevuld.
    Positief was dat ze maar 4 glazen wijn uit 1 fles halen.....
    Conclusie van ons is, ze moeten iemand in de arm nemen die ervaring heeft met bediening en keuken, anders halen ze de kerst niet. Ik denk dat ze zich het runnen van een restaurant te makkelijk voorgesteld hebben.

We hadden de auto op de parkeerplaats naast het restaurant staan, waardoor je langs de keuken komt. De rolluiken waren naar beneden, en op de vensterbank lag zeker een halve cm viezigheid. Als we dit vooraf hadden gezien waren we niet naar binnen gegaan.

22. Zo`n slecht restaurant ben ik nog nooit tegengekomen, onervaren bediening. Ik kreeg eten opgediend dat bedoeld was voor andere gasten. Tafelgenoot kreeg lasagna van de lidl (sorry Lidl)..
    Niet voor herhaling vatbaar, hint aan de eigenaar, zorg dat de rookgeur verdwijnt van dit oude cafe.

23. Zaterdag 3-8 2013 gaan eten bij da fano, sfeer was zeer goed, het voorgerecht (een carpaccio) was zeer goed, het hoofdgerecht van mij (een biefstuk) was van uitzonderlijke kwaliteit evenals de zalm die mijn vrouw had besteld.
    Als nagerecht hebben wij koffie met een likeur genomen, wat naar onze mening een koffie van zeer goede kwaliteit is. Wij geven Da Fano dan ook zeer zeker een vette 9 en zullen zeker terug gaan.

24. We zijn nog niet in het restaurant zelf gaan eten, maar hebben wel een pizza afgehaald. We hadden allebei een pizza taco. Deze was wel goed warm maar veel te zout dus neem er een glas drinken bij. En er zat geen kaas op en de bodem was best hard dus voor ons geen pizza taco meer. Over de rest hebben wij nog weinig te zeggen.

25. Het koste veel moeite om te boeken omdat telefoon niet bereikbaar was, uiteindelijk via de mail geboekt.
    Het eten was goed maar aangepast aan parkstaddeal.
    Geen drankkaart op de tafel, slechte uitleg wat de keuzes waren en eventueel zoals we later hoorden dat je andere gerechten tegen bijbetaling kon bestellen.
    De pin werkte niet, briefje op de deur maar de deur stond open dus konden het briefje niet zien.
    Koks serveren eten aan tafel in vieze kleding dit kan echt niet.

26. Gisteravond bij Da Fano heerlijk gegeten! Van voorgerecht tot dessert allemaal prima verzorgd. Echt een aanrader!!

27. Martijn

In eerste instantie hebben we telefonisch gereserveerd o.v.v. Social Deal. Hierbij gaf de kok (?) te kennen dat het restaurant helemaal vol zat die avond en dat we een andere keer opnieuw moesten proberen. Ik vertrouwde het niet geheel en liet mijn vriendin met een andere telefoon terugbellen, zonder vermelding van social deal en we konden opeens wel terecht?! Toen ze op het einde van het gesprek vermeldde dat we SD bonnen hadden, werd het even stil. Enfin, aangekomen in het restaurant hebben we ruim een uur gewacht op het voorgerecht. Dit was het 'beste' gerecht van die avond. De lasagne die we als hoofdgerecht gekozen hadden, was niet gaar. De lasagnebladen waren nog rauw en het bakje waar de lasagne inzat kon je gewoon vastpakken... Het dessert was een keuze uit tiramisu en dame blanche, want de verse aardbeien met vanillepudding waren op. Mijn tiramisu bestond uit een opeenstapeling van vingerkoekjes waar zojuist warme koffie overheengeschudt was met daarover een zeer dun laagje mascarpone en cacao poeder. De koekjes waren nog keihard...

Alles bij elkaar een zeer slechte ervaring, zelfs voor het geringe bedrag van de Social Deal bonnen. Ik kan het restaurant aan niemand aanraden en tenzij het roer niet omgaat in de keuken, zal ik er zelf nooit meer komen.

28. Met social deal gegeten afgelopen zaterdag. Leuke inrichting, goede wijnkaart en de moscate is heerlijk. Het 3 gangen menu was goed gevarieerd en voor mijn man ook fijn want er zat een vegetarisch gerecht bij de penne. Al forno was goed gevuld, ook de tiramisu als nagerecht was goed van smaak. Zeer gastvrij ontvangen en zeker voor herhaling vatbaar. Echt een aanrader!

29. Met social deal bij da fano gaan eten.

Het menu stelde weinig voor. Voorgerecht dat een kind van 6 jaar met gemak kan maken.
    Bij de hoofdgerechten weinig keus. Alle drie de keuzes waren in principe bereid met dezelfde veel te zoute saus. Alleen de pasta had een andere vorm. Bij de ene zat als extra een beetje worst en bij de tweede een beetje gehakt en bij de derde wat groente. De nagerechten waren wel lekker van smaak.

De kok mag terug naar school.
    Zeker geen aanrader.

30. Begonnen met een glas van een soort appelsap met bubbels, wat achteraf 5 euro per glas bleek te kosten!! Eten matig, zeker als je vaker gaat uiteten en kunt vergelijken. Salade met dressing, schijfjes tomaat, komkommer en 2 olijven. Als hoofdgerecht keuze uit spaghetti met worst, spaghetti met biefstuk en penne uit de oven. Bleek pasta met saus uit een potje en 2 plakken kaas erover.. Nagerecht was nog het beste. Vriendelijke bediening, maar dat was het dan ook.. Geen aanrader, voor dit geld hadden we thuis lekkerder kunnen eten!

2,1
  31. Marco & Petra

Wij hebben vandaag Super lekker gegeten bij Da Fano. We hebben ons laten verrassen, en kregen een heerlijk menu voorgezet. Super mooie gerechten, bereid van heerlijke verse ingrediënten en met veel liefde en zorg bereidt. En dat was ook te proeven. We hebben een hele fijne en een gezellige avond gehad. Omringt door twee lieve mensen die echt hun best doen om het ons naar onze zin te maken. Echt een aanrader. En wij gaan ook zeker een keer terug.

32. Ton Banken

Wij hebben afgelopen zondag met een Social Deal kennis gemaakt met dit nieuwe restaurant. We vonden het er qua sfeer best gezellig uitzien. Verscheidenheid van meubilair werkte verfrissend, soms misschien iets te zeer tweedehands uitziend. Niettemin leuk.
    Het eten was goed, iets meer aankleden misschien maar verder goed van smaak. Salade mocht iets meer dressing en ingrediënten.
    De bediening was zeer beleefd, vriendelijk en zorgzaam. regelmatige navraag of alles goed was en geen lange wachttijden voor en tijdens de drie gangen.
    Het is een beginnend restaurant, dat is zichtbaar, nog een beetje onwennig (geen bestek bij het hoofdgerecht). Maar iedereen deed zijn best en dat is ook wat waard.
    Gewoon doorgaan met jullie formule dan komt het uiteindelijk helemaal goed.

33. Mark 13 punten

Op zondag 05 mei heb ik de Pizza van het huis besteld. (Een Pizza Da Fano.)
    De bediening was vriendelijk en de sfeer in het restaurant was goed!
    Ik had binnen 15 minuten mijn pizza lekker warm geserveerd gekregen!
    De ingrediënten voor zover ik heb gezien: de aubergine, courgette, mozzarella, uitjes ,Italiaanse salami en paprika waren allemaal lekker en vers!
    De Italiaanse salami vond ik erg lekker, en was van goede kwaliteit!
    Ik kan de pizza da Fano in ieder geval iedereen aanraden!
    Ik wens jullie veel succes en tot de volgende keer!!

34. Rachel W

Ik zie al die negatieve recensies, en ik begrijp nu ook een beetje waarom.

Superlang moeten wachten en er wordt nauwelijks aandacht aan je besteed. Het eten is minder dan middelmatig. Ik vraag me af waar men 'italiaans' heeft leren koken hier... Niet in Italië in ieder geval.

De kwaliteit van het eten zelf was ook matig. Een beetje 'fabriekseten' vond ik het.. van dat voorgemaakte voedsel.

Pluspuntje was de leuke opzet van de stoelen, alhoewel dat eerder overkwam als 'toeval' dan dat het de intentie was.

Ik kom hier liever niet meer.

1,1
  35. Ray 11 punten

Van de week bij Dino (Da Fano) gegeten.
    Resaurant is gezellig gemaakt.
    Het verschil van meubilair doet gezellig aan.
    Het eten was gewoonweg goed en er was gewoonweg niets op aan te merken.
    Snap helemaal niets van de negatieve recensies.
    De prijs staat goed in verhouding met de kwaliteit.
    Wat willen we nog meer.

Dus tevreden klanten, ga zo door Dino. Tot een volgende keer.
    En heel veel succes gewenst met jullie nieuwe zaak.

36. Afgelopen vrijdag bij Da Fano gegeten.Wij hebben lekker gegeten, de tijd tussen de verschillende gangen was goed. Bediening was vriendelijk en men kwam regelmatig vragen of alles naar wens was.
    Wij hadden een gezellige avond.

37. Vandaag 28 april 2013 gereserveerd in dit restaurant voor 13.30 uur. We stonden aan een gesloten deur en na herhaaldelijk te hebben gebeld en ingesproken in hun voicemail zijn we maar weer weggegaan.
    Het restaurant zou om 12.00 uur open gegaan zijn. Tot nu is er geen contact met ons opgenomen. We hadden via Social Deal vouchers gekocht.
    Zeer teleurstellend, men had ons telefoonnummer om ons netjes te kunnen afbellen.
    We nemen contact op met Social Deal.
    Fam. Riem

38. Super goed gedineerd, met een heerlijke wijn, aan te bevelen: het biefstuk van het huis, en voor mijn vrouw super lekkere scampis, compliment aan Dino en zijn nieuwe kok. Met plezier tot de volgende keer.

39. Ofschoon er overwegend slechte recensies op deze site staan, hebben mijn man en ik toch besloten in dit restaurant te gaan eten. We waren echt verbaasd, het was er gezellig, vriendelijke bediening en het eten was heerlijk. Echt voor herhaling vatbaar! Wij wensen dan ook veel succes!!!

40. Slecht, lange wachttijden, geen aandacht van het personeel voor hun gasten, weinig keuze.
    De gerechten die we kregen zoals bv een salade was bij iedereen heel anders en erg droog, net konijnen voer. Wij hebben ons voorgerecht pas naar een en een half uur gekregen. In totaal hebben we over het drie gangen menu dat we allemaal met een social-deal hadden 3 uur gedaan en het waren echt geen geweldige gerechten. Viel heel erg tegen!!!!

41. Ik vind dit maar een beetje een vreemd restaurant.
    Afgezien van de gastvrouw is de bediening nogal ongeïnteresseerd en vooral erg onervaren. Beetje meer sturing.

Maar het eten is echt om te huilen. Ik kan dit toch echt niet Italiaans noemen, ik weet niet waar de kok zijn "Italiaanse" ideeën opgedaan heeft, niet in het Zuiden in ieder geval...

Het duurde erg lang. En het eten is gemiddeld tot slecht. Komt allemaal een beetje kant-en-klaar supermarkt over.

Het interieur is oké, als ik dan een pluspunt moet geven.

42. Tja, waar moet ik beginnen.... Allereerst een voorgerecht besteld, dat niet klopte met de kaart. Ik had 4 verschillende soorten italiaanse worst besteld. Dit bleken er 3 te zijn met nog wat tonijn en garnaal. Dit staat totaal niet op de kaart aangegeven. Het vlees waren trouwens gewoon plakjes worst uit de supermarkt, dit kan echt niet.
    Hierna het hoofdgerecht besteld. Mijn eerste keuze bleek niet op voorraad te zijn dus maar snel een ander gerecht moeten bestellen. Hierbij werd verzuimd te vragen of er pasta/friet bij moest. Hier kwamen ze na een half uur achter. Bij het weglopen van onze tafel was de serveerster het alweer vergeten dus moesten we nogmaals aangeven wat we als bijgerecht wilden hebben. In totaal bijna een uur gewacht op ons hoofdgerecht. Over de smaak valt te twisten, ik vond het 'oke'. Maar ook niet meer dan dat.
    Het nagerecht werd hierna besteld. Omdat ik geen zin had lang te wachten en de kwaliteit niet erg top was heb ik een koffie besteld. Iemand anders aan tafel durfde de gok aan en bestelde een Tiramisu. Hoewel dit niet zo lang op zich liet wachten, was het geen tiramisu te noemen. Het leek meer op een cake dan iets wat in de buurt van Tiramisu komt. (geen mascarpone, geen lange vingers gedrenkt in koffie) Deze klacht hebben wij ook ingediend en hoefde de Tiramisu dan ook niet te betalen wat overigens wel netjes is. Echter een smoes als: 'deze tiramisu is door een echte italiaan gemaakt en iedereen maakt hem anders' kon bij ons op weinig sympathie rekenen.

Al met al: genoeg werk aan de winkel voor dit restaurant.

tops: de sfeer van het restaurantje is oke, muziek is niet vervelend en het interieur is best oke aangekleed. Gastvrouwe is aardig en behulpzaam.

tips: serveerster heeft geen kennis van het vak; leer bijvoorbeeld de kaart. (een tapcursus is ook niet verkeerd). de keuken heeft wellicht extra personeel nodig, met name iemand die gespecialiseerd is in de italiaanse keuken

43. Via Social deal gereserveerd (dus je weet hoeveel gasten waarvoor komen)!
    Het personeel is nog niet helemaal klaar voor het runnen van een restaurant, onzeker en chaotisch.
    De gezichten van de gasten spraken voor zich, hun blik was gericht op de keukendeur (waar blijft mijn eten)..
    De hoeveelheid eten was okay, over de smaak valt te twisten, behalve het toetje; een brownie met 1 bolletje ijs, slagroom en koffie of thee toe dat was heerlijk.
    De hulpkok had het die avond laten afweten, excuses in de vorm van een drankje op de zaak kwamen vrij laat op de avond.
    Er moet nog veel verbeteren ik hoop voor ze dat ze het gaan redden. Succes!

44. J.Triepels

Via social deal gereserveerd maar 3 uur voor een simpel 3-gangen-menu is niet te doen.
    Het zat vol toen we aankwamen maar niemand had eten op tafel. Er was duidelijk wat mis. Kwam geen beweging uit keuken, en als er wat kwam kreeg 1 persoon aan tafel wat en de andere kreeg het weer veel later.
    Een uur op voorgerecht moeten wachten en daarna nog langer op het hoofdgerecht.
    Opeens kwam nog personeel aan en verdween naar keuken en we dachten dat het toen vlugger zou gaan maar nog niet echt.
    Ondertussen waren mensen al klaar en vertrokken ook met een kwaad gezicht.
    Later toen iedereen (die er nog was), kwam de kok en verontschuldigde zich dat het zo lang had geduurd omdat zijn hulpkok hem in de steek had gelaten en dat hij alles alleen had moeten doen en bood iedereen een drankje van huis aan.
    Prima, maar dit hadden ze veel eerder moeten doen toen het restaurant nog vol zat!
    Sorry, geen tweede keer meer.

45. Ik was met mijn vrouw uitgenodigd om in het nieuwe Italiaans-Restaurant Da-Fano in Schaesberg, een drie-gangen menu te nuttigen. Als Liefhebbers hadden we onze verwachtingen, maar deze werden verre overtroffen. De samenstelling was prima zoals ook de smaak die goed getroffen was. Het flesje wijn werd correct opgediend en paste goed bij het menu. De bediening was ook correct en vriendelijk, beslist niet opdringerig. Prima dus......Tot het volgende bezoek!

46. Met voucher van social deal op een vrijdag gaan eten:
    - de 2 dames in de bediening konden de drukte ( meeste mensen met voucher social deal ) absoluut niet aan en waren onervaren
    - eten van redelijke kwaliteit
    - duurde allemaal veel te lang, zowel het eten als het drinken lieten veel te lang op zich wachten
    - helaas: zal er zelf nooit meer heen terug gaan, nog niet voor het geringe bedrag via social deal en zal het ook aan niemand verder aanraden.

47. Onlangs gebruik gemaakt van social deal. Voorgerecht viel behoorlijk tegen. Verschillende soorten worst? Het leek wel worst van stegeman en geen originele italiaanse salcissa. De pasta was wel redelijk maar de parmezaanse kaas was uit een zakje van de lokale (goedkopere) supermarkt. Dus geen echte parmezaanse of grana padano. Dessert was een keuze uit 2 ijsjes. Lekker makkelijk en goedkoop.
    Op deze manier ben ik bang of deze zaak het niet lang zal volhouden indien er niet snel een verbetering optreedt.

48. manuel&sam

Lieve suzanne en dino.

Wij vinden sfeer en de antourage geweldig, we worden altijd in de watten gelegd door jullie. Het eten is ook hartstikke lekker. Service is ook goed. We komen binnekort weer een lekker hapje bij jullie eten....en ff lekker na tafelen hihihi....veel liefs manuel&sam en lola en ninio.

49. Met de socialdeal gaan eten bij dit restaurant. Keuze hoofdgerechten erg opvallend: 2x penne en 1x kabeljauw filet: zowel 1 penne gerecht als de kabeljauw staan niet op de reguliere kaart... Ook geen pizza mogelijk.... Duurt overigens erg lang: we heb 2,5 uur erover gedaan voor bruchetta, pasta en een ijsje: niet handig met 2 kleine kinderen en dat terwijl het niet vol zat...

De reguliere kaart vind ik overigens zeer beperkt en vrij kostbaar!

De smaak was ook niet erg bijzonder: mijn idee bij de penne: grand d'italia pasta, courgette, tomaat en een zakje saus....

Het meubilair is inderdaad bij elkaar gezocht maar de stoelen zaten prima en de rode banken zorgen voor een welkome afwisseling!

De bediening kan nog een hoop leren: je zag dat ze erg onervaren waren.... glazen vielen om en afruimen: 2 handen 1 bord....
    Maar een groot compliment voor de vriendelijkheid en de behulpzaamheid: we waren met 2 kleine kinderen: kindergerechten werden snel gebracht en zelfs opgewarmd.

Overall niet geweldig: ik ga niet nog eens....Ze moeten mijns inziens snel verbeteren om te overleven...

50. Super goed gegeten, bediening vriendelijk, we hebben de keus van ons eten aan de kok overgelaten, wat hij perfect heeft ingevuld. Top!!

51. K. Franssen

Vandaag met 15 personen bij DaFano gegeten.
    Eerst geschrokken van heel slechte recenties.
    Ervaringen waren nogal wisselend, maar gemiddeld wel een voldoende.
    Het is wel belangrijk dat je wat tijd reserveert. Indicatie: voor een 3 gangenmenu ca 2,5hr.

52. Bij binnenkomst viel meteen al op dat het meubilair een bij elkaar geraapt zooitje is. Wellicht is dat een hint voor potentiële gasten om zich nog te bedenken.. We hebben in totaal 2,5 uur over ons restaurant bezoek gedaan. Zo lang heb ik nog bij geen enkele Italiaan in mijn hele leven door gebracht. Het erge was nog wel dat het eten zeer matig was. De soep was smaakloos en het hoofdgerecht was lauw en niet goed gaar. De menu kaart is erg beknopt; er was slechts keuze uit een aantal pizza’s. Ik wens deze zaak veel succes, ze zullen het nodig hebben.

53. schoonbrood

Duurt veeel te lang! Heb 2,5 uur erover gedaan voor bruchetta, pasta en een ijsje. Het aanbod via social deal is nep. Je komt nooit uit op de helft van het bedrag als je alles bij elkaar op telt, je betaalt dus te veel. Nb. worden als hoofdgerecht 3 keuze menu's aangeboden, 2 x pasta en een keer vis, eh.. waar is de pizza?
    Voor mij geen tweede keer.
    De kwaliteit van het eten is zeer matig.