Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lamswaarde verdeeld zijn.

1. Luc Roman

Vriendelijke ontvangst en bediening. Prachtig terras. Super lekker eten. Zeer verzorgd. Kortom 10/10
    Is zeker en ommetje waard.

2. Mariska van Dorsselaer

Heeeerlijk menu tijdens de restaurantweek! Eerder ook al lekker gegeten en vind het ook super dat je evt. Ook gewoon een tournedos kunt bestellen. Top en vriendelijke, toegankelijke bediening, mooie setting, kortom TOP en ga zo door!

3. Edwin Cornelissens

Super lekker gegeten met een super bediening bij het mooie vernieuwde Petrus & Paulus!

4. Ria en Jacques Huijskens

Verrassende samenstelling van de verschillende gerechten door chef Yannick. Smaak en belevenis geven een bijzonder fijn gevoel. Chapeau.

5. Als vanouds lekker eten, goede sfeer en vriendelijke bediening!

6. juliaan

Uitstekend. Gaan lunchen en een overheerlijke bouillabaise gegeten, voortreffelijk kaasplankje en sublieme calva. Genoten, een kok die het eten met liefde maakt, dat proef je!

7. Echt goed gegeten, een tafel vol tevreden mensen die genoten van lekkere, verse en mooi ogende gerechten.

Je proeft de passie in elk gerecht, de smaken kloppen en gaan mooi samen, als kers op de taart werd de amuze aangepast aan de zwangere in het gezelschap.

Onder de indruk en zie een mooie culinaire (*) toekomst voor P & P.

8. fam.Voswijk

Vanmiddag overheerlijk gelunchd samen met vrienden. We werden zeer gastvrij en hartelijk ontvangen. Na dat de drankjes besteld en geserveerd werden, kwam chefkok Yannick aan onze tafel om uitleg te geven m.b.t. het menu.

De amuse, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert waren allen op zich kleine kunststukjes. Alles was voortreffelijk van smaak.

De bediening en keuken waren uit de kunst en zeker onze 5 sterren waardering waard.

9. Gerda de Nijs

We hadden een leuke plaats buiten onder overkapping! Eten was erg lekker en bediening dik in orde! 👍🏼

10. Wij hebben gisteren hier gegeten en de ervaringen zijn wisselend, over het algemeen ok maar niet zo culinair verfijnd als gehoopt.

De ontvangst is hartelijk en de mogelijkheid om boven even voor te borrelen is prettig.

Aan tafel gekomen serveert men eerst de boter voor het brood, kruidenboter en zoute boter, helaas is de kruidenboter niet zelf gemaakt, simpel te maken en zonder die zoete ondertoon dus een gemiste kans. Grappig is dat het brood zelf in eerste instantie vergeten wordt daar moet ik zelf even om vragen na het voorgerecht.

De Amuze die na de boter geserveerd wordt is lekker, het glaasje smaakt naar erwtensoep met een vleug spinazie en een zoutje in de vorm van spek van het buurvarken. Het schuimpje van rode biet met een blaadje groen en een mousse kwam niet zo tot zijn recht, vlak van smaak maar dat kan ook door de combinatie komen met de nogal heftige soep amuze. Misschien een idee om ze in de omgekeerde volgorde op het bord te leggen waardoor je automatisch eerst het schuimpje eet?

Het voorgerecht wat ik had was Gamba's op een bedje van Paëlla met knoflookschuim. De gamba's lagen met de poten naar boven en werden met kop geserveerd, jammer dat er geen apart bordje voor deze koppen mee geserveerd werd en dat ze ondersteboven op de paëlla lagen, het zou aantrekkelijker ogen als ze gewoon lagen. De overheersende smaak was vooral die van een beetje kleffe paella, zout en kerrie(?), de gamba's misten elke smaak, een groot gemis was een zuurtje of een zoetje in dit gerecht, als tip zou ik meegeven citroengras oid gebruiken en geen zout in de paella maar de gamba's juist iets extra zouten zodat ze mooi uitkomen icm de meegeleverde citroen die er nu niet bij was. De knoflookschuim smaakte naar niets en voegde niks toe behalve een wat betere look. Ik denk echter dat Jannick met wat finetuning hier een prachtgerecht van kan maken....

Het hoofdgerecht was een Rossini classico, medium gebakken. De Rossini was keurig gebakken en nog NET medium maar:
    Bij een rossini hoort het brood onderop te liggen zodat dit de jus enz. opneemt en zachter wordt zodat je hem makkelijker doseert bij het vlees. Jammer was dat de ganzenlever ontbrak en deze kwam 5 minuten later los geserveerd waardoor mijn vlees net te ver doorgaarde op het bord.
    Kwa smaken was het keurig maar ook hier kon een zoetje of zuurtje in de vorm van b.v. een frissee saladepluk of wat andere groene garnering een oplossing voor bieden. Helaas zat er geen frisje in de vorm van sla oid er niet bij, een gemiste kans. De ganzenlever was erg goed gebakken en had een perfecte cuisson mijn complimenten wat dat betreft!

Ik heb ook de kreeft op wijze van de chef mogen proeven en daar ben ik wat minder mild over, vlak van smaak en heel veel kaas, dat kan je VEEL beter Jannick! Ook hier ontbeerde een frisje in het gerecht.

Na het hoofdgerecht hebben we besloten af te rekenen en het was totaal zo'n 95 Euro. Eerlijkgezegd vindt ik dat aan de hoge kant gezien bovenstaand verhaal. Ik denk dat een hoop van bovenstaande oneffenheden makkelijk kunnen worden opgelost door wat betere eindcontrole in de keuken en: ga proeven bij b.v. Het vlasbloemeke in Koewacht.

Tenslotte, ik denk dat Petrus en Paulushoeve een mooie toekomst heeft met een kok die op deze leeftijd al zoveel goede kooktechnieken beheerst, alleen is het smaakpallet nog wat ruw en kan nog wat tuning gebruiken.

PS
    Ook denk ik dat deze kok nog steeds rookt en dat de smaken daarom zo vol/zout/rond/BAM zijn, mijn tip zou dan ook zijn stop met roken dat tast je smaak echt enorm aan.

11. M. Van Erp

Wat een zeer aangename verrassing! Op eerste paasdag zijn we hier a la carte gaan eten met een groep van 6 mensen. Eerlijk gezegd zonder al te veel verwachting vertrokken, maar de Petrus en Paulus Hoeve heeft veel indruk gemaakt. De ambiance is aangenaam, de sfeer past uitstekend bij de omgeving buiten. De nieuwe chef kok is ambitieus, en maakt die ambitie meer dan waar! Het eten was heerlijk, smaken waren zeer goed op elkaar afgestemd en een streling op de tong. Het personeel is allemaal even vriendelijk, je voelt je echt zeer welkom als gast.
    De prijs daarbij is ook heel erg goed. Het restaurant staat aangemerkt in de Michelin gids; ons advies, ga voor die Michelinster, dat zou jullie goed staan!
    Wij komen als tevreden gasten heel graag nog eens terug.

12. Wat een heerlijke zondag avond bij P&P. Allereerst een zeer hartelijke ontvangst met heerlijk voorgerecht, hoofdgerecht en een tevens prachtig nagerecht. Top!
    Bedankt.

13. Ik heb hier de kerstbrunch genoten en was erg blij met de hartelijke ontvangst, de kwaliteit en veelzijdigheid van het buffet (alleen die soesjes aan het einde zijn bekkebrekers dus pas op!)

Wat mij betreft voor herhaling vatbaar, binnenkort zal ik hier ook eens echt gaan dineren want ik hoor veel goede dingen over de jonge maar ambitieuze chef jannick!

14. André de Winkel

Op tweede kerstdag 2011 heb ik hier met mijn zus en haar man uitstekend gegeten. We hadden een afwisselend 6 gangen diner met goede wijn. En ik ben doorgaans geen wijndrinker. Het menu was verrassend en erg lekker. Zeker een aanrader.

15. Prachtig ambitieus restaurant in een schitterend pand met een ambitieuze enthousiaste kok. 2 amuses werden al gratis neergezet, een mosselsoepje en een grote curry/lams bitterbal en ze waren beiden zeer bijzonder te noemen. En erg lekker. Daarna als hoofdgerecht voor 2 personen de cote a los genomen. Dit enorme stuk vlees werd eerst heel getoond en daarna voorgesneden geserveerd en was met de portsaus verrukkelijk. Het was alleen een beetje jammer dat er op die dag nogal wat jonge kinderen rondrenden maar daar kan de eigenaar natuurlijk niets aan doen, die is nu eenmaal niet verantwoordelijk voor de manieren van de gasten. Dus, een aanrader!

16. Koken is kunst als je hier geniet van de kookkwaliteiten van Yannick en zijn gedreven team. Passie, gevoel en respect voor het produkt en gastheerschap zoals het hoort. Prima entourage en supermooie smaakcombinaties.

BOB-arrangement zijn mooie wijnen in mindere hoeveelheden.

Reserveer tijdig voor deze geweldige ervaring.

Culinaire groet, Arnold & Désirée de Brouwer.

17. We hebben hier met de hele familie gegeten was erg goed verzorgd.

18. Zo rondom de feestdagen was het weer erg goed om op korte tijd weer te mogen aanzitten aan de gezellig gedekte tafel.

Te genieten van een sprankelende Cava, op een gelukkig 2010.

Maar vooral te genieten van het "puikje van zalm", ook al hebben we wild gegeten.

Met een super lekkere vooraf en een ooglijk mooi hoofdgerecht, zijn onze smaakpapillen zeer goed geprikkeld en hebben we ons te goed gedaan aan de Chefkok zijn gerechten.

Met de sfeer en de gezellige en nette-vlotte bediening erbij, zijn wij het jaar heel goed begonnen.

Ga zo voort, Fam. Mahu en medewerkers.

Geweldig.

B&W. Baart.

7-01-2010

19. 'n Restaurant waar service, kwaliteit en aandacht hoog in het vaandel staan. Goede sfeer.

Al verschillende keren heerlijk gegeten.

Top.

Echt een aanrader.

20. Als je in Zeeuws-Vlaanderen woont of het bezoekt is het beslist de moeite om hier te gaan eten.

We eten hier regelmatig en de menukaart is elke keer weer verrassend. Steeds weer aangepast aan het seizoen.

Prijs kwaliteit verhouding is prima.

Echt een aanrader!

21. Ik eet hier zo'n 1 x per maand en vind het top.

Goeie service, verrassende en vernieuwde keuken.

De passie straalt er vanaf.

Ik wil het iedereen aanraden als je in Oost Zeeuws Vlaanderen wilt gaan eten om een bezoekje te brengen aan de Petrus en Paulus Hoeve!

Met vriendelijke groet.

Tamara.