1. Bert Pfeiffer

Het is alweer een paar jaar geleden dat ik er mijn laatste bal gehakt at. En ik bewaar daar de beste herinneringen aan. Tof restaurant & bediening en echt een dynamische truckerssfeer.

2. I.H. Elting

3. Heerlijk gegeten! Sfeer erg gezellig, lekker normaal. Eten hartstikke lekker, verder een echte kroegsfeer, mensen aan de bar, muziek op de achtergrond. Als je van lekker normaal houdt is het een echte aanrader. De carpaccio is overigens onwijs lekker!!

4. Viel tegen, zeker niet aan te bevelen. Bediening heel gewoon, eten werd geserveerd op een kale tafel, niet eens place mats. Vlees erg droog, de patat en de sla waren lekker. Jammer, hadden er meer van verwacht. Elders zijn we beter gewend. Verder is de prijs voor deze menu's zeker niet goedkoop.

Gr fam bakker medemblik , 02-09-2015.

5. Als chauffeur had ik interesse voor een routier menu. Deze was op. Dan maar de plate van 18.50. Dit was een heerlijke ossehaas met satésaus met friet en sla. Alleen ik had gevraagd of het met aardappels en warme groente kon. Dat was oke. Wat tegenviel was dat dat je hier dan weer 2.50 extra kost.

6. Wendy Hopman

Hier kun je heerlijk eten. En dat weten de chauffeurs ook maar al te goed. Zeker een aanrader!