Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lage Zwaluwe verdeeld zijn.

1. Pareltje aan de haven. Het eetcafé-menu is standaard, maar de uitvoering is top! Reserveren op warme dagen.

2. We zijn al jaren vaste klant, jaren genoten van het lekkere eten.

Helaas, is dit erg veranderd.
    Al 2 keer eerder aangegeven.
    Aangebrande Shoarma
    Pizza's kei hard.
    Vandaag 3 pizza's besteld waarvan er 3 halve pizza's in de kliko verdwenen zijn.

Mijn tandvlees en lip kapot van het eten van een pizza.

De service is slecht.
    Oké dus je gaat niet meer bestellen, nee, Oké, prima dag mevrouw.
    Dus van ons geen bestelling meer.

1,2
  3. Chinees-Indisch Lage Zwaluwe

De grote loempia’s zijn hier heel erg goed. Zijn goed gevuld met ham, kip en groenten. Zo goed als hier heb ik ze nog niet gehad. Echt een aanrader.

4. Geen prettige ervaring! Ik herken het reataurant ook niet in de andere reviews. Het eten was gewoonweg niet lekker. Het was dan ook niet duur, maar zeker ook niet goedkoop. De jonge bediening was ongeïnteresseerd en vergat meerdere malen de opgenomen bestelling. Ook liep de kok met een groot stuk rauw vlees naar buiten. Lijkt me niet hygienisch en het was 30+ graden.
    De aankleding buiten vind ik minimaal en mijn partner vond de muziek echt vreselijk.
    Geen herhaling voor ons dus.

5. Sabrina schelle

We gaan er regelmatig eten en vinden het altijd top bij hier is 't!!! Goede bediening, gezellige sfeer, heerlijk eten, gewoon altijd top

6. Mooie locatie. Maar vooral zeer goed geholpen. Bediening was zeer netjes en aardig en werkte hard. Het eten was gewoon formidabel. Hier komen we graag terug.

7. Goedemorgen.
    U wordt nog vriendelijk bedankt voor de bevestiging van onze afspraak.
    Alleen er was een probleem, toen ik met mijn echtgenote en twee kennissen bij jullie aankwam, deze kennissen waren speciaal uit Maasluis gekomen om bij jullie te gaan eten naar aanleiding van het kranten artikel in de Stem.
    Toen werden we ongeveer de deur uitgekeken.
    Toch maar met veel moeite een plaatsje gevonden voor vier personen.
    We zaten goed en wel toen wij te horen kregen of wij niet wisten dat er een besloten avond was.
    Na een afspraak met bevestiging, personeel dat heel vreemd deed en ons eerst plaats lieten nemen, moesten wij als nog verdwijnen.
    Nou die recensie van de Stem kan resoluut de prullenbak in Ik zal ook hun verwittigen van de ervaring die wij bij jullie hebben meegemaakt.
    Gelukkig konden we bij een ander restaurant wel terecht, zonder afspraak waar ze toevallig nog een tafeltje vrij hadden en waar een heel goed diner werd geserveerd met heel vriendelijk personeel.
    Dus zal ik iedereen laten weten hoe het bij jullie is en ze te allen tijde adviseren beter ergens anders heen te gaan.
    Doe er je voordeel mee.

1 positieve stem1 negatieve stem
  8. Jack boomaars

Nou ik vond de bediening en wat ik op mijn bord kreeg ver beneden peil. Zo vondt ik ook dat de prijs zeker niet in verhouding staan wat ik kreeg. Mijn zien ze daar nooit meer terug

1,1
  9. Gezellige sfeer. Heerlijk eten. Goede bediening

10. Lekker gegeten in een gezellige, ongedwongen sfeer op 2de kerstdag. Niks haastigs, geen 2de zitting, helemaal goed.

11. Wij, van Mooi Werk, hadden Hier is 't als ontmoetingspunt. Twee avonden werden wij warm ontvangen ook al kwamen wij vóór openingstijd. Een welkom waar wij heel blij van worden.
    Het broodplankje was heerlijk en ik kom zeker terug om iets van de menukaart te proeven. Een aanrader voor iedereen: ik zeg...ga het zelf ervaren!!!

12. Super leuke locatie, gezellig, super goed eten en zeer correcte bediening.

13. Wij hebben afgelopen zondag met 2 personen genoten van een heerlijke High-Tea. Het was ruim voldoende en bijzonder lekker.
    Toch had ik een paar verbeter puntjes: leg bij het bestek een servet neer en een schaaltje voor de gebruikte theezakjes. (Stukjes van de borden af zou eigenlijk niet moeten.)

14. Wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid! Je hebt al een compleet menu vanaf €13. Dat wil zeggen voorgerecht (onder andere zalm of champignons op toast of soep), hoofdgerecht (bijvoorbeeld biefstuk of een beenhammetje) en een heerlijke coupe ijs toe als nagerecht. Het is hier altijd smullen en lastig kiezen, alles is lekker! Bovendien kun je hier ook s'avonds nog in het zonnetje buiten eten!

15. familie de Leeuw

We hebben hier genoten van een heerlijke zondagsbrunch (kruidvat/belevenissen voucher). Kregen heerlijke tomatensoep en daarna broodjes met beleg en zoetigheden. Alles van een goede kwaliteit en met een uitstekende bediening. Zeker de moeite waard!

16. Fam. Vervloed

Gastvrij. Het eten was zeer goed en mooi opgediend. Wij komen zeker nog eens terug.

17. Leny de Graaf

19. Met 4 personen een high tea beleefd bij 't Gebaar. Het was super. Alles was overheerlijk en veel.

20. Jerfy Vermeulen

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij 't Gebaar. Gastvrij ontvangen door de eigenaar; die er met zijn team een waar feest van maakt om hier te gaan eten. Een regelrechte aanrader voor iedereen!

21. Hier weer uitstekend gegeten voor de zesde maal. Gastvrij met diverse specialiteiten. Iedere keer is het weer of je thuis komt. Ga zo door.

22. Veel restaurants bezocht maar hier een ondeskundige kok en onbeschofte eigenaar. Het enige pluspuntje; het meisje in de bediening.

1,9
  23. Wat moet ik nog zeggen, eigenlijk niets. Carpaccio echt de lekkerste. Sliptong zoals het hoort. Verder hebben wij weinig toe te voegen. Het cijfer spreekt voor zich. Ga zo door zou ik zeggen.

24. Bijzonder. Wij vonden het een goed geoliede machine, snel vlot en vriendelijk personeel. Kwaliteit goed en ruim voldoende. Top top ga zo door. De ontvangst was zeer vriendelijk. Evenals de bediening! Het eten is er heel goed.
    Een aanrader....

25. Super goede tent! Op zondagavond besteld, als enige nog open maar de pizza was heerlijk belegd met verse groenten. Warm was het ook. Aanrader!

26. Peter Maissan

27. De maaltijd, aan het eind van onze trip naar Londen, op het wisselpunt Lage Zwaluwe, in cafe-restaurant de Witte Zwaan, vonden wij verschrikkelijk.
    Het leek net een fabriek. Je kreeg een blaadje waarop een bordje en een bakje en een ijsbekertje lag, dat aan de lopende band gevuld werd met voedsel wat volgens ons al uren geleden klaar was gemaakt. Mijn reisgenoot had de kipfilet met frites en ik de pasta met kip. De kipfilet was zo gaar dat het in je keel bleef steken, de frites waren klef en hadden een raar smaakje en was niet vers gebakken, de pasta was al koud, en de salade helemaal niet “om naar huis te schrijven”. Het enige wat nog “te pruimen” was, was het ijsje. Kortom wij vonden het tien keer niks, en veel te veel geld voor betaald : € 15,50 ! Kijk, dat e.e.a. snel moet gebeuren omdat de reizigers én de chauffeurs graag z.s.m. naar huis willen is te begrijpen, maar dat je dan zoiets voorgeschoteld krijgt... dat hoeft volgens ons niet. Ik heb het gemeld bij de serveerster die af kwam ruimen én bij de chauffeur. Wij hebben in Londen een belegde croissant en een koffie voor € 15,00 p.p. ! genuttigd, maar als het goed is hebben wij dat er voor over ! Maar bovenstaande vonden wij ronduit schandalig.

28. Helaas was deze tent het wisselpunt voor onze busreis Parijs. Op de heenweg kreeg je voor €2 een lauw kopje thee (uit een thermoskan dus geen keuze in welke thee) en op de terugweg kon je een maaltijd nuttigen voor €15,50. We kozen van te voren vegetarisch en kregen warempel een bord vol pasta met een heel klein beetje roomsaus en 2 wortelschijfjes erin, plus 2 hapjes rauwkost en een softijsje na. Bovendien lagen er op elke tafel briefjes met de mededeling dat consumpties verplicht waren en zelf meegebrachte etenswaren daar niet genuttigd mochten worden. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijkheid meegemaakt.

29. 26 januari 2013 met vieren daar gegeten Het eten was heerlijk, we hebben in een ontspannen sfeer heerlijk getafeld, en met smaak genoten van de maaltijd.Dit adres zullen wij in uiterst positieve zin niet vergeten, wij zullen er zeker nog terugkomen !!

30. 1e Kerstdag genoten van een fantastisch 5 gangen menu ! Als je echt wilt genieten van eerlijk eten en een top sfeer en bediening een aanrader !!