Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lage Zwaluwe verdeeld zijn.

Lekker gegeten in een gezellige, ongedwongen sfeer op 2de kerstdag. Niks haastigs, geen 2de zitting, helemaal goed.

Wij, van Mooi Werk, hadden Hier is 't als ontmoetingspunt. Twee avonden werden wij warm ontvangen ook al kwamen wij vóór openingstijd. Een welkom waar wij heel blij van worden.
    Het broodplankje was heerlijk en ik kom zeker terug om iets van de menukaart te proeven. Een aanrader voor iedereen: ik zeg...ga het zelf ervaren!!!

Super leuke locatie, gezellig, super goed eten en zeer correcte bediening.

Wij hebben afgelopen zondag met 2 personen genoten van een heerlijke High-Tea. Het was ruim voldoende en bijzonder lekker.
    Toch had ik een paar verbeter puntjes: leg bij het bestek een servet neer en een schaaltje voor de gebruikte theezakjes. (Stukjes van de borden af zou eigenlijk niet moeten.)

Wij komen hier al jaren naar volle tevredenheid! Je hebt al een compleet menu vanaf €13. Dat wil zeggen voorgerecht (onder andere zalm of champignons op toast of soep), hoofdgerecht (bijvoorbeeld biefstuk of een beenhammetje) en een heerlijke coupe ijs toe als nagerecht. Het is hier altijd smullen en lastig kiezen, alles is lekker! Bovendien kun je hier ook s'avonds nog in het zonnetje buiten eten!

familie de Leeuw

We hebben hier genoten van een heerlijke zondagsbrunch (kruidvat/belevenissen voucher). Kregen heerlijke tomatensoep en daarna broodjes met beleg en zoetigheden. Alles van een goede kwaliteit en met een uitstekende bediening. Zeker de moeite waard!

Fam. Vervloed

Gastvrij. Het eten was zeer goed en mooi opgediend. Wij komen zeker nog eens terug.

Leny de Graaf

Dirk

Met 4 personen een high tea beleefd bij 't Gebaar. Het was super. Alles was overheerlijk en veel.

Jerfy Vermeulen

Afgelopen weekend heerlijk gegeten bij 't Gebaar. Gastvrij ontvangen door de eigenaar; die er met zijn team een waar feest van maakt om hier te gaan eten. Een regelrechte aanrader voor iedereen!

Hier weer uitstekend gegeten voor de zesde maal. Gastvrij met diverse specialiteiten. Iedere keer is het weer of je thuis komt. Ga zo door.

Veel restaurants bezocht maar hier een ondeskundige kok en onbeschofte eigenaar. Het enige pluspuntje; het meisje in de bediening.

Wat moet ik nog zeggen, eigenlijk niets. Carpaccio echt de lekkerste. Sliptong zoals het hoort. Verder hebben wij weinig toe te voegen. Het cijfer spreekt voor zich. Ga zo door zou ik zeggen.

Bijzonder. Wij vonden het een goed geoliede machine, snel vlot en vriendelijk personeel. Kwaliteit goed en ruim voldoende. Top top ga zo door. De ontvangst was zeer vriendelijk. Evenals de bediening! Het eten is er heel goed.
    Een aanrader....

Super goede tent! Op zondagavond besteld, als enige nog open maar de pizza was heerlijk belegd met verse groenten. Warm was het ook. Aanrader!

Peter Maissan

De maaltijd, aan het eind van onze trip naar Londen, op het wisselpunt Lage Zwaluwe, in cafe-restaurant de Witte Zwaan, vonden wij verschrikkelijk.
    Het leek net een fabriek. Je kreeg een blaadje waarop een bordje en een bakje en een ijsbekertje lag, dat aan de lopende band gevuld werd met voedsel wat volgens ons al uren geleden klaar was gemaakt. Mijn reisgenoot had de kipfilet met frites en ik de pasta met kip. De kipfilet was zo gaar dat het in je keel bleef steken, de frites waren klef en hadden een raar smaakje en was niet vers gebakken, de pasta was al koud, en de salade helemaal niet “om naar huis te schrijven”. Het enige wat nog “te pruimen” was, was het ijsje. Kortom wij vonden het tien keer niks, en veel te veel geld voor betaald : € 15,50 ! Kijk, dat e.e.a. snel moet gebeuren omdat de reizigers én de chauffeurs graag z.s.m. naar huis willen is te begrijpen, maar dat je dan zoiets voorgeschoteld krijgt... dat hoeft volgens ons niet. Ik heb het gemeld bij de serveerster die af kwam ruimen én bij de chauffeur. Wij hebben in Londen een belegde croissant en een koffie voor € 15,00 p.p. ! genuttigd, maar als het goed is hebben wij dat er voor over ! Maar bovenstaande vonden wij ronduit schandalig.

Helaas was deze tent het wisselpunt voor onze busreis Parijs. Op de heenweg kreeg je voor €2 een lauw kopje thee (uit een thermoskan dus geen keuze in welke thee) en op de terugweg kon je een maaltijd nuttigen voor €15,50. We kozen van te voren vegetarisch en kregen warempel een bord vol pasta met een heel klein beetje roomsaus en 2 wortelschijfjes erin, plus 2 hapjes rauwkost en een softijsje na. Bovendien lagen er op elke tafel briefjes met de mededeling dat consumpties verplicht waren en zelf meegebrachte etenswaren daar niet genuttigd mochten worden. Ik heb nog nooit zo'n klantonvriendelijkheid meegemaakt.

26 januari 2013 met vieren daar gegeten Het eten was heerlijk, we hebben in een ontspannen sfeer heerlijk getafeld, en met smaak genoten van de maaltijd.Dit adres zullen wij in uiterst positieve zin niet vergeten, wij zullen er zeker nog terugkomen !!

1e Kerstdag genoten van een fantastisch 5 gangen menu ! Als je echt wilt genieten van eerlijk eten en een top sfeer en bediening een aanrader !!

Jerr

Echt een aanrader! Eten is geweldig en het personeel zeer prettig!

Vooral het wisselende maandmenu blijft ons trekken! Elke keer prachtige seizoensgerechten tegen een zeer mooie prijs!

23. Chinees-Indisch Lage Zwaluwe

Mijn ervaring is vooral met het afhalen van Chinees eten, en ben daar erg tevreden over. Wordt altijd netjes en vriendelijk behandeld, vind het de lekkerste Chinees in de omtrek.

Gisteren met vrienden een high tea gedaan. Op zich had het weinig met een high tea te maken maar alles was wel erg lekker en de bediening was top!

25. Chinees-Indisch Lage Zwaluwe

Nna een dag fietsen heerlijk gegeten. Vriendelijke bediening, kwaliteit goed

annelies

Heb daar van een heerlijke high tea genoten, samen met mijn dochter.

Was een cadeau van haar voor mij.

Goed verzorgd en niets ontbrak. Een aanrader!

Formidabel wat een verbetering. Wij komen zeker terug.

Hier gegeten met vrienden, op aanraden van kennis.

Wat was het verrassend. Combie van smaken, bijzonder.

Verse produkten, keuken perfect, een zeer perfecte avond.

Het was een super avond.

Overheerlijk gegeten, de kok was echt top.