Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Lage Vuursche verdeeld zijn.

Pannenkoekenhuis Lage Vuursche

Martine Keur

Stefhan de greef

Eind Vd middag wat wezen eten samen met moeders… we kwamen de afgelopen jaren hier regelmatig maar na de overname van nieuwe eigenaar is het niet prettig meer om daar wat te gaan eten… geen gezelligheid meer. En eten echt slecht… niet warm. Tot 2 keer toe cola gekregen waar geen prik op zat… en ook met eigenaar afgerekend die ook niet eens vroeg. Heeft het gesmaakt? Terwijl de helft nog op bord lag… de vorige eigenaar Nico die snapT hoe horeca werkt… echt jammer dat wij een goede tent om te eten kwijt zijn… gegroet Bosrand.

Alles was perfect. Het 3 gangen herfst keuzemenu was super vooral de wildterine smaakte heerlijk maar de duo vis ook! Nagerecht was origineel. Niets dan lof!

3. Pannenkoekenhuis Lage Vuursche

Ook hier eens een Pannenkoekje… gegeten. Hij was beetje klein en dun, en stevig aan de prijs, verder prima maar nou niet van Hier kom ik voor terug.
    Zeker voor de Toiletten niet, hier is in geen jaaaaren niets aan gedaan, beetje Oud bollig.

H van Beek

Vanmiddag hier een prima boerenomelet gegeten.
    Bediening was prima.
    Andere eigenaar?

Henk.

Met regelmaat komen wij hier eten. Het blijft hier altijd gezellig en het eten is super! Als je nog nooit geweest bent is dit ideaal om naar toe te gaan in de vakantie. Service is ook uitestekend en herken ook niet wat anderen hebben geplaatst

Met 14 personen gereserveerd en dik twee uur moeten wachten op de éérste pannenkoek! Nóóit meer naar dit adres!

Slecht personeel, drinken kwam niet. Andere gasten waren merkbaar geïrriteerd waardoor de sfeer niet goed was. Drinken kwam niet, of van de ene wel en de andere niet, geen glas bij bier, geen rekening op verzoek etc etc. Wij hadden gevraagd om de gorgonzola weg te laten, werd niet doorgegeven aan de keuken en zat er gewoon in. Vervolgens werd het "omgewisseld" dat wil zeggen de kaas was weggeschrapt, de smaak zat er nog steeds aan. Kortom hier komen we niet meer terug.

Frits

De eerste stop met onze dagtrip , was De Vuursche Boer in Lage Vuursche . We bestelde met het kleine groepje allemaal . Even later werd het opgediend en heel uniek er zat een suikerzakje bij . Trouwens de koffie smaakte uitstekende .

Wat een onvriendelijk personeel, sommigen kunnen ook niet groeten!
    Lijkt wel of ze geen lol in hun werk hebben..
    Je voelt je hier absoluut niet welkom, maar gelukkig zijn er veel gezellige restaurantjes in de buurt met wel vriendelijk, attent personeel.
    Hier zien ze ons nooit meer terug.

Penny Blankendaal

Beste mensen,

Bij deze wil ik even kenbaar maken dat dit een prima familierestaurant is, met fantastisch en zeer vriendelijk personeel. Ook aan de trouwe viervoeter is gedacht. Er zijn zelfs handoeken voor de hond om deze bij regen af te drogen. Voor deze het restaurant betreden. Deze extra service ben ik nog nooit eerder tegen gekomen.

Hier komen wij zeker nog terug!

Schitterend dorpje, maar dit restaurant is geen aanrader. Bestelling kwam niet goed door, waardoor we een verkeerd gerecht kregen. Duurde uiteindelijk een eeuwigheid. Fouten kunnen overal gemaakt worden, maar het werd niet goed opgepakt. Snauwend personeel traag en ze hadden het duidelijk niet naar hun zin. Onze gastvrouw was een lief meisje dat erg haar best deed, maar de gastheer was stug en niet bepaald vriendelijk... Tja misschien had hij zijn dag niet. Eten was ok, maar niet bijzonder.

G.Dijkstra van Veluw

Verjaardag van onze broer, met een etentje in restaurant de Lage Vuursche.
    Warme en intieme omgeving, heel mooi, het eten was een succes, een minpuntje, ik had vooraf gevraagd om bij het toetje sterretjes te gebruiken als verrassing, helaas.
    Echter de bediening was top, vriendelijk en behulpzaam, dus een top avond. Dankjewel

j.snel

We hebben er heerlijk gegeten. De keuken had er een klein feestje van gemaakt. Jammer dat de bediening door de gastvrouwen heel slecht was. De gastheer was wel klantvriendelijk en gaf een prima wijnafvies bij het voorgerecht. Jammer dat hij de wijn niet adviseerde bij het hoofdgerecht, daar deed de gastvrouw het en helaas jammer was niet lekker bij de vis. Wij zullen hier niet gauw weer gaan eten, jammer want nogmaals met de keuken is niets mis.

Geertje Teuwissen

Fijne service, wij vierden de 89e verjaardag van onze moeder en er werd voor haar gezongen en een kaars gebrand, ook waren er zo kussens voor haar stoel.
    Het eten was erg lekker, gesmuld van de pannekoeken.

Heerlijke locatie, ook in het koelere najaar. De 'Buiten borrelplank' voor 2 personen was meer dan genoeg om de hele middag van te kunnen genieten, te veel zelfs. We hebben genoten. Verschillende bezoekers kwamen ons watertandend vragen wat we besteld hadden. :-)

Na gezellig gewandeld te hebben kwamen wij aan bij de bosrand. Wilde er wat gaan eten en drinken. Mijn dochter was bezig haar baby van drie maanden de fles te geven. We kregen op een botte manier het verzoek om de kinderwagen weg te halen en bij de ingang van het restaurant neer te zetten omdat er anders geen klanten konden zitten, wij waren dus geen klanten? Let wel het was niet vol en ook al was het vol, hoe kan je eten met je baby in je armen? We hebben er toen maar voor gekozen om alleen wat te drinken. Als je het drinken op had werd het direct onder je neus weggehaald terwijl de andere nog aan het drinken was. Klant vriendelijkheid is dus ver te zoeken en zeer chagrijnig personeel. We schrokken ook van de rekening. Conclusie voor ons is: er zijn gelukkig nog andere restaurants!

Mooi oud pand. Kaart die wat moois belooft. Prijs aan de hoge kant. Oma's kippensoep vond ik ver beneden de maat en wel €7,50. Geen getrokken bouillon, dobbelsteentjes gerookte kip uit supermarkt, grove stukken groenten en veel te veel vermicelli in lange onsmakelijke slierten. Door personeel niets met mijn opmerking gedaan: 'Oh jammer!' Maar misschien krijg ik hier nog een reactie op. Op deze manier mis je de kwaliteit van goed gastheerschap. Wij komen niet terug.

Onvriendelijke ontvangst, kouwe kak naar mijn beleving. Eten matig, wel goede wijnkaart. Personeel heeft t behoorlijk hoog in z'n bol, afhankelijk van medewerker. Naar mijn mening is dit restaurant ouderwets en personeel niet meer van deze tijd.

Gisteravond met zijn drieën gedineerd. Het restaurant was best sferisch. Het personeel daar in tegen was erg arrogant en onvriendelijk.
    Er zat ook totaal geen structuur in de bediening. Om de have klap kwam verschillend personeel vragen wat we te eten wilde.
    Het eten was ook niet lekker. Het malse stukje vlees werd doordrenkt met saus. Smerig gewoon!
    Een beetje kok moet toch weten hoe hij zo'n maaltijd voorbereid.
    Ik heb er geen goed woord voor over.
    Nee, voor mij komt daar absoluut geen tweede keer.

Fam. J. Voorhaar

Verschillende jaren tafel ik met heel veel genoegen bij de Bosrand en met mijn vrouw, kinderen en zelfs kleinkinderen. Voor mij steevast een dik cijfer 8
    Zowel voorgerecht, hoofdgerecht als nagerecht + de koffie is geweldig lekker. Ook het hechte teamwork van het voltallige personeel is subliem te noemen. Ook al zit de zaak vol. er is oog voor elke klant. De ober hoef je niet te roepen, ogen scannen continu langs de gasten. Geen extreme wachttijden maar een programmering waar elke klant erg blij mee is. Ik vrees dat sommige recensie's ook niet bij deze zaak thuishoren. De Bosrand is gewoon TOP de hele Lage Vuursche verdiend bij mij het cijfer 8

saskia de wilde

Nu 2 x geweest, unieke plek, heerlijk zitten, alleen beide keren niet gekregen wat we hadden besteld. Rommelige bediening die zoekend met de gerechten rondloopt, niet wetende bij welke tafel ze het moeten bezorgen. Prijs kwaliteit is oké. Gerechten op zich ook prima!

Fam Ista

Ardennerpannekoeken met appel klef en veel te veel ham jammer dit zijn we niet gewend.

Zeer gedreven personeel. Hoog tempo van serveren en nog hoger tempo van afruimen. Tafel werd al afgeveegd terwijl we nog wat te drinken hadden. Aangegeven dat ik dat zeer vervelend vond.
    Medewerker kon dit niet waarderen en gaf aan dat dit zo hoorde. Wilde daarover in discussie gaan, terwijl ik gewoon wilde natafelen.
    Zit niet op bedankje te wachten, maar er kon nog geen goed dag vanaf na betaling.
    Medewerker in mijn optiek zeer ongeschikt voor de horeca.

marjolein

Hier 2 keer geweest.. Heerlijke pannekoeken!!!

Geluncht met twee personen op maandag 1 februari. Voortreffelijk gerecht met mooie sliptongen, prachtig gefileerd, mooie smaak en prima temperatuur. Vriendelijke bediening met humor en op tijd, incl. het water. Hulde! Binnenkort herhaling met andere disgenoot, aanbevolen dus uit utrecht en soest😜😜

27. Pannenkoekenhuis Lage Vuursche

Zondag morgen 8 november 2015 gebeld met het restaurant. Vraag was of we konden reserveren voor de middag. We zijn in het bezit van een Bongo lunch kaart. Ons werd te kennen gegeven dat deze kaart niet op zondagen geldig is. In tegenstelling tot hetgene wat in het Bongo boekje vermeld staat: Lunchtijden elke dag van 10.30 uur tot 19.30 uur.

In de loop van de middag nog even een bezoek gebracht aan het restaurant, er waren nog plaatsen vrij dus dachten wij alsnog een hapje te kunnen eten met onze Bongo kaart. Maar het voltallige personeel bleef volhouden dat het gebruik van de lunchkaart van Bongo niet kon op zondag. Men verwees naar de website van het restaurant. Er werd zelfs beweerd dat hetgene wat in het Bongo boekje stond een fout van Bongo was! Kwalificatie personeel ronduit slecht, klantonvriendelijkheid, geen enkel commercieel gevoel. Er zijn gelukkig nog andere restaurantjes in Lage Vuursche, bij Het Vuursche Bos zullen ze ons met of zonder Bongo kaart niet meer zien.

28. Pannenkoekenhuis Lage Vuursche

Pannekoek spekkaas normaal heel stevig, nu te zout en te vet en niet gaar. Dessert, staat er op de kaart schocoladeijs met nootjes, is het schokaladeijs met een paar snippertjes strooisel van 70% gekarameliseerde suiker en 30% snippertjes hazelnootjes, samen in een bus. Zet dat dan op de kaart en praat niet over nootjes als het gekaramiliseerde suiker is. Jullie hadden eerder zelfs meerdere keren belooft dat het noten zouden zijn. Belofte maak schuld, maar tot nu toe daar niets van gemerkt. Gaat zo door zeg ik u, en misleid een ander maar, want ik en mijn familie komen niet meer.