Nieuwste foto's in Lage Vuursche

Laatste updates in Lage Vuursche

1. jolanda koelman's profielfoto
    jolanda koelman heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

jolanda koelman

We hebben eigenlijk nog nooit zulke slechte pannenkoeken gehad en helaas ook slechte poffertjes. Beide pannenkoeken (kaas, en de ander kaas-champignon-basilicum)moddervet, bleek en niet crispy. Gewoon een smaakloze klets op je bord. De poffertjes smaakten naar citroen en waren een soort stuiterballen. Met fruit (uit blik helaas). Helaas zo stom geweest om er niets van te zeggen. Niet opgegeten.
    Zo vaak gaan we niet uit eten en voor bijna 50 euro helaas er niet van kunnen genieten.
    Bediening dan wel weer vriendelijk.
    Nee geen aanrader.

2. Eddy van Schaik's profielfoto
    Eddy van Schaik heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lage Vuursche

Eddy van Schaik

We hebben er mijn verjaardag en tevens pensionering gevierd, wat een leuke avond was dit.
    Vooral voor onze kleinzoon werd heel goed gezorgd, het eten was voortreffelijk en de bediening vriendelijk en adequaat.
    Kortom een goede keuze voor een gezellige avond uit, wat zeker voor herhaling vatbaar is.

3. Fam's profielfoto
    Fam heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Bosrand

Wij kwamen altijd graag bij de bosrand. Helaas sinds overname nu 2× ontevreden weg gegaan. Eigenaar was onprofessioneel tegenover een klant en het personeel zeer jong en onervaren. Klantvriendelijkheid laat sterk te wensen over.
    Wij zullen een nieuw adresje gaan zoeken in de lage vuursche. Erg jammer.

4. G wehkamp's profielfoto
    G wehkamp heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Jagershuis

G wehkamp

Dit restaurant is slecht toegankelijk voor mensen in een rolstoel.
    Bediening ongeinteresserd. Wij zijn er dus weg gegaan.
    Met een rollator kun je er beter ook niet komen. Die kun je nergens kwijt. De waardering voor het eten betreft een eerder bezoek.

5. Matt's profielfoto
    Matt heeft een recensie geschreven voor Herberg Boschoord

Wat een verrassing! Herberg Boschoord is weer geopend… We zijn hier vaak langs gefietst en altijd dicht of er was een besloten feest. Maar dat is (sinds vorig jaar mei 2018 alweer)veranderd.

En wat hebben we lekker geluncht, een mooi glaasje wit erbij, en dan niet te vergeten de rust!
    Ook de bediening was zeer prettig, kortom…

Wij gaan hier vaker komen, en zijn zeer blij dat Herberg Boschoord weer in bedrijf is. Ze zijn geopend van wo t/m zondag. Van 11,00 tot 17.00. Het is maar dat u dit weet, anders staat u voor een dicht hek en dat zou echt heel jammer zijn!

6. Jonathan Verheul's profielfoto
    Jonathan Verheul heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lage Vuursche

Jonathan Verheul

Prima bediening!
    Goed gelegen (zonovergoten) terras!
    Prijs ietwat aan de hoge kant.

Al met al, een goede 8!

7. B.Verweijen's profielfoto
    B.Verweijen heeft een recensie geschreven voor Restaurant 't Jagershuis

B.Verweijen

Pannekoek was okay.
    Zeer gedateerde, dure tent met een schreeuwende beo (waar is het NVWA hygiënevoorschrift?) in een grote kooi bij de ingang ; cv ging uit om 14.00 Uur!
    Ik kom hier niet nog een keer en zal het zeker niet recommenderen aan kennissen en vrienden, helaas.

8. Gerrie van Yperenburg's profielfoto
    Gerrie van Yperenburg heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Zondagavond 18 november... Na een heerlijke boswandeling in de Vuursche bossen besluiten we een pannenkoek te gaan eten. We gaan naar binnen en na even geduld is er een tafel voor ons. Het is gezellig druk. Een vriendelijke jongeman komt naar ons toe en vraagt wat we willen drinken. Ondertussen bekijken we de kaart en als het drinken komt doen we de bestelling... Ik bestel een uiensoep en een pannenkoek spek/kaas... 'kan daar ook ui bij?' Ja hoor.. maar die wordt niet meegebakken want dan blijft de geur in de pan hangen en smaken de zoete pannenkoeken naar ui" ??/ Nog NOOIT gehoord en we eten regelmatig pannenkoek.. maar goed.. als dat hier de regel is dan geen ui... Vriendlief besteld een tomatensoep en een pannenkoek spek/ham/champignons.. De lieve jongeman vraagt nog of we de soep als vooraf willen... Eh.. ja natuurlijk... lijkt me logisch...Na een minuut of 10 staat dezelfde jongeman met twee pannenkoeken voor ons... maar... eh... we hadden eerst soep besteld... ja.. die komt er ook aan..... ja maar ....die wilden we als voorgerecht... .Oh.... het komt gelijk... ja maar dat willen we niet... Oke... de pannenkoeken gaan terug naar de keuken na een meewarige blik van de jongeman...
    Tsjaa... je had het nog gevraagd..
    Na weer een tijdje wachten staat hij met de soep bij onze tafel...
    De tomatensoep? Ik zeg' voor meneer!" Zet het het voor mij neer en de uiensoep voor vriendlief... ach.. dat hebben we zelf maar omgeruild... waarschijnlijk verstond hij..' gooi maar neer' ...Er werd ongeveer 5x gevraagd of de soep lekker was... blijkbaar waren wij de lastige klanten die te vriend gehouden moesten worden... nou naar mijn mening hebben wij niets verkeerd gedaan.
    Nadat vriendlief de soep op had stond de jongeman al weer bij onze tafel en haalde de soepkommen weg.. ik kon nog net de laatste twee happen naar binnen werken.... " oh... u bent net klaar"' zei de jongeman... Nee jongeman.. ik werk snel de laatste happen naar binnen zodat je niet op me hoeft te wachten..' dat heb ik hem maar niet gezegd.
    Na een kwartiertje wachten stond dezelfde jongeman met de pannenkoeken aan tafel.... een spek/kaas? Ja die is voor mij... dank je wel. De andere werd bij vriendlief neergezet..
    'Oh... wilt u even uw pannenkoek optillen of ik ze goed neergezet heb??? Huh??? moeten we onder onze pannenkoeken kijken? Ja dan kan ik zien of dit die met kaas is en die andere met champignons...
    Nou op dat moment kreeg ik sterk het idee dat er ergens een camera hing en we midden in bananasplit zaten... maar nee.. de jongen bedoelde het zeer serieus....Gelukkig voor hem had hij de juiste pannenkoek bij de juiste persoon gezet..
    Wij krijgen sterk het idee dat we te maken hadden met iemand die hier net werkt... Alles wat fout kon gaan ging fout.
    Lage Vuursche krijgt toch best chicque klanten en is mijns inziens best wat gewend...
    Maar dat ze niet weten dat als mensen soep en een hoofdgerecht bestellen ze eerst de soep willen en daarna het hoofdgerecht....
    Dat het personeel aan tafel vraagt of de klant even onder zijn pannenkoek wil kijken of het de juiste is....
    Als het personeel vraagt van wie de tomatensoep is en ik zeg ' voor meneer'' en ik krijg de kom soep alsnog voor me......
    Dan moet er nog heel veel geleerd worden...
    We hebben vreselijk gelachen om deze domme acties, maar komen hier niet meer terug.... we voelden ons erg in de zeik genomen en wat ik al zei.... we vroegen ons echt af... waar hangen hier de camera's en wanneer wrodt het uitgezonden.....

9. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Wij waren met een groepje pannenkoek gaan eten . Buiten was het te nat en te koud . Binnen stond voor ons de tafel keurig gedekt al klaar . De pannenkoek smaakte goed . De service was prima . Wij bevelen hem aan .

10. Steyne's profielfoto
    Steyne heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

We hadden trek in poffertjes maar hadden onze hond bij ons. Dit restaurant maakt daar geen probleem van gelukkig. Maar de poffertjes waren echt niet lekker. Veel te massief, een poffer moet luchtig zijn is onze mening. De ambiance was verder prima maar voor poffertjes gaan wij liever ergens anders heen.

11. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

Met een groepje zijn we pannenkoeken gaan eten. De tafels stonden buiten op het terras al gedekt. Eerst maar een drankje. Wij, mijn partner en ik, bestelde een pannenkoek met appel, de een met rozijnen, de ander met gember. Zij smaakte heerlijk en waren vakkundig bereid. Helaas konden wij er geen koffie meer drinken, want wij werden voortijdig opgehaald. Wist u dat de plaats De Lage Vuursche, bekend staat om zijn pannenkoeken restaurants. MEI 2018

12. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Bosrand

Dank voor je leuke recensie Jan!

13. Jan de Vries's profielfoto
    Jan de Vries heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Bosrand

Jan de Vries

Met onze motorgroep van 13 mannen heerlijk op het terras een alcoholvrije aperitief en daarna aan de vooraf gereserveerde tafel, prima gegeten.
    Bediening zeer attent.
    Maaltijden werden binnen een zeer redelijke tijd geserveerd.
    Allen tevreden.

14. Henry123's profielfoto
    Henry123 heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Afgelopen weekend met het prachtige voorjaarweer na een mooie wandeling naar het vuursche bos geweest.
    Mijn vrouw houdt namelijk van pizza's en in het verleden hebben wij altijd lekkere pizza's kunnen eten daar. Zelf had ik een lekker spek kaas pannenkoek. Een leuke combinatie wat ons betreft pizza's en pannenkoken (en poffertjes) op 1 locatie. Service was ook erg goed en wij komen zeker weer terug!

15. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft gereageerd op een recensie van Restaurant de Bosrand

Dank u voor uw positieve review Yvonne.

16. Yvonne Withagen's profielfoto
    Yvonne Withagen heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Bosrand

Yvonne Withagen

Vanavond heerlijk gegeten bij de bosrand, goede biefstuk, fijne bediening, relaxte sfeer. Fijn dat de hond gewoon mee kan.
    Een aanrader!

17. Na een forse wandeling op zondagmiddag prima gegeten, pannenkoek & wildschotel. Zeer vriendelijke bediening, schappelijke prijsstelling, goede wijn. Prettige ambiance!

18. Martine Keur's profielfoto
    Martine Keur heeft Het Vuursche Bos toegevoegd als favoriet restaurant
    € -
    • Pannenkoekenhuis
    • Nederlands
    Dorpsstraat 25 Lage Vuursche
  19. Michiel's profielfoto

Geachte heer de Green,

Wat jammer dat het u niet is bevallen. Toch willen wij terug komen op uw verhaal.
    Wij hebben u wel degelijk gevraagd of het naar wens was. U hebt daar positief op gereageerd. Zou dit niet het geval zijn geweest dan hadden wij voor u een nieuw product klaargemaakt. De coca cola komt uit dichte kleine flesjes. Wij hebben geconstateerd dat er wel prik in zat. Mocht dit niet het geval zijn geweest dan zou dit een fabricage fout zijn en kunnen wij hier niets aan doen? Wij hebben de cola van de rekening gehaald en u sinas geschonken.
    uiteindelijk heeft u niets gemeld aan het bedienend personeel nadat u gevraagd is of alles naar wens was. Wij verzoeken u dan ook om uw beleving kenbaar te maken zodat wij daar actie op kunnen nemen.

20. Stefhan de greef's profielfoto
    Stefhan de greef heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Bosrand

Stefhan de greef

Eind Vd middag wat wezen eten samen met moeders… we kwamen de afgelopen jaren hier regelmatig maar na de overname van nieuwe eigenaar is het niet prettig meer om daar wat te gaan eten… geen gezelligheid meer. En eten echt slecht… niet warm. Tot 2 keer toe cola gekregen waar geen prik op zat… en ook met eigenaar afgerekend die ook niet eens vroeg. Heeft het gesmaakt? Terwijl de helft nog op bord lag… de vorige eigenaar Nico die snapT hoe horeca werkt… echt jammer dat wij een goede tent om te eten kwijt zijn… gegroet Bosrand.

0 positieve stemmen1 negatieve stem
  21. aly's profielfoto
    aly heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Bosrand

Alles was perfect. Het 3 gangen herfst keuzemenu was super vooral de wildterine smaakte heerlijk maar de duo vis ook! Nagerecht was origineel. Niets dan lof!

22. Michiel's profielfoto
    Michiel vindt de recensie door H van Beek voor Restaurant de Bosrand leuk

H van Beek

Vanmiddag hier een prima boerenomelet gegeten.
    Bediening was prima.
    Andere eigenaar?

Henk.

23. Geert's profielfoto
    Geert heeft een recensie geschreven voor Het Vuursche Bos

Ook hier eens een Pannenkoekje… gegeten. Hij was beetje klein en dun, en stevig aan de prijs, verder prima maar nou niet van Hier kom ik voor terug.
    Zeker voor de Toiletten niet, hier is in geen jaaaaren niets aan gedaan, beetje Oud bollig.

24. H van Beek's profielfoto
    H van Beek heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Bosrand

H van Beek

Vanmiddag hier een prima boerenomelet gegeten.
    Bediening was prima.
    Andere eigenaar?

Henk.

25. Henry123's profielfoto
    Henry123 heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

Met regelmaat komen wij hier eten. Het blijft hier altijd gezellig en het eten is super! Als je nog nooit geweest bent is dit ideaal om naar toe te gaan in de vakantie. Service is ook uitestekend en herken ook niet wat anderen hebben geplaatst

26. G Dorresteijn's profielfoto
    G Dorresteijn vindt de recensie door Frits voor De Vuursche Boer leuk

De eerste stop met onze dagtrip , was De Vuursche Boer in Lage Vuursche . We bestelde met het kleine groepje allemaal . Even later werd het opgediend en heel uniek er zat een suikerzakje bij . Trouwens de koffie smaakte uitstekende .

27. G Dorresteijn's profielfoto
    G Dorresteijn heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

Met 14 personen gereserveerd en dik twee uur moeten wachten op de éérste pannenkoek! Nóóit meer naar dit adres!

28. Anna's profielfoto
    Anna heeft een recensie geschreven voor Restaurant De Lage Vuursche

Slecht personeel, drinken kwam niet. Andere gasten waren merkbaar geïrriteerd waardoor de sfeer niet goed was. Drinken kwam niet, of van de ene wel en de andere niet, geen glas bij bier, geen rekening op verzoek etc etc. Wij hadden gevraagd om de gorgonzola weg te laten, werd niet doorgegeven aan de keuken en zat er gewoon in. Vervolgens werd het "omgewisseld" dat wil zeggen de kaas was weggeschrapt, de smaak zat er nog steeds aan. Kortom hier komen we niet meer terug.

29. Frits's profielfoto
    Frits heeft een recensie geschreven voor De Vuursche Boer

30. Robin's profielfoto
    Robin heeft gereageerd op een recensie van Restaurant De Lage Vuursche

Ik weet niet wat u onder kwaliteit en vriendelijk personeel verstaat?
    Sorry voor de negatieve recensie, meer kan ik er niet van maken.