Nieuwste foto's in Lage Mierde

Laatste updates in Lage Mierde

1. Anoniem's profielfoto
    Anoniem heeft een recensie geschreven voor BoJo's
    Eetcafé Lage Mierde

Het was er erg rustig en te koud in de zaak. De porties zijn aan de kleine kant maar redelijk van smaak. Het toetje was weer groot. Vriendelijke bediening.

2. anne's profielfoto
    anne heeft een recensie geschreven voor BoJo's
    Eetcafé Lage Mierde

Een super leuk resteaurant, heerlijk gegeten en gezellig personeel! Complimenten!

3. Jozo's profielfoto
    Jozo heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

Jozo

Leuke plek om eens te vertoeven. Zowel binnen als buiten.
    De sfeer is er erg gezellig en supergoede bediening.
    We vonden het eten helaas wat minder en de prijzen erg aan de hoge kant.
    19,95 Voor een salade vonden we veel te duur. (Salade Buitenman!)
    erg veel sla waarop puntjes kaas, vleeswaren, huzarensalade en wat tonijnsalade lag.
    Jammer want de locatie is echt top.

4. ingrid's profielfoto
    ingrid heeft een recensie geschreven voor BoJo's
    Eetcafé Lage Mierde

Superlekker eten, mooi restaurant. Heb heerlijk glutenvrij gegeten, de kok dacht in alles mee! Succes dames.

5. Kelvin's profielfoto
    Kelvin heeft een recensie geschreven voor Maillé d'Or
    Internationaal Lage Mierde

Erg lekker gegeten, het zag er allemaal leuk en gezellig uit, en zeer leuke bediening, zeker voor herhaling vatbaar👍

6. Landhoeve Buitenman's profielfoto
    Landhoeve Buitenman vindt de recensie door Jansen voor De Buitenman leuk

Wij hebben een hele gezellige en lekkere middag gehad bij De Buitenman. Sfeer is echt super gezellig, helemaal doorgevoerd tot in de details... De high-tea was erg lekker, pure gerechten met zeer veel smaak.
    We gaan er zeker nog een keertje terug!!

7. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

We gaan er zeker nog een keertje terug!!

8. Wilma's profielfoto
    Wilma heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

Vond t super. Ben gisteren en vandaag nogmaals geweest. Voelde echt in Belgische sferen. Eten was heerlijk en de wiijnkennis van mevrouw super. Heb genoten. Een aanrader

9. Ria Wissink's profielfoto
    Ria Wissink heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

Ria Wissink

Het eten was prima maar het was er veel te koud.
    De open haard werd niet brandend gehouden en we zaten behoorlijk in de tocht. Dus sfeer is dan ver te zoeken.
    Dat was jammer. We komen daar graag en hebben dit nog niet eerder meegemaakt.

Gr. Ria

10. Dorpzicht heeft een nieuwe foto
  11. Dorpzicht heeft een nieuwe foto
  12. C, van Puijenbroek's profielfoto
    C, van Puijenbroek heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

We hebben hier weer van het lekkere eten genoten.
    De bediening was goed en ze waren ook alert (op veel plaatsen moet je roepen en zwaaien voor ze je in de gaten hebben). Prima.
    Het licht was voor en tijdens het eten iets te zwak, voor het na-borrelen prima.
    Chris

13. Wouters's profielfoto
    Wouters heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

Het was ons niet goed bevallen, we kregen friet van een dag oud die weer opgebakken was, rimpelig en taai. De ober gaf het zelfs toe dat het oude friet was! Kregen later wel verse, maar geef meteen goed spul!! Het stoofvlees was taai en smakeloos. We kregen als compensatie koffie of thee van het huis om het leed enigszins te verzachten, maar hier komen we voorlopig niet terug.

14. Ton en Harriette's profielfoto
    Ton en Harriette heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

Ton en Harriette

Wij hebben met vrienden heerlijk gegeten met ah bonnen. Vonden zeker niet dat er verschil werd gemaakt. Onze vrienden waren er nog nooit geweest en vonden het ook, dat je er heerlijk kon eten en dan voor een mooie prijs met gratis kannen drinkwater zoveel als je wilt. Dit maak je niet dikwijls (bijna nooit) meer mee. Je kon zelfs voor de helft van de prijs soep bij het 3 gangen menu bestellen. Er werd kosten nog moeite gespaard om het je zoveel mogelijk naar de zin te maken.

15. Marijke's profielfoto
    Marijke heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

16 okt. 2015. Ook wij kwamen met de AH bon en hebben met vieren heerlijk gegeten! Een 3-gangen menu met voldoende keuze, maar met een extra soepje en heerlijke wijn, leuk opgediend en geserveerd, een heerlijke maaltijd! En dankzij de bon, redelijk geprijsd! Zonder de bon toch wel duur.

Voor de grote honger kon er nog frites bijbestelt worden (soep en frites moet extra voor betaald worden). Er waren jammer genoeg geen andere gasten en hebben dus geen vergelijking (het was erg slecht weer) en hebben de sfeer zelf moeten maken. De entourage was leuk, heerlijk huiskamerachtig. Fijn een kleed onder de tafel!

16. Ria Tops's profielfoto
    Ria Tops heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

Vanavond gegeten met AH bon. Was zeer matig. Prijs kwaliteit is zeker niet in verhouding. We hebben op andere plaatsen wel tien keer beter gegeten voor die prijs. Voor ons zeker geen tweede keer meer.

17. lowie's profielfoto
    lowie heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

Eindelijk een restaurant met eerlijke producten uit het gebied. Nog biologisch ook. Top! Vlees en groenten die je kunt vertrouwen. Waar vind je dat nog? Voor deze prijs?

Geen gelikte, onpersoonlijke entourage van computergestuurde horeca, maar vriendelijke gebiedsmensen, die hun best doen. Bijzonder publiek, ook uit het gebied zelf, alle rangen en standen.

En jawel, soms duurt het even, soms worden er fouten gemaakt, maar indien daar correct op gewezen wordt, wordt het opgelost. Dat is denk ik juist de charme.

Al jaren komen we er met genoegen.

18. José's profielfoto
    José heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

We komen vaak op deze alleraardigste, rustieke plek om een hapje te eten of te genieten van een lekker drankje. Van de week een heerlijk vispotje gegeten, met een lekker biologisch wijntje. Vriendelijke bediening, leuke sfeer als altijd. Kan ik zeker aanraden.

19. ciska reynders's profielfoto
    ciska reynders heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

ciska reynders

De "AH" klanten worden duidelijk anders behandeld dan overige gasten. Was niet prettig. Vooral gastvrouw zelf, gaf echt geen aanleiding om hier nog eens te gaan eten.

20. Smetsers's profielfoto
    Smetsers heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

We komen hier al zeker 8 jaren. Helaas zien we de balans tussen prijs, kwaliteit en kwantiteit verdwijnen. Jammer van deze mooie stek. Afgelopen donderdag geweest. De prijzen zijn alweer verhoogd. Zeker 1,5 uur op je eten moeten wachten. Een runderstoofpot wat bestaat uit gekookte aardappels met runderworst en wat wortel vind ik behoorlijk fantasieloos. Blijkbaar waren er al meer klachten over. Waarom dan geen aanpassing? Ook de eigenaren zijn steeds minder in beeld. Vaak wissel van personeel. Jammer van deze, toch wel, mooie optie.

21. Sjef Spijkers's profielfoto
    Sjef Spijkers heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

Sjef Spijkers

Wij komen hier vaak, leuk terras en ambiance, het eten is eenvoudig maar wel altijd smaakvol. Aardige bediening én de allerbeste appeltaart! Geen Sligro hap die naar karton smaakt, maar vers gemaakt. Een aanrader.

22. Landhoeve Buitenman's profielfoto
    Landhoeve Buitenman vindt de recensie door Ruben voor De Buitenman leuk

We komen regelmatig een hapje eten in dit Bourgondische juweeltje. Uiteraard gepaard met een heerlijk speciaal bier, waar je een ruime keuze uit hebt. Het haardvuur erbij maakt het sfeervolle plaatje af. Genieten!

23. Ruben's profielfoto
    Ruben heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

24. maas's profielfoto
    maas heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

Wij hadden een besloten feest met buffet. Als voorgerecht vis, die was vrij koud gelegd. De soepen waren wel lekker en het pasteitje was erg droog. Daarna hoofdgerecht. De friet werd al op tafel gezet en dan moest je het eten halen bij het buffet. Dus die was koud als je terug kwam. Heel erg jammer, net zoals de aardappelkroketten. Het visserspotje smaakte wel goed maar de spareribs waren erg droog. Het dessert was alleen de chocoladepudding die anders heel erg lekker is, nu erg korrelig. En hij was erg zoet. Ik vind als je zoiets op tafel zet moet je het van tevoren ook proeven. De inrichting was wel erg gezellig, daar is niets van te zeggen.

25. Trees Jansen-Hrmans's profielfoto
    Trees Jansen-Hrmans heeft een recensie geschreven voor De Buitenman

Trees Jansen-Hrmans

De familie Hermans (mid)dag op Eerste Paasdag 20 april jl. is weer prettig geweest. Er was een misverstand omtrent het aantal mensen. Naast 45 volwassenen waren er een aantal basisschoolkinderen, die allemaal een plekje nodig hadden. Daarom was de ruimte te krap. Gelukkig was het weer prachtig, zodat we naar buiten konden uitwijken met enkele gasten.Doordat we ons dikwijls verplaatsten was het lastig voor het personeel en ook voor ons. Soms bestelden we drie keer een drankje voordat het arriveerde.
    Het buffet was geweldig, alleen maar positieve reacties. De kleine kinderen vermaakten zich buiten, dankzij het mooie weer.
    Het volgend jaar wordt het door mijn zus georganiseerd, elders.
    Dank voor de goede verzorging!

26. D Rijnsaardt's profielfoto
    D Rijnsaardt heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

D Rijnsaardt

Ontzettend gezellige avond gehad in "Hof Cleyn Mierde". Bediening was erg aardig en erg hartelijk. De kaart was goed aangepast op seizoensgerechten en we hebben erg genoten van het grote Grand Dessert. De hemelse modder (chocolademousse) was verrukkelijk! Leuk dat ze de producten en hebbedingen van het restaurant verkopen in het winkeltje naast het restaurant. Zeker dat wij hier nog eens terug gaan komen!

27. Souza van Limpt's profielfoto

Vloeieind 33 Lage Mierde
  29. Dorpzicht heeft een nieuwe foto
  30. Ruben's profielfoto
    Ruben heeft een recensie geschreven voor Hof Cleyn Mierde

De wijn&spijs avonden die Hof Cleyn Mierde regelmatig organiseert staan bij ons telkens met een uitroepteken in de agenda genoteerd, maar ook voor een gezellig drankje of eenvoudig en verzorgd diner gaan wij graag naar dit vertrouwde en gastvrije adres. De wijnen zijn bijzonder goed en passend.