Restaurant De Gouden Leeuw in Laag Keppel

vr lunch vanaf 12:00 diner tot 19:30
za lunch vanaf 12:00 diner tot 20:30
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 20:30

1. Wandelgroep Arnhem

We bestelden als groep van 8 wandelaars appeltaart, koffie en thee en de serveerster zette het dienblad met de hele zooi op tafel en liep vervolgens gewoon weg. Serveren is kennelijk niet gebruikelijk hier. Weinig aantrekkelijk interieur en een beetje een verlopen tent geworden.

2. sonja 1637 punten

Hier gegeten met mijn vriend. We hadden een groupon en mochten a la carte eten. De sfeer in het restaurant was goed, mooie inrichting. Niet kakkeneus, maar wel stijlvol en passend bij het oude gebouw waar het restaurant in gevestigd is. Het voorgerecht smaakte erg goed, ik had carpaccio en die smaakte goed. De asperges voor het hoofdgerecht waren heerlijk en ik kreeg een mooie portie zalm. Met een smaakvolle tiramisu na, waren we echt voldaan.
    Onze gastheer was een vriendelijke rustige man.
    Omdat we met een groupon hebben gegeten waren we goedkoop uit. Ik vond de reguliere prijzen wel aan de hoge kant, maar het eten was erg lekker en de entourage was er ook naar. Al met al dus een prima restaurant!