Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Laag Keppel verdeeld zijn.

Ineke Anzion

Gisteren voor het eerst bij jullie gegeten. Prima stoofpotje!

Maar er was iets wat mij raakte. Er zat een echtpaar op hoge leeftijd te eten bij jullie.
    Ondanks de drukte werden ze met alle egards behandeld.
    Met een lieve glimlach en alle geduld werd er naar hun (lange) verhalen geluisterd. Ik meen zelfs dat ze het dessert cadeau kregen.
    Gaandeweg de maaltijd gingen de twee oudjes steeds meer blinken door al jullie aandacht.

Na afloop werden ze voorzichtig, immers broze botten, in hun jassen geholpen en uitgeleide gedaan.

Jullie hebben de wereld wat mooier voor deze twee gemaakt en voor mij ook een beetje want zelfs vandaag denk ik er met een glimlach aan terug.

Complimenten!

m Lubbers

Bestelde een broodje gezond vanmiddag. Krijg een broodje op een veel te klein bord. Broodje was vol gepakt met natte waterige sla daaroverheen plakje kaas heel dun plakje ham dan weer reuze veel sla met heel veel zure dressing, dan nog een snoep tomaten in 4 plakjes en een half ei in kruimels gemaakt. Heb het geprobeerd te eten.
    Snijden gin bijna niet omdat het op een ontbijtbordje lag. Dan een taai broodje die heel vies smaakte omdat het doordringt was met dressing. Bah bah bah. Al mijn moed bij elkaar geraapt en dit aan de serveerster gemeld, ze gaf het door aan de keuken. Kreeg later een nieuw broodje gezond alles hetzelfde maar nu zonder dressing. Sorry het zag er niet uit en was niet te eten. Foto vergeten te maken.

Wandelgroep Arnhem

We bestelden als groep van 8 wandelaars appeltaart, koffie en thee en de serveerster zette het dienblad met de hele zooi op tafel en liep vervolgens gewoon weg. Serveren is kennelijk niet gebruikelijk hier. Weinig aantrekkelijk interieur en een beetje een verlopen tent geworden.

Heerlijk eten. Uitgebreide kaart. Goede prijs kwaliteitverhouding. Menu's zijn een aanrader. Ook het balletje gehakt mag er zijn. Heerlijk softijs. Gastvrij en vriendelijk personeel. Kom hier zeker terug!

Lekker iedere dag open. Lekkere friet, lekkere sate, lekkere bamischijf, lekker broodje hamburger, broodje is wel iets te zacht, lekker softijs... Je moet niet op een zondagavond op het terras zitten rond half 9, dan gaan ze het terras opruimen en dat geeft een hoop geschuif, voelt of je niet welkom bent de parasols worden ook ingeklapt, waardoor je moet verhuizen naar een andere tafel, niet prettig... waarom niet na 9 uur het terras opruimen?... Maar wel 1 van de betere cafetaria's

J van Oorschot

Gisteren met twee kleinkinderen gegeten. De volwassenen hadden een uitstekend menu. Ruim voldoende en goed van smaak. Helaas waren de kindermenu's niet helemaal naar wens. De kipnuggets zijn erg sterk gekruid en dus niets voor onze kleintjes, terwijl ze normaal dit graag eten. Service en sfeer is gewoon uitstekend.

Het eten is zeer goed en de ambiance is fantastisch.

jan

Goed, uitstekend. Vooral de boeren patat.

sonja

Hier gegeten met mijn vriend. We hadden een groupon en mochten a la carte eten. De sfeer in het restaurant was goed, mooie inrichting. Niet kakkeneus, maar wel stijlvol en passend bij het oude gebouw waar het restaurant in gevestigd is. Het voorgerecht smaakte erg goed, ik had carpaccio en die smaakte goed. De asperges voor het hoofdgerecht waren heerlijk en ik kreeg een mooie portie zalm. Met een smaakvolle tiramisu na, waren we echt voldaan.
    Onze gastheer was een vriendelijke rustige man.
    Omdat we met een groupon hebben gegeten waren we goedkoop uit. Ik vond de reguliere prijzen wel aan de hoge kant, maar het eten was erg lekker en de entourage was er ook naar. Al met al dus een prima restaurant!

kregting

Leuke zaak, lekker eten en drinken voor niet al teveel geld!

R&E

Op zich prima eten voor de paar keer dat we er zijn geweest. Alleen bij de menu's geen sla meer serveren. Deze is niet vers, het is slap met donkere randen en het sausje erover is ronduit vies. Dan is de prijs voor zo'n menu aan de dure kant omdat er best veel sla op het bord ligt..... Personeel is vriendelijk en je kunt er best gezellig even zitten.

Heel mooi en ook lekker. Ja, Ronald kan goed patat maken en ook andere dingen.

fam.martens

Eerste week v.d. vakantie hebben we daar supergoed en gezellig gegeten, ze hebben ook top softijs. Mooi terras

Mooie, schone en goede cafetaria. Net en beleefd personeel.
    Je kunt er gezellig zitten en niet duur!! Ze hebben nu ook zelfgemaakte bami en nasi-ballen (heerlijk en lekker pikant)
    Niet zo'n flauwe bal als bij Beursken in Velp.
    Deze cafetaria is helemaal super. Kom er graag.

Erg aardige bediening, attent, en als je met je hond bent is er altijd een bakje water en als mijn fiets opgeladen moet worden is dat geen probleem! Frietje ''superboer'' is zeker aan te raden... geheel iets verassend en lekker! Proberen dus!

Echt top. Ben niet zo van het cafetaria eten. Maar dit is echt lekker, top frietjes, aardig. Kun je ook leuk zitten.

Rietveldlyceum V3

Na school ff lekker een patatje halen of in de zomer een lekkere milkshake:P.

Het beste cafetaria van de regio! Alles is goed en je kunt er ook uitstekend uit eten gaan. (vanavond weer, joepie)

Afhalen of even zitten: allebei goed!

Zeer goede cafetaria met zeer goed spul.

Rij er graag een paar kilometer voor om.

Niet de goedkoopste maar wel topkwaliteit! Lekkere broodjes voor tussen de middag.

m.frederiks

Heerlijke patat en frikandel.

Niet van de kleine patatjes, die zo koud zijn of hard.

En de frikandel meestal lekker vers. (geen bijsmaak)

Goed vet gebakken.

Rij er graag even een paar km voor om het daar te halen.

Heerlijke bal gehakt uit eigen keuken!
    Friet Superboer een smaaksensatie.
    Prima, helemaal top.
    Ga zo door.

Goed en net personeel, ook erg mooi geworden na de verbouwing. Voor een goede tussendoor kun je hier prima terecht!

duur, redelijk eten, de aarbeien milkshake is geeel en smaakt naar banaan

Hier kun je echt lekker frietjes eten, de snacks zijn ook goed vooral de frikandel speciaal die is echt lekker.