Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kwintsheul verdeeld zijn.

Zeer vriendelijke mensen. Ziet er schoon en netjes uit en het eten is heerlijk. Altijd tijd voor een kleine babbel. Dikke 10 voor de chinese dame en de snackbar.

Lekker eten. Loempia lekker. Pindasaus uitstekend. Patat zeer goed. Ik heb soms problemen met de keus omdat ik alles lekker vind. Lieve vriendelijke mensen. Bij deze snackbar zijn altijd veel mensen, dat zegt al genoeg.

Leendert

Wij gaan hier regelmatig snacken. Lekker eten en aardige mensen.

patricia

Erg goed eten en zeer schoon.

5. Chinees-Indisch Kwintsheul

Ik zie dat mijn eerste waardering uit 2007 stamt. Nou het is er nog steeds uitzonderlijk goed. Absoluut niets mis mee. Het was en IS nog steeds een toprestaurant. Ook de prijzen zijn gewoon erg bescheiden.

Eten was top, ik durf er nu weer te komen met deze nieuwe eigenaar.

Goed eten en drinken, snelle service en erg vriendelijk personeel. Een mooie aanwinst voor Kwintsheul!!

Leuke actie met de Westlandse Supersloep.

Bah wat smerig.
    Heb er net patat, kroket en frikadel gehaald. De patat zat volgezogen met vet, de kroket was bedorven en de frikadel het goedkoopste van het goedkoopste, echt heel vies. Pindasaus was ook niet te eten.

Al heel vaak besteld. Ze zijn echt altijd super snel met bezorgen, hoewel we niet in hetzelfde dorp zitten. Eten goed. Prijs-/kwaliteitverhouding ook prima. Komen ook voor kleine bestellingen, goede service. Nooit iets te klagen. :)

Geert Vollebregt

Heel erg lekker eten. Alleen de prijzen zijn uit de pan gerezen.

Geert Vollebregt

Vroeger was het erg lekker. Tegenwoordig luisteren ze niet eens meer aan de telefoon en krijg je kleffe niet knapperige Turkse pizza's. Patat mag wel iets meer doorbakken. Altijd top service. Maar nogmaals, het is een lopende band fabriek geworden.

1e keer en vreselijk. Ik wist niet wat ik kon verwachten bij de kip ananas,"verse" salade en huis gemaakte vlaamse frieten, maar dat mijn broek, bank en handen onder een bruin rood goedje zaten, verwachtte ik niet toen ik het uitpakte. En 1e hap was gelijk bonk vet, dus heb de rest al niet meer geprobeerd. Patat nat en bleek.
    Mijn zoon had de kipsate menu en die was in orde. Zou ook fijn zijn op milkshakes even letter van smaak te zetten bijvoorbeeld.

13. Chinees-Indisch Kwintsheul

Zaterdag 21 Februari met vrienden in dit restaurant gegeten. Zoals voorgaande keren hebben wij wederom genoten van het heerlijke eten, de zeer vriendelijke bediening en de goede prijs/kwaliteit verhouding. Je eet er prima en dat ook nog eens voor weinig geld.
    Een absolute aanrader!

14. Chinees-Indisch Kwintsheul

Wij zijn gek op chinees en al helemaal die van Kwintsheul. Niet zo gek dat mensen ver van buiten kwintsheul hier komen afhalen. In het restaurant zelf eten is het nog lekkerder, maar dat is altijd als je buitenshuis eet uiteraard.

Piet Hendriksen

Afgelopen weekend geweest. 2 Hamburger besteld met mijn vriend. Nog best wel te eten. En niet duur. Nog niet eens 3 piek voor elke. Later nog 2 patat mayo besteld. Best lekker krokante brede verse patat. Iets anders dan een tijd geleden. Toen had ze ronde Vlaamse patat. Wel voor herhaling vatbaar!

Gilbert

Perfecte prijs/kwaliteit verhouding. Mijn favoriet zijn de spare-ribs, die moet je een keer geproefd hebben. Gezellig even naborrelen is hier ook altijd leuk. Een aanrader voor iedereen!

17. Chinees-Indisch Kwintsheul

Gisteren met gezin en aanhang mijn 60 ste verjaardag gevierd met een heerlijk etentje. De kinderen hadden daarvoor de zitplaats mogen versieren met ballonnen e.d. Het eten was heerlijk en in overvloed. Het personeel is alleraardigst en niets is teveel. Het eten waar nogal veel van over was werd ons aangeboden om mee te nemen voor thuis omdat wij er nu eenmaal voor betaald hadden. Hebben dit nog nooit meegemaakt dat men dit vroeg. Dit is nu de derde of vierde keer dat wij er uit eten gaan en zeker niet de laatste keer, geweldig.

Jan-Willem

Ben er pas nog geweest, maar vond het eten er prima smaken. Hoorde dat ze anderhalf jaar geleden van eigenaar zijn gewisseld. De aardbeienshake is super!

19. Chinees-Indisch Kwintsheul

Aat Naaldwijk

Wij hebben het 2 keer thuis laten bezorgen en was perfect.
    1 keer in het restaurant en is werkelijk om aan te bevelen.

Weer heerlijk gegeten afgelopen weekend. De kok heeft weer goed zijn best gedaan! Het personeel was weer heerlijk enthousiast en vriendelijk. Echte aanrader voor iemand die lekker wil eten voor een zachte prijs!!

Niet bezorgd, ze bieden wel aan het geld terug te storten. Daar zou ik vandaag voor terugbellen, maar ze zijn ineens niet meer telefonisch bereikbaar. Afrader dus..

22. Chinees-Indisch Kwintsheul

Super chinees!

Vanaf het hele Westland en omstreken komen ze hierheen.

Goede kwaliteit, goede prijs, lekker warm en heet.

Service is super, ook bij afhalen en thuisbuffet.

Topper!

De Jachthaven is een gezellig eetcafé / kroeg waar je heerlijk kunt eten of gezellig een borrel kan drinken. Potje karten kan natuurlijk ook want er is genoeg ruimte voor!

Geweldig genoten van het eten en de sfeer. Leuk personeel, een goede kok en prijs/kwaliteit verhouding is prima. Echt een aanrader!

De nieuwe kok is een enorme verbetering. Het eten was heerlijk: het vlees was botermals en de zelfgemaakte frieten waren overheerlijk. Beslist een goede prijs-kwaliteit verhouding!

Ik ben er geweest op een feestavond en de sfeer is echt keigezellig. Ook de hapjes die er geserveerd werden, waren tiptop in orde en echt lekker.

Het eten is verrukkelijk, voor ieder wat wils,

Mede door de sfeer van het personeel is het zeker een aanrader om vaker daar te eten, maar ook voor een gezellig samenzijn met elkaar is het goed vertoeven.

Heerlijk eten, de prijs/kwaliteit verhouding is top en er is altijd een gezellige sfeer! Meer dan de moeite waard om eens te gaan eten.

w,sanders

Bestelling laten bezorgen (60 min. Tussen bestellen en leveren), maar niet erg tevreden.

Redenen:

- Bijna geen verschil tussen de gewone patat en de vlaamse friet. De vlaamse friet was niet te herkennen. En het feit dat de vlaamse friet een grote portie moest zijn en de gewone een normale, maar de hoeveelheid hetzelfde was klopte ook niet.

- De loempia had een zachte korst ipv knapperig.

- Zowel de hamburger als de loempia waren bruiner dan normaal.

Wij bestellen daar zelf dus niet meer!