Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kudelstaart verdeeld zijn.

Tienke Verbeek

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Gezellige sfeer. Kortom top!

Een hele leuke en lekkere snackbar. Het eten is heel erg lekker en het is helemaal niet zo duur.

Ineke Hoogeveen

Een prima restaurant. Vriendelijke ontvangst. De bediening gaat aardig vlot.
    Je hoeft niet zolang op een gerecht te zitten wachten. Hun Tippan gerechten zijn erg lekker!
    Ook kun je daar Cantonese en Szechuan Specialiteiten bestellen.
    Dus het is geen gewone chinees ( kun je daar ook krijgen) maar echt ook een bijzonder spezialiteiten restaurant en alles smaakt even goed en lekker!
    Een aanrader!

Erg lekker en goedkoop👍🏻

In één woord: geweldig! Nergens kun je zo lekker als bij Jones in Kudelstaart. Wat een geweldige smaaksensaties en alles met zoveel liefde en zorg! Super gegeten en we gaan zeker terug!

Van Gemeren

Uitstekende service, heerlijk eten, goede kwaliteit.

Sietske de Bruin

Leuke mensen en snel klaar.

8. Eetcafé Kudelstaart

Zeer fijn restaurant en leuk personeel! Mooie gerechten op de kaart en vooral ook lekker. In de zomer kun je heerlijk vertoeven op het terras en heb je uitzicht over het water en de haven...

Kom er regelmatig 😊

Prima snackbar, vriendelijke mensen.Top!

Hedenavond voor de verandering een keer in de zaak wezen eten ipv afhalen. Veel spijt, hebben ruim een uur op het hoofdmenu moeten wachten, verschillende keren gevraagd, met steeds het afdoende antwoord " het komt er zo aan." Zo ga je niet met gasten om! Als men niet inspeeld op de verwachte drukte, moet je dat niet op deze manier oplossen!

Fietsclub Sky Geleen

Top. Leuke bediening, heerlijk eten!

Prachtig menu! De borden zijn net zo mooi opgemaakt als de gerechten beschreven staan in het menu. Personeel is zeer vriendelijk en gezellig. Wij hebben een top avond gehad en komen snel terug!

Ik kom al jaren bij de Ruif en beter kan niet. Vriendelijke mensen, goede kwaliteit en bijna de helft goedkoper dan de concurrent! Wat mij betreft de beste snackbar van Nederland.

14. Eetcafé Kudelstaart

h.versteeg

dinivaneijk

Super geweldige snackbar. Heel veel goede producten, super prijs. Zeer vriendelijk personeel. Zou ze zelf een 10+ willen geven.

Prettige en aardige bediening. Heerlijke patat met pindasaus. Lekker en smaakvol softijs. De overige producten zullen daar ook wel in orde zijn.

Alleen de sfeer daar is erbarmelijk en dit heeft alles te maken met de inrichting. Een saaie tegelvloer en dergelijke. Een facelift zou in dat opzicht zeker niet misstaan. Ik bedoel een wat meer eigentijdse en sfeervollere uitstraling.

athalie

Super goede snackbar en super goede prijs/kwaliteit verhouding. Super gewoon

Ingrid klok-Bergman

Veel snackbars kunnen nog wat leren van jullie! Jullie hebben lekkere snacks een ruim assortiment en voor weinig geld. Alleen een beetje jammer dat het voor ons wel een stukje rijden is vanuit Lelystad.

Heerlijk eten voor een goeie prijs, over het personeel valt nix te klagen!
    Ga zo door Roon!

yasmine

Lekker eten, goed en hardwerkend personeel. Prijs is laag voor wat je krijgt, heel fijn. Eén minpunt: de sfeer daar is onwijs saai, daar mag echt wat aan gedaan worden. Als ik daar eet, ben ik zo weer weg door de sfeer alleen al.

Martin Hartman

Heerlijk gegeten. De bediening erg gezellig en erg behulpzaam ivm scootmobiel om die binnen te krijgen en een ruime tafel te maken.

Jan Lap bakt prima! De grootste pluspunten zijn de kwaliteit en lage prijzen, ik ken geen enkele snackbar die nog werkt voor prijzen die 20 jaar geleden gehanteerd werden. Aardig personeel en goede service.

Tineke Weevers

Complimenten! Het eten was heerlijk en de bediening erg vriendelijk en attent! Over de prijs kan ik niets zeggen omdat we getrakteerd werden. Als de prijs zo was als bij de vorige eigenaar dan zit dat wel goed!
    Wat wel jammer was? Ik mocht de prachtige rozen niet meenemen!

26. Chinees-Indisch Kudelstaart

Een super gezellige avond gehad met vriendinnen. Vooral het slablaadje met gehakt (ben de naam vergeten) en tasiu oriental waren erg geslaagd. Hoewel het druk was, bleef de bediening goed.

Jacqueline Boerma

We komen al jaren bij Restaurant Oriental Paradise in Kudelstaart. Uitstekend eten! Familie bedrijf; hele aardige mensen! Ze denken ook mee. Dus als je met een groep(je) bent dan worden er ook suggesties gedaan om er meer verscheidenheid in te brengen. Voor ieder wat wils! Ook de catering is uitstekend.

f.j.kwant

Voor het eerst bij jullie geweest, wat een beleving! Voor het eerst een elf gangen menu gegeten, dit is voor ons een twee sterren waardig menu. Heb toen meteen voor 2013 geboekt.

Afgelopen weekend met vrienden gegeten in dit geweldige restaurant. Het restaurant zat gezellig vol en daarbij werden we getrakteerd op een heerlijk verrassingsmenu met een goed wijnarrangement. Drie van de vier kozen voor de wild variant en een voor de visvariant, gezien alle reacties kan ik alleen maar concluderen dat dit een pareltje is aan de Westeinderplas.