Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kudelstaart verdeeld zijn.

1. Zaten heerlijk op 2e kerstdag bij mijn broer te borrelen en besloten maar te proberen te bellen of ze op deze dag nog een tafel hadden. Ik belde ze en kreeg Cruella aan de lijn… ze dacht hardop en vroeg zich af waar o waar haal ik een extra tafel vandaan? Maar toch zei ze, kom maar we verzinnen wel wat. Nog een fantastische plek ook vlakbij het aquarium.
    Top avond gehad en weer heeeeeerlijk gegeten… en gedronken! Echt een geweldige ervaring en gevoel voor service, die je zelden meer meemaakt. En ze zijn ook allemaal even aardig en komen altijd even een praatje maken aan tafel.
    Nogmaals dank eigenaresse (Cruella… 😅) voor de onvergetelijke avond!
    Tot spoedig, Rob.

2. Giovanni van Empelen

Het eten was lekker en snel, bier was goed koud, personeel ook zeer vriendelijk.

3. Hadden een high tea, moesten 1 uur wachten voor dat wij iets kregen. De hoeveelheid viel erg tegen. Piepkleine scones, koekje pannacotta. Hartige ronde mini broodje carpaccio en klein wrap hapje klein soepje in glaasje dat p.p. met nog 1 hartig innie minie hapje. Toetje klein bolletje ijs met 2 stukjes appel en 2 halve aardbeien. Moeder van 95 was mee en dachten dat zij wel e.e a. mee kon eten, aangezien zij niet veel eet. Zelfs daar was het te weinig voor, maar helemaal voor onszelf. Moesten nog bijbestellen, en dat voor een high tea voor 25,50!! Het extra mini ijsje voor mijn moeder moesten wij 4,25 voor betalen. Bediening ook onverschillig. Kortom een teleurstelling.

4,7
  4. Dessing

5. Hoekman

Gisteren 4 loempia's gehaald van € 5,25 per stuk. Zijn erg groot, 1 ervan droop letterlijk het frituurvet uit; vocht in de tas, over de tafel, hij zwom er gewoon in op het bord. Echt walgelijk en zonder van het geld!! Geen aanrader. Ze geven overigens aan dat er voldoende parkeergelegenheid is, maar dat klopt echt niet dus hou daar rekening mee.

6. Alles netjes. Juiste sfeer. Eten was heerlijk.

7. Hoekman

Wij haalden babi pangang en pangsit goreng af, maar beide sauzen waren zo enorm zuur, bah! Vooral gember en citroengras wat je proeft, niet lekker. Geen aanrader!

5,7
  8. Gerda van der Waaij

Heerlijke gerechten. Super vriendelijke bediening. En de gerechten zijn, met de altijd speciale behandeling, super lekker. Top

9. Pizzeria La Bella Vita zit in Kudelstaart, dat is letterlijk 3 minuten van mijn huis vandaan. Het duurde ander half uur voor dat de pizza's er eindelijk waren, toen ze aan kwamen waren de pizza's koud en we miste onze sausjes die we besteld en betaald hadden. Bij bellen dat de pizza's (3) koud waren werd er gezegd: daar kunnen wij niks aan doen het is druk. Oke en de sausjes? Worden deze nog na geleverd? Nou er kon nog geen eens een excuses vanaf en de telefoon werd opgehangen. Nadat wij nog twee keer hebben terug gebeld vanwege onze sausjes werden wij beide keren direct opgehangen. Vreselijk asociale behandeling van je klanten, hier bestellen wij nooit meer.

10. Bij dit restaurant ontzettend lekker gegeten. Vooral de babi pangang speciaal verdient een eervolle vermelding, nog nooit eerder zo lekker gehad! Wij rijden speciaal van Haarlem hierheen. Service is top!
    Mirjam

11. Vandaag eten laten bezorgen. Alles was echt goed! SpareRibs, sate, hamburger, tournedos en bijgerechten niks om aan te merken. Eten was op tijd en warm zeker een aanrader.

12. Caroline Luyten

De sfeer was heel relaxed, heel gezellig en ongedwongen. Eten was goed, bediening was vlot, ondanks dat we in t begin even op onze drankjes moesten wachten.

13. R.klaphake

Heerlijk, die Sharing gisteren van vis en vlees!! Voor herhaling vatbaar en zeker iets voor op de kaart wanneer we dadelijk gewoon weer bij jullie mogen genieten!!
    Groet Rita

14. Marijn Schoo

15. Agnes Dijkman

Prima eten te halen.
    Waarom geen bezorgservice??

16. Richano

17. Anneke van Heerde

Lekker gegeten, maar wat heel jammer was: de vegetarische maaltijd viel tegen. Het hoofdgerecht bestond uit een berg sla met blauwe kaas. Dat moet beter kunnen!

18. Als je lekker wil snacken ga je naar de Family voor je friet, kroket, fikandel, of iets anders.
    Prettige mensen die je helpen en snel klaar.
    Ook kun je in de zaak aan een tafeltje eten en heb je geen afwas, die doen ze zelf.
    Er lekker gegeten dus een aanrader.

19. Bediening zeer behulpzaam en aardig. Gezellig, mooi, schoon restaurant met een leuke sfeer. Hoeveelheid eten zeer beperkt; ik vind dat er weinig wordt gegeven voor de prijs die je moet betalen. Ook vind ik de kwaliteit van het vlees matig. De gerechten smaken saai. Ik was er voor de eerste en tevens de laatste keer. Grootst reden om niet terug te gaan, hoe gezellig het daar ook is, is dat de prijs absoluut niet in verhouding staat tot de kwaliteit.

3,1
  20. Het was echt super!
    Eten was super goed!
    Service Top!
    Mensen van het chinees restaurant echt top kon niet beter!
    Voor herhaling vatbaar.

21. Onze ouders hebben van de kleinkinderen een etentje gekregen bij restaurant Jones.
    Ze zijn heel welkom ontvangen en hebben een superavond gehad. De bediening was super lief en vriendelijk en ze zijn de hele avond in de watten gelegd. En wat natuurlijk heel belangrijk is, het eten was geweldig lekker! Een aanrader!
    Namens de kleinkinderen bedankt voor de top avond die jullie aan onze opa en oma hebben gegeven. En namens ons allemaal, tot ziens! We komen snel weer bij jullie eten!

22. Siegfried Bunnik

Altijd een gezellige sfeer, een uitstekend en service gericht team, heerlijke gerechten. Vanavond genoten van ‘wild trio’ een seizoens product deze week naast de kaart; een aanrader.

23. Tienke Verbeek

Heerlijk gegeten. Vlotte bediening. Gezellige sfeer. Kortom top!

24. Een hele leuke en lekkere snackbar. Het eten is heel erg lekker en het is helemaal niet zo duur.

25. Ineke Hoogeveen

Een prima restaurant. Vriendelijke ontvangst. De bediening gaat aardig vlot.
    Je hoeft niet zolang op een gerecht te zitten wachten. Hun Tippan gerechten zijn erg lekker!
    Ook kun je daar Cantonese en Szechuan Specialiteiten bestellen.
    Dus het is geen gewone chinees ( kun je daar ook krijgen) maar echt ook een bijzonder spezialiteiten restaurant en alles smaakt even goed en lekker!
    Een aanrader!

26. Erg lekker en goedkoop👍🏻

27. In één woord: geweldig! Nergens kun je zo lekker als bij Jones in Kudelstaart. Wat een geweldige smaaksensaties en alles met zoveel liefde en zorg! Super gegeten en we gaan zeker terug!

28. Van Gemeren

Uitstekende service, heerlijk eten, goede kwaliteit.

29. Sietske de Bruin

Leuke mensen en snel klaar.

30. Zeer fijn restaurant en leuk personeel! Mooie gerechten op de kaart en vooral ook lekker. In de zomer kun je heerlijk vertoeven op het terras en heb je uitzicht over het water en de haven...

Kom er regelmatig 😊