't Pachtgoedhof in Kruibeke

vr lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
za lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00
zo lunch vanaf 12:00 diner tot 21:00

1. R.E. van Waveren

We hadden geluk, het verkeer voor Antwerpen stond op 28 augustus aan het eind van de middag keivast. We konden van de weg af bij Kruibeke. Mijn vrouw zocht een eetgelegenheid en vond 't Pachtgoed. We gingen er voor de mosselen. Het was prachtig weer we vonden het terras mochten zelf een plek zoeken. De jongeman op het terras ving mijn blik, gaf een vriendelijk knikje als erkenning, liep direct naar binnen en kwam weerom met de menukaart in de hand en begroette ons hartelijk en lichtte de kaar helder toe. Vakmanschap en gastheerschap ineen. Annelie, "onze" gastvrouw aan tafel was vriendelijk, had aandacht voor haar gasten en hielp ons bij onze keuze (mosselen klassiek en mosselen curry met een soepele frisse wijn). Later bracht zij mosselen met een glimlach en dresseerde de tafel. U moet weten dat het een zeer drukke dag was en dat toch de service rustig en voorkomend was. Zo te zien werd er tussendoor extra hard gewerkt om de gasten rust te geven. De mosselen waren voortreffelijk. De café goed. Het personeel, gastvrij met kennis en aandacht voor de gast. We moesten verder, het afrekenen zonder wachten was een plezier. Ik dank u namens ons beide , reizigers uit Enschede Nederland

Dit deel van de tekst hoeft u niet op te publiceren
    Dat ik over de sfeer iets minder lovend ben komt omdat uw etablissement zich ook richt op gezinnen met kinderen, wat ik normaal niet gekozen zou hebben. De kinderen en daarmee de ouders vermaakten zich goed. Mijn oordeel over de sfeer is dus zeer subjectief.