Laatste updates in Kropswolde

1. Brian van Prinsenbeek's profielfoto
    Brian van Prinsenbeek heeft een recensie geschreven voor Wok Palace

Brian van Prinsenbeek

Goed restaurant, gezellig. Behulpzaam personeel en lekker eten. Zeker een aanrader.

2. Vos's profielfoto
    Vos heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Leine

Het is zo'n heerlijke plekje bij het Zuidlaardermeer, als het mooi weer is kun je genieten van de zon tot die ondergaat met een glaasje wijn en tapasbroodjes.

3. Meulenkamp's profielfoto
    Meulenkamp heeft een recensie geschreven voor Wok Palace

Meulenkamp

Gisteren 8 september gegeten bij wokpalace. Kwam hier regelmatig maar was echt super slecht dese keer. Service slecht allemaal kinderen aan het werk met geen ervaring. Verder allemaal buitenlanders die mij niet verstonden. Ja lekker goedkoop zullen die mensen zijn maar als klant heb ik daar geen zin in. Ik betaal nog steeds dezelfde prys. Eten was ook op en niet vers. Gril was nie lekker. Een mooie zaak qua inrichting maar droevig dat de baas de zaak zo aan het kapot maken is. Het was altijd goed. Ik kom eerst niet meer.

4. Cor Zijlstra's profielfoto
    Cor Zijlstra heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Cor Zijlstra

Op de website www.strandpaviljoenmeerwijck.nl staat duidelijk, dat het restaurant de maandagen open is. Bij aankomst bleek gisteren (maandag 20-8-2018), dat het restaurant gesloten was. Pas toen ik in Google naar beneden scrollde, vond ik www.iens.nl/restaurant/meerwijck/233069, dat het restaurant van maandag t/m woensdag dicht is. Ra ra, hoe kan dit. Het restaurant moet de eigen website nodig vernieuwen. Ik heb er begrip voor, dat medewerkers vrije dagen willen hebben. Dat moet ook. Maar dan moet de restauranthouder maar zorgen voor meer personeel. Het lijkt mij normaal, dat een restaurant een dag in de week dicht is, maar anders is het voor een strandrestaurant, zeker als dat het enige restaurant is bij het strand. Bovendien, het restaurant is 3 dagen in de week dicht. Dat mag absoluut niet.

5. Jesse's profielfoto
    Jesse heeft een recensie geschreven voor Wok Palace

Was altijd goed maar viel echt tegen weet niet waar ze mee bezig zijn. Vrijdag zouden ze tapas hebben stond op de website, nou niet dus he. Kom je daar voor tapas en hebben ze dat niet. Verder alllemaal personeel wat nauwelijks tot niet nederlands kon. Vervelend als je als gast iets moet vragen. En alle personeel zonder ervaring en duidelijk geen zin in werk. Zootje, lijkt nergens naar. Kwaliteit ver te zoeken. Voor mij nooit weer.

6. Broere's profielfoto
    Broere heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Leine

Kom je spontaan eten zit alles onder de parasols al vol, beneden is nog een terras met parasols maar nog niet uitgeklapt, het is te warm in de zon, is er geen plek onder een parasol? Nee was het antwoord, nou dan gaan we na ons drankje weg, varen we net weg, gaan ze het andere terras open doen😓

7. Jannet's profielfoto
    Jannet heeft gereageerd op een recensie van Strandpaviljoen Meerwijck

Tja voor ons is een vrije dag ook geen luxe.

8. Anja's profielfoto
    Anja heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Tis raar dat jullie op maandag en dinsdag dicht zijn, zelfs geen ijsje te koop in de snacktent naast het restaurant. GROTE teleurstelling voor een mooie plek… veel mensen stonden voor een gesloten deur.

9. Paviljoen de Leine heeft een nieuwe foto
  10. Paviljoen de Leine heeft een nieuwe foto
  11. a huizinga's profielfoto
    a huizinga heeft een recensie geschreven voor Wok Palace

a huizinga

Twee maal gegeten voortreffelijk. Geen vreetschuur. Aardige bediening. Veel verse produkten. Heerlijke wijnen en vers geperst sap.

12. Joyce's profielfoto
    Joyce heeft een recensie geschreven voor Wok Palace

Ik ben hier vorige week gaan eten en ik vond het eten erg lekker. Het groente was vers, ook het warme buffet werd steeds bijgevuld. Zeker een aanrader!

13. J.A. van der Woude's profielfoto
    J.A. van der Woude heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Leine

We hebben heerlijk genoten van ons drie gangen menu was van top kwaliteit.
    Leuke bediening en een goed glas wijn.
    Wij hopen dat de zomer niet meer zolang op zich laat wachten zodat we weer gebruik kunnen maken van het geweldig mooi terras.

14. J.A. van der Woude's profielfoto
    J.A. van der Woude heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Leine

Na een verbouwing zijn wij zondag weer wezen eten en hebben genoten van een drie gangen menu.
    De gerechten waren top net als de bediening.
    Kan deze top locatie echt aanbevelen.

15. Van Kooij's profielfoto
    Van Kooij heeft een recensie geschreven voor Wok Palace

Van Kooij

Onze zoon en schoondochter dachten lekker te gaan eten. Van 7 tot half 10. Er waren meerdere gasten. Ze wilden nasi en dat was koud en moesten met z'n tweeën hun bord delen. Bijvullen ho maar. Even je kip laten bakken! Bakplaat was al schoon, geen volle bakken gerechten om te kiezen… en wat er was, was lauw of koud. Verlepte sla en ijs wat zacht is… om half 9 waren ze nog met hun tweeën en ging de helft van verlichting uit. Nou Hoe jaag je mensen weg… bij het afrekenen zelfs de kassa la al weg. Moest de dame helemaal naar achteren! Wat een trieste vertoning… al met al zet je wat meer in voor je gasten, geen motivatie voor de zaak! Dan kan je beter je tent sluiten. Hier hadden de Kids zich zo op verheugd en komen met een sneu neus thuis.

16. A. Leistra's profielfoto
    A. Leistra heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

A. Leistra

Voor de tweede keer de formule "Kin nait op" gedaan. Heerlijke tapas formule. Voor ieder wat wils. Ruime keuze van de kaart.
    Fijne bediening. Wij komen zéker nog een keer hiervan smullen. Ook de kinderenhebben genoten.

17. Tiny Davids's profielfoto
    Tiny Davids heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Vrijdagavond heerlijk gegeten… wat is t kin nait op toch een prachtig concept!
    Sfeer erg goed, en ook voor het personeel een dikke pluim!

18. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Leine

We hebben met zn vieren heerlijk gegeten en genoten van een 3 gangen menu! Alles was top zowel de heerlijke gerechten als ook de bediening! Een aanrader op een top locatie!

19. Anita's profielfoto
    Anita heeft een recensie geschreven voor Paviljoen de Leine

Hebben met vrienden heerlijk gegeten ! De gerechten waren allemaal top! Sfeervolle ambiance en vriendelijke bediening!
    Geweldig genoten en we komen zeker terug!!

20. Duursma's profielfoto
    Duursma heeft gereageerd op een recensie van Strandpaviljoen Meerwijck
  21. Goedendag Mulder,

Dat was verse roerbak spinazie met knoflook. Misschien niet uw smaak.
    Dat is jammer. Bedankt voor uw recentie.

22. Mulder's profielfoto
    Mulder heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Afgelopen winter daar gegeten. Niets mis mee. Vandaag gegeten. Een of ander groen goedje op je bord met een vreemde bijsmaak. Saté zelfde rare bijsmaak. Bediening prima maar wat is er met de keuken aan de hand.

23. Angelique Kiers's profielfoto
    Angelique Kiers heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Vanavond hier gegeten.
    Prima en vriendelijk bediend door Carmen
    Eten stond binnen 10 min op tafel.
    De smaak en sfeer was goed.
    Komen zeker nog een keer weer.

jessica

Altijd heerlijk, even een lekker hapje te eten. Zeker een aanrader lekker bij het water. Kids kunnen zich lekker uitleven op het strand en in het water en jij als ouder lekker relaxen bij het paviljoen.
    Het maakt het zoveel leuker door het personeel die er vrolijk bij loopt. Heerlijk.

25. jessica's profielfoto
    jessica heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

jessica

26. Annelies's profielfoto
    Annelies heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Annelies

Leuk restaurant op een mooie locatie. De spare ribs die ik heb gegeten waren alleen niet lekker. Heel erg taai. Jammer! Wel lekkere salade erbij.

27. Albert's profielfoto
    Albert heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Eten was ronduit slecht, gezien de prijs. Droge sparen rond, smakeloze varkensschnitzel en stoofpotje vis is minimaal en 1 smaak

28. Koops's profielfoto
    Koops heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

Zeer slechte spare ribs! Droog, verbrand, taai. Vispotje stelde zeer weinig voor. Werd hoge prijs voor gevraagd. Kip saté was wel goed. Toetjes ook.

Rundersteak was doorbakken, terwijl medium werd gevraagd. Bediening deed weinig met de klachten!

We waren met een grote groep dus hadden enige compensatie verwacht, helaas!

Zo'n mooie locatie, maar het eten viel echt tegen. Jammer!

29. P bakker's profielfoto
    P bakker heeft een recensie geschreven voor Strandpaviljoen Meerwijck

P bakker

Heel matig gegeten. Met een grote groep mensen, iedereen at wat anders maar alles was ondermaats.
    Spareribs waren gortdroog, het visstoofpotje was een bord met een paar stukjes vis, snitzels niet lekker en de steak was overgaar.
    Wel prima patat en achterafjes, maar daar kom je niet voor.
    Mooie plek, prima sfeer maar een waardeloze prijs kwaliteit verhouding en echt ondermaats.

30. Marlies 's profielfoto
    Marlies heeft gereageerd op een recensie van Strandpaviljoen Meerwijck

Dit zegt al genoeg hoe onprofessioneel jullie hier mee omgaan..
    Klanten tevreden??van twee tafels gehoord dat het eten vies was en de bediening onvriendelijk is...lees de referenties maar eens terug ....kun je wat van leren!!@