Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kronenberg verdeeld zijn.

familie kruiswijk

leuk restaurant voor de kinderen, pannenkoeken eten en speelkamer binnen, buiten is een kleine speeltuin met wat kippen en konijnen. Hebben alleen zelf niet zo lekker gegeten, geitenkaas salade was heerlijk, spare-ribs heb ik op verschillende plekken veel beter gehad, ook hadden we een schnitzel die was helaas niet lekker. Slecht bereid hele vette panneer laag erover die absoluut nit meer krokat was, ook zat er heel veel saus erover uit een pakje. Wij waren de enige klant dus van druk in de keuken valt niet te spreken, soepen waren ook niet al te best (asperge en tomaten). wij zullen er niet terug gaan.

Familie van Gerwen

Onverwacht op dit hele leuke en gezellige plekje terecht gekomen. Wat een aangename verrassing was dat. Heerlijk gegeten (spareribs en geitenkaassalade zijn echte aanraders), heel sfeervol en gezellig ingericht en een leuke speelkamer voor de kinderen. Erg behulpzaam personeel. Als we nog eens in de buurt zijn, weten we jullie zeker weer te vinden. Dank je wel voor de geslaagde avond!
    Hartelijke groet uit Brabant,
    Peter, Lesley, Joosje en Sjors van Gerwen

Wij komen hier vaker. Binnen is het erg gezellig en knus. Buiten het terras super rustig en heerlijk genieten van van alles en nog wat want hier heb je keuze genoeg van allerlei lekkers, een aanrader!! Buitengewoon vriendelijke eigenaar. Vanuit hier heerlijke wandelingen!

Het eten was erg lekker, maar erg lang moeten wachten op het eten. Voordat we konden bestellen zaten we al 30 minuten binnen. Toen we een toetje wilden bestellen (zelf om moeten vragen), waren er geen kaarten meer. Na 25 minuten besloten om geen toetje te nemen en te vertrekken.

Jack Aarts

Tijdens een teamdag van het werk alhier een lunch en diner gehad voor 30 man. Gastvrij ontvangen en een echt knus en gezellig restaurant. Lekker en genoeg gegeten. Van te voren uitgeprobeerd en toen lekker limburgse arretjescake en karboed (bloedworst/balkenbrij) gehad. Een echte aanrader dit restaurant.

margo engels

Bij binnenkomst is het net of je in een gezellige woonkamer terecht bent gekomen. Er hangt zo'n rustige huiselijke sfeer, echt super! Hartelijke ontvangst met zeer vriendelijk personeel en we hebben een heerlijk streekprodukt gegeten. Een echte aanrader!!

Gelegen heel rustig op een prachtige locatie!! Er lopen buiten ook kleine dieren rond, leuk voor de kinderen. Hier heerlijke pannenkoeken en andere lekkere gerechten gegeten. Zijn al enkele keren terug gegaan, zeer de moeite waard. Erg vriendelijke eigenaar!

Ineke vd Velden

Wij hadden met de familie met 13 personen op een zondag gebruncht. Super lekker, en ze denken echt met je mee om er een leuke herinnering aan over te houden. Echte aanrader.

Eric-Jan Hermans

We gaan geregeld eten en gewoon even voor een bak koffie en een speciaal biertje. Goede ambiance, goede bediening en een mooie locatie voor diverse routes om te wandelen.

Mike

Twee keer geweest. Winter (lekker binnen) en nu in de zomer (heerlijk op het terras passanten bekijken!): deed gezellig aan! Huiselijk en toch buitenshuis. Ongedwongen. Personeel aardig en gezellig. Het is geen sterrenrestaurant, maar prijs kwaliteit is prima! Gaan er zeker terug!

D. Salet

Een zeer gezellig restaurant in een rustig gelegen omgeving. Prijs/kwaliteit is prima, lekker eten en drinken, kortom het bezoek meer dan waard!

Ton en Ellis

We hebben super lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant. Een echte aanrader. Wij gaan er zeker terug!

Fam. Franken

Relaxte ambiance. Kinderen zeer welkom. Ze mochten eerst de konijnen voeren en aaien. Daarna lekker gegeten en gedronken. Vervolgens goede fietstip van de eigenaresse. Meer dan leuke tent! Aanrader.

testregistratie

test

test

Jane Appleseed

div_

De brunch is erg matig.

Wat verscholen tussen de weilanden en bossen ligt dit restaurant.
    We hebben er in november een amusediner gehad.
    Dat is ons bijzonder goed bevallen. Een hele avond word je bezig gehouden met allerlei kleine hapjes met tussendoor goed passende wijnen.
    Zeker een herhaling waard.

Ze zeggen wel eens "kwaliteit moet je zoeken" Nou, wij hebben het gevonden in deze zaak! Super lekker gegeten met een gezelschap van 25 personen. Amusediner was zeer verrasssend, smaakvol en van hoog niveau. Kortom een adres om terug te keren.

Paul en Trudy van der Loo

Zaterdag met 11 personen een zeer goed diner gehad.

Na een goede ontvangst een perfect verzorgd diner waar niets op aan te merken is. Puike verzorging met goede en vriendelijke bediening. Echt een aanrader qua prijs en smaak.

Danny, Jaimie, Danny en Marian

Met een gezelschap van 4 personen hebben we een super avondvullend programma gehad. We hebben ons culinair laten verwennen door het geweldig keukenteam. Met verschillende verrassingen was het een genot met vele smaken die goed bij elkaar kwamen. De bediening daarentegen was ook super. Ze lieten het overkomen dat je echt een fijn avondje weg was. We komen zeker nog een keer terug.
    Ps : Het is aan te raden om het verrassingsmenu te kiezen.

Mujsenberg

Prima eten in een gemoedelijke sfeer met een uitstekende gastvrouw. Prijs kwaliteit-verhouding is goed.

Zeer gastvrij ontvangen.

Nette bediening.

Prijs/kwaliteitverhouding goed.

Ambiance kan niet beter.

Conclusie:niets op aan te merken.

Waardering 10 en een griffel.

Fantastisch restaurant op korte afstand van Toverland en de autosnelweg A67.

Je kunt heerlijk eten in dit restaurant. Het personeel is vriendelijk en de service is goed.

Echt een aanrader!

Het eten is erg lekker, goed verzorgd, goede gastvrouw.

Alles is erg netjes.

We gaan geregeld terug!

Gast vrijheid een absolute 10

Gastvrouwschap meer als een 10

Het eten, fantastisch, goed verzorgd, meer als smakelijk, verrassend, met alle zorg en fantasie klaargemaakt.

Alles zag er uit zoals het smaakte, geweldig!

Terwijl wij met een groep van 12 personen (incl. Kleine kinderen kwamen). Wij zijn toch wel door de jaren heen verwend, maar dit restaurant....... jammer dat de chef getrouwd is. Zijn vrouw is een geweldig lief persoon die haar gastvrouwschap enorm goed verstaat. Het personeel is erg opgeruimd, vriendelijk, vreselijk aardig. En de desserts..........alsof je in de hemel bent beland.