Nieuwste foto's in Kronenberg

Laatste updates in Kronenberg

1. van de ven's profielfoto
    van de ven heeft een recensie geschreven voor Croonenborgh

van de ven

Sfeer, prijs kwalitijd is heel goed. Lekker verse producten voor de gerechten. Gewoon top.

2. Mieke's profielfoto
    Mieke heeft een recensie geschreven voor Croonenborgh

Het was een heerlijke en verrassende ervaring op een erg mooie locatie. De sfeer is gezellig, de gastvrijheid enorm groot en het eten verrukkelijk. Wij hebben een leuke avond gehad, bedankt!

3. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Croonenborgh

Voortreffelijk gegeten voor een nette prijs. Lekker wijntje hetzelfde verhaal. Onbegrijpelijk dat het niet drukker was.

4. Croonenborgh heeft een nieuwe foto
  9. Croonenborgh heeft een nieuwe foto
  10. familie kruiswijk's profielfoto
    familie kruiswijk heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

familie kruiswijk

leuk restaurant voor de kinderen, pannenkoeken eten en speelkamer binnen, buiten is een kleine speeltuin met wat kippen en konijnen. Hebben alleen zelf niet zo lekker gegeten, geitenkaas salade was heerlijk, spare-ribs heb ik op verschillende plekken veel beter gehad, ook hadden we een schnitzel die was helaas niet lekker. Slecht bereid hele vette panneer laag erover die absoluut nit meer krokat was, ook zat er heel veel saus erover uit een pakje. Wij waren de enige klant dus van druk in de keuken valt niet te spreken, soepen waren ook niet al te best (asperge en tomaten). wij zullen er niet terug gaan.

11. Familie van Gerwen's profielfoto
    Familie van Gerwen heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Familie van Gerwen

Onverwacht op dit hele leuke en gezellige plekje terecht gekomen. Wat een aangename verrassing was dat. Heerlijk gegeten (spareribs en geitenkaassalade zijn echte aanraders), heel sfeervol en gezellig ingericht en een leuke speelkamer voor de kinderen. Erg behulpzaam personeel. Als we nog eens in de buurt zijn, weten we jullie zeker weer te vinden. Dank je wel voor de geslaagde avond!
    Hartelijke groet uit Brabant,
    Peter, Lesley, Joosje en Sjors van Gerwen

12. Grothauzen's profielfoto
    Grothauzen heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Wij komen hier vaker. Binnen is het erg gezellig en knus. Buiten het terras super rustig en heerlijk genieten van van alles en nog wat want hier heb je keuze genoeg van allerlei lekkers, een aanrader!! Buitengewoon vriendelijke eigenaar. Vanuit hier heerlijke wandelingen!

13. Hof van Kronenberg's profielfoto
    Hof van Kronenberg heeft gereageerd op een recensie van Hof van Kronenberg

Wat spijtig om te vernemen dat jullie bezoek niet geheel naar wens is geweest. Gelukkig heeft het eten wel erg lekker gesmaakt zoals u schrijft. Vervelend dat u erg lang heeft moeten wachten op het eten. De onderbezetting op het moment dat jullie Hof van Kronenberg bezochten was een ongelukkig moment van omstandigheden en te verklaren i.v.m. een sterfgeval van de vader van de eigenaren. Personeelsbezetting is dan helaas niet altijd meteen op te lossen. Voor zover bent u de enige die hier helaas hinder van heeft moeten onder vinden. De nieuwe extra menukaarten zijn meteen besteld en al in huis. Bedankt voor de tip. Jammer dat u besloten heeft om geen toetje te nemen en te vertrekken. Wij bieden jullie daarom een gratis toetje aan bij uw volgende bezoek.* (neem hierover zelf via mail contact op met uw naam en adres dan sturen wij een kortingsbon op.) mvg Team Hof van Kronenberg

14. Sanne's profielfoto
    Sanne heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Het eten was erg lekker, maar erg lang moeten wachten op het eten. Voordat we konden bestellen zaten we al 30 minuten binnen. Toen we een toetje wilden bestellen (zelf om moeten vragen), waren er geen kaarten meer. Na 25 minuten besloten om geen toetje te nemen en te vertrekken.

15. Jack Aarts's profielfoto
    Jack Aarts heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Jack Aarts

Tijdens een teamdag van het werk alhier een lunch en diner gehad voor 30 man. Gastvrij ontvangen en een echt knus en gezellig restaurant. Lekker en genoeg gegeten. Van te voren uitgeprobeerd en toen lekker limburgse arretjescake en karboed (bloedworst/balkenbrij) gehad. Een echte aanrader dit restaurant.

16. margo engels's profielfoto
    margo engels heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

margo engels

Bij binnenkomst is het net of je in een gezellige woonkamer terecht bent gekomen. Er hangt zo'n rustige huiselijke sfeer, echt super! Hartelijke ontvangst met zeer vriendelijk personeel en we hebben een heerlijk streekprodukt gegeten. Een echte aanrader!!

17. Grothauzen's profielfoto
    Grothauzen heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Gelegen heel rustig op een prachtige locatie!! Er lopen buiten ook kleine dieren rond, leuk voor de kinderen. Hier heerlijke pannenkoeken en andere lekkere gerechten gegeten. Zijn al enkele keren terug gegaan, zeer de moeite waard. Erg vriendelijke eigenaar!

18. Ineke vd Velden's profielfoto
    Ineke vd Velden heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Ineke vd Velden

Wij hadden met de familie met 13 personen op een zondag gebruncht. Super lekker, en ze denken echt met je mee om er een leuke herinnering aan over te houden. Echte aanrader.

19. Eric-Jan Hermans's profielfoto
    Eric-Jan Hermans heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Eric-Jan Hermans

We gaan geregeld eten en gewoon even voor een bak koffie en een speciaal biertje. Goede ambiance, goede bediening en een mooie locatie voor diverse routes om te wandelen.

20. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Mike

Twee keer geweest. Winter (lekker binnen) en nu in de zomer (heerlijk op het terras passanten bekijken!): deed gezellig aan! Huiselijk en toch buitenshuis. Ongedwongen. Personeel aardig en gezellig. Het is geen sterrenrestaurant, maar prijs kwaliteit is prima! Gaan er zeker terug!

21. D. Salet's profielfoto
    D. Salet heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

D. Salet

Een zeer gezellig restaurant in een rustig gelegen omgeving. Prijs/kwaliteit is prima, lekker eten en drinken, kortom het bezoek meer dan waard!

22. Ton en Ellis's profielfoto
    Ton en Ellis heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Ton en Ellis

We hebben super lekker gegeten in dit sfeervolle restaurant. Een echte aanrader. Wij gaan er zeker terug!

23. Fam. Franken's profielfoto
    Fam. Franken heeft een recensie geschreven voor Hof van Kronenberg

Fam. Franken

Relaxte ambiance. Kinderen zeer welkom. Ze mochten eerst de konijnen voeren en aaien. Daarna lekker gegeten en gedronken. Vervolgens goede fietstip van de eigenaresse. Meer dan leuke tent! Aanrader.

24. testregistratie's profielfoto
    testregistratie heeft Café-Restaurant Ummenthun toegevoegd als favoriet restaurant
  25. test's profielfoto
    test heeft Café-Restaurant Ummenthun toegevoegd als favoriet restaurant
  26. test's profielfoto
    test heeft Café-Restaurant Ummenthun toegevoegd als favoriet restaurant
  27. Jane Appleseed's profielfoto
    Jane Appleseed heeft Café-Restaurant Ummenthun toegevoegd als favoriet restaurant