Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Krommenie verdeeld zijn.

1. Vincent

Ik hoef nooit lang te wachten op mijn bestelling en bovendien is het zorgvuldig ingepakt. Complimenten aan de vriendelijke gastvrouw en gedreven (frituur)kok!

2. de Wit

3. Ben er een keer geweest en dat was dan ook de laatste keer. De bediening was erg langzaam, ook al stonden ze met 3 man. De hygiene was ook niet top: ze pakten gewoon de groentes zonder klem of handschoenen aan. Verder was de patat slap (kon het langer frituren) en kreeg veel te weinig in een zak. Nooit meer.

4. 07-02-2015 bij de Tammeboer zitten smullen met 9 familie leden. Was weer zalig. Heel gemoedelijk bezig geweest en alles netjes op gegeten. O zo lekker. Komen er weer op 13 juni maar dan met 17 familie leden.

5. Vriendelijke bediening, heerlijk eten voor een zeer betaalbare prijs. De spareribs zijn zonder twijfel de lekkerste van Nederland!!

6. Familie Demir

Ik heb heerlijk gegeten. Vriendelijk personeel en snel klaar. De spareribs heb ik nergens anders zo lekker gegeten. De pizza's waren ook erg lekker. Niks op aan te merken. Zeker aan te bevelen!

7. De laatste tijden is de smaak en kwaliteit erg veranderd bij Alanya. Bij bestellingen worden steeds meer kleine irriterende fouten gemaakt, sauzen worden vergeten, i.p.v. een pizza word een Turkse pizza geleverd en ga zo maar door. Ze proberen de fouten op te lossen door blikjes cola weg te geven als excuus, zo werkt het natuurlijk niet.

Het is wel erg droevig, triest en de compacte werking, hiermee bedoel ik snelheid gecombineerd met een hoge lekkere eet kwaliteit, is weg.

Het lijkt wel of de zaak is overgenomen en alle goodwill weg is getoverd! Voor ons helaas geen Alanya meer!

Hg, Frank

3,2
  8. Chinees-Indisch Krommenie

21-11-2014. Samen met schoonzus hier gegeten. Het was ondanks dat het vol zat heerlijk rustig, een verademing, echt een uitje. Verder was het eten heerlijk en de bediening was perfect. Geen gejaag, vriendelijk. De zaak zelf Is na de verbouwing sfeervoller geworden. Voor herhaling vatbaar.

9. Word iedere keer snel geholpen en het eten is lekker zoals altijd. Vooral de berehap is mijn nummer 1 keuze: heerlijk.

10. 'Vriend' nummer 46

Mijn smaakpapillen hebben mooie tijden beleefd bij Alanya maar de laatste paar weken is het teleurstelling na teleurstelling.

Wat hebben ze bijvoorbeeld met die geile knoflooksaus gedaan? Het is zo waterig dat ik me broodje net zo goed ff onder de kraan kan houden, effect is hetzelfde..
    En dan die bezorging. Ik was er aan gewend geraakt dat als je een broodje zonder sla bestelde je een halve krop erop kreeg maar de laatste tijd is het één groot feest. Je opent de tassen binnen en dan begint de tombola: Italiaanse pizza’s kunnen Turkse pizza’s zijn, zonder sambal kan extra sambal zijn enz enz.
    Ik begrijp dat het druk is en dat die nieuwe mannen hun best doen maar dat is geen reden om een bakje water mee te geven of om op broodjes zonder sla, een halve krop te gooien.

Ik hoop dat het snel weer wordt zoals het was want Alanya was altijd genieten.

Groet,

'Vriend' nummer 46

6,1
  11. Chinees-Indisch Krommenie

Altijd gezellig, prima eten en service!!

12. 27 -09-2014 bij de Tamme Boer gegeten met 4 volwassenen en 3 kinderen naar aanleiding van mijn verjaardag.. Heel lekker en vooral gezellig gegeten. Een knus en vriendelijk restaurant met een landelijke uitstraling.

In één woord klasse!

13. Gisteren bij de Krokodil tapas gegeten met het team, ik kan er weinig positiefs over zeggen.

Bij binnenkomst rook het al muf, de sfeer is kil, de locatie is slecht. Het eten was allemaal vet, smakeloos en niet lekker. Alles was gefrituurd in hetzelfde oude vet, geen salades. Veel vis, van alles uit blik in vette saus.

De laatste ronde hebben we overgeslagen, we hoefden het niet meer. Het personeel bleef bakjes aanleveren, terwijl er nog voldoende bakjes onaangeroerd op tafels stonden. Ze vroegen niet of het smaakte, het antwoord was blijkbaar al duidelijk. Uiteindelijk nog een toetje genomen omdat we nog honger hadden, ook dit was niet bijzonder.

Al met al was het duur en het smaakte totaal niet. We hebben een gezellige avond gehad, maar hier heeft het restaurant geen enkele bijdrage aan gehad.

14. Gisteren wezen eten, gekozen voor het tapas menu € 25,- pp. Begon leuk en goed en de eerste dingetjes kwamen snel. Brood met knofllook, mayo en een schoteltje met 8 stukjes gebakken aardappel erop. Tweede gang werd ook vrij snel gebracht en was ook goed verzorgt en lekker, 6 zure sardientjes, 6 olijven met 4 blokjes kaas net zo groot als de olijven, handje sla, 6 stukjes ham, 6 plakjes cervelaat worst en 6 plakjes chorizo.
    Na dit begon het te horten en te stoten... Half uur later 6 mini garnalen in de kokende olie. Drie kwartier later 1 grote gama en een gebakken haring/sardien vol graten. Drie kwartier later 1 stokje kip (satétje) en een klein lams koteletje. Smaakte allemaal lekker en we lusten nog wel wat en hadden nog behoorlijk trek omdat de eerdere dingen klein en weinig waren!
    Na een half uur werd gevraagd of we nog de laatste gang lustten, spareribs. Natuurlijk lusten we dat! We hadden nog wel behoorlijk trek! Vreemd genoeg stonden deze binnen 5 minuten op tafel, 2 inimimi stukjes! De porties hebben de de grote van de schoteltjes die je bij een all you can eat jap krijgt in je eentje en nu moet je dit nog delen ook.
    Als je honger hebt, is het handig om ergens anders te gaan eten! Voor € 50,- zonder drankjes moeten ze zich diep schamen wat ze op tafel zetten. Hierna maar nog maar langs de Mac gereden om een gevoel van een volle maag te hebben. Eens maar nooit meer...

1,5
  15. Chinees-Indisch Krommenie

Ik wil het gaarne kort houden. Wij hebben vandaag met 5 personen overheerlijk gegeten. Wat ons betreft zeggen wij het graag voort: Goede wijn behoeft geen krans!
    Graag tot de volgende keer.

16. Op vrijdag 1-augustus op mijn verjaardag bij de Krokodil gegeten. Dit als cadeau van onze dochter met een gift for 2 bon. Het zag er allemaal erg gezellig uit maar het bleek dat de bon van 60 euro volgens een medewerker maar voor een gedeelte aan een maaltijd kon worden besteed. Hierdoor was er maar keuze uit twee soorten voor hoofd en na gerechten, en moesten wij kiezen voor iets waar wij normaal in de snackbar voor kiezen. Dit klinkt misschien wat naar maar het was voor ons ook een teleurstelling. Het restaurant legt de fout met het in zee gaan van dit
    bedrijf bij de klant, dat lijkt ons niet juist. Ook het maar uit twee soorten Kunnen kiezen is een gebrek aan creativiteit van het restaurant. Misschien is het verstandig als een mogelijke klant met deze bon reserveert van te voren te vertellen wat de keuzes zijn om onnodig reizen te voorkomen. Het eten op zich was goed en de bediening redelijk vriendelijk.

Met vriendelijke groet.
    F.kutscher

17. Ik was daar van de week, 2 milkshakes gehaald en een broodje bal. Het eten en drinken was redelijk. Maar dan de service, wat langzaam en slecht. Ik heb daar bijna 15 min gewacht op mijn bestelling en ik was de enige klant daar en ze stonden er met 2 man. Ze wisten niet dat de milkshakes tot het streepje gevuld moeten worden, zat veel minder in als zou moeten en de ene shake was waterig en de ander was weer heel dik. Hoe moeilijk kan het zijn?

18. Chinees-Indisch Krommenie

Wij komen hier al enkele jaren. Het leukste van dit restaurant is dat de eigenaar je meteen terug kent! Wij krijgen ook elke keer als wij komen eten het eerste drankje van de zaak. Wij kwamen een keer eten met 25 mensen en alle 25 mensen kregen het eerste drankje van de zaak! Erg leuk! Ik zou zeggen ga daar eens eten!!

19. We zijn van het begin tot het eind heerlijk verwend , alleen maar schitterende gerechten met het verrassingsmenu. Het was één feestje . Hartelijk dank voor de geweldige avond. Gr, Marianne Verlaan

20. Het is iedere keer weer heerlijk om hier eten te halen. Kan het iedereen aanbevelen.

21. Kwam binnen alles zag er leuk uit. Tot ik aan de balie kwam. Bestelde een pattat met een frikandel special en een milkshake. Ik ging aan de bar zitten en zag dat het frituurvet niet licht van kleur was maar eerder neigde naar zwart. Ik was vergeten te vertellen wat voor smaak milkshake ik wou dus hoor de meneer zeggen wat voor smaak wil je? Dus ik antwoord "hebben jullie toevallig mango?". Krijg ik op een geïrriteerde toon terug "kan je op de bordjes lezen". Dus ik antwoord "joh doe maar aardbei". Zegt die "komt er zo aan". Ga aan een tafeltje zitten, vergeet hij een rietje bij mijn milshake te doen, geen probleem, dus ik vraag "heeft u een rietje?". De oudere mevrouw loopt naar me toe, gooit een rietje op tafel en gaat weer terug. Heb zo snel mogelijk alles naar binnen gewerkt, de patat smaakte ook niet, denk door het oude frituur vet. Ik kan deze zaak alleen maar afraden.

22. Soragin

Hier worden we niet vrolijk van. Gaat meer en meer achteruit. Personeel meer met zichzelf bezig dan met het verlenen van service en kwaliteit. Wat opvalt is dat personeel in viezige kleding loopt, losse haren en alles ongeintresseerd overkomt.

Wat betreft de kwaliteit, ik verwonder mij erover hoe zo'n mooi product als vers gesneden patat in de handen van deze patatbakkers zo vernaggeld kan worden. Droog, smaakloos, oud en veT met hoofdletter T.

Het vlees van de kapsalon is redelijk, ondanks dat dit in handen van deze koekebakkers terecht komt.

Dan de saus. Welke saus, kun je je beter afvragen. Je krijgt een vingerhoedje vol en ook hier is gekozen voor de goedkoopste variant. Weinig, Smerig en Waterig.

Wordt wakker en doe er wat aan, want ik kan me betere tijden herinneren.

2,1
  23. Wat een vieze patat... Ik eet hier nooit meer! Bah bah bah!

24. Maaike

25. Heerlijk eten en super vriendelijke bediening. Erg gezellige sfeer.

26. Perfect eten en lekker biertje van de tap. Aardige mensen, je moet wel tegen een beetje Amsterdamse humor kunnen. Vooral de berehap en saté zijn top.

27. Voor een lunch op het werk broodjes besteld. Het werd op tijd bezorgd, zag er verzorgd uit, werd compleet geleverd met servet, mayonaise, mosterd, peper en zout. De broodjes waren erg lekker en divers.

28. Kom normaal altijd bij een andere snackbar. Deze was gesloten, dus naar Rosarium geweest. Voor dezelfde bestelling betaal je vijf euro meer, bij Rosarium. Bestelde twee patat zonder, was voor een persoon. Ga nooit meer naar het Rosarium, was niet te eten en nog duurder ook.

29. Hartstikke gezellig eten daar. Voorgerechten zijn een beetje simpeler dan normaal, maar daar is de prijs ook naar. Hoofdgerecht ook simpel, maar zalig en ook weer een nette prijs. Wat echt bewonderingswaardig was: de bediening, jonge mensen die met veel plezier hun werk doen. Dat zie je in restaurants in het hogere segment wel eens anders en ook daaronder. Ik vond de schepjes met zalig gebakken frieten heel origineel en alles was eigenlijk top. Dit is voor herhaling vatbaar! Top!!!!

30. Afgelopen zaterdagavond met een groep van ongeveer 20 mensen de verjaardag van een familielid gevierd. Alles was TOP in orde, de bediening, de zalige tapas gerechtjes vooraf, het vriendelijke personeel. Dit is echt de place to be, als je een feestje wilt organiseren. Wij zaten in een overdekt gedeelte van het restaurant en de sfeer, mede door die prachtig versierde kerstboom, was uitstekend. Enige minpuntje is het tankstation dat er recht tegenover ligt. Maar daar heb je, eenmaal binnen, geen last van. Voordeel daarvan is wel dat je altijd je auto kunt parkeren !!! Wij komen hier zéker nog eens terug voor een leuke gezellige en lekkere avond.