Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Krommenie verdeeld zijn.

Wat is Alanya in kwaliteit achteruit gegaan. Vorige keer moest ik al achter mijn bestelling aangaan (dik een uur gewacht) nu helaas weer. Oorzaak: dame aan de telefoon bleek een gehoor probleem te hebben en daardoor werd mijn bestelling op een verkeerd adres aangeboden. Oké door drukte kan men misschien iets niet goed horen. Maar dan herhaal je toch iets om er zeker van te zijn dat je het juiste noteert, toch? Volgende probleem… Mijn telefoonnummer. Ook daar had de dame iets anders van gemaakt 😳🙄 Dus konden ze mij niet bellen. Uiteindelijk na weer 20 min wachten mijn bestelling gekregen. Dan verwacht je geen Lauwe, met kleffe sla gevulde Turkse pizza's, de knoflooksaus die atlijd erg lekker was was waterig en had niet de smaak van knoflook. Leek wel opgewarmd jammer… Voor mij de laatste keer dat ik daar besteld heb.

Wat een topmenu in de truffelweek. Het bestaat uit 4 gangen die prima op elkaar aansluiten. Alle gerechten worden aan tafel door chef-kok Marcello voorzien van de nodige truffels en zijn zonder uitzondering zalig. De passie en toewijding komen in elk gerecht terug. Ook de ontvangst en bediening zijn warm en hartelijk met aandacht voor iedereen.
    Voor fijnproevers is dit restaurant een must!

Te joviale bediening. Weinig aandacht voor gasten. Diverse obers en serveersters aan tafel. Weinig groenten bij gerecht. Een keer geweest en tevens lastste keer. Advies ga elders.

Gisteren hier weer een heerlijke avond gehad! Eten was heerlijk hadden het weekmenu gekozen met bijpassende wijnen, het was top!
    De bediening was super. Zoals altijd top service en top eten!
    Wij blijven komen.

Ga zo door!

Selina Marcella

Heerlijk eten vooral de spare ribs, kipsate en natuurlijk de doner dat echt lekker vlees is.

Eerst een slechte ervaring doordat het eten pas na ruim 2 uur bezorgd werd. Na contact hierover excuses en uitleg gekregen van de reden met een tegoedbon. Klacht dus prima afgehandeld. Eten was laat, maar wel erg lekker.

Als ik de recensies van de bezoekers zo lees is het hard nodig enige nuance hierin aan te brengen. Ik heb enige tijd geleden hier met mijn vrouw gegeten en dat was ronduit slecht. De coquilles waren doorgebakken en taai, hetzelfde gold voor het kalfsvlees. Toen de chef aan het einde van het eten bij ons aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was geweest, heb ik hem dit gezegd. Volgens hem was dit de schuld van een meisje in de keuken. Dan ben je voor mij als chef-kok een zielige man en dan zeg ik het nog netjes. Marcello veel poeha, weinig presteren.

Monique Wesseling

Gister met 11 man gegeten bij de Tamme Boer in Krommenie. Was wederom super! Eten prima, hele leuke bediening, top sfeer. Dit is nog steeds bij far het beste restaurant van Krommenie. Groot compliment voor de nieuwe eigenaren die erin geslaagd zijn de kwaliteit zo hoog te houden. Top team. Bedankt voor een super gezellige avond en tot ziens.

Laatste keer was niet zo goed, maar dat hebben ze bij Alanya zeer netjes opgelost door een compleet nieuwe bestelling voor 2 personen gratis te leveren en het smaakte prima de ossenhaas in pepersaus en de Alanya speciaal grillschotel. En natuurlijk stokbroodje kruidenboter mocht niet ontbreken.
    Alle lof jongens, bedankt en groet Peter van Veilig op weg.

Heerlijk eten, vooral de spareribs. Verse patat en de doner is echt vlees! Lieve mensen, bestel er al 4 jaar!

Heel veel geld voor heel weinig eten.
    Alles smaakte hetzelfde.

Heel slecht. 2x wat bestelt en laten bezorgen. Ging alle 2 mis. Gewoon domme fouten. Eten is redelijk maar dat was het dan ook wel.

Michiel

Met mijn vrouw wezen eten .. 20 minuten toen kwam er iemand .. daarna 45 minuten met legen glazen ..gambas besteld krijg je 6 hele kleine garnaaltjes met olie .. bijna 1p euro .. 1,60 euro per garnaal .. is belachelijk duur .. ergste is dat je 45 minuut miet wachten op service .. de jongere meiden doen het erg leuk.. 1 jaar geleden heb ik normaal gegeten .. nu kom ik niet meer .. ik betaal graag voor lekker en goed eten .. maar na de grap met de 6 gambas van 2 cm kom ik niet meer ..

Bij binnenkomst direct een warm gevoel en je voelt je meteen te gast zoals het hoort. Wij waren met onze twee kinderen en die vonden het binnen knus en gezellig.
    De kaart is vrij beperkt, maar er staan lekkere gerechten op. De carpaccio en het vis trio vooraf smaakten erg goed. Als hoofdgerechten de kogelbiefstuk, malse kipsaté en de spareribs was niets op aan te merken. Niet te veel groente erbij in aparte schaaltjes, maar dat vinden wij niet belangrijk.
    Onze jongens namen nog een toetje, chocolade soufflé met chocolade ijs en cheese cake; ze vonden het heerlijk. De hele avond echt hele fijne bediening, dat vinden we belangrijk.
    Een aanrader, maar wel reserveren want dit restaurant zit altijd vol en dat is niet zo gek.

Niels en Susan bedankt voor het heerlijke eten. De duivelse garnalen en de kabeljauw met mosterdsaus een echt aanrader.

M.A.C. Petra

Heerlijk gegeten, duivelse garnalen, lekker pittig en als een van de weinige restaurants heerlijke warme groente en sla. Leuke bediening en goede prijs.

Ontzettend gezellige avond gehad bij de Tamme Boer! Heerlijk gegeten en leuke bediening. Echt een aanrader!

Woensdagavond gegeten en bleek themaweek (Antipasti) met diverse verschillende hapjes, koud en warm. Erg leuk!
    Hele vriendelijke ontvangst door gastvrouw Liliane en geeft meteen een warm gevoel van welkom. Prosecco vooraf smaakte heel fris en goed. De nieuwe kok naast Marcello doet het erg goed, want de gerechtjes waren allemaal even lekker. We kozen voor bijpassende wijnen, voornamelijk wit. Evenals voorgaande keren springen de wijncombinaties met het eten er in positieve zin uit. Echt opvallend goed en kunnen veel restaurants nog wat van leren.
    De witte wijn, je rook het 'Italiaanse platteland' in het glas en de smaak was voortreffelijk.
    Porties waren meer dan genoeg. De rekening na afloop viel ons heel erg mee.
    We hebben 3 uur en een kwartier gezeten, dus dit is echt een avond uit en vooral heerlijk genieten.
    We komen hier ongeveer 1 à 2 keer per jaar en we blijven bij dit heerlijke restaurant terugkomen. Een pareltje in Krommenie en een aanrader wat ons betreft. Onze complimenten voor Marcello & Liliane.

Lekker gegeten, service prima, gezellig!

Eten is altijd goed. Helaas nu knoflook in een zakje, het is een saus, maar de knoflook proef je niet eens. Graag weer zo snel mogelijk terug naar de verse smaakvolle bakjes. 😃

Els Molenaar

Vandaag 2 Mixed grillschotels besteld. Wat een afgang, vlees en patat zijn gewoon koud! Voor ons eens maar nooit meer!

Laatst weer gegeten. Alles was perfect en snel dat ze waren. Echt een toptent, zo door gaan jongens.

Ik vond het heel erg lekker, ik ga er zeker vaak eten.

Zeer zeer slecht. Allereerst veel te laat en zeer weinig. En als het dan nog lekker was..., maar nee. Bahhhh hier bestel ik nooit meer.

Gezellig restaurant en een heerlijke avond gehad. Eten was middelmatig. De vaste kok is weg en dat merk je.

27. Kleine eetwaren Krommenie

Tempo Doeloe Rosariumplein in Krommenie: voor de prijs die je betaald, is het eten ronduit slecht.

Het eten was heerlijk (tapas) en de sangria ook! De bediening was niet altijd even vlot, maar als je gezellig uit eten bent en geen haast hebt, is dat helemaal geen probleem.

Er was alleen wel wat verwarring over de reservering: toen ik zei dat ik online had gereserveerd (via Eet.nu) wisten ze niet waar ik het over had.. Uiteindelijk vonden ze een telefonische reservering voor "Semke" en we gingen er uiteindelijk maar van uit, dat ik dat dan wel zou zijn.... 😄 )

We hebben er milkshakes gehaald, ik met mijn 2 dochters, maar die waren mierzoet, veel te veel melk en nauwelijks ijs. Daarnaast zei de vrouw helemaal niks van begin tot einde. Ze keek je alleen maar aan, zei geen gedag, kan ik je helpen, herhalen bestelling, bedrag noemen bij afrekenen, alsjeblieft bestelling, geen bedankje en fijne dag tot ziens, gewoon helemaal niks!! Lekker klantvriendelijk! Ik vind het onbeschoft en dan een vieze milkshake bah bah, zelfs de kids vonden hem te zoet en waterig.. Slecht hoor! En nog 20ct duurder dan bij de concurrent. Niet voor herhaling vatbaar dus. De patat die ik ooit eerder daar heb gegeten kregen we op een bordje en de man was wel vriendelijk en patatje smaakte goed. Maar vandaag flinke afknapper!

Vandaag patat, broodjes doner en een broodje hamburger besteld. Man man wat zag dat er zielig uit. Patat was super slap, geen smaak. Burgers waren kurkdroog en hadden ook geen smaak. Wat was dat zonde van die €15,-. Voor mij nooit meer!!!