ma lunch vanaf 06:00 diner tot 00:00

1455532030 57
1469201202 59
1510208721 56

1. José jansen

Leuk restaurant, goed eten, goeie service!!
    We komen hier zeker terug, en bevelen het iedereen aan.

2. anskleimeer-Zwart

Hebben heerlijk gegeten de bediening was super niets was te veel voor ze. Kwamen ook regelmatig vragen of alles naar wens was. We gaan er zeker nog een keer eten.

3. Wij komen ontzettend vaak even een vorkje prikken. De tapas zijn super lekker & altijd goed. Mixed grill & hert wat gisteren buiten de kaart om stond was erg lekker. Toetjes van de chef zijn om je vingers bij af te likken. Zelfs de warme chocola met slagroom is heerlijk!
    Het is altijd lekker gezellig druk & de sfeer is prima. Service op & top! De oudere mevrouw weet ook echt wel hoe ze het iedereen naar de zin moet maken & de kleine dingetjes doen het hem ook! Tot snel 😁

4. Te joviale bediening. Weinig aandacht voor gasten. Diverse obers en serveersters aan tafel. Weinig groenten bij gerecht. Een keer geweest en tevens lastste keer. Advies ga elders.

5. Michiel

Met mijn vrouw wezen eten .. 20 minuten toen kwam er iemand .. daarna 45 minuten met legen glazen ..gambas besteld krijg je 6 hele kleine garnaaltjes met olie .. bijna 1p euro .. 1,60 euro per garnaal .. is belachelijk duur .. ergste is dat je 45 minuut miet wachten op service .. de jongere meiden doen het erg leuk.. 1 jaar geleden heb ik normaal gegeten .. nu kom ik niet meer .. ik betaal graag voor lekker en goed eten .. maar na de grap met de 6 gambas van 2 cm kom ik niet meer ..

6. Els Molenaar

Vandaag 2 Mixed grillschotels besteld. Wat een afgang, vlees en patat zijn gewoon koud! Voor ons eens maar nooit meer!

7. Het eten was heerlijk (tapas) en de sangria ook! De bediening was niet altijd even vlot, maar als je gezellig uit eten bent en geen haast hebt, is dat helemaal geen probleem.

Er was alleen wel wat verwarring over de reservering: toen ik zei dat ik online had gereserveerd (via Eet.nu) wisten ze niet waar ik het over had.. Uiteindelijk vonden ze een telefonische reservering voor "Semke" en we gingen er uiteindelijk maar van uit, dat ik dat dan wel zou zijn.... 😄 )

8. Marjolijn

Zonder veel poespas goed.

9. Gezellig knus tentje... altijd druk... Niet super goedkoop.

10. Jeannette

Vaker gegeten en het was eigenlijk altijd prima. Gisteren was het echter minder... biefstuk was lauw, en werd op de grill geplaatst. Daarna was het een taai stuk, bijna niet doorheen te komen. Ons dessert waren de flensjes met caramelijs, maar dan met vanille-ijs. Is niet erg... maar zet het dan ook als zodanig op de kaart.

11. Eten was vet en droog. Op het oog leuke eet gelegenheid, maar kunnen niet zo goed koken.

12. de Wit

13. Vriendelijke bediening, heerlijk eten voor een zeer betaalbare prijs. De spareribs zijn zonder twijfel de lekkerste van Nederland!!

14. Gisteren bij de Krokodil tapas gegeten met het team, ik kan er weinig positiefs over zeggen.

Bij binnenkomst rook het al muf, de sfeer is kil, de locatie is slecht. Het eten was allemaal vet, smakeloos en niet lekker. Alles was gefrituurd in hetzelfde oude vet, geen salades. Veel vis, van alles uit blik in vette saus.

De laatste ronde hebben we overgeslagen, we hoefden het niet meer. Het personeel bleef bakjes aanleveren, terwijl er nog voldoende bakjes onaangeroerd op tafels stonden. Ze vroegen niet of het smaakte, het antwoord was blijkbaar al duidelijk. Uiteindelijk nog een toetje genomen omdat we nog honger hadden, ook dit was niet bijzonder.

Al met al was het duur en het smaakte totaal niet. We hebben een gezellige avond gehad, maar hier heeft het restaurant geen enkele bijdrage aan gehad.

15. Gisteren wezen eten, gekozen voor het tapas menu € 25,- pp. Begon leuk en goed en de eerste dingetjes kwamen snel. Brood met knofllook, mayo en een schoteltje met 8 stukjes gebakken aardappel erop. Tweede gang werd ook vrij snel gebracht en was ook goed verzorgt en lekker, 6 zure sardientjes, 6 olijven met 4 blokjes kaas net zo groot als de olijven, handje sla, 6 stukjes ham, 6 plakjes cervelaat worst en 6 plakjes chorizo.
    Na dit begon het te horten en te stoten... Half uur later 6 mini garnalen in de kokende olie. Drie kwartier later 1 grote gama en een gebakken haring/sardien vol graten. Drie kwartier later 1 stokje kip (satétje) en een klein lams koteletje. Smaakte allemaal lekker en we lusten nog wel wat en hadden nog behoorlijk trek omdat de eerdere dingen klein en weinig waren!
    Na een half uur werd gevraagd of we nog de laatste gang lustten, spareribs. Natuurlijk lusten we dat! We hadden nog wel behoorlijk trek! Vreemd genoeg stonden deze binnen 5 minuten op tafel, 2 inimimi stukjes! De porties hebben de de grote van de schoteltjes die je bij een all you can eat jap krijgt in je eentje en nu moet je dit nog delen ook.
    Als je honger hebt, is het handig om ergens anders te gaan eten! Voor € 50,- zonder drankjes moeten ze zich diep schamen wat ze op tafel zetten. Hierna maar nog maar langs de Mac gereden om een gevoel van een volle maag te hebben. Eens maar nooit meer...

16. Op vrijdag 1-augustus op mijn verjaardag bij de Krokodil gegeten. Dit als cadeau van onze dochter met een gift for 2 bon. Het zag er allemaal erg gezellig uit maar het bleek dat de bon van 60 euro volgens een medewerker maar voor een gedeelte aan een maaltijd kon worden besteed. Hierdoor was er maar keuze uit twee soorten voor hoofd en na gerechten, en moesten wij kiezen voor iets waar wij normaal in de snackbar voor kiezen. Dit klinkt misschien wat naar maar het was voor ons ook een teleurstelling. Het restaurant legt de fout met het in zee gaan van dit
    bedrijf bij de klant, dat lijkt ons niet juist. Ook het maar uit twee soorten Kunnen kiezen is een gebrek aan creativiteit van het restaurant. Misschien is het verstandig als een mogelijke klant met deze bon reserveert van te voren te vertellen wat de keuzes zijn om onnodig reizen te voorkomen. Het eten op zich was goed en de bediening redelijk vriendelijk.

Met vriendelijke groet.
    F.kutscher

17. Afgelopen zaterdagavond met een groep van ongeveer 20 mensen de verjaardag van een familielid gevierd. Alles was TOP in orde, de bediening, de zalige tapas gerechtjes vooraf, het vriendelijke personeel. Dit is echt de place to be, als je een feestje wilt organiseren. Wij zaten in een overdekt gedeelte van het restaurant en de sfeer, mede door die prachtig versierde kerstboom, was uitstekend. Enige minpuntje is het tankstation dat er recht tegenover ligt. Maar daar heb je, eenmaal binnen, geen last van. Voordeel daarvan is wel dat je altijd je auto kunt parkeren !!! Wij komen hier zéker nog eens terug voor een leuke gezellige en lekkere avond.

18. Henk en Gloria Vervaet

Het is in onze ogen gewoon een toprestaurant. Of je nu alleen voor een kopje koffie of een etentje komt, dat maakt niets uit. Sfeer, bediening en service in één woord fantastisch.

19. N.Troost

Zondag jl heerlijk met zn viertjes gegeten. Tapas. Gambas pil pil zijn werkelijk overheerlijk! Vriendelijke bediening. Kortom een aanrader dit restaurant.

20. Zondag hier heerlijke tapas gegeten samen met mijn man .
    Een heerlijke Rioja erbij, we hebben genoten. Kleine hapjes alles op zijn tijd de zure ansjovis werkelijk prima en het warme op het laatst (een sardientje). En stukjes lamsvlees. De Rioja was een zachte wijn, verrukkelijk.

21. Goed eten, royale hoeveelheden. Vooraf krijgen iedereen lekker mandje stokbrood en aardappelwedges in sausje, erg lekker. Garnalencocktail en kipsateh waren erg goed. Pannenkoek voor kinder ook goed, flink dik, erg vullend.

22. Richard en Agnes

Heel vaak langsgereden maar nooit even binnengezeten tot eergister. Op het parkeerterrein zijn de vakken inmiddels wel te zien. Goede ontvangst, er was het nodige gereserveerd maar wij kregen toch nog de keuze uit twee tafeltjes.
    Prima, vlotte bediening. Broodje en een schaaltje gebakken aardappels vooraf .. leuk gedaan. Ruime keuze in de menukaart. Nadat we onze keuze hadden gemaakt kregen we behoorlijk snel ons eten. Er werd op een vlotte en niet opdringerige manier met de klant omgegaan, ze hebben hier duidelijk plezier in het werk.
    De dessertkaart is overzichtelijk, duidelijk en biedt een ruime keuze.
    Kortom; een prima restaurant om even heerlijk te genieten.

23. Heerlijk eten, de Kip Pil Pil is echt een aanrader! Iedereen zit ook echt vol na het eten, zoals het hoort.

Ons favoriete restaurant!

24. Van oorsprong een chauffeurscafe, maar al jaren een van mijn vaste restaurants, lekker ongedwongen, redelijk druk, goede kwaliteit van het eten.

Het parkeren is inderdaad wat raar, maar ja dat maakt niks uit voor het eten.

Gezellig personeel, niks is te veel of te lastig.

Prima tent.

25. Bestuur

Rij er al heel lang langs, maar nog nooit geweest. Kwam er nu met bestuursetentje. Wat een prima ervaring! Heerlijk gegeten, hele grote porties (voor weinig geld) en alle gerechten fraai gepresenteerd en opgemaakt. Nagerechten helemaal top. En de bediening, dat zie je niet vaak meer, vlot, vriendelijk en attent. Dus, hier komen we meer!

26. We rijden er vaak langs en het is er altijd druk dus wij dachten er ook eens lekker te gaan eten. Het is ons erg tegen gevallen. De sfeer was gezellig rommelig en de bediening was goed, maar het eten.....

De kipsate smaakte heel raar en er wordt overal een kwak op gegooid. Bij de aardappelen vooraf zat een kwak saus en op de aardappel bij het hoofdgerecht zat ook een kwak knoflooksaus. Erg jammer...

27. Mauzer 2623 punten

Parkeren is een beetje vreemd, geen vakken o.i.d. gewoon maar ergens neerzetten... Eten is heerlijk, echt niet duur en zeer vriendelijk personeel!

Als wij weer in de buurt zijn dan eten we hier zeker weer...!

28. thijs noom

Heel lekker eten. De sparibs zijn er goed daar. Echt een aanrader.

29. Een aanrader dit restaurant.

Ik heb hier meerdere keren gegeten. (6 of 7 x)
    Altijd is het eten erg lekker, op tijd en de bediening erg gezellig en vriendelijk. Echt niets te klagen gehad.

Wijn drinken wij niet, dus daar kan ik niets over zeggen.

Locatie is wat minder, maar wel voldoende gratis parkeerplek. Binnen is het gezellig rommelig en merk je niets van de omgeving buiten.

30. carla van den berge

Gisterenavond hebben we met zijn vieren hier gegeten. Het zat gezellig vol. De bediening is goed en snel. Wat hier opvalt is dat de porties ERG GROOT zijn. Vooraf een mandje stokbrood met kruidenboter en een schaaltje aardappeltjes met saus. Het heeft allemaal heerlijk gesmaakt. We komen hier zeker nog eens terug.

31. fam Maarhuis

Vrijdagavond waren we in de Krokodil bij de Spaanse avond. De gehele avond waren er heerlijke kleine hapjes en aan het eind van de avond een enorme Paella. De liveband was geweldig. We kregen echt een vakantiegevoel! Dit werd versterkt door de ongelooflijke vriendelijke en vooral ook toegewijde bediening. Het restaurant zal helemaal vol maar daar was wat dat betreft niets van te merken. Alles op tijd. Mijn complimenten! Zeker iets om nog een keer te doen!

32. Eten hoef je hier niet te halen, de piepschuim bak gaat in zijn geheel de magnetron in.... wat smerig. Twee keer geprobeerd, twee keer zo in de vuilnisbak gegooid... En voor de prijs die je ervoor betaald belachelijk duur. Heb er ooit een tijd geleden ook gegeten, en daar was ik ook niet van onder de indruk. Bediening ook niet al te denderend, en "als er maar knoflook opzit dan smaakt het wel" is hier blijkbaar de vuistregel. Hier hoef ik nooit meer naar toe.

33. anita haverkotte

Wij waren op zaterdag avond bij De Krokodil, het eten was goed maar de bediening slecht. Wij hebben ieder 3 glaasjes wijn gedronken waar we erg lang op moesten wachten, werd steeds vergeten. Ook een schaaltje met citroen was vergeten, wel lekker als je vis en spareribs eet. Al met al een restaurant waar wij geen tweede keer heen zullen gaan. aan.

34. Wij hebben hier laatst heerlijk gegeten. Het was heel druk, maar de bediening had alle tijd voor je. Wij hadden het 3 gangen menu voor 19,50.De borden waren mooi opgemaakt en het smaakte voortreffelijk.

35. je moet wel optijd reserveren. het is een gezellig kippenhok. leuke bediening en vooral goed eten voor een goede prijs.