Da Marcello in Krommenie

1209459708 100
1323511963 81
1330220919 81
1404019436 87

1. Wat een topmenu in de truffelweek. Het bestaat uit 4 gangen die prima op elkaar aansluiten. Alle gerechten worden aan tafel door chef-kok Marcello voorzien van de nodige truffels en zijn zonder uitzondering zalig. De passie en toewijding komen in elk gerecht terug. Ook de ontvangst en bediening zijn warm en hartelijk met aandacht voor iedereen.
    Voor fijnproevers is dit restaurant een must!

2. Gisteren hier weer een heerlijke avond gehad! Eten was heerlijk hadden het weekmenu gekozen met bijpassende wijnen, het was top!
    De bediening was super. Zoals altijd top service en top eten!
    Wij blijven komen.

Ga zo door!

3. Als ik de recensies van de bezoekers zo lees is het hard nodig enige nuance hierin aan te brengen. Ik heb enige tijd geleden hier met mijn vrouw gegeten en dat was ronduit slecht. De coquilles waren doorgebakken en taai, hetzelfde gold voor het kalfsvlees. Toen de chef aan het einde van het eten bij ons aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was geweest, heb ik hem dit gezegd. Volgens hem was dit de schuld van een meisje in de keuken. Dan ben je voor mij als chef-kok een zielige man en dan zeg ik het nog netjes. Marcello veel poeha, weinig presteren.

4. Woensdagavond gegeten en bleek themaweek (Antipasti) met diverse verschillende hapjes, koud en warm. Erg leuk!
    Hele vriendelijke ontvangst door gastvrouw Liliane en geeft meteen een warm gevoel van welkom. Prosecco vooraf smaakte heel fris en goed. De nieuwe kok naast Marcello doet het erg goed, want de gerechtjes waren allemaal even lekker. We kozen voor bijpassende wijnen, voornamelijk wit. Evenals voorgaande keren springen de wijncombinaties met het eten er in positieve zin uit. Echt opvallend goed en kunnen veel restaurants nog wat van leren.
    De witte wijn, je rook het 'Italiaanse platteland' in het glas en de smaak was voortreffelijk.
    Porties waren meer dan genoeg. De rekening na afloop viel ons heel erg mee.
    We hebben 3 uur en een kwartier gezeten, dus dit is echt een avond uit en vooral heerlijk genieten.
    We komen hier ongeveer 1 à 2 keer per jaar en we blijven bij dit heerlijke restaurant terugkomen. Een pareltje in Krommenie en een aanrader wat ons betreft. Onze complimenten voor Marcello & Liliane.

5. Gezellig restaurant en een heerlijke avond gehad. Eten was middelmatig. De vaste kok is weg en dat merk je.

6. We zijn van het begin tot het eind heerlijk verwend , alleen maar schitterende gerechten met het verrassingsmenu. Het was één feestje . Hartelijk dank voor de geweldige avond. Gr, Marianne Verlaan

7. Ad Voss en Annie Dijkstra

Wij hebben hier meerdere malen heerlijk gegeten en genoten van gezellige en persoonlijke bediening !
    Liliane doet er alles aan om het de gasten naar de zin te maken en zij straalt gastvrijheid uit.
    Heerlijke wijnen en fantastisch eten; wij komen zeker weer !

8. Gezellig en chique restaurant, nette en zeer vriendelijke bediening. Wel wat duur, maar lekker eten, (geen pizza's) jammer dat de porties wat aan de kleine kant zijn. Tussen de gerechten door moesten we wel wat lang wachten, maar het was druk, dus dat is begrijpelijk. De rode huiswijn is echt fantastisch.
    Helaas rook het toilet niet echt fris.

9. Gastvrij, nieuwe kaart met nieuwe verrassingen. Hele goede bijpassende wijnen. Top Italiaans eten, geen pizza. Niet goedkoop, maar zeker waar voor je geld! Heerlijke avond gehad, we komen zeker terug!

10. Wat hebben we weer genoten van het heerlijke eten en de lekkere wijn. Bij binnenkomst proef je al een sfeer van warmte en gastvrijheid. De service is prima en de bediening is heel vriendelijk. Alle ingredienten zijn aanwezig voor een gezellige avond. Absolute topklasse!

11. Wat hebben we hier lekker gegeten, sfeervolle zaak en een professionele bediening met aandacht voor de klant. De kaart is om van te smullen. Wij worden elke keer weer verrast door het koken van Marcello. Uiteindelijk weer te veel wijn gedonken. Super, ga zo door.

12. marleine en chantalle

We hebben wederom fantasties gegeten bij Da Marcello te Krommenie. Waar vind je zo'n lekker restaurant met Klasse AA ingredienten. Top vlees van de echte slager, verse vis bijna direct uit zee alsook de verse groente nagenoeg direct van de veiling.

We raden het iedereen aan om eens langs te gaan bij Da Marcello te Krommenie.

Gewoon een fantastische ervaring als je van lekker eten houdt.

13. Ik was er vorige week met mijn 2 zoons, een uurtje in de auto maar door oude ervaringen toch weer geprobeerd.
    Marcello kwam met een geweldig verrassingsmenu, van zeebaars heerlijk gefileerd, wat coquilles, gamba',s etc, bijgestaan door een heerlijke Italiaanse chardonnay. Over de carpaccio hebben we het helemaal maar niet en de lamskoteletjes, de geur alleen al... Marcello, top, we proberen gauw weer te komen. Jammer dat wij niet zo'n restaurant in ons dorp hebben.

Ciao Fred, Nick, Robin.

14. marjolein en martijn

Het eten was veel te vet en een minimale hoeveelheid groente en aardappelen. Op de aardappelschijfjes, (1 schijfje per persoon krijg je standaard bij een menu), lagen plasjes vet. 2 rolletjes met asperge voor 4 personen. Pasta heel vet. Vruchtensaus over kipgerecht was hetzelfde als de saus van het toetje. Sla uit een zakje van de super, opgepimpt waardoor wel smaakvol. Slechte akoestiek in het restaurant waardoor er veel herrie is. Kortom, nooit weer!

15. Prima restaurant, sfeervolle ambiance, vriendelijke bediening. Het eten is van een uitstekende kwaliteit. Verwacht geen grote hoeveelheden, maar de kwaliteit maakt dat helemaal goed. Je moet er inderdaad wat langer wachten, maar laten we eerlijk zijn, dat is toch normaal in een kwaliteit restaurant.

16. Een Italiaans restaurant waar de pizza's op de kaart ontbreken en dat is absoluut geen gemis. Op de kaart staan vele heerlijke gerechten en heb er door het gezelschap waarin ik verkeerde diverse van mogen aanschouwen. Allemaal even prima van smaak en presentatie.

Goed dat we op een zomerse zondagavond gereserveerd hadden, want vele potentiele gasten moesten teleurgesteld hun buikje elders vullen.

17. G.T. Meijer

Wij waren op uitnodiging van vrienden uit eten in dit mooie en sfeervolle restaurant. De bediening vonden wij heel vriendelijk, gastvrij en toegankelijk. In de tuin staat een open tuinhuisje waar je een sigaretje kon roken. Ook het personeel maakt daar gebruik van. Zo kwamen wij in de praat met deze mensen. Allen, stuk voor stuk vriendelijke mensen met hart voor hun zaak.

Het eten was wat je van een kwaliteitsrestaurant mag verwachten. Niet teveel, maar o zo heerlijk! De rode huiswijn is een aanrader. En voor de doorgewinterde wijnproever hebben ze mooie wijnen klaar staan. Ze geven bij ieder gerecht een passend wijnadvies!

Wij zijn tevreden, voldaan en met een fijn gevoel weer huiswaarts gekeerd. Over de rekening kan ik niet oordelen. Onze vrienden hebben betaald. Bedankt Ramon en Barbara, het was super!

En Don Marcello en zijn Zandvoortse prinses, jullie zijn een goede gastheer en gastvrouw!

Gerrit & Sonja Meijer.

18. Enige tijd geleden met een groepje gegeten. Eten is top.
    Lang wachten is bekend, dus dat was niet zo'n probleem (Hoewel ruim 3 uur tafelen met kinderen).
    Wel het feit dat we ondanks herhaaldelijk vragen of we wat te drinken mochten bestellen, er amper gereageerd werd. Over de hele avond hebben we met veel pijn en moeite 2 drankjes pp gehad! Tussen de gangen door hebben we telkens moeten vragen of ze alsjeblieft de lege borden weg wilden halen.
    Na 20 min vragen en dan na nog eens 15 minuten werden ze afgeruimd. Kortom, service en gastvrouwschap zwaar onder de maat. Wel wat van gezegd. Maar werd niks mee gedaan.
    Meisje in de bediening was de enige die zich uit de naad werkte. Die krullenbol had het druk met 1 tafel waar bekenden zaten evenals de gastvrouw. Mij zien ze niet meer.
    O ja, amuse's ook nooit gehad! Geen ramp, maar draagt niet bij tot een positief gevoel.

19. Reeds diverse malen gegeten in dit Italiaanse toprestaurant.

Iedere keer is het weer een belevenis en een feest.

Volop heerlijke en verse gerechten, ze leveren iedere keer weer een topprestatie.

Het klopt inderdaad dat wanneer je haast heb je hier niet moet gaan eten, maar daar is dit het restaurant ook niet voor, ga dan naar MAC Donalds, want dan is dit aan jou niet besteed.

20. E.B. Kielman

Tussen vooorgerecht en hoofdgerecht zat ruim 1uur. De ober mompelde het garnituur komt eraan, niet gekregen. Kortom niet voor herhaling vatbaar. Ook het benoemen van welke kant er bediend moest worden is niet correct een goede ober past zich aan de situatie aan en laat niet de klant naar links en naar voren buigen!

21. richard

je ken er perfect eten het personeel ziet er netjes uit het eten ziet er goed uit en smaakt heerlijk voor een rustig etentje moet je hier gaan eten

22. Jessica van der Honing

echt zaaaalig gegeten!verwacht hier geen pizza maar heerlijke verse eerlijke Italiaanse gerechten!echt perfect als je iets bijzonders te vieren heb!

23. josefine plas

geweldig eten, aardige vrolijke en profesionele bediengen (lof voor Femke en emiel)heel hartelijke en vriendelijke gastvrouw, super Cheff en keukenpersoneel, heel sfeervolle ambiance met open keuken en prachtige bloemen. Mijn enigste minpuntje zou zijn dat de wc zo klein is en ik miste de muziek! Eros ramazoti of Paolo Conte was op zn plaats geweest. Wat mij betreft gaat dit restaurant met stip op mijn favoriet-lijstje

24. Theo van Elswijk

Voor de echte liefhebber van Itliaans eten. Uitstekende keuken en een ruime keuze van gerechten.Laat je verrassen door te kiezen voor een 3-4-5 gangen diner en laat de keuken maar zijn gang gaan.Aanrader!!! Prima wijn assortiment en een uitstekende bediening. Gezellig en sfeervol restaurant

25. J Verbree

Erg goed restaurant met leuke jonge personeels leden en een kok die weet hoe je iemands smaakpupillen moet strelen!
    Echt een aanrader voor fijnproefers.
    Wij komen zeker terug en dan met introducees die ook mogen proeven van de Italiaanse keuken en gastvrijheid!

26. Angela Kentrop

Het is een heel mooi, stijlvol en gezellig restaurant. Eten is er zalig en niet ontzettend duur. Bediening altijd aardig!

27. M van der Plas

Mooi stijlvol restaurant. Heerlijk Italiaans eten en niet duur. Een open keuken.
    Het is geen groot restaurant, maar daardoor wel persoonlijk en gezellig.