Nieuwste foto's in Krommenie

Laatste updates in Krommenie

1. anskleimeer-Zwart's profielfoto
    anskleimeer-Zwart heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

anskleimeer-Zwart

Hebben heerlijk gegeten de bediening was super niets was te veel voor ze. Kwamen ook regelmatig vragen of alles naar wens was. We gaan er zeker nog een keer eten.

2. Jeff's profielfoto
    Jeff heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Top gegeten! Top serviceđŸ‘đŸŒ

3. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Mijn vriendin en ik wilde graag naar een heerlijk italiaans restaurant met valentijnsavond, en dat was gelukt wat heb ik lekker gegeten en de service was goed.. Vooral de truffelpasta was GEWELDIG!

Een absolute aanrader, tot de volgende keer.

4. Sandra Oosterling's profielfoto
    Sandra Oosterling heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Sandra Oosterling

Wij gingen voor het "Valentijnsmenu"
    We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht.
    Deze tafel voor 2 personen stond vlakbij de open keuken en het restaurant is enigzins klassiek en wat gedateerd ingericht en er is erg veel licht! Niet echt romantisch. Maar goed
 dat zou goed komen met het eten dachten wij.
    We kozen voor het 4 gangen Valentijnsmenu.
    Dat bestond uit een voorgerecht een pastagerecht, een hoofdgerecht en een dessert.
    Zonder eerst een wijnkaart te krijgen werd ons gevraagd wat we wilden drinken en we kozen voor een pinot grigio.
    We kregen daar wat geroosterde reepjes brood bij.
    Daarna een heerlijk voorgerechtje van bladerdeeg met champignons en kaas.
    Vrij vlot volgde het pasta gerecht
 4 raviolies gevuld met mozzarella in hartvorm met een tomaten basilicum sausje.
    Vrij flauw en erg weinig.
    Daarna vroeg de gastvrouw of wij nog iets wilde drinken.
    Mijn partner koos voor een 2de glas pinot grigio en ik koos voor een rode wijn van t huis omdat het hoofdgerecht rood vlees was.
    Het hoofdgerecht arriveerde erg snel.
    Helaas de rode wijn niet.
    Het hoofdgerecht smaakte redelijk
 we lusten alles en hadden best trek. Maar om nou te zeggen dat t een culinair hoogstandje was
 niet echt nee en de bijgerechten waren petit en de salade was als thuis. Heel gewoontjes.
    Mijn wijn had ik nog steeds niet
 en ik zag ook geen bediening
 ik nam dus maar een paar slokjes van de witte wijn van mijn partner.
    Uiteindelijk kwam de gastvrouw erachter dat ze mijn wijn vergeten was
 oeps wat vervelend
 zal ik het nog inschenken voor u?
    Nou dat was niet meer nodig want al heel rap kwam het desert
 prachtig ijsje om te zien.
    1 Bolletje vanilleijs met wat plakjes aardbei en wat chocoladesticks. Het zag er mooi uit maar was heel gewoon echt niks bijzonders en weer heel weinig.
    Voor ons was Da Marcello absoluut niet voor herhaling vatbaar
 duur. Dat maakt op zich niet uit. Maar echt heel gewoontjes en echt weinig.

5. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Rosarium

De enige reden dat ik hier weleens kom is de raspatat. Bij binnenkomst is het eerste dat opvalt de doodse stilte, niemand die je begroet. Bij het bestellen staat een klein jongetje en een oudere man voor mij, ondanks dat erg duidelijk is dat het jongetje aan de beurt is krijgt de man de mogelijkheid zijn bestelling door te geven. Gelukkig zegt de man dat het jongetje aan de beurt is. Vervolgens ben ik na lange tijd zelf aan de beurt en overkomt mij exact hetzelfde, hoewel ik duidelijk voor de kassa sta (lastig om mij heen te kijken) krijgt de man achter mij de mogelijkheid zijn bestelling door te geven. Hoewel ik een kleine bestelling heb moet ik vervolgens 35 minuten wachten, mensen werken erg inefficiënt. Al eerder slechte ervaringen met deze tent maar dit was de laatste keer. Voor iedereen die hier voor raspatat komt, ik kreeg de tip dat een andere snackbar in Krommenie deze ook heeft.

6. Karim's profielfoto
    Karim heeft gereageerd op een recensie van Bengs Snacks

Beste Elina,

Wat fijn dat u zich nog steeds prettig voelt ondanks bengs er niet meer is. De kipfrikandelen houden we zeker! Hopelijk tot snel.

7. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Bengs Snacks

Super goeie snackbar... Durf wel te zeggen dat het de beste uit de omgeving is... Mocht je in krommenie zijn... Loop er even naar binnen... Echt een aanrader..

8. Elina's profielfoto
    Elina heeft een recensie geschreven voor Bengs Snacks

Bengs heeft nieuwe eigenaren en ik moet zeggen erg prettig geholpen, vriendelijke mensen. Patat is gewoon top en ook erg fijn dat ik hier kipfrikandellen kan halen.

9. Babs's profielfoto
    Babs heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

Wij komen ontzettend vaak even een vorkje prikken. De tapas zijn super lekker & altijd goed. Mixed grill & hert wat gisteren buiten de kaart om stond was erg lekker. Toetjes van de chef zijn om je vingers bij af te likken. Zelfs de warme chocola met slagroom is heerlijk!
    Het is altijd lekker gezellig druk & de sfeer is prima. Service op & top! De oudere mevrouw weet ook echt wel hoe ze het iedereen naar de zin moet maken & de kleine dingetjes doen het hem ook! Tot snel 😁

10. San's profielfoto
    San heeft een recensie geschreven voor Alanya

Wat is Alanya in kwaliteit achteruit gegaan. Vorige keer moest ik al achter mijn bestelling aangaan (dik een uur gewacht) nu helaas weer. Oorzaak: dame aan de telefoon bleek een gehoor probleem te hebben en daardoor werd mijn bestelling op een verkeerd adres aangeboden. OkĂ© door drukte kan men misschien iets niet goed horen. Maar dan herhaal je toch iets om er zeker van te zijn dat je het juiste noteert, toch? Volgende probleem
 Mijn telefoonnummer. Ook daar had de dame iets anders van gemaakt 😳🙄 Dus konden ze mij niet bellen. Uiteindelijk na weer 20 min wachten mijn bestelling gekregen. Dan verwacht je geen Lauwe, met kleffe sla gevulde Turkse pizza's, de knoflooksaus die atlijd erg lekker was was waterig en had niet de smaak van knoflook. Leek wel opgewarmd jammer
 Voor mij de laatste keer dat ik daar besteld heb.

11. Tom van der Veen Zaandam's profielfoto
    Tom van der Veen Zaandam heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Wat een topmenu in de truffelweek. Het bestaat uit 4 gangen die prima op elkaar aansluiten. Alle gerechten worden aan tafel door chef-kok Marcello voorzien van de nodige truffels en zijn zonder uitzondering zalig. De passie en toewijding komen in elk gerecht terug. Ook de ontvangst en bediening zijn warm en hartelijk met aandacht voor iedereen.
    Voor fijnproevers is dit restaurant een must!

12. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

Te joviale bediening. Weinig aandacht voor gasten. Diverse obers en serveersters aan tafel. Weinig groenten bij gerecht. Een keer geweest en tevens lastste keer. Advies ga elders.

13. Rachel's profielfoto
    Rachel heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Gisteren hier weer een heerlijke avond gehad! Eten was heerlijk hadden het weekmenu gekozen met bijpassende wijnen, het was top!
    De bediening was super. Zoals altijd top service en top eten!
    Wij blijven komen.

Ga zo door!

14. Romeo's profielfoto
    Romeo heeft een recensie geschreven voor Alanya

Heerlijk eten vooral de spare ribs, kipsate en natuurlijk de doner dat echt lekker vlees is.

15. Bakker's profielfoto
    Bakker heeft een recensie geschreven voor Alanya

Eerst een slechte ervaring doordat het eten pas na ruim 2 uur bezorgd werd. Na contact hierover excuses en uitleg gekregen van de reden met een tegoedbon. Klacht dus prima afgehandeld. Eten was laat, maar wel erg lekker.

16. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Als ik de recensies van de bezoekers zo lees is het hard nodig enige nuance hierin aan te brengen. Ik heb enige tijd geleden hier met mijn vrouw gegeten en dat was ronduit slecht. De coquilles waren doorgebakken en taai, hetzelfde gold voor het kalfsvlees. Toen de chef aan het einde van het eten bij ons aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was geweest, heb ik hem dit gezegd. Volgens hem was dit de schuld van een meisje in de keuken. Dan ben je voor mij als chef-kok een zielige man en dan zeg ik het nog netjes. Marcello veel poeha, weinig presteren.

17. Monique Wesseling's profielfoto
    Monique Wesseling heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Monique Wesseling

Gister met 11 man gegeten bij de Tamme Boer in Krommenie. Was wederom super! Eten prima, hele leuke bediening, top sfeer. Dit is nog steeds bij far het beste restaurant van Krommenie. Groot compliment voor de nieuwe eigenaren die erin geslaagd zijn de kwaliteit zo hoog te houden. Top team. Bedankt voor een super gezellige avond en tot ziens.

18. Peter van Berge's profielfoto
    Peter van Berge heeft een recensie geschreven voor Alanya

Laatste keer was niet zo goed, maar dat hebben ze bij Alanya zeer netjes opgelost door een compleet nieuwe bestelling voor 2 personen gratis te leveren en het smaakte prima de ossenhaas in pepersaus en de Alanya speciaal grillschotel. En natuurlijk stokbroodje kruidenboter mocht niet ontbreken.
    Alle lof jongens, bedankt en groet Peter van Veilig op weg.

19. Taylor's profielfoto
    Taylor heeft een recensie geschreven voor Alanya

Heerlijk eten, vooral de spareribs. Verse patat en de doner is echt vlees! Lieve mensen, bestel er al 4 jaar!

20. Fay's profielfoto
    Fay heeft een recensie geschreven voor Yamato Sushi

Heel veel geld voor heel weinig eten.
    Alles smaakte hetzelfde.

21. F's profielfoto
    F heeft een recensie geschreven voor Alanya

Heel slecht. 2x wat bestelt en laten bezorgen. Ging alle 2 mis. Gewoon domme fouten. Eten is redelijk maar dat was het dan ook wel.

22. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

Michiel

Met mijn vrouw wezen eten .. 20 minuten toen kwam er iemand .. daarna 45 minuten met legen glazen ..gambas besteld krijg je 6 hele kleine garnaaltjes met olie .. bijna 1p euro .. 1,60 euro per garnaal .. is belachelijk duur .. ergste is dat je 45 minuut miet wachten op service .. de jongere meiden doen het erg leuk.. 1 jaar geleden heb ik normaal gegeten .. nu kom ik niet meer .. ik betaal graag voor lekker en goed eten .. maar na de grap met de 6 gambas van 2 cm kom ik niet meer ..

23. Madelon & Marc's profielfoto
    Madelon & Marc heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Bij binnenkomst direct een warm gevoel en je voelt je meteen te gast zoals het hoort. Wij waren met onze twee kinderen en die vonden het binnen knus en gezellig.
    De kaart is vrij beperkt, maar er staan lekkere gerechten op. De carpaccio en het vis trio vooraf smaakten erg goed. Als hoofdgerechten de kogelbiefstuk, malse kipsaté en de spareribs was niets op aan te merken. Niet te veel groente erbij in aparte schaaltjes, maar dat vinden wij niet belangrijk.
    Onze jongens namen nog een toetje, chocolade soufflé met chocolade ijs en cheese cake; ze vonden het heerlijk. De hele avond echt hele fijne bediening, dat vinden we belangrijk.
    Een aanrader, maar wel reserveren want dit restaurant zit altijd vol en dat is niet zo gek.

24. Karin's profielfoto
    Karin heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Niels en Susan bedankt voor het heerlijke eten. De duivelse garnalen en de kabeljauw met mosterdsaus een echt aanrader.

25. M.A.C. Petra's profielfoto
    M.A.C. Petra heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

M.A.C. Petra

Heerlijk gegeten, duivelse garnalen, lekker pittig en als een van de weinige restaurants heerlijke warme groente en sla. Leuke bediening en goede prijs.

26. Martine's profielfoto
    Martine heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Ontzettend gezellige avond gehad bij de Tamme Boer! Heerlijk gegeten en leuke bediening. Echt een aanrader!

27. Madelon & Marc's profielfoto
    Madelon & Marc heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Woensdagavond gegeten en bleek themaweek (Antipasti) met diverse verschillende hapjes, koud en warm. Erg leuk!
    Hele vriendelijke ontvangst door gastvrouw Liliane en geeft meteen een warm gevoel van welkom. Prosecco vooraf smaakte heel fris en goed. De nieuwe kok naast Marcello doet het erg goed, want de gerechtjes waren allemaal even lekker. We kozen voor bijpassende wijnen, voornamelijk wit. Evenals voorgaande keren springen de wijncombinaties met het eten er in positieve zin uit. Echt opvallend goed en kunnen veel restaurants nog wat van leren.
    De witte wijn, je rook het 'Italiaanse platteland' in het glas en de smaak was voortreffelijk.
    Porties waren meer dan genoeg. De rekening na afloop viel ons heel erg mee.
    We hebben 3 uur en een kwartier gezeten, dus dit is echt een avond uit en vooral heerlijk genieten.
    We komen hier ongeveer 1 Ă  2 keer per jaar en we blijven bij dit heerlijke restaurant terugkomen. Een pareltje in Krommenie en een aanrader wat ons betreft. Onze complimenten voor Marcello & Liliane.

28. Linda's profielfoto
    Linda heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Lekker gegeten, service prima, gezellig!

29. Esther's profielfoto
    Esther heeft een recensie geschreven voor Alanya

Eten is altijd goed. Helaas nu knoflook in een zakje, het is een saus, maar de knoflook proef je niet eens. Graag weer zo snel mogelijk terug naar de verse smaakvolle bakjes. 😃

30. Els Molenaar's profielfoto
    Els Molenaar heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

Els Molenaar

Vandaag 2 Mixed grillschotels besteld. Wat een afgang, vlees en patat zijn gewoon koud! Voor ons eens maar nooit meer!