Nieuwste foto's in Krommenie

Laatste updates in Krommenie

1. Pip's profielfoto
    Pip heeft een recensie geschreven voor Rosarium

Pip

Eten is redelijk maar duurt lang, buiten dat staat er een man (vermoedelijk) de eigenaar met een chagrijnige blik te kijken hoe zn personeel te werk gaat. Ook snauwt hij tegen hun waar klanten bij zijn. Dit vind ik totaal niet kunnen. Bewaar je frustratie voor na het werk en bespreek het dan!

2. José jansen's profielfoto
    José jansen heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

José jansen

Leuk restaurant, goed eten, goeie service!!
    We komen hier zeker terug, en bevelen het iedereen aan.

3. Marinka Heinen's profielfoto
    Marinka Heinen heeft een recensie geschreven voor Grand Cafe Atlantic

Marinka Heinen

Diner, lunch en high wine! Allemaal erg lekker en het is erg gezellig! Vooral de tuin! Heerlijk vertoeven!👍🏼👍🏼

4. Jan melk's profielfoto
    Jan melk heeft een recensie geschreven voor Rosarium

Jan melk

Ik kom er niet graag niet vanwege het eten hoor dat is best oké. Maar meer om hoe de eigenaar met z’n personeel omgaat, gewoon zielig om te zien dat die kinderen die voor n paar centen hun tijd geven om zo behandelt te worden! En dat met de klanten er bij je personeel zo behandelen! Ik zou Mn kind daar nooit laten werken.

5. B.Metselaar's profielfoto
    B.Metselaar heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Op een woensdagavond een bezoek gebracht aan een klein gezellig Italiaans familierestaurant in Krommenie! Da Marcello!

Bij binnenkomst werden we vriendelijk welkom geheten. Je voelde je meteen een beetje thuis.

We hebben een 4 gangendiner genomen bestaande uit:
    *een frisse tonijnsalade.
    *Italiaanse tomatensoep.
    *Runderentrecôte met kappertjes met een een mooie zachte saus.
    *Italiaanse roompudding met warme frambozensaus.
    Alles met een mooi plate-docor (mooi opgemaakte borden)

de tonijnsalade was vers en fris.
    De tomatensoep was erg zout, jammer.
    De Runderentrecôte was te veel doorbakken waardoor het vlees wat taai was geworden. Maar de smaak was prima in orde.
    De roompudding was erg lekker.

Het is een prima Italiaans restaurant met fijne bediening.
    Ook prima wijnadvies werd er gegeven.

Het gevoel was: lekker eten bij een Italiaanse vriend in plaats van eten in een strakke zakelijke eetgelegenheid.
    Het was de moeite waard! Bedankt mensen!

6. Roxan Teuthof's profielfoto
    Roxan Teuthof heeft een recensie geschreven voor Rosarium

Nooit zo'n nare vent meegemaakt. Laat je gewoon lang wachten zonder klanten in de winkel en kijkt je nieteens aan. Een andere keer negeert hij me gewoon wanneer ik een vraag stel. Echt, dat hij nog zijn snackbar weet te laten draaien.

7. Ivey's profielfoto
    Ivey heeft een recensie geschreven voor Tempo Doeloe
    Kleine eetwaren Krommenie

Erg duur, als ik ergens online bestel krijg ik drie keer zoveel.

8. anskleimeer-Zwart's profielfoto
    anskleimeer-Zwart heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

anskleimeer-Zwart

Hebben heerlijk gegeten de bediening was super niets was te veel voor ze. Kwamen ook regelmatig vragen of alles naar wens was. We gaan er zeker nog een keer eten.

9. Jeff's profielfoto
    Jeff heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Top gegeten! Top service👍🏼

10. Robin's profielfoto
    Robin heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Mijn vriendin en ik wilde graag naar een heerlijk italiaans restaurant met valentijnsavond, en dat was gelukt wat heb ik lekker gegeten en de service was goed.. Vooral de truffelpasta was GEWELDIG!

Een absolute aanrader, tot de volgende keer.

11. Sandra Oosterling's profielfoto
    Sandra Oosterling heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Sandra Oosterling

Wij gingen voor het "Valentijnsmenu"
    We werden vriendelijk ontvangen door de gastvrouw en naar onze tafel gebracht.
    Deze tafel voor 2 personen stond vlakbij de open keuken en het restaurant is enigzins klassiek en wat gedateerd ingericht en er is erg veel licht! Niet echt romantisch. Maar goed… dat zou goed komen met het eten dachten wij.
    We kozen voor het 4 gangen Valentijnsmenu.
    Dat bestond uit een voorgerecht een pastagerecht, een hoofdgerecht en een dessert.
    Zonder eerst een wijnkaart te krijgen werd ons gevraagd wat we wilden drinken en we kozen voor een pinot grigio.
    We kregen daar wat geroosterde reepjes brood bij.
    Daarna een heerlijk voorgerechtje van bladerdeeg met champignons en kaas.
    Vrij vlot volgde het pasta gerecht… 4 raviolies gevuld met mozzarella in hartvorm met een tomaten basilicum sausje.
    Vrij flauw en erg weinig.
    Daarna vroeg de gastvrouw of wij nog iets wilde drinken.
    Mijn partner koos voor een 2de glas pinot grigio en ik koos voor een rode wijn van t huis omdat het hoofdgerecht rood vlees was.
    Het hoofdgerecht arriveerde erg snel.
    Helaas de rode wijn niet.
    Het hoofdgerecht smaakte redelijk… we lusten alles en hadden best trek. Maar om nou te zeggen dat t een culinair hoogstandje was… niet echt nee en de bijgerechten waren petit en de salade was als thuis. Heel gewoontjes.
    Mijn wijn had ik nog steeds niet… en ik zag ook geen bediening… ik nam dus maar een paar slokjes van de witte wijn van mijn partner.
    Uiteindelijk kwam de gastvrouw erachter dat ze mijn wijn vergeten was… oeps wat vervelend… zal ik het nog inschenken voor u?
    Nou dat was niet meer nodig want al heel rap kwam het desert… prachtig ijsje om te zien.
    1 Bolletje vanilleijs met wat plakjes aardbei en wat chocoladesticks. Het zag er mooi uit maar was heel gewoon echt niks bijzonders en weer heel weinig.
    Voor ons was Da Marcello absoluut niet voor herhaling vatbaar… duur. Dat maakt op zich niet uit. Maar echt heel gewoontjes en echt weinig.

12. Chantal's profielfoto
    Chantal heeft een recensie geschreven voor Rosarium

De enige reden dat ik hier weleens kom is de raspatat. Bij binnenkomst is het eerste dat opvalt de doodse stilte, niemand die je begroet. Bij het bestellen staat een klein jongetje en een oudere man voor mij, ondanks dat erg duidelijk is dat het jongetje aan de beurt is krijgt de man de mogelijkheid zijn bestelling door te geven. Gelukkig zegt de man dat het jongetje aan de beurt is. Vervolgens ben ik na lange tijd zelf aan de beurt en overkomt mij exact hetzelfde, hoewel ik duidelijk voor de kassa sta (lastig om mij heen te kijken) krijgt de man achter mij de mogelijkheid zijn bestelling door te geven. Hoewel ik een kleine bestelling heb moet ik vervolgens 35 minuten wachten, mensen werken erg inefficiënt. Al eerder slechte ervaringen met deze tent maar dit was de laatste keer. Voor iedereen die hier voor raspatat komt, ik kreeg de tip dat een andere snackbar in Krommenie deze ook heeft.

13. Karim's profielfoto
    Karim heeft gereageerd op een recensie van Bengs Snacks

Beste Elina,

Wat fijn dat u zich nog steeds prettig voelt ondanks bengs er niet meer is. De kipfrikandelen houden we zeker! Hopelijk tot snel.

14. Bas's profielfoto
    Bas heeft een recensie geschreven voor Bengs Snacks

Super goeie snackbar... Durf wel te zeggen dat het de beste uit de omgeving is... Mocht je in krommenie zijn... Loop er even naar binnen... Echt een aanrader..

15. Elina's profielfoto
    Elina heeft een recensie geschreven voor Bengs Snacks

Bengs heeft nieuwe eigenaren en ik moet zeggen erg prettig geholpen, vriendelijke mensen. Patat is gewoon top en ook erg fijn dat ik hier kipfrikandellen kan halen.

16. Babs's profielfoto
    Babs heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

Wij komen ontzettend vaak even een vorkje prikken. De tapas zijn super lekker & altijd goed. Mixed grill & hert wat gisteren buiten de kaart om stond was erg lekker. Toetjes van de chef zijn om je vingers bij af te likken. Zelfs de warme chocola met slagroom is heerlijk!
    Het is altijd lekker gezellig druk & de sfeer is prima. Service op & top! De oudere mevrouw weet ook echt wel hoe ze het iedereen naar de zin moet maken & de kleine dingetjes doen het hem ook! Tot snel 😁

17. San's profielfoto
    San heeft een recensie geschreven voor Alanya

Wat is Alanya in kwaliteit achteruit gegaan. Vorige keer moest ik al achter mijn bestelling aangaan (dik een uur gewacht) nu helaas weer. Oorzaak: dame aan de telefoon bleek een gehoor probleem te hebben en daardoor werd mijn bestelling op een verkeerd adres aangeboden. Oké door drukte kan men misschien iets niet goed horen. Maar dan herhaal je toch iets om er zeker van te zijn dat je het juiste noteert, toch? Volgende probleem… Mijn telefoonnummer. Ook daar had de dame iets anders van gemaakt 😳🙄 Dus konden ze mij niet bellen. Uiteindelijk na weer 20 min wachten mijn bestelling gekregen. Dan verwacht je geen Lauwe, met kleffe sla gevulde Turkse pizza's, de knoflooksaus die atlijd erg lekker was was waterig en had niet de smaak van knoflook. Leek wel opgewarmd jammer… Voor mij de laatste keer dat ik daar besteld heb.

18. Tom van der Veen Zaandam's profielfoto
    Tom van der Veen Zaandam heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Wat een topmenu in de truffelweek. Het bestaat uit 4 gangen die prima op elkaar aansluiten. Alle gerechten worden aan tafel door chef-kok Marcello voorzien van de nodige truffels en zijn zonder uitzondering zalig. De passie en toewijding komen in elk gerecht terug. Ook de ontvangst en bediening zijn warm en hartelijk met aandacht voor iedereen.
    Voor fijnproevers is dit restaurant een must!

19. Ruud's profielfoto
    Ruud heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

Te joviale bediening. Weinig aandacht voor gasten. Diverse obers en serveersters aan tafel. Weinig groenten bij gerecht. Een keer geweest en tevens lastste keer. Advies ga elders.

20. Rachel's profielfoto
    Rachel heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Gisteren hier weer een heerlijke avond gehad! Eten was heerlijk hadden het weekmenu gekozen met bijpassende wijnen, het was top!
    De bediening was super. Zoals altijd top service en top eten!
    Wij blijven komen.

Ga zo door!

21. Romeo's profielfoto
    Romeo heeft een recensie geschreven voor Alanya

Heerlijk eten vooral de spare ribs, kipsate en natuurlijk de doner dat echt lekker vlees is.

22. Bakker's profielfoto
    Bakker heeft een recensie geschreven voor Alanya

Eerst een slechte ervaring doordat het eten pas na ruim 2 uur bezorgd werd. Na contact hierover excuses en uitleg gekregen van de reden met een tegoedbon. Klacht dus prima afgehandeld. Eten was laat, maar wel erg lekker.

23. Arjen's profielfoto
    Arjen heeft een recensie geschreven voor Da Marcello

Als ik de recensies van de bezoekers zo lees is het hard nodig enige nuance hierin aan te brengen. Ik heb enige tijd geleden hier met mijn vrouw gegeten en dat was ronduit slecht. De coquilles waren doorgebakken en taai, hetzelfde gold voor het kalfsvlees. Toen de chef aan het einde van het eten bij ons aan tafel kwam om te vragen of alles naar wens was geweest, heb ik hem dit gezegd. Volgens hem was dit de schuld van een meisje in de keuken. Dan ben je voor mij als chef-kok een zielige man en dan zeg ik het nog netjes. Marcello veel poeha, weinig presteren.

24. Monique Wesseling's profielfoto
    Monique Wesseling heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Monique Wesseling

Gister met 11 man gegeten bij de Tamme Boer in Krommenie. Was wederom super! Eten prima, hele leuke bediening, top sfeer. Dit is nog steeds bij far het beste restaurant van Krommenie. Groot compliment voor de nieuwe eigenaren die erin geslaagd zijn de kwaliteit zo hoog te houden. Top team. Bedankt voor een super gezellige avond en tot ziens.

25. Peter van Berge's profielfoto
    Peter van Berge heeft een recensie geschreven voor Alanya

Laatste keer was niet zo goed, maar dat hebben ze bij Alanya zeer netjes opgelost door een compleet nieuwe bestelling voor 2 personen gratis te leveren en het smaakte prima de ossenhaas in pepersaus en de Alanya speciaal grillschotel. En natuurlijk stokbroodje kruidenboter mocht niet ontbreken.
    Alle lof jongens, bedankt en groet Peter van Veilig op weg.

26. Taylor's profielfoto
    Taylor heeft een recensie geschreven voor Alanya

Heerlijk eten, vooral de spareribs. Verse patat en de doner is echt vlees! Lieve mensen, bestel er al 4 jaar!

27. Fay's profielfoto
    Fay heeft een recensie geschreven voor Yamato Sushi

Heel veel geld voor heel weinig eten.
    Alles smaakte hetzelfde.

28. F's profielfoto
    F heeft een recensie geschreven voor Alanya

Heel slecht. 2x wat bestelt en laten bezorgen. Ging alle 2 mis. Gewoon domme fouten. Eten is redelijk maar dat was het dan ook wel.

29. Michiel's profielfoto
    Michiel heeft een recensie geschreven voor De Krokodil

Michiel

Met mijn vrouw wezen eten .. 20 minuten toen kwam er iemand .. daarna 45 minuten met legen glazen ..gambas besteld krijg je 6 hele kleine garnaaltjes met olie .. bijna 1p euro .. 1,60 euro per garnaal .. is belachelijk duur .. ergste is dat je 45 minuut miet wachten op service .. de jongere meiden doen het erg leuk.. 1 jaar geleden heb ik normaal gegeten .. nu kom ik niet meer .. ik betaal graag voor lekker en goed eten .. maar na de grap met de 6 gambas van 2 cm kom ik niet meer ..

30. Madelon & Marc's profielfoto
    Madelon & Marc heeft een recensie geschreven voor Eetcafé de Tamme boer

Bij binnenkomst direct een warm gevoel en je voelt je meteen te gast zoals het hoort. Wij waren met onze twee kinderen en die vonden het binnen knus en gezellig.
    De kaart is vrij beperkt, maar er staan lekkere gerechten op. De carpaccio en het vis trio vooraf smaakten erg goed. Als hoofdgerechten de kogelbiefstuk, malse kipsaté en de spareribs was niets op aan te merken. Niet te veel groente erbij in aparte schaaltjes, maar dat vinden wij niet belangrijk.
    Onze jongens namen nog een toetje, chocolade soufflé met chocolade ijs en cheese cake; ze vonden het heerlijk. De hele avond echt hele fijne bediening, dat vinden we belangrijk.
    Een aanrader, maar wel reserveren want dit restaurant zit altijd vol en dat is niet zo gek.