Gratis parkeren rondom de locatie.

Zoutsteen laten bezorgen?

Ontdek een nieuw restaurant in Krimpen aan den IJssel. Zoutsteen is een sfeervol en veelzijdig Fusion restaurant (Westers georiënteerde keuken met Oosterse invloeden). Wij werken met een onbeperkt dinerarrangement waarbij u gang na gang kunt proeven uit onze ruime en diverse menukaart.
Wilt u uw avond beginnen met een romige kreeftensoep, of een sushi maki mix van de chef? Wat dacht u van gegratineerde oesters? Misschien bent u wel een liefhebber van Black Angus steak? Bij ons kunt u onbeperkt én de gehele avond door genieten van onze kaart.

Maak uw avond helemaal compleet met onze gevarieerde dessertbuffet met onder andere chocoladefonteinen, ruime keuze aan ijs en heerlijke gebakjes.

2. Ambiance
    • Romantisch
    • Luxe
    • Hip
    • Gezellig
  4. Omgeving
    • Aan het water
  6. Betalen pin Visa Master Card American Express

1. Geweldig gegeten goede service heerlijk totjesbuffet nieuw was de creme brulee die gebrand werd heerlijk een enal een 10 waard.

2. Zoals eerder weer heerlijk gegeten. Prijs is stevig maar is het waard.

3. Rob en Ineke Smit

Door vrienden zijn wij uitgenodigd om bij Zoutsteen, te gaan eten. Mooie sfeervolle inrichting. Vriendelijk behulpzaam personeel. De kaart is uitgebreid en de gerechten die wij gegeten hebben waren heerlijk. Dit is een prima formule. Wij hebben genoten en gaan zeker vaker bij Zoutsteen eten.

4. Carla/wim Netten

Wij zijn heel gastvrijheid ontangen in een gezellige sfeer. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Het eten was van goede kwaliteit. Het concept staat ons erg aan en is beter als die "all you can eat" restaurants. Kortom, een aanrader.