Deze zaak is tijdelijk gesloten

Wok Theater laten bezorgen?

1209385496 32
1319749429 68
1352209409 58
1365193401 67
1482049330 55

1. Wok theater krimpen tijdelijk gesloten vanwege grote verbouwing!!!!
    Mvg peter ruiter.

2. Woktheater blijkt plots gesloten, geen bericht te vinden op de website van wat er gebeurt.
    Failliet, verbouwen, andere eigenaar?
    Wie zal het zeggen…
    in januari nog wezen eten en geen memo oid gezien, beetje jammer.

3. Heerlijk gegeten, je kan zoveel eten en drinken als je wilt voor een goeie prijs. Ontzettend vriendelijk personeel. Het ontbreekt je aan niets! Absoluut een aanrader!

4. Heb er heerlijk gegeten de brand gaatjes in de kleden komen niet van het roken maar als men jarig is krijg men ijs met feest sterretjes vandaar de brand gaatjes dat is nu veranderd nu geen strretjes meer maar nieuw systeem wat geen gaatjes geef.

5. Ria de Moei

Jammer, dat er nog steeds brandgaten in de tafelkleden zitten. Roken is toch al even geleden, dat dat binnen mocht. Doe er iets aan.

6. Kornaat

Iedereen is vriendelijk het eten is goed ik had alleen een totaal rekening niet gespecificeerd dat was het enige minpuntje.

7. Super lekker smikkelen. Vooral de grill is lekker

8. Opzich een leuk maar sfeerloos restaurant

9. Normaal doen wij nooit mee aan een recensie. Maar zo slecht hebben wij nog nooit gegeten bij een wok. De koffie was ook erg slecht. Hier komen wij nooit meer. Eten was koud en weinig keus

10. Weinig sfeer. In het tafelkleed zaten brandgaten wat erg onverzorgd overkwam. Eten was echt niet lekker. Met name de babi pangang, mini loempias en tokio woksaus smaakten erg vies! Tevens zeer weinig keuze qua eten. Ook waren er veel schalen leeg of bijna leeg waardoor er soms nog enkel lauwe restjes over waren. Al met al zeker geen aanrader en absoluut niet voor herhaling vatbaar!
    Om nog een pluspunt te noemen, de bediening was erg vriendelijk en goed.

11. B.Hoogendoorn

Lekker eten en voldoende keuze. Het personeel was vriendelijk en snel. Kortom... een aanrader voor zo'n goede prijs!

12. Melissa

Prima, het eten is goed, de service is vriendelijk en de prijs valt heel erg mee.

13. Hendrik Bout

Tja wat moet ik zeggen.. Verspil je tijd, geld en je trek hier niet. Het eten is smakeloos en smerig. Het is geen voedsel te noemen. De ei in de bami is nog rauw. Echt ongelooflijk. Bediening wel aardig en vrolijk. De koks kijken alsof ze naar een stuk poep in de porseleinen pot aangluren.
    Never nooit meer!

14. nhamoenda

Prima tent, veel voor weinig, zeer vrolijk personeel, heel de tent staat op instorten, ik denk dat er 1 luciferhoutje de bak roest staande houdt. Veel vlees vanaf de grond opnieuw opgevroten, vis was besmet maar dat met TOKIO saus geblust. Ping Pong bami luste ik wel, alleen was deze uitverkocht, de vloerbedekking is zeer Aziatisch, prima, veel stront. WC plakten prima, goede stevigheid tijdens het doen van een zachte boodschap. Hygiëne een dikke 0, je wordt hier zeker ziek, prima, oma installeer ik daar wel. ik lust het niet.

Dhr. NAMOENDA

15. Ben er vandaag geweest. Vond de wok/grill wel goed, het warme buffet vond ik er niet uitzien dus ook niet geproefd. Al met al goed en lekker gegeten. Personeel was ook vriendelijk, vroegen regelmatig of ik wilde drinken. Niet al te veel keuze om te wokken of grillen maar wel genoeg. Met zijn tweeën 47 euro betaald, konden we 3 uren lekker eten. En inderdaad de kok van de grill kwam geen glimlach van af, die van de wok was wel wat vriendelijker. Kom er zeker terug.

16. Prima eten. Restaurant en inrichting zijn een beetje vergane glorie.

17. Als je opzoek bent naar een redelijk/matig restaurant voor niet al teveel geld, dan zit je hier goed. Ik heb hier voor 2 personen 30 euro betaald via Groupon (normaal is het volgens mij 20 euro per persoon) voor een all-inclusive formule met drinken. De entree zag er niet uitnodigend uit, maar toch was het restaurant aardig vol voor een zaterdag. Het restaurant binnen kan ook een opknap beurt gebruiken, te weten: Vieze strepen op de ramen; Behang wat gedeeltelijk los laat; Gele plekken op het plafond; Slijtage van het hout; Kapotte lampen.
    Het eten is niet bijzonder, maar ook niet slecht. Jammer dat de koks niet veel plezier in hun werk lijken te hebben. Tot slot wil ik melden dat een mand met vuile tafelkleden niet voor de bar moet staan, waar klanten het kunnen zien. Wij komen hier niet meer terug, maar ja wat kan je ook verwachten voor 15 euro per persoon.

18. angelique

Wij hebben het besteld voor thuis. Snelle levering goed te woord gestaan via telefoon. Het eten zeer naar ons zin goed bevallen. Wij zullen zeker vaker bestellen. Alleen jammer dat je niet kan pinnen en toch contant moet betalen. Tip voor de volgende keer.

19. de.lange

Lekker gegeten. Aardig personeel. Prijs kwaliteit erg goed. Met 6 man voor €144,00 gegeten inclusief drank. Komen zeker nog keer terug.

20. Wij komen vaker bij dit restaurant. Gezellig ingericht. Goed eten niet overdreven veel keuze. Genoeg om lekker te kunnen eten. Gezellig personeel. Kortom gewoon een goed en gezellig restaurant.

21. stella van den Berg

We zijn er wezen eten. Het eten was zeer matig en van de grill was het vlees en de vis veel te zout. De wc's waren vies en de grond plakte. Bij de grill was de balie vies vettig. Bij de wok ook niet echt schoon. De kok was nog aan het schoonmaken. Al met al vond ik het ten opzichte van vorig jaar sterk achteruit gegaan. Reden voor ons om er voorlopig niet meer te komen.

22. Met 12 personen gegeten en het eten en de bediening was prima. Omdat er soms wat negatieve dingen over dit restaurant op deze site staan was ik een beetje sceptisch over dit restaurant. We hebben met z'n allen genoten van het eten en het is zeker aan te bevelen!

23. Ook op een maandag geweest. We vonden de bediening vriendelijk (wat ook het enige pluspuntje was). Inderdaad de koks waren niet erg vriendelijk. Eten was niet echt lekker. De hele toko zou wel eens een opknapbeurt kunnen gebruiken, oude stoelen zaten voor geen meter, als je de gordijnen bekeek daar kon je soep van koken. Het rook in het restaurant naar spiritus en toen ik ging afrekenen rook je een riool lucht. Kortom ons zie je daar nooit meer!!!

24. Op een maandag geweest. Vriendelijke bediening. De kok was duidelijk niet in zijn hum. Er kon geen woord/glimlach vanaf. De meeste wok ingrediënten kwamen uit blik. De warme gerechten smaakten of ze al een aantal dagen hadden liggen sudderen. De rijstkorrels waren hard en droog.

25. Met 12 personen gegeten en het eten en bediening was prima.
    Omdat er soms wat negatieve dingen over dit restaurant op deze site staan was ik, voordat ik reserveerde, eerst zelf wezen kijken. Dit gaf al voldoende vertrouwen om te reserveren. Nu we er hebben gegeten weet ik zeker dat we er nog eens terug gaan. Het was gewoon goed.

26. Gisteren gegeten met de familie, veel gedroken en genoten van de biefstuk en vissen van de grill.
    Kwaliteit was redelijk , ook niet duur voor 20 euro onbeperkt eten en driken.

27. Afhalen zijn ze echt goed. Uit eten gaan is ronduit bagger. Vieze sauzen bij de wok en veel blikgroente. Viel echt tegen!

28. T.J.van.der.Aa

Theo,
    Afgelopen vrijdag met 31 personen gegeten en gedronken. IJs en koffie na, het was allemaal prima verzorgd. Bediening prima en alles in een gezellige sfeer, en de prijs was ook niet verkeerd. Hier kom ik zeker nog eens terug.

Rotterdam 29-05-2012

Collega's Bios groep

29. m.daalwijk

Hier gegeten van de week.
    Buffet was zo goed als niks...babi pangang was zo uitgedroogd en taai, dat was echt te erg. Door de bami en nasi zaten alleen wat stukjes groen, verder echt niks !
    Sate was onwijs taai, sushi uitgedroogd net als de rest van de kleine beetjes vis en vlees wat uitgestald lag om te laten wokken, dit lag er duidelijk al uren !!
    Een kok achter de wok waar niks vanaf kon wat maar op een glimlach leek.... en we mochten na het eten een toetje uitkiezen tussen ijs met aardbei of ijs met chocolade. Dat stond werkelijk na 30 sec al op de tafel met nog net geen mededeling of we wilden opschieten ... nooit maar dan ook nooit meer !!

2,1
  30. Beijersbergen

Wij hebben gisteren met ons hockeyteam 15 pers. daar gegeten en wij allen vonden het top !Prettige, aardige bediening en wij kregen eigenlijk meer dan was toegestaan. Gebruikelijk bij de all in prijs is drie consumpties (bier) per persoon. Goed eten echt voor herhaling vatbaar. Dank namens hockeyteam JA1 Leonidas.
    Miriam

31. Wij kwamen toevallig uit in Krimpen aan den Ijssel i.v.m. de verjaardag van mijn dochter. De verjaardag werd gemeld aan de serveerster, maar er werd niets mee gedaan. Geen feestelijk toetje, geen korting o.i.d. (veel andere bedrijven doen dit wel). Ik heb hier achteraf over gebeld met Woktheater. Commentaar: "tja jammer, de jarige krijgt meestal een "sterretje" !!....op zijn toetje. Wij zijn al zo goedkoop, nee wij geven geen korting bij een verjaardag, wij willen ook geld verdienen".
    Conclusie: Sommige kant en klare artikelen lagen in een uitgedroogd bedje met saus. Een prijs, voor eten en drinken, maar je moet wel zelf het drinken halen want de bediening is erg laks....2 drankjes P.P in drie uur is echt niet profiteren van een eenhoudsprijs!!!....De volgende verjaardag vieren wij wel ergens anders :(

32. Hebben aardig wat chinese restaurants vergeleken door er wat te eten en te bestellen en dit is bij uitstek de beste van krimpen.

33. Prima gegeten. Heel aardige bediening. Nieuwe prijs, alles in een, is prima en lekker makkelijk.

34. Ria 2269 punten

Geen bijzonder restaurant. Het wok gedeelte heeft weinig keus. Kant en klaar gerechten waren wel aardig, maar meer ook niet, alles smaakte beetje hetzelfde.

Bediening was wel aardig, maar moest lang wachten op onze drankjes, ondanks dat we maar met 10 in het hele restaurant zaten (wij met zijn 5-en).

35. Op 14 december hebben wij Chinees besteld. Meestal halen wij het zelf even op en wij zijn normaliter tevreden klanten. Deze keer lieten wij het bezorgen. Hadden wij dat maar nooit gedaan.

Wij hebben nog twee keer teruggebeld en na ruim anderhalf uur zijn wij maar zelf iets gaan koken en hebben de bezorger uiteindelijk weggestuurd. Een dieptepunt.

36. Echt super.
    Ik was hier met familie en het was razend druk, maar nog waren de wachtrijen zo weg en er is niet een moment iets 'op' geweest bij het kant en klaar buffet.
    Het nagerecht is niet veel bijzonders maar de keuze in wokken en zelfs grillen is een verademing vergeleken bij andere wokrestaurants.

37. Als voormalig Le Mandarin klant ben ik redelijk tevreden. De afhaal menu's smaken goed en zijn qua prijs niet te duur. Goedkoper dan voormalig Le mandarin.

38. Helaas was het kant-en-klaar buffet lauw tot koud. De "sushi" uitgedroogd. En enige keuze uit vruchten zou ook wel lekker zijn geweest. De bediening had, ondanks dat het niet druk was, geen gelegenheid om ook maar een keer een schone asbak neer te zetten. Dus alles bij elkaar, de volgende keer rijden we gewoon weer naar Spijkenisse om een avond LEKKER te eten.
    Bezocht zondag 27 april.