Restaurant Pampas in Krimpen aan den IJssel

Er is voldoende gratis parkeergelegenheid voor de deur van het restaurant en in de omgeving.

Restaurant Pampas laten bezorgen?

• Buffet: € 9,95

1339219481 85
1420489233 86
1432099197 86
1455319126 86

1. Gegeten bij dit restaurant. Voorgerecht oke. Hoofdgerecht spareribs, veel vet weinig vlees.
    Friet droop van het vet. Leek voorgebakken en opnieuw opgewarmd in de frituur. Door het vette eten zo machtig dat een toetje geen optie meer was.
    Bediening slecht. Heel de avond de ober bijna in mijn bord gehad om de mensen naast mij aan tafel te serveren. Af en toe mijn drankje weg moeten halen om te voorkomen dat zijn mouw erin hing.
    Dame van de drankjes erg lief, maar stond openlijk te hoesten aan tafel.
    Hier kom ik niet meer terug.

2. Heerlijk gegeten (spareribs). Lekker dessert. Heel vriendelijke bediening. Gaf een gastvrij gevoel. Leuke sfeer in het sfeervol ingerichte restaurant.

3. Fantastisch gegeten! Goede bediening en service.echt een aanrader!

4. Na twee eerdere zeer goede ervaringen viel het ons nu toch wel tegen. We hadden ruim van tevoren voor 3 personen gereserveerd, maar bij aankomst bleek de tafel maar voor 2 personen gedekt. Bij het voorgerecht liep het ook niet soepel. Er werden maar 2 voorgerechten gebracht; de 3e waren ze gewoon vergeten, deze werd pas gebracht toen de andere 2 voorgerechten al bijna op waren.
    En toen begon het wachten op het hoofdgerecht, 1 uur en 15 minuten om precies te zijn. Veel en veel te lang. Het nagerecht was een rommeltje. Het leek wel of er niet genoeg meer in de keuken was en men de restjes dan toch maar opdiende. Een trio van ijs werd geserveerd als chocolade ijs, tja wat moet je als het caramelijs ontbreekt. En de verrassing van de chef hadden ze beter de bom van de chef kunnen noemen. Het leek wel of het toetje geëxplodeerd was. Daarnaast vonden wij de bediening vrij ongeïnteresseerd. Hoe anders was dit toen de dochter van de eigenaar nog alle regie in handen had. Wat betreft kwaliteit waren het voor- en hoofdgerecht prima in orde, maar viel het nagerecht tegen. Wij kwamen speciaal uit Dordrecht hier naar toe, maar hebben besloten om dat in het vervolg maar achterwege te laten. Erg jammer.

5. Familie van Krimpen

Vanavond stapte we binnen bij pampas en we werden meteen vriendelijk ontvangen. We kregen een tafeltje aangewezen. Het was tamelijk rustig, waarschijnlijk omdat mensen in krimpen nog niet weten hoe lekker je kunt eten bij pampas. Nadat onze bestelling werd opgenomen kwam ons voorgerecht. Een heerlijke tomatensoep. Mijn hoofdgerecht was onbeperkt spare ribs en deze waren perfect bereid, het vlees gleed zo van het bot. Bij elk gerecht werd een overheerlijke gepofte aardappel geserveerd. Dit was zeker mijn favoriet. We hebben de avond afgesloten met een heerlijk dessert en een kop koffie.

Ik kom zeker nog een keer terug.

7. Vandaag voor het eerst met 4 personen bij Pampas gegeten.

Het eten was erg lekker, zowel het voorgerecht, hoofdgerecht als toetje. De zelfgemaakte Sangria smaakte ook héérlijk. Het personeel was super vriendelijk.

Wij komen hier zeker terug, echt een aanrader!!

8. A.D.Huijzer

Voor het eerst hier gegeten.Het eten was heerlijk en een goed glas wijn tegen betaalbare prijzen. Wij gaan hier zeker terugkomen.

9. Gisteren 16 augustus 2014 met vrienden voor de eerste keer in Pampas gegeten.

Bediening was snel en netjes, ondanks dat de ober alleen liep. Eten was prima. Jammer alleen dat de zogenaamde chimuchurri ontbrak. Dit stond wel in het menu. Maar verder geen klagen. Prijs en kwaliteit is prima in balans.

Wij zullen hier zeker terugkomen.

10. Voor het eerst hier gegeten. Alle lof, heerlijk! Echt een aanrader.

11. Heerlijk eten en goede service.

12. Toen onze dochter vertelde dat zij zwanger was, werd het vlees meteen aan haar wensen aangepast. Ook de twee laatste stukjes van de spies werden later alsnog in de keuken apart klaargemaakt. Klasse!

13. Moenandar

1 punt
  14. Stug ontvangen men leek geen tijd voor ons te hebben, de ober een forse norse man had ook geen goed woord voor ons over. Jammer want het eten was goed maar de sfeer ver te zoeken.

fam. v.d. Bas

15. Verleden week hier gegeten met 12 personen, sfeer was super gezellig met live muziek en bediening was erg aardig. Het eten was ook fantastisch, lekkere gevarieerde tapas en het vlees was ook super. Daarna nog een dessert (specialiteit van de chef), zag er ook heel indrukwekkend uit en was erg lekker. Ik zal zeker nog een paar keer terug gaan. Zeker een aanrader!

16. Ik kom regelmatig hier eten, en het is altijd gezellig en goed, de bediening is heel erg aardig en de hoeveelheid eten is voldoende. Ik kan niet begrijpen dat klanten zeuren dat je moet betalen voor een schaaltje friet met mayo, 4,25. In mcdonals moet ook betalen voor alle extra's.

17. Met 4 personen hier voor het eerst gegeten. We werden enthousiast ontvangen. Het was erg rustig waarschijnlijk vanwege het koude weer. De menukaart bied voldoende variatie, uiteraard veel vleesgerechten. De hoeveelheid eten wat er op het bord ligt is ruim voldoende maar wat er bij komt is te weinig. Een schaaltje salade en een schaaltje friet is echt te weinig voor 4 personen. Binnen 10minuten een nieuw schaaltje friet besteld wat dan ook razend snel kwam met de bijbehorende mayo. Ook het dessert smaakte uitstekend. We zijn heel tevreden naar huis gegaan. Toch kwam ik een paar dagen later een minpunt tegen. Toen ik de bon later bekeek ontdekte ik dat er voor de extra bestelde friet €3,75 en voor de extra mayo €0,75 was berekend. Dat had ik nog niet eerder meegemaakt. Desalnietemin is dit restaurant de moeite waard.

18. Ben en Yvette

Afgelopen zaterdag voor het eerst hier gegeten en dat is super goed bevallen. Het eten was heerlijk. De ossenhaas was botermals. Bediening erg vriendelijk en ook de live muziek was goed. Wij komen hier zeker weer terug.

19. Alie en Rinus

Wij hebben met een groep van 33 hier een feest gevierd, lekker ruime plaatsen, super eten, service en sfeer.
    Aan alles was gedacht en ook zoals afgesproken.

De reactie van onze gasten was ook fantastich.

Het is zeker een aanrader dit restaurant.

20. We hebben een heel gezellig avond gehad het eten was heerlijk. Zeker weten een aanrader

21. Laura & Valery

Zeker een aanrader , het eten was heerlijk en het dessert was voltreffelijk .

22. Laatst met een groep gegeten van 18 man. Een geslaagde avond met heerlijke veelzijdige tapas, hoofdgerechten van goede kwaliteit en een mooi dessert. Personeel is vriendelijk,aan de jarige was gedacht met wat slingers een dessert met kaarsjes en een flesje wijn cadeau. Het bijhouden van de drankjes mag iets vlotter. Het eten is echt heel goed. Een restaurant waar we zeker nog eens gaan eten.

23. Perfect gegeten en gedronken,. Zoveel dat de gratis aangeboden koffie er echt niet bij kon. Alleen water a Euro 4.50 per flesje valt een beetje uit de toon. Voor de rest prettige bediening, perfecte tapas en heerlijke vis en vleesschotel met een perfect toetje na. Rustige zaak met prettige (spaansstalige ) achtergrondmuziek. Kortom goeie plek voor een rustig diner met goede vrienden of zakenrelaties.

24. Heerlijk gegeten bij Pampas, prima prijs / kwaliteit verhouding. Twee minpuntjes: hier en daar erg felle spotjes aan het plafond, staat niet zo gezellig. En hoewel de bediening zeer vriendelijk is stond het ons een beetje tegen dat ze bij iedere gang een "verrassing van de chef" willen serveren. Je hebt geen flauw benul wat voor prijskaartje daar aan hangt en ook om ons heen hoorden we mensen dit afweren. Zou beter zijn als ze op de prijskaart zouden vermelden wat hier de kosten van zijn. Nu ben je toch een beetje huiverig hier op in te gaan, met kans op misschien een gepeperde rekening na afloop.

25. We hebben een heerlijk diner bij Pampas gisteravond met de aanbeveling van onze vrienden. Zeer vriendelijke bediening en het eten is gewoon fantastisch. We zijn aangenaam verrast door de keuze van tapas en de kwaliteit van de biefstuk, die smelten in de mond. Het interieur van het restaurant is niets bijzonders, maar het lekkere eten zal zeker de moeite waard zijn voor een frequent bezoek in de toekomst. Als u houdt van een lekkere sappige biefstuk, zouden we echt aanraden dit restaurant echt aanraden aan jou.

26. We zijn er op een zaterdagavond geweest met 6 volwassenen en een kind van 12, heerlijk gegeten! Het vlees is mals, zeer smakelijk.

De bediening is leuk, vriendelijk.

Het voorgerecht is een verrassing en dan ook echt en verrassing met allerlei lekkers en dat belooft wat.

Ook het toetje is een verrassing van de kok.

Pampas is echt een aanrader, we hebben er nu meerdere keren gegeten en het is iedere keer weer een feestje!

27. Net hier gegeten, leuke bediening.

Eten perfect, porties voldoende en genoeg aandacht van het personeel.

Gezellige sfeer, jammer genoeg geen live muziek.

Gaan er zeker terug.

28. Op 16 april hier gegeten.

Wij, mijn vrouw en ik, hebben hier uitstekend gegeten. De ingrediënten waren super. Het vlees heerlijk zacht. Ook de hoeveelheid was perfect!

Bediening was goed en persoonlijk. En het "vertrouw mij, ik ga wat voor jullie maken" toetje was erg bijzonder en lekker.

29. 5 feb 2011 hier gegeten. Eten was goed en voldoende, alleen de bediening is ronduit slecht. Er liepen 2 obers rond in een vol restaurant, wat veel te weinig is. Hierdoor duurde het elke keer zeer lang (vooral met 2 kinderen) eer ze de bestelling kwamen opnemen. Als je je bestelling had gedaan was er altijd wel wat verkeerd?

Verder waren de toiletten zeer vies.

Sfeer was goed mede door toedoen van een live bandje.

30. 28 januari 2011 hier gegeten.

Voor het eerst hier geweest.

Eten was zeer goed, ruime porties en het personeel heel heel erg vriendelijk!

Er was live muziek en wij kregen een echt vakantiegevoel hier.

Een aanrader!

31. Vrijdag 11 juni waren we hier met acht personen. Unaniem was na afloop de reactie dat we ontzettend lekker hebben gegeten. De bediening heel erg vriendelijk, met goede adviezen. Onbegrijpelijk dat er verder maar zo weinig mensen waren. Stap eens door die dooie voorgevel heen, er ligt een gezellig en goed restaurant achter.

32. Zaterdagavond 6 februari ben ik hier gaan eten met mijn zoon. Het was helaas vrij stil. Ten onrechte! Het eten was uitstekend, zag er mooi uit. Zeer vriendelijke bediening. Een aanrader.

33. rob en ria molenaar

Voor de eerste keer geweest.
    Met 28 personen, voor een etentje van onze bruiloft. We hadden samen met Nazrul een menu samen gesteld. Het was super, ook de bediening. Wat een etentje was is uitgegroeid tot een feest met live muziek.

Panpas, bedankt voor de fijne avond.

34. Echt super! Heb nog nooit z'n lekker stukje lomo op!

De bediening was ook echt gezellig.

Zeker een aanrader, het ziet er mooi uit, leuke mensen en vooral lekker eten!

35. Mr Ridder

In een woord! super! super voor mij ongetwijfeld het beste Restaurant in Krimpen a/d IJssel. Bediening is zeer vriendelijke en echt gastvrij. de gastheer Naz doet zijn best en volgens mij heeft hij bepaalde soorten ideeën en kwaliteiten voor werk. Ik vind alleen dat de sfeer nog beter had kunnen zijn.

36. prima reataurant dat nog maar kort open is. Hier en daar nog een opstartprobleem, maar dat wordt wel opgelost. Een aanbeveling waardig