Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Krimpen aan den IJssel verdeeld zijn.

1. Prima eten voor weing geld. Mijn favorieten zijn roti kipfilet, mihoen singapore en de menu's met diverse soorten nasi en bami. Wij komen er heel vaak. Vriendelijke mensen die hard werken om de zaak te laten draaien en heerlijk eten kunnen maken.

2. Rob Franken

3. Woktheater blijkt plots gesloten, geen bericht te vinden op de website van wat er gebeurt.
    Failliet, verbouwen, andere eigenaar?
    Wie zal het zeggen…
    in januari nog wezen eten en geen memo oid gezien, beetje jammer.

4. Heerlijk gegeten, je kan zoveel eten en drinken als je wilt voor een goeie prijs. Ontzettend vriendelijk personeel. Het ontbreekt je aan niets! Absoluut een aanrader!

5. De bediening was slecht vanavond. Meerdere keren moeten vragen of de bestelling wel door gekomen was. En dan gaan de eigenaren nog zitten eten terwijl er al te weinig personeel rond loopt.

6. Heb er heerlijk gegeten de brand gaatjes in de kleden komen niet van het roken maar als men jarig is krijg men ijs met feest sterretjes vandaar de brand gaatjes dat is nu veranderd nu geen strretjes meer maar nieuw systeem wat geen gaatjes geef.

7. Niet echt een goede ervaring, ongezellige tent om te eten.

Afhaal nog veel beroerder, lang wachten voor het klaar is en als je dan 1 maal thuis je bak geopend heb dan komt de tweede teleurstelling.

Vlees korrelig en zout van smaak, friet gebakken in oud vet en verslapt en gestikt in de zak. Broodjes waren wel oke maar ja die maken ze niet zelf.

1 woord, teleurstellend

Nooit geen tweede keer meer.

2,3
  8. Henk van Welzen

Hebben heerlijk gegeten bij Breeka! We zijn hier met enige regelmaat te vinden voor een gezellig diner!
    Personeel is vriendelijk, eten is verzorgd en lekker! Genoeg keus en een fijne ambiance.
    Prijs kwaliteitverhouding is prima

9. Gegeten bij dit restaurant. Voorgerecht oke. Hoofdgerecht spareribs, veel vet weinig vlees.
    Friet droop van het vet. Leek voorgebakken en opnieuw opgewarmd in de frituur. Door het vette eten zo machtig dat een toetje geen optie meer was.
    Bediening slecht. Heel de avond de ober bijna in mijn bord gehad om de mensen naast mij aan tafel te serveren. Af en toe mijn drankje weg moeten halen om te voorkomen dat zijn mouw erin hing.
    Dame van de drankjes erg lief, maar stond openlijk te hoesten aan tafel.
    Hier kom ik niet meer terug.

10. Hele slechte spareribs, beschamend dat dit een keuken uit gestuurd wordt. Patat warm bij aankomst. Shoarma was redelijk. Prijs kwaliteit is echt beneden pijl, zeker geen aanrader.

11. Eten was heerlijk. Service was prima. Alleen de muziek was te overheersend en te hard.
    En als man moet je Door het rookhok om naar de toilet te gaan.

12. Heerlijk gegeten, informele sfeer. Alleen de bediening zou wat vrolijker met klanten om kunnen gaan. Eten is super! En de nieuwe uitstraling sinds een paar jaar is erg netjes

13. Ria de Moei

Jammer, dat er nog steeds brandgaten in de tafelkleden zitten. Roken is toch al even geleden, dat dat binnen mocht. Doe er iets aan.

14. Hier nu een paar keer geweest, omdat het dichtbij is. Strikt genomen is het eten niet slecht, maar zeker niet bijzonder. Ik krijg de indruk dat ze een soort 5 sterren restaurant proberen te zijn, maar dat het bij proberen blijft. In elk geval staan de prijzen niet in verhouding tot wat er geserveerd wordt. Voor ruim 100, - heb je met 2 volwassenen en 2 kinderen een saté, een steak en 2 kindermenuutjes met wat friet. 2 Wijntjes en 2 appelsap en voor e kinderen een ijsje. Met hetzelfde budget aten we uitgebreid en een veelvoud elders beter en werden we zelfs officieel ontvangen en naar de tafel begeleid met super vriendelijke bediening. Wanneer men de prijzen minimaal halveert, zou het acceptabel zijn. Nu de hoogste tijd voor wat ingrijpende aanpassing als je mij vraagt.

15. Iets leukere bediening is wel gewenst. Qua eten sommige gerechten oké maar de sausjes kunnen beter.

2,6
  16. Heerlijk gegeten (spareribs). Lekker dessert. Heel vriendelijke bediening. Gaf een gastvrij gevoel. Leuke sfeer in het sfeervol ingerichte restaurant.

17. Niet voor herhaling vatbaar. Rommelige bediening, aangevallen binnen door de vliegen en het gerecht met soep was net water. De garnituur zeer karig voor 2 pers. Vis van het huis was rauw opgediend. Wat een leuke afsluiting moest worden zondag 27-08-2017 werd een grote ergernis. Sorry.

2,3
  18. B.den Ouden

Leuke zaak, vriendelijke dames, goede bediening en super lekker eten voor relatief weinig geld. Kortom voor herhaling vatbaar.

19. Met een vriendin wezen eten, 3 gangen menu voor 14.95 Euro, was erg goed, gaan zeker terug, vriendelijk personeel.

20. Prima zaak met super lekker eten. Normale prijzen voor grote porties. Herhalingsgevaar is heel erg groot !

21. B. Hoogstrate

Prima , menukeuze mogelijkheid goed, Service uitstekend en erg smakelijk.

22. nieck nederveen

Geweldig, alles is prima, balletje met is geweldig.

23. D. van der Most

Vandaag maandagavond kleine shoarmaschotel besteld, wachttijd zou 3/4 zijn werd 1 uur, aardappelschijfjes slap en koud, shoarma smaak op zich goed, was ook lauw en dreef in halve bak vet/vocht. Kan door uien, champignons en paprika komen, maar dan nog veel te veel vet/vocht.
    Heb best vaak hier besteld, maar dit was het slechtste wat ik hier nu heb besteld
    Hoop dat dit eenmalig was, wel teleurstellend vandaag.

24. Kornaat

Iedereen is vriendelijk het eten is goed ik had alleen een totaal rekening niet gespecificeerd dat was het enige minpuntje.

25. Gezellige sfeer moesten alleen zelf vragen om menu kaart, daarna duurde het nog een uur voor we eten kregen. Maar moet wel zeggen eten was helemaal toppie, en waren toch een avondje uit.

26. angel

Eten gehaald. Chinees. Vriendelijk geholpen. Snelle service. Smaak is toch anders als bij de echte chinees. Sate is gefrituurd en smaakte zout. De foe young hai aan de zoete kant.nasi en bami prima.

27. I melchers

De lekkerste spareribs die wij ooit gegeten hebben. Heerlijk gekruid, mals, zalig.
    Bediening prima, aardig en netjes.
    Verrassing tijdens dessert. Vuurwerk in het klein.

28. Fantastisch gegeten! Goede bediening en service.echt een aanrader!

29. Na twee eerdere zeer goede ervaringen viel het ons nu toch wel tegen. We hadden ruim van tevoren voor 3 personen gereserveerd, maar bij aankomst bleek de tafel maar voor 2 personen gedekt. Bij het voorgerecht liep het ook niet soepel. Er werden maar 2 voorgerechten gebracht; de 3e waren ze gewoon vergeten, deze werd pas gebracht toen de andere 2 voorgerechten al bijna op waren.
    En toen begon het wachten op het hoofdgerecht, 1 uur en 15 minuten om precies te zijn. Veel en veel te lang. Het nagerecht was een rommeltje. Het leek wel of er niet genoeg meer in de keuken was en men de restjes dan toch maar opdiende. Een trio van ijs werd geserveerd als chocolade ijs, tja wat moet je als het caramelijs ontbreekt. En de verrassing van de chef hadden ze beter de bom van de chef kunnen noemen. Het leek wel of het toetje geëxplodeerd was. Daarnaast vonden wij de bediening vrij ongeïnteresseerd. Hoe anders was dit toen de dochter van de eigenaar nog alle regie in handen had. Wat betreft kwaliteit waren het voor- en hoofdgerecht prima in orde, maar viel het nagerecht tegen. Wij kwamen speciaal uit Dordrecht hier naar toe, maar hebben besloten om dat in het vervolg maar achterwege te laten. Erg jammer.