Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Krimpen aan den IJssel verdeeld zijn.

1. Prijs/kwaliteit uitstekend. Zeer vriendelijke mensen. Hun geroosterde kip met tjaumin is een aanrader. Een verrijking voor Krimpen.

2. Vriendelijke bediening.
    Lang moeten wachten op couvert.

3. Abominabel, extreem slecht.
    Mixed grill besteld en wij krijgen doorgekookt vlees ipv gegrild vlees.

4. Theo Bac

5. Top restaurant. Altijd perfect gegeten. Helaas dicht, waarom geen idee. Was vaste klant. Echt top eten. En de negatieve reacties gaan nergens over

6. Eten is prima. Roti, mihoen Singapore, menu’s met Surinaamse of Chinese nasi of bami. Heerlijk! En veel te goedkoop, mag van mij best meer kosten. Top.

7. Broodje donner beseld..geen ui en paprika alleen onder in sla! Sorry nog nooit zo'n slecht Broodje gehad, prijs kwaliteit verhouding ver beneden de maat!!!

8. Heerlijk eten, tapas van hogere kwaliteit. Vriendelijke bediening en gezellige inrichting.

9. Bestel altijd online met feestdagen is wachttijd langer maar weinig te klagen bezorging altijd goed te doen en het eten is nooit teleurstellend geweest vooral de sate varkenshaas is een topper leuke variatie in de soorten pizza en dan ook nog de burger en kipvariatie hoef nergens anders heen zit er best.

10. stefan van D

Vandaag gaan eten bij de Pannenkoe in Krimpen.
    Wat een leuke zaak! Heel warm ontvangen door een leuke man in de bediening.

In de keuken hebben de koks een heerlijke club sandwich bereid en tussen het eten door was de bediening heel goed gezelschap.

11. Smaak van het eten was echt heerlijk....dat is altijd bij Bella Milano in Krimpen aan den ijssel.

12. Cora

13. Susan

14. Justin Zh

15. Vanavond carpaccio en biefstuk afgehaald i.v.m. corona. Ik heb echt nog nooit zulke lekkere biefstuk op. Heerlijk mals en het sausje was om je vingers bij af te likken. Zeker een aanrader! De carpaccio was ook erg smakelijk. Vriendelijk personeel, vriendelijke eigenaar en een goede prijs/kwaliteit. Na corona boeken we snel een tafeltje.

16. Super goed geregeld daar! Afhalen was geen probleem ivm Corona, het is is eten is super👍🏻 Echt een aanrader! Ik ga er snel heen om eens binnen te kunnen zitten / eten als het weer mogelijk is😎
    Top zaak!

17. Bas

18. Fam. M. Kojik

We komen regelmatig in dit restaurant en we komen er heel graag. De medewerkers zijn super betrokken. Het eten is altijd heerlijk. Gisteren wederom geweest met 4 vrienden van ons. Het 3-gangenmenu was prima en smakelijk. De kaaswagen en de uitleg van de ober over de kazen was super leuk. Even een kleine opmerking: het kaasplateau(tje) is eigenlijk wel 2,50 euro in prijs te hoog.

Voor de rest Ross Lovell CHAPEAU.

19. Pizza? Louwe, smakeloze, flauwe, hap dit was eens en nooit meer.

20. Geweldig gegeten goede service heerlijk totjesbuffet nieuw was de creme brulee die gebrand werd heerlijk een enal een 10 waard.

21. Pizza was niet te kanen droog en weinig smaak vorige keer veeeeel beter jammer.

6,7
  22. Zoals eerder weer heerlijk gegeten. Prijs is stevig maar is het waard.

23. Een slechte recensie hier. De vorige keer 90 minuten gewacht en nu al 140 minuten!!!! Ongelooflijk slecht. 80 minuten geleden gebeld, toen kwamen ze er aan, 20 minuten geleden gebeld toen was het druk en stapte hij in de auto. Ondertussen mijn kinderen maar een boterham gegeven. Echt hoor, bestel hier niet!

24. Rob en Ineke Smit

Door vrienden zijn wij uitgenodigd om bij Zoutsteen, te gaan eten. Mooie sfeervolle inrichting. Vriendelijk behulpzaam personeel. De kaart is uitgebreid en de gerechten die wij gegeten hebben waren heerlijk. Dit is een prima formule. Wij hebben genoten en gaan zeker vaker bij Zoutsteen eten.

25. Zeer vriendelijk en gastvrij ontvangen! Mooi schoon en gezellig restaurant. Gratis stokbrood, kruidenboter en olijven. Wij hadden een gegrilde ossenhaas en een mix van vis/ garnalen, kregen er spaghetti, gebakken aardappelen, veel soorten groenten en salade bij, het was heerlijk! Daarna een toetje genomen, een geflambeerd flensje met ijs en likeur. Alles was heerlijk en de bediening ontzettend klantvriendelijk en snel. Zullen vaak terugkomen! TOP!

26. Nooit meer!

De patat is goed gebakken en knapperig, maar daarmee is alles gezegd. De rest van mijn halve kip menu was ronduit bagger, de kip was zo lang gegaard dat het droog en taai was om van de salade maar niet te spreken. Walgelijk en de rest van de avond een nare nasmaak in de mond. Zelfs na het poetsen!
    De naam doet vermoeden dat er sprake is van kwaliteit, niks is minder waar. De service is ronduit slecht en als de boos kijkende, onvriendelijke man de naam manager mag dragen dan is het eind helemaal zoek!! Toen ik een opmerking maakte over de kip bedankte hij me simpelweg voor het doorgeven. Geen excuses en geen alternatief. Ik stond met mijn mond vol tanden, dit heb ik nog nooit meegemaakt.

2,1
  27. Ria Kweekel

De sfeer is prima, uitstekend geschikt met kinderen. Nadat ik belde dat het later werd toch fijn dat dit geen probleem was.
    Het eten was heerlijk, wel als tip : maak voor kleine kinderen de porties patat wat kleiner.
    Verder komen wij zeker weer terug, fijne feestdagen.
    Ria Kweekel.

28. Waardeloos, wel een ervaring rijker. Ik was er vanmiddag, zondag 8-12-2019 om 13 uur om het ter plekke op te eten. De tafel achter mij was vies, dus ik zat aan de voorste tafel. Ik bestelde een roti kipfilet voor 7 euro. Het zag er prima uit. De smaak echter was heel flauw, aardappelen waren niet gaar, zacht ei en naar mijn mening veel te weinig kousenband. De plaat was ook niet lekker en heb ik zelfs niet eens helemaal opgegeten. In een stille zaak zetten mevrouw opeens Chinese? liederen keihard op een iPad op. Daarna ging ze zelf terug zingen tegen de iPad. De iPad antwoordde weer, enzovoorts. Het leken kerkelijke liederen. Een aparte ervaring, goedkoop, maar daar is ook alles mee gezegd. Ik kom hier niet meer terug.

2,6
  29. Meerdere malen hier gegeten en steeds weer een fantastische belevenis. Een avond gezellig uit, met meer dan voortreffelijk eten. Culinair genieten in een gezellig restaurant, met fantastische bediening.
    Voor een hele redelijke prijs ook nog eens.
    Aub ga zo door!

30. J.Struijck

Ik vind De Crimpenaar een bijzonder goede eettent. Prima kwaliteit/prijsverhouding. Echt een tent waar je weer terugkomt. Maar dat hebben al heel veel mensen eerder begrepen.