Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Krimpen aan den IJssel verdeeld zijn.

Eten was heerlijk. Service was prima. Alleen de muziek was te overheersend en te hard.
    En als man moet je Door het rookhok om naar de toilet te gaan.

Heerlijk gegeten, informele sfeer. Alleen de bediening zou wat vrolijker met klanten om kunnen gaan. Eten is super! En de nieuwe uitstraling sinds een paar jaar is erg netjes

Ria de Moei

Jammer, dat er nog steeds brandgaten in de tafelkleden zitten. Roken is toch al even geleden, dat dat binnen mocht. Doe er iets aan.

Hier nu een paar keer geweest, omdat het dichtbij is. Strikt genomen is het eten niet slecht, maar zeker niet bijzonder. Ik krijg de indruk dat ze een soort 5 sterren restaurant proberen te zijn, maar dat het bij proberen blijft. In elk geval staan de prijzen niet in verhouding tot wat er geserveerd wordt. Voor ruim 100, - heb je met 2 volwassenen en 2 kinderen een saté, een steak en 2 kindermenuutjes met wat friet. 2 Wijntjes en 2 appelsap en voor e kinderen een ijsje. Met hetzelfde budget aten we uitgebreid en een veelvoud elders beter en werden we zelfs officieel ontvangen en naar de tafel begeleid met super vriendelijke bediening. Wanneer men de prijzen minimaal halveert, zou het acceptabel zijn. Nu de hoogste tijd voor wat ingrijpende aanpassing als je mij vraagt.

Iets leukere bediening is wel gewenst. Qua eten sommige gerechten oké maar de sausjes kunnen beter.

Heerlijk gegeten (spareribs). Lekker dessert. Heel vriendelijke bediening. Gaf een gastvrij gevoel. Leuke sfeer in het sfeervol ingerichte restaurant.

Niet voor herhaling vatbaar. Rommelige bediening, aangevallen binnen door de vliegen en het gerecht met soep was net water. De garnituur zeer karig voor 2 pers. Vis van het huis was rauw opgediend. Wat een leuke afsluiting moest worden zondag 27-08-2017 werd een grote ergernis. Sorry.

B.den Ouden

Leuke zaak, vriendelijke dames, goede bediening en super lekker eten voor relatief weinig geld. Kortom voor herhaling vatbaar.

Met een vriendin wezen eten, 3 gangen menu voor 14.95 Euro, was erg goed, gaan zeker terug, vriendelijk personeel.

Prima zaak met super lekker eten. Normale prijzen voor grote porties. Herhalingsgevaar is heel erg groot !

B. Hoogstrate

Prima , menukeuze mogelijkheid goed, Service uitstekend en erg smakelijk.

nieck nederveen

Geweldig, alles is prima, balletje met is geweldig.

D. van der Most

Vandaag maandagavond kleine shoarmaschotel besteld, wachttijd zou 3/4 zijn werd 1 uur, aardappelschijfjes slap en koud, shoarma smaak op zich goed, was ook lauw en dreef in halve bak vet/vocht. Kan door uien, champignons en paprika komen, maar dan nog veel te veel vet/vocht.
    Heb best vaak hier besteld, maar dit was het slechtste wat ik hier nu heb besteld
    Hoop dat dit eenmalig was, wel teleurstellend vandaag.

Kornaat

Iedereen is vriendelijk het eten is goed ik had alleen een totaal rekening niet gespecificeerd dat was het enige minpuntje.

Gezellige sfeer moesten alleen zelf vragen om menu kaart, daarna duurde het nog een uur voor we eten kregen. Maar moet wel zeggen eten was helemaal toppie, en waren toch een avondje uit.

Eten gehaald. Chinees. Vriendelijk geholpen. Snelle service. Smaak is toch anders als bij de echte chinees. Sate is gefrituurd en smaakte zout. De foe young hai aan de zoete kant.nasi en bami prima.

I melchers

De lekkerste spareribs die wij ooit gegeten hebben. Heerlijk gekruid, mals, zalig.
    Bediening prima, aardig en netjes.
    Verrassing tijdens dessert. Vuurwerk in het klein.

Fantastisch gegeten! Goede bediening en service.echt een aanrader!

Na twee eerdere zeer goede ervaringen viel het ons nu toch wel tegen. We hadden ruim van tevoren voor 3 personen gereserveerd, maar bij aankomst bleek de tafel maar voor 2 personen gedekt. Bij het voorgerecht liep het ook niet soepel. Er werden maar 2 voorgerechten gebracht; de 3e waren ze gewoon vergeten, deze werd pas gebracht toen de andere 2 voorgerechten al bijna op waren.
    En toen begon het wachten op het hoofdgerecht, 1 uur en 15 minuten om precies te zijn. Veel en veel te lang. Het nagerecht was een rommeltje. Het leek wel of er niet genoeg meer in de keuken was en men de restjes dan toch maar opdiende. Een trio van ijs werd geserveerd als chocolade ijs, tja wat moet je als het caramelijs ontbreekt. En de verrassing van de chef hadden ze beter de bom van de chef kunnen noemen. Het leek wel of het toetje geëxplodeerd was. Daarnaast vonden wij de bediening vrij ongeïnteresseerd. Hoe anders was dit toen de dochter van de eigenaar nog alle regie in handen had. Wat betreft kwaliteit waren het voor- en hoofdgerecht prima in orde, maar viel het nagerecht tegen. Wij kwamen speciaal uit Dordrecht hier naar toe, maar hebben besloten om dat in het vervolg maar achterwege te laten. Erg jammer.

Super lekker smikkelen. Vooral de grill is lekker

Opzich een leuk maar sfeerloos restaurant

Normaal doen wij nooit mee aan een recensie. Maar zo slecht hebben wij nog nooit gegeten bij een wok. De koffie was ook erg slecht. Hier komen wij nooit meer. Eten was koud en weinig keus

Ik kom hier van jongs af aan. De kwaliteit is niets aan veranderd. Dus nog steeds prima. Als ik in de buurt ben ga ik altijd langs.

De zaak is mooi en het was niet druk. Niet zo gek achteraf. Het eten was matig maar voor de prijs kun je ook niet meer verwachten. Maar de bediening was super slecht! Een onzeker meisje kwam vragen of we wisten hoe het werkt? We hebben maar 1 drankje gekregen want ze kwamen het niet meer vragen. Het toetje maar overgeslagen want we waren uitgedroogd. Bij het weggaan werd er niet eens gedag gezegd. Het personeel heeft absoluut het eten verpest. Geen aanrader!

Weinig sfeer. In het tafelkleed zaten brandgaten wat erg onverzorgd overkwam. Eten was echt niet lekker. Met name de babi pangang, mini loempias en tokio woksaus smaakten erg vies! Tevens zeer weinig keuze qua eten. Ook waren er veel schalen leeg of bijna leeg waardoor er soms nog enkel lauwe restjes over waren. Al met al zeker geen aanrader en absoluut niet voor herhaling vatbaar!
    Om nog een pluspunt te noemen, de bediening was erg vriendelijk en goed.

Afgelopen maandag, 26-09-2016 hebben wij in verband met ons 30-jarig huwelijk overheerlijk gegeten zij Bella Milano. Ondanks dat het een rustige avond was (logisch op maandagavond) was de service weer geweldig en de gerechten waren super. Niets van de (overigens niet verkeerde) kaart gekozen, maar de kok een menu laten samenstellen. Wij kozen voor een 5-gangen menu welke op bijzondere wijze werd ingevuld door Bella Milano.
    Kortom, of je nu op een drukke zaterdagavond komt, of op een rustige maandag, maakt niets uit, de klant is koning en wordt ook zo behandeld.
    Kortom: een aanbeveling waardig.

Misschien 1 kritische noot (of gewoon opmerking): het is een keurig net restaurant maar langzaamaan vind ik het wat oubollig worden. Op een servet en een plafondplaatje na is het in de 15 jaar dat wij hier komen nooit veranderd. Echter.... dit doet NIETS af aan de kwaliteit van zowel het eten als het personeel.

Ingrid Twigt

Charlotte en Leonie

Fijn restaurant, vriendelijke bediening! Het eten is heerlijk en altijd vers.
    Goed restaurant als je lekker wil eten voor een goede prijs.

Vandaag heerlijk op het terras mogen genieten van een top lunch...

Een werkelijk prachtig restaurant gedeelte, en zeer vriendelijke bediening een vakman gewoon.... met oog voor detail.

Wij komen graag nog eens lang, een echte aanrader.

mvg
    Ray en Natacha