Gratis parkeren.

Bowling Krimpenhof zit naast het busstation in Krimpen.

• All-inclusive

• Rookruimte

1. Het bowlen is zoals altijd weer een leuk uitje om te doen. Ik vond het erg aangenaam dat we na het bowlen gelijk konden eten, we hoefde niet ergens anders naartoe.

Alles was goed verzorgd en het personeel was erg netjes tegen de kinderen. Al met al vond ik het een zeer geslaagde avond, een goeie prijs beleefd personeel en je was ook weer redelijk vroeg thuis omdat je er kon bowlen en eten.

2. Hier met bedrijf een bowlen en steengrill arrangement geboekt. Het bowlen is prima, de rest, niet zo best. Een bestelling in één keer goed uitserveren is een uitdaging voor het personeel. Daarbij hadden we een bittergarnituur besteld, na een half uur kwam men vragen wanneer we eigenlijk het bittergarnituur wilden hebben.. tja, volgens mij begrijp je het dan niet helemaal.
    Steengrillen, daar verdienen ze echt geld, per 4 personen een kleine schaal vlees, die met 10 minuten weggewerkt is, saladebuffet kent 3 soorten groen, geen komkommer, tomaat of iets erbij!
    Dessert is helemaal briljant, er komen b-keus ijsstammetjes op tafel en verdelen maar.