Gino laten bezorgen?

1. freelancemysteryguyst

Ik heb als mystery guest een zeer slechte ervaring met dit restaurant. Ik had via thuisbezorgd.nl een kapsalon met lamsvlees, knoflooksaus en sambal besteld. Tot mijn grote verbazing werd er een kapsalon met bremzoute shoarma en knoflooksaus afgeleverd.

Toen ik Gino telefonisch confronteerde werd ik keihard afgescheept met het feit dat hun lamsvlees erg op shoarma lijkt. Ik ben erg gevoelig op smaak en weet heel goed het verschil tussen lamsvlees en shoarma. Lamsvlees is veel zachter van smaak en een stuk malser. Ook kreeg ik de kok aan de lijn die steevast beweerde lamsvlees te hebben gebruikt. De sambal zouden ze hebben gebracht als ik wat eerder gebeld zou hebben.

Toen ik ze voor de keus stelde of ze een goede review wilde als ze mijn klacht goed zouden afhandelen of een slechte bij een ander scenario, hielden ze nog steeds voet bij stuk. Mijn vraag is wat de service bij Gino nu precies in houd. Dus bij deze, de daad bij het woord! Gino, een dikke onvoldoende. Mijn taak is restaurants scherp te houden op de bediening van hun gasten.

Gino, ik wens jullie veel succes met het verbeteren van jullie service. Er valt nog veel werk te verzetten voor Gino.

2. Hier afgelopen weekend gegeten en het is me zeer goed bevallen. Prijs/kwaliteit verhouding zeer goed en was ook zeer verbaast over de grote hoeveelheid. De serveerster had mij een verkeerd drankje gegeven maar dit werd gelijk opgelost dat ik er een gratis bij kreeg, dus erg vriendelijk personeel. Kom hier nog eens terug.