Nieuwste foto's in Krimpen aan den IJssel

8. Zoutsteen heeft een nieuwe foto
  9. Carla/wim Netten's profielfoto
    Carla/wim Netten heeft een recensie geschreven voor Zoutsteen

Carla/wim Netten

Wij zijn heel gastvrijheid ontangen in een gezellige sfeer. Het personeel was erg behulpzaam en vriendelijk. Het eten was van goede kwaliteit. Het concept staat ons erg aan en is beter als die "all you can eat" restaurants. Kortom, een aanrader.

10. June's profielfoto
    June heeft een recensie geschreven voor Pannenkoe

Na een familie bijeenkomst met pannenkoeken, vielen de pannenkoeken enorm zwaar alsof meel niet gaar was.
    Zwaar te verteren dus; dat kwam omdat ze niet gaar gebakken waren. En de pannenkoeken waren taai en droog.

11. Mario's profielfoto
    Mario heeft een recensie geschreven voor Gino

Zit bij Krimpenhof, een winkelcentrumpje in het dorp Krimpen aan den IJssel.
    Belachelijke prijzen, 8 EU voor een kapsalon! Als deze dan van top kwaliteit zou zijn Ala, maar dit was ranzig, niet te eten. Natte drap van knoflooksaus en goedkope kaas, 3 x gefrituurde friet eronder. Ronduit smerig. Kofte maaltijd had niets met Kofte te maken. In 010 heb je voor de helft van deze prijzen prima eten!

12. Bakkerfilter's profielfoto
    Bakkerfilter heeft een recensie geschreven voor Peking Garden

Bakkerfilter

Gisteren met mijn familie was bij Peking garden super lekker gegeten, all you can eat is heel veel sorten keuzen, zalm. Tonijn. Sliptong kip en ossenhaas was heerlijk en vers, vriendelijk bediening, gisteren was ontzettend leuk geweest, wij komen zeker terug.

13. Harry Kools's profielfoto
    Harry Kools heeft een recensie geschreven voor De Crimpenaar

Harry Kools

Na een vriendelijke ontvangst, heerlijk gegeten, alle gangen waren bijzonder lekker.
    Kortom gastvrije verwennerij in leuke entourage, voor weing geld!
    Aanrader!

14. Cindy's profielfoto
    Cindy heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Santas

Vlotte, aardige en leuke bediening!
    Heerlijk gegeten! Vlees, lekkere groenten en lekker ijs.
    Voor de kids leuke kinderkaart.
    Rookruimte is inmiddels geheel apart en afgesloten.
    Aanrader!

15. Irma's profielfoto
    Irma heeft een recensie geschreven voor Gino

Heel slecht. Heb na 2 uur en 40 minuten wachten en 4 telefoontjes verder, de bestelling geannuleerd. Het was een chaos in de keuken met de bestellingen,
    Geen excuus gehoord voor het lange wachten. Hele slechte service.

16. Pieter's profielfoto
    Pieter heeft een recensie geschreven voor Peking Garden

Pieter

Op zaterdag 28 juli 2018 hier gegeten. Zelden in mijn leven of eigenlijk helemaal nooit, zo slecht gegeten in een restaurant met daarbij ook een zeer slechte bediening. We aten hier met vier personen en hadden allen soep vooraf. Hier was niks op aan te merken, maar als je in een restaurant zit en bent, en je zelf je eten aan moet pakken... pppfff.
    Het hoofdgerecht bestond uit varkensvlees, smaakloos en gewoon niet goed, verder 3 maal ossenhaas besteld, deze was zo ver gebakken dat er geen doorkomen aan was, en hebben dit ook niet op! De service was ronduit slecht, zoals boven geschreven, je moet je eten zelf aanpakken, je besteld cassave en krijg 2 plakken kroepoek. Tijdens het eten zowel bij het voorgerecht als bij het hoofdgerecht, niemand van de bediening die komt vragen of alles naar wens is, lege glazen voor de drank op tafel, en om nogmaals een drankje te bestellen lukt dus gewoon niet. Als je dan eindelijk na lange tijd een karaf water besteld, zoals ook andere mensen in het restaurant deden, krijg je gewoon een fles, dit voor de prijs van € 6,90, schandalig!
    Deze fles wordt ook gewoon ongeopend op tafel gezet, in een restaurant zou je verwachten dat je glazen worden ingeschonken, maar net als dat je het eten moet aanpakken, mag je in dit bedrijf ook zelf je drank inschenken. Als laatste gevraagd om de eigenaar even te spreken, want het bovenstaande is helaas niet alles wat wij deze avond mee maakte. De eigenaar kwam vervolgens aan tafel, en snapte eigenlijk helemaal niks van de bovenstaande punten. Vervolgens kwam er nog een medewerker van de bediening aan tafel toen deze overduidelijk in de gaten had, dat wij flink ons beklacht deden. Prima zou je zeggen, dan komt er misschien een oplossing, maar ik praat en kan geen chinees, want de 2 heren gingen vrolijk een discussie aan in deze taal, met ons nog aan tafel. Na veel pijn en moeite kon er dan wel een hoofdgerecht van de rekening af, maar dat hadden er 4 moeten zijn. Meneer de eigenaar, ik wens u heel veel succes, maar als u op deze manier uw restaurant blijft draaien zoals wij hebben meegemaakt, dan ben ik voor u heel bang, dat dat niet lang meer zal zijn.
    Wij komen in ieder geval nooit meer!

17. Marian Bos's profielfoto
    Marian Bos heeft een recensie geschreven voor Grillroom Natanya

Had om half vier gebeld en gevraagd of het om half zes kon worden bezorgd. Het eten was er helaas pas om zes uur. Bezorger bood zijn excuses aan voor het late bezorgen.
    We waren het wachten snel vergeten. Tweemaal shoarma super besteld, en het smaakte super!! Heerlijk gegeten, ook mijn collega vond het super lekker.

18. Pols's profielfoto
    Pols heeft een recensie geschreven voor De Schelvenaer

Vanmiddag gehightead, niet al te best. Alles werd in één keer op tafel geserveerd, slechte bediening, geen enkele keer schoon bestek of schoon bord. Thee was op een gegeven moment lauw, scones die nog half rauw waren, sandwiches die uitgedroogd waren… Zonde voor zo'n chique restaurant, locatie en uitstraling perfect.

19. Peter's profielfoto
    Peter heeft een recensie geschreven voor Wok Theater

Wok theater krimpen tijdelijk gesloten vanwege grote verbouwing!!!!
    Mvg peter ruiter.

20. Rob Franken's profielfoto
    Rob Franken heeft een recensie geschreven voor De Rode Lampion

Prima eten voor weing geld. Mijn favorieten zijn roti kipfilet, mihoen singapore en de menu's met diverse soorten nasi en bami. Wij komen er heel vaak. Vriendelijke mensen die hard werken om de zaak te laten draaien en heerlijk eten kunnen maken.

21. An's profielfoto
    An heeft gereageerd op een recensie van Wok Theater

Goedendag r.s.hofman,

Bedankt om dit te melden! Ik heb het nagekeken en kan helaas ook niets vinden, behalve dat er momenteel onderhoud aan de website wordt uitgevoerd. Ik heb daarom de melding toegevoegd dat dit restaurant tijdelijk gesloten is en zal het zeker opvolgen.

Met vriendelijke groet,
    An
    Redactie Eet.nu

22. r.s.hofman's profielfoto
    r.s.hofman heeft een recensie geschreven voor Wok Theater

Woktheater blijkt plots gesloten, geen bericht te vinden op de website van wat er gebeurt.
    Failliet, verbouwen, andere eigenaar?
    Wie zal het zeggen…
    in januari nog wezen eten en geen memo oid gezien, beetje jammer.

23. Nancy's profielfoto
    Nancy heeft een recensie geschreven voor Wok Theater

Heerlijk gegeten, je kan zoveel eten en drinken als je wilt voor een goeie prijs. Ontzettend vriendelijk personeel. Het ontbreekt je aan niets! Absoluut een aanrader!

24. Edwin's profielfoto
    Edwin heeft een recensie geschreven voor Peking Garden

De bediening was slecht vanavond. Meerdere keren moeten vragen of de bestelling wel door gekomen was. En dan gaan de eigenaren nog zitten eten terwijl er al te weinig personeel rond loopt.

25. Arie's profielfoto
    Arie heeft een recensie geschreven voor Wok Theater

Heb er heerlijk gegeten de brand gaatjes in de kleden komen niet van het roken maar als men jarig is krijg men ijs met feest sterretjes vandaar de brand gaatjes dat is nu veranderd nu geen strretjes meer maar nieuw systeem wat geen gaatjes geef.

26. Renokje's profielfoto
    Renokje heeft een recensie geschreven voor Grillroom Natanya

Niet echt een goede ervaring, ongezellige tent om te eten.

Afhaal nog veel beroerder, lang wachten voor het klaar is en als je dan 1 maal thuis je bak geopend heb dan komt de tweede teleurstelling.

Vlees korrelig en zout van smaak, friet gebakken in oud vet en verslapt en gestikt in de zak. Broodjes waren wel oke maar ja die maken ze niet zelf.

1 woord, teleurstellend

Nooit geen tweede keer meer.

27. Henk van Welzen's profielfoto
    Henk van Welzen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Plus Breeka

Henk van Welzen

Hebben heerlijk gegeten bij Breeka! We zijn hier met enige regelmaat te vinden voor een gezellig diner!
    Personeel is vriendelijk, eten is verzorgd en lekker! Genoeg keus en een fijne ambiance.
    Prijs kwaliteitverhouding is prima

28. Yvoba's profielfoto
    Yvoba heeft een recensie geschreven voor Restaurant Pampas

Gegeten bij dit restaurant. Voorgerecht oke. Hoofdgerecht spareribs, veel vet weinig vlees.
    Friet droop van het vet. Leek voorgebakken en opnieuw opgewarmd in de frituur. Door het vette eten zo machtig dat een toetje geen optie meer was.
    Bediening slecht. Heel de avond de ober bijna in mijn bord gehad om de mensen naast mij aan tafel te serveren. Af en toe mijn drankje weg moeten halen om te voorkomen dat zijn mouw erin hing.
    Dame van de drankjes erg lief, maar stond openlijk te hoesten aan tafel.
    Hier kom ik niet meer terug.

29. Mike's profielfoto
    Mike heeft een recensie geschreven voor Grillroom Natanya

Hele slechte spareribs, beschamend dat dit een keuken uit gestuurd wordt. Patat warm bij aankomst. Shoarma was redelijk. Prijs kwaliteit is echt beneden pijl, zeker geen aanrader.

30. Rianne's profielfoto
    Rianne heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Santas

Eten was heerlijk. Service was prima. Alleen de muziek was te overheersend en te hard.
    En als man moet je Door het rookhok om naar de toilet te gaan.