Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kraggenburg verdeeld zijn.

Lekkere snacks en gezellig personeel!

Heerlijke pannenkoeken gegeten met gezin. De pannenkoeken waren (hadden voor de verandering voor een vegetarische pannenkoek gekozen) rijkelijk belegd. Kinderen kunnen, naast lekker eten, ook fijn spelen in de speelhoek.

Feenstra

We hebben onlangs onze jaarlijkse familiedag gehouden bij Partycentrum de Voorst/Kraggenburg. De kinderen vonden het geweldig, zij hebben zich vermaakt in de mooie speeltuin met als favoriet de skelter- en kabelbaan en het springkussen. De volwassen konden een speurtocht door het mooie Voorsterbos lopen of een kansje wagen op de minigolf- of jeu de boulesbaan. Geen zin in een activiteit? Op het terras is het bij mooi weer ook goed toeven. Voor de kinderen was er een kinderplate met ijs na en nog een kadootje uit de grabbelkist. De volwassenen hebben genoten van het koud/warm buffet Waterloopbos. Alles was goed verzorgd en de bediening vriendelijk.

Super goeie ervaring, heel schoon! Super lekker voedsel en gezellig personeel!

Van wessel

Familiedag bij partycentrum Voorst gehad. Het was leuk dat er voor alle leeftijden wat te doen was, maar deze restauranteigenaar verdient gemakkelijk zijn geld. €39,50 per persoon betaald (inclusief 4 consumptiemunten) en twee keer koffie of twee en kinderen tot 4 jaar zijn gratis. Nou ja, dat wordt gezegd, maar drinken krijgen ze dan niet.

We hadden een barbecue met alleen varkensvlees en een klein beetje kip. Het vlees was van slechte kwaliteit (diepvrieshamburgers) en verder patat en wat stokbrood. Geen groente of sla. Daarnaast kost een witbiertje twee consumptiemunten wat gelijk staat aan €5!! Als je daarentegen een ijsje van €0,60 neemt ben je consumptiemunt van €2,50 in één keer kwijt.

De twee keer thee of koffie moet je gelijk allebei bij aankomst nuttigen want wil je na het eten koffie of thee dan mag dat niet meer of je moet er een consumptiemunt voor gebruiken. Vooral een slechte prijs/kwaliteit verhouding dus. Voor ons niet voor herhaling vatbaar.

Wij hebben genoten van een heerlijke high tea.

Gezellig om met een heel stel rustig pannenkoeken te eten.

Gerrit-jan

Vandaag lekker gegeten in Kraggenburg. Zeer vriendelijke bediening en vlot eten, zeker een aanrader met kleine kinderen.

A.Bonthuis

Vanmiddag om half 5 gebeld of er nog een plekje was; het was erg druk, maar we konden toch nog terecht.

Snelle bediening, gezellige ongedwongen sfeer. Het eten was ook verder prima in orde, niets op aan te merken.

Kortom voor herhaling vatbaar.

10. Nederlands Kraggenburg

Gijs

Wij komen met een groep fietsvrienden, allemaal 65+, uit Dronten al sinds de opening bij Netl. Zo ook op dinsdag 26 mei, voor het nuttigen van koffie met appelgebak. Maar tot onze grote verbazing moesten wij eerst entree betalen voor dat wij naar binnen mochten in het park. Dat was ons nog nooit eerder overkomen. Wij zijn daar natuurlijk niet op ingegaan. Wij geven dan het Netlpark ook een grove onvoldoende. Wij als fietsgroep voor ouderen uit Dronten en onze relaties hebben dan ook een dikke streep getrokken door het Netlpark.

De kinderen hebben zich uitstekend vermaakt in de speeltuin! En ja... als de kinderen het naar de zin hebben hebben de ouders het ook. Daarna heerlijk pannenkoeken gegeten in het restaurant. We hopen zeker nog een keer terug te komen.

Vanmiddag heerlijke pannenkoeken gegeten met het hele gezin. Vlotte vriendelijke bediening en leuke speelhoek voor de kinderen.

Wij gingen via vakantieveiling hier eten. Op de bon heb je een zeer beperkte keuze en voor de andere pannenkoeken betaal je 1,50 bij. Dat was een tegenvaller!

Pannenkoeken wel eetbaar, alleen wil je via vakantieveiling dan betaal je voor sommige dingen 1,50 extra!! Bediening is traag wel vriendelijk, pannenkoeken zijn matig en te dik. Ik zou niet weer gaan.

Heerlijk gegeten, stae met patat. Met een zeer vriendelijke bediening en mooi weer een goede plek om lekker te lunchen.

R. van Meer

De speeltuin is weer open en ligt er keurig verzorgd bij. Er wordt nog gewerkt aan een geheel nieuwe kabelbaan. De kinderen hebben zich prima vermaakt met de skelters en de grote trampoline. Heerlijk softijs en ruim assortiment fris. Als afsluiter van de middag prima pannenkoeken gegeten aan de voorkant van het restaurant. Vlotte bediening en ook hier nog een leuke kinderhoek. Aanrader, wij komen ook deze zomer weer vaker langs.

Wij gaan hier ook nooit meer heen! Wat slecht eten is het hier, we zijn er gekomen via vakantieveilingen.

Nou, de pannenkoeken leken wel al een tijdje te liggen, absoluut niet vers gebakken. Was er een kindje van 2 extra mee en wat doen ze, die geven ze een grote pannenkoek. Jeetje, dat kan zo'n kleintje toch niet op! En dan daar ook nog eens extra 9 euro voor betalen. Wat een slechte zaak zeg. Service was zeer slecht.

Echt geen restaurant om gezellig te eten! Bah, niet te eten ook.

Deelgenomen aan het muziekbuffet op 30 november 2013. Dit was de 3e editie. De eerste (was in 2012) keer vond ik het buffet goed alleen jammer dat er toen geen ijs was. De tweede editie (november 2012) werd het vlees al wat simpeler. De 3 editie was voor mijn gevoel weer net wat minder. Geen biefstuk of varkenshaas en het ijstoetje vind ik echt te simpel. Zou daar graag ook een ijsbuffet zien. De prijs wat er betaald moet worden wat ik er dan voor krijg is voor mij niet in verhouding. Bij een volgend muziekbuffet denk ik dat ik het buffet aan mij voorbij laat gaan omdat het steeds meer tegenvallend is.

een fantastisch en sfeer vol en warm partycentrum op een hele mooie lokatie

Heel lekker gegeten.
    goede vriendelijke bediening
    voor kinderen ideaal
    met veel speel mogelijkheden
    sfeervol

Goed eten voor een eerlijke prijs
    Lekker pannekoeken gegeten, uitgebreid assortiment

Na een dagje uit wilden we hier wat eten. We gingen buiten op het terras zitten waar we niet gezien werden. Binnen gekomen stonden ze gewoon met zijn allen te kletsen.
    Nadat we een plaats hadden gekregen, ging men naar buiten omdat ze nu wel de mensen hadden gezien. Na cola besteld te hebben wat we gewoon in een glas kregen met ijs waar ik absoluut niet van houdt, kwam na wachten eindelijk ons soepje. Echter zonder toast met boter zoals vermeld stond op de kaart. Na dit gezegd te hebben kwam na onze soep toch nog de toast met een sorry. Observerend bij andere gasten werden er wel meerder dingetjes vergeten.
    Het was hier 1 keer maar nooit weer!

Sybrand Oud

We komen er steeds weer omdat je in een leuke eenvoudige maar prettige sfeer goed kunt eten voor een spotprijs.

Jan de groot

Afgelopen weekend was mijn schoonmoeder jarig en dit hebben wij gevierd in een gezellige sfeervolle ruimte in restaurant de voorst. Behalve het mooie weer was het eten Erg lekker en voldoende voor de circa 30 gasten. De kinderen hadden we geen omkijken naar want die hebben zich uitstekend vermaakt in de aangrenzend liggende speeltuin. Ook de jongeman in de bediening was zeer attent en professioneel bezig de hele middag. Kortom een zeer geslaagde dag in een leuk gezellig bedrijf.

Fam.H.Gossen

Donderdag avond 22 maart zijn wij met 3 personen even langs geweest voor een pannenkoek. Zeer geslaagd. Lekkere pannenkoek, vlotte bediening en nog een heerlijke wafel als afsluiter. Aanrader!

26. Nederlands Kraggenburg

We hebben hier vanmiddag top gegeten! Sowieso wist ik niet dat er zoiets in de Polder was. Ze hebben een soort groot park met strand en duinen, we zagen ook een Tipi staan! En een helicopter! Maar echt hele aardige mensen in de bediening, we voelden ons meteen welkom.

Lekker uiteten!

Wim

We hebben hier de verjaardag van mijn schoonmoeder gevierd in de "kleine zaal". Het weer zat niet mee waardoor de kinderen niet naar buiten konden. Vanuit de ruimte zouden ze anders zo de speeltuin in hebben kunnen lopen.

De sfeer bij de Voorst is gemoedelijk, de bediening attent en vriendelijk. De gevarieerde koude / warme schotel (salades, vlees, vis) die wij kregen was zeer smakelijk, ruim voldoende in hoeveelheid, door alle aanwezigen (40 man) als "heerlijk" bestempeld en met een verrassend dessert buffet (ijs en pudding) afgesloten.

Kortom : een plek met heel veel mogelijkheden, zonder pretentie of poeha, waar je gewoon een heel gezellig (en geslaagd) familiefeest kunt vieren voor een mooie prijs.

Nette en schone zaak, heel goed eten! Snacks en ook plates.

Ik weet niet, maar de Pelikaan bestaat niet meer.

Het heet tegenwoordig het Hoekje.

Hier kan je super lekker patat halen! De mensen zijn ook zeer vriendelijk!