Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Krabbendijke verdeeld zijn.

Ze leveren de beste pizza's uit de buurt en hebben altijd goed gebakken vlees. Pinnen is niet mogelijk maar dan zou je even via thuisbezorgd moeten bestellen want daar staan ze ook op.

Wat hebben wij genoten zeg! We houden altijd wat eten over, meneer geeft liever te veel dan te weinig. Het vlees is altijd warm en goed gebakken. Top! Heerlijke pizza's en vriendelijk personeel.

Slecht slecht en nog eens slecht!!
    Eerste paar keer goed, maar na verloop van tijd steeds slechtere kwaliteit.
    Eten koud, ook een paar keer gehad dat er geen saus bij mijn broodje doner zat.
    Ook lang wachten na een paar keer bellen lekker elders besteld. Daar was het super.

4. Chinees-Indisch Krabbendijke

Wat een rot tent. Slecht eten, slecht personeel, geen sfeer. Gewoon 3 keer niks! Werd geholpen door de dochter die amper Nederlands kan en je niet eens begrijpt.

Sluiten die handel. Het enige pluspunt is het Nederlandse personeel. Heb gewoon gebitsproblemen en eelt op handen door het snijden van het taaie vlees + een vies mes.

Lekkere pizza's en altijd vriendelijk.

6. Chinees-Indisch Krabbendijke

Eten is voldoende. Sfeer in restaurant is niets aan en tegen het saaie aan. Altijd leeg. In het snackbargedeelte rommelige indruk. Personeel is gewoon waardeloos. 1x om eten geweest maar afgesnauwd dus mij zie je er niet meer. Rij wel naar de concurrent in Kapelle

Lekkerste pizza uit de omgeving, absoluut een aanrader!! Ook de kapsalons zijn erg goed. Ik ben een kenner op pizzagebied ;) Ik vraag altijd even van de voren hoe lang het gaat duren. Ze komen meestal nog voor de afgesproken tijd, dus wat dat betreft prima.

Ga zoor door Orient!

Heerlijke kebab en altijd verse groente.

Marcia Romijn

10. Chinees-Indisch Krabbendijke

Mijn vriend en ik komen er vaak met onze vrienden. De ene keer eten we chinees de andere keer friet, alles kan. De sfeer die er hangt is gezellig en welkom, alleen de muziek is altijd hetzelfde. Het eten vind ik erg lekker, zeker voor de prijs.

11. Chinees-Indisch Krabbendijke

Marcia Romijn

Ik vind dat orient de lekkerste pizza's heeft, schone zaak van binnen en altijd warm gegeten. De pizza's zijn aan te raden!

Mijn ervaring is dat het altijd lekker eten is, vooral de prijs die je betaald is veel beter! Vergeleken met andere tenten betaal je goed! De eigenaar is ook altijd vriendelijk tegen de klanten en de kinderen die er komen.

Als het druk is moet je in iedere eethuis wachten en hier is het zeker de moeite waard om te wachten.

Ik adviseer iedereen een lekkere kapsalon of een pizza doner!

Gr. Joost

14. Chinees-Indisch Krabbendijke

Vriendelijk personeel.
    Menu's kunnen naar wens worden aangepast.
    Helaas is het afgelopen jaar de kwaliteit (met name smaak) erg achteruit gegaan, vaak maagpijn na het eten bij hen.
    Wel erg lekkere sate saus!

Ronduit slecht, doe ik nooit meer. Eerst vanavond op het werk om 17:30 besteld en dan een 3 kwartier te laat krijgen. Vervolgens bij thuiskomst te horen krijgen dat mn vriendin ook een pizza had besteld, die heeft na een uur nogmaals gebeld en weer een uur later de frietpan maar aan gezet omdat ze niet zijn geweest.

En het eten op mn werk was niet 100 % warm meer.

1e keren was het daar goed maar zoals altijd neemt de kwaliteit af als zo'n zaak langer dan een paar maanden van de zelfde eigenaar is.

Volgende keer maar weer ergens anders, jammer...

Pizza was superlekker! Wat mij betreft een blijvertje, zeker het proberen waard.

Heerlijk gegeten, bezorgingen komen zoals beloofd op tijd en de klantvriendelijkheid is erg goed. Ook zijn de pizza's uitermate lekker!

Elke woensdag is het voor mij een pizza dag:) ik adviseer iedereen om daar de doner te proeven.

Goede verse friet, breed assortiment aan snacks. Je kan er ook prima bierstuk e.d. eten. Ook een gezellige bar en een terras.

19. Chinees-Indisch Krabbendijke
  20. Chinees-Indisch Krabbendijke

Heerlijk gegeten en een hele gezellige sfeer hangt er.

21. Chinees-Indisch Krabbendijke

Pasquale

Leuk tentje om een lekker hapje te gaan eten.

Broodjes zijn ok.

Frietjes ok.

Gefrituurde ballen/ friekandellen ed kan er mee door.