Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Koudum verdeeld zijn.

Marleen Teunissen

Een erg gezellige eetgelegenheid met zeer goed eten en zeer gezellige en goede bediening! Echt een aanrader!

Je word er vriendelijk ontvangen en het eten is goed, gezellig aan het water.

Gezellige locatie en een hartelijk ontvangst, en we hebben heerlijk gegeten. Voor herhalingvatbaar.

Jolande Lukkes

Super lekker en gezellig! Komen graag nog een keer

Leuk eetcafé. Via aanbeveling van B&B Perruque Koudum tafel gereserveerd. Prima bediening en goede kaart. Heerlijk met 6 personen een 3 gangen diner gegeten. Dessert met eigen gemaakte verse slagroom. Dat kom je niet vaak tegen.

Herman Nooy

We zijn er nu 4x geweest en elke keer hebben we heerlijk gegeten en genoten van het vlotte personeel. En de Peperroomsaus was heerlijk!

Leuke lunch hier gebruikt in een aangebouwde serre die niet heel sfeervol is maar wel erg warm. De bediening is keurig, vooral van de waard himself die joviaal is maar zijn dosering goed in de gaten houdt. Mijn borrelplankje met 3x kipkluifjes, uienringen en calamares is lekker, geserveerd met stokbrood en (te weinig) toverkaas. Het brood met gerookte zalm van mijn vrouw is heerlijk uitbundig. Helaas slaan mijn 2 meibok's van de tap vroegtijdig dood in het glas.

Henk en Gery Koning

Iedere keer weer is het een feest als je bij Spoorzicht eet.

Het eten is er fantastisch met zeer schappelijke prijzen en de bediening is zeer klantvriendelijk en attent!

Een bezoek aan Spoorzicht is zeker waard om te doen!

Jan en Greet van Vegten

Wat was het weer lekker en leuk. En wat een service met een glimlach. En zo mooi op het bord en de beilage op een mooie manier op tafel zetten. En de heerlijke Irish koffie toe. Het was onze zoveelste trouwdag maar deze vergeten wij niet snel. Volgende week gaan wij er weer heen.

Zeer goed en betaalbaar en daar ben je nog klant en geen nummer.

Ook als Peter en Ineke bij u thuis de catering komen verzorgen.
    Is er geen enkele zorg meer :over''komt 't wel goed met 't feest ''overmorgen''.
    alles is tip top geregeld en ''dik voor mekaar''
    't feest kan beginnen: ''zij staan voor u klaar.''

G.J. Groenendijk

Inmiddels 1 van onze favoriete eethuisjes. Een heerlijk ongedwongen sfeertje. Een ontzettende vriendelijke bediening die je ook een gevoel geeft dat je welkom bent. Een prima keuken, waarbij ikzelf elke keer weer voor een verrassing sta hoe goed het eten is verzorgd. Ging ik in eerste instantie alleen voor de Angus steak, de laatste keren werd het wat moeilijker te kiezen. Tot zeker een volgende keer!

Lekker gegeten met diverse (seizoens)groenten erbij, salade, patat en gebakken aardappelen. Niet duur voor deze -zeker geen karige- hoeveelheden.

We werden gastvrij ontvangen. Het eten en drinken was voortreffelijk. Het was gezellig. De service was geweldig. De prijzen zijn zeer vriendelijk. Wil je kwaliteit en gezelligheid hebben, dan moet je naar dit restaurant gaan.
    Een aanrader!!

Heerlijk gegeten.

Super restaurant heerlijk gegeten lekker ontspannen sfeer en vriendelijk personeel kortom top! wij komen hier zeker vaker!

P.Bakema

Ontvangst was weer eens wat anders, er werd gemopperd over klanten die niet zoveel gerechten bestelden als er personen waren. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat met de aanwezige klanten de andere klanten besproken werden...

De kaart is vrij eenvoudig en we kozen de varkenshaas met gebakken champignons en champignon-peper saus. Hierbij werd frites, gebakken aardappelen, rauwkost en warme broccoli en rabarber geserveerd.

De varkenshaas was te lang gebakken waardoor hij droog was, de champignons waren zwart geblakerd en de saus kwam uit een pakje. De frites waren prima maar de broccoli stukgekookt met wat nootmuskaat erop en de rauwkost een niet bij elkaar passende creatie. De rabarber was mierzoet.

De echt vriendelijke serveerster liet twee keer bestek op de grond vallen en gooide ook nog een fles water over een gast en zijn tafel waarna ze de opmerking maakte dat het gelukkig geen rode wijn was. De spare-ribs die daar geserveerd werden waren gedeeltelijk zo zwart als roet. Ons toetje was wel prima.

Roelofje van Dijk

We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs, de bediening was ontspannen en de ijs-etagère is een aanrader.

Het was weer geweldig: prima eten voor een mooie prijs en gezellig.

Melissa van der Ven

Het eten was heerlijk en voldoende. Mooie garnering met vers fruit. De bediening was prima.

Top zaak heerlijk eten, fijne gemoedelijke sfeer en super personeel!

Het eten was super! Voldoende voor iedereen. Kortom het was geslaagd.

Henk Schottert

Wij hebben super lekker gegeten bij Spoorzicht te Koudum. Een geweldige plek met een zeer goede bediening.

Familie Soetaert

Wij vonden het een fijne ervaring. Lekker gegeten en een goede prijs//kwaliteitverhouding. Mooi kader.

Gijs

Vanmiddag waren wij met 12 fietsers uit Dronten in Eetcafe Spoorzicht Van ons 220 km rondje IJsselmeer hadden wij er in Koudum 145 km al onder het zadel doorgetrapt. En dan heb je wel trek in pannenkoek.
    En die smaakte daar goed. De bediening was prima. Het achter terras gezellig. En de prijs van de consumpties en pannenkoeken uiterst correct.
    Wij uit Dronten hebben vanmiddag weer adres gevonden om weer terug te komen.

Flowery Blue

Lekker gegeten. Binnen vind ik het erg naar bier ruiken, ben toen maar buiten gaan zitten. Opzich een mooi uitzicht als je naar links kijkt (de haven). Ik vond de baas erg aardig en vriendelijk. De bazin wat terughoudend en leek zich wat te vervelen ofzoiets.

Als we wat te vieren hebben maken we meestal op de zaterdag- of zondagavond gebruik van het buffet. Heerlijk eten en een goede bediening en nog betaalbaar ook. Mensen doen naar mijn idee er alles aan om iets goeds op tafel te zetten.

We komen al minstens 10 jaar en het eten is altijd goed. De sfeer is gezellig en Ineke en Peter en personeel zijn super aardig. Af en toe zijn we wel eens vreemd gegaan, maar bij terugkomst in Spoorzicht vragen we ons elke keer weer af waarom we dat gedaan hebben. Het is gewoon altijd weer genieten in dit gezellige etablissement. Keer op keer gaan we "poestert" naar huis. Tot gauw!

Kerstbrunch hier gegeten. Super ontvangst. We hadden om een tafeltje aan het raam gevraagd en dat kregen we ook. Raam stond open omdat het nog wel warm zou worden, maar als we er last van hadden moesten we het aangeven.

Soep werd aan tafel geserveerd, daarna super goed buffet met warme en koude gerechten. Vlees en vis, diverse soorten kaas. Drinken werd keurig geregeld, bediening was prima. Geen haast, als we even rustig aan wilden doen kon dat.

Het toetje, een grand dessert, werd weer aan tafel geserveerd. Daarna nog koffie. Het bedrag viel ons alleszins mee.

Jammer alleen dat we de ons toegezegde reserveringsbevestiging niet gekregen hebben. Verder geen enkel minpuntje te ontdekken.