Eetcafé Spoorzicht in Koudum

heel veel ruimte om te parkeren op het parkeerterrein van de Welcoop en Emmaus. parkeren vrij!

goed bereikbaar.

1502219944 88
1527211945 87
1552203946 87
1577195947 87

1. Voor een lunch kun je prima terecht bij Spoorzicht. Je krijgt een goed gevulde plate. Wij hadden uitsmijter Spoorzicht. Uitstekend gegeten!

2. Fantastisch. Heerlijk gegeten en alles lekker normaal. Verander helemaal niets. Dit is jullie kracht. Jullie krijgen van ons een dikke 10 met een knuffel erbij.

3. Hans Keller

Eerlijk eten voor eerlijke prijs.

Verschillende soorten groenten en patat en aardappelen en salade, allemaal even lekker en keuze uit vis en vlees.

Eén vorige recensie
  4. Marleen Teunissen

Een erg gezellige eetgelegenheid met zeer goed eten en zeer gezellige en goede bediening! Echt een aanrader!

5. Gezellige locatie en een hartelijk ontvangst, en we hebben heerlijk gegeten. Voor herhalingvatbaar.

6. Jolande Lukkes

Super lekker en gezellig! Komen graag nog een keer

7. Leuk eetcafé. Via aanbeveling van B&B Perruque Koudum tafel gereserveerd. Prima bediening en goede kaart. Heerlijk met 6 personen een 3 gangen diner gegeten. Dessert met eigen gemaakte verse slagroom. Dat kom je niet vaak tegen.

8. Herman Nooy

We zijn er nu 4x geweest en elke keer hebben we heerlijk gegeten en genoten van het vlotte personeel. En de Peperroomsaus was heerlijk!

9. Henk en Gery Koning

Iedere keer weer is het een feest als je bij Spoorzicht eet.

Het eten is er fantastisch met zeer schappelijke prijzen en de bediening is zeer klantvriendelijk en attent!

Een bezoek aan Spoorzicht is zeker waard om te doen!

10. Jan en Greet van Vegten

Wat was het weer lekker en leuk. En wat een service met een glimlach. En zo mooi op het bord en de beilage op een mooie manier op tafel zetten. En de heerlijke Irish koffie toe. Het was onze zoveelste trouwdag maar deze vergeten wij niet snel. Volgende week gaan wij er weer heen.

11. Zeer goed en betaalbaar en daar ben je nog klant en geen nummer.

De nieuwste recensie
  12. Ook als Peter en Ineke bij u thuis de catering komen verzorgen.
    Is er geen enkele zorg meer :over''komt 't wel goed met 't feest ''overmorgen''.
    alles is tip top geregeld en ''dik voor mekaar''
    't feest kan beginnen: ''zij staan voor u klaar.''

13. G.J. Groenendijk

Inmiddels 1 van onze favoriete eethuisjes. Een heerlijk ongedwongen sfeertje. Een ontzettende vriendelijke bediening die je ook een gevoel geeft dat je welkom bent. Een prima keuken, waarbij ikzelf elke keer weer voor een verrassing sta hoe goed het eten is verzorgd. Ging ik in eerste instantie alleen voor de Angus steak, de laatste keren werd het wat moeilijker te kiezen. Tot zeker een volgende keer!

14. Lekker gegeten met diverse (seizoens)groenten erbij, salade, patat en gebakken aardappelen. Niet duur voor deze -zeker geen karige- hoeveelheden.

15. We werden gastvrij ontvangen. Het eten en drinken was voortreffelijk. Het was gezellig. De service was geweldig. De prijzen zijn zeer vriendelijk. Wil je kwaliteit en gezelligheid hebben, dan moet je naar dit restaurant gaan.
    Een aanrader!!

16. Heerlijk gegeten.

17. Super restaurant heerlijk gegeten lekker ontspannen sfeer en vriendelijk personeel kortom top! wij komen hier zeker vaker!

Eén vorige recensie
  18. P.Bakema

Ontvangst was weer eens wat anders, er werd gemopperd over klanten die niet zoveel gerechten bestelden als er personen waren. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat met de aanwezige klanten de andere klanten besproken werden...

De kaart is vrij eenvoudig en we kozen de varkenshaas met gebakken champignons en champignon-peper saus. Hierbij werd frites, gebakken aardappelen, rauwkost en warme broccoli en rabarber geserveerd.

De varkenshaas was te lang gebakken waardoor hij droog was, de champignons waren zwart geblakerd en de saus kwam uit een pakje. De frites waren prima maar de broccoli stukgekookt met wat nootmuskaat erop en de rauwkost een niet bij elkaar passende creatie. De rabarber was mierzoet.

De echt vriendelijke serveerster liet twee keer bestek op de grond vallen en gooide ook nog een fles water over een gast en zijn tafel waarna ze de opmerking maakte dat het gelukkig geen rode wijn was. De spare-ribs die daar geserveerd werden waren gedeeltelijk zo zwart als roet. Ons toetje was wel prima.

19. Roelofje van Dijk

We hebben heerlijk gegeten voor een leuke prijs, de bediening was ontspannen en de ijs-etagère is een aanrader.

20. Het was weer geweldig: prima eten voor een mooie prijs en gezellig.

21. Melissa van der Ven

Het eten was heerlijk en voldoende. Mooie garnering met vers fruit. De bediening was prima.

22. Het eten was super! Voldoende voor iedereen. Kortom het was geslaagd.

23. Henk Schottert

Wij hebben super lekker gegeten bij Spoorzicht te Koudum. Een geweldige plek met een zeer goede bediening.

24. Familie Soetaert

Wij vonden het een fijne ervaring. Lekker gegeten en een goede prijs//kwaliteitverhouding. Mooi kader.

25. Gijs 288 punten

Vanmiddag waren wij met 12 fietsers uit Dronten in Eetcafe Spoorzicht Van ons 220 km rondje IJsselmeer hadden wij er in Koudum 145 km al onder het zadel doorgetrapt. En dan heb je wel trek in pannenkoek.
    En die smaakte daar goed. De bediening was prima. Het achter terras gezellig. En de prijs van de consumpties en pannenkoeken uiterst correct.
    Wij uit Dronten hebben vanmiddag weer adres gevonden om weer terug te komen.

26. Flowery Blue

Lekker gegeten. Binnen vind ik het erg naar bier ruiken, ben toen maar buiten gaan zitten. Opzich een mooi uitzicht als je naar links kijkt (de haven). Ik vond de baas erg aardig en vriendelijk. De bazin wat terughoudend en leek zich wat te vervelen ofzoiets.

27. We komen al minstens 10 jaar en het eten is altijd goed. De sfeer is gezellig en Ineke en Peter en personeel zijn super aardig. Af en toe zijn we wel eens vreemd gegaan, maar bij terugkomst in Spoorzicht vragen we ons elke keer weer af waarom we dat gedaan hebben. Het is gewoon altijd weer genieten in dit gezellige etablissement. Keer op keer gaan we "poestert" naar huis. Tot gauw!

28. Heel goed en bijzonder opgemaakt met vers fruit. Grote schnitzel, prima!!

29. 2x gegeten tijdens de vakantie en ik moet zeggen het eten is voortreffelijk. Alles vers. Behalve het nagerecht. Daar moet meer aandacht aan besteed worden want wat er op de kaart staat komt rechtstreeks uit een bakje van de groothandel. Daar zijn we dus maar niet aan begonnen. De 2 serveersters kijken en praten nogal nors. Misschien dat ze af en toe gestoord werden omdat Studio Sport aan stond in het cafe en er net een spannende wedstrijd bezig was. Nu zijn Brabanders eenmaal anders dan Friezen dus daar moet je maar even doorheen prikken. Je komt er niets tekort want als er een leeg schaaltje op tafel staat wordt er gelijk gevraagd of deze nog gevuld moet worden. Het cafe gedeelte is prachtig, helaas kan dat van de aanbouw niet gezegd worden. Conclusie, gewoon naar toe gaan en niet te veel rond kijken en neem de mensen zoals ze zijn en gewoon heerlijk eten.

30. Aan de buitenkant denk je moet ik daar gaan eten, maar eenmaal binnen: ontzettend aardige bediening, goede service, eten erg goed, prijs-kwaliteit verhouding prima. Meerdere keren wordt er gevraagd of het voldoende is, je hoeft nergens om te vragen want aan alles is gedacht. Prima tent!!

31. Rabarber met Vanille Vla

Zondag 1 juni 2014. Twee Brabanders komen rond 20.00 uur binnen en vragen of er nog plaats is in de herberg. Antwoord: "Jazeker, neemt u plaats". We bestellen een biefstuk en spareribs, bijlagen: friet, gebakken aardappelen, broccoli, gemengde sla, mayonaise, knoflooksaus en... Rabarber. Lang verhaal kort, alles van top kwaliteit.

Wilt u nog een dessert, eigenlijk niet maar we vragen of we nog een bakje rabarber mogen. Dat zal ik eens vragen aan de kok (rabarber als dessert zien we denken?). De kok komt aan tafel en vraagt wat zou u bij de rabarber willen. De kok stelt voor vanille ijs. Wij vragen naar rabarber met Vanille Vla, De kok gaat naar de keuken en komt later terug met een heerlijk dessert van Vanille Vla met Rabarber.

Beste mensen van Spoorzicht, jullie laten zien door eenvoud, geen hoogdravende poespas, gastvrij te zijn met daarbij heel lekker eten tegen een prachtige acceptabele prijs.

Lang Leve de Rabarber van Spoorzicht.

Frans en Jolanda.

32. Peter en Erna

Na een reis van ruim 2 uur vanuit het zuiden des lands, om het optreden van Deadline bij te wonen, bleek Spoorzicht helaas vol te zijn. We gingen op zoek naar iets anders, toen de eigenaar ons met de auto uit het dorp oppikte om te melden dat ie plaats had gemaakt!! 10 minuten later zaten we aan Beppe's stoofpotje, heeeeerlijk. Toen nog koffie na met een slagroomsoes ter grootte van een sinaasappel, bonbon, slagroom en kandijsuiker voor een prima prijs. U krijgt van ons de 'warme douche' onze avond kon niet meer stuk, groet, Peter en Erna

33. Karel Hofstra

Wij komen al jaren bij Peter en Ineke en dat is niet voor niks!
    Prima service, heerlijk eten tegen een goede prijs. Niks is teveel en we kunnen altijd extra groente/aardappelen of sla bijbestellen (al is dat vaak niet eens nodig).
    Wij zijn blij dat er nog een restaurant bestaat waar je je zo thuis kan voelen!! Alle lof voor Spoorzicht!!

34. Helaas moet ik de meing van Yara hier onder delen. Ik weet niet of het alleen aan de gastvrouw lag die ons bediende maar de gastvrijheid was afschuwelijk slecht. We voelden hier ons echt niet welkom. Ze maakte tevens ruzie met de overige aanwezige gasten.
    Deze gasten hadden graag wat extra aadappelen bij hun dinier willen hebben.
    "Dat zit er niet bij!" werd ze op een uiterst onvriendelijke manier mede gedeeld.
    Ze plofte na veel klagen uit ongenoegen een bak aardappelen op tafel en liep zonder iets te zeggen weer weg. De sfeer was grimmig.
    Wij dronken alleen even een koffie maar ik werd bij het verlaten na gesnauwd "schijven meneer!" Ze doelde op de manier hoe ik de stoel onder de tafel zette.
    Geen woord van bedankt of tot ziens.
    Het kan zijn dat ze even een slechte dag had maar dat is nog niet een reden om op een dergelijke manier gasten te behandelen.

35. Wat een vriendelijke en persoonlijke bediening. Lekker met de familie gegeten. Echt een aanrader. Dit is nu nog echt een café waar je een lekkere hap kan eten.

36. Piet en Monique westerhuis

Wij komen hier al vele jaren en dat geeft dus al aan hoe het restaurant ons bevalt.
    Het is er gezellig , en je kunt er Fantastisch eten.

37. Piet Geertsma

Ik kom al 15 jaar in de zomer bij Peter en Ineke eten, dat zegt ook genoeg. Het eten is altijd fantastisch bereid en smaakt ook geweldig en er is ook veel zorg aan de presentatie besteed. De bediening is vertrouwd en plezierig. De uitbaters herkennen en kennen je na zoveel bezoeken ook ieder jaar weer.

Dit adres is zeker een topper en aanrader.

38. mia verstegen

Nog nooit zo'n lekkere mosselen en tong gegeten. Het was fantastisch. En dat voor die prijs. Prima bediening.

Wij komen zeker terug.

39. Het eten is heerlijk, de sfeer en bediening afschuwelijk. Wij voelden ons er helemaal niet welkom, de eigenaresse keek ons liever de tent uit: we moesten wel even dooreten, want er kwam voetbal op tv.

40. Sorry voor de late reactie, maar zijn hier vorig jaar zomer een paar keer geweest en het is echt een toppertje.
    Lekker eten, zeer gastvrije mensen en een zeer gezellige en gemoedelijke sfeer.

Een eetgelegenheid waar je je gewoon thuis voelt.

41. heerlijk eten, goed verzorgd, niet duur! Aanrader!

42. Heerlijk gegeten een echte aanrader!Zeer gasvrij.

43. Kampherbeek

Heerlijk eten.. kan er niet genoeg van krijgen..

44. fam. de Zwart

in een woord geweldig

45. rinze pietersma

het is gewoon super eten daar en echt een aanrader