Eetcafé Spoorzicht in Koudum

lekker eten en drinken in een ontspannen omgeving.....

Eten & drinken 8,9

• Oudejaarsdag – 31 dec
Gesloten
  • 2e Kerstdag – 26 dec
  • Nieuwjaarsdag – 1 jan

Dineren bij Eetcafe Spoorzicht – dit is een uitstekende manier om met familie of vrienden een aangename avond te beleven. We bieden een uitgebreide menukaart voor jong en oud. Een vast aanbod van huisgemaakte gerechten, zowel soepen, salades en hoofdgerechten. Maar ook een wisselend menu voor de speciale prijs van €25,00 waarbij we gebruik maken van seizoensgebonden ingrediënten. Komt u dineren met een groter gezelschap, dan stellen we graag een menu voor (of met) u samen.
HIGH TEA
Een middagvullend programma om uw vingers bij af te likken! Niet alleen lekker, maar ook gezellig. We serveren high tea compleet met thee (of koffie) voor 14,95 per persoon. (minimaal 6 personen)
BUFFET OF BARBECUE
Organiseert u een gezellig samenzijn met een hapje en drankje voor een gezelschap?Wellicht is een buffet of barbecue voor u geschikt. Wij bieden enkele overzichtelijkestandaard pakketten. Een buffet of barbecue kan zowel bij ons als op basis van catering besproken worden.
CATERING
Wilt u de service en kwaliteit die u van ons gewend bent, op uw eigen locatie?Dan kiest u voor catering. Wij verzorgen catering op verschillende niveaus, variërend vaneen lunch of buffet tot de complete inrichting en organisatie van uw feest met medewerkers op uw locatie. Bekijk onze website voor meer informatie of vraag vrijblijvend eenofferte aan. Dit kunt u doen op de mail: info@eetcafespoorzicht.eu
ONTDEK ALLE MOGELIJKHEDEN VIA WWW.EETCAFESPOORZICHT.EU

• Buffet: € 22,50
  • High tea: € 14,95
Diëten Vegetarisch
Foto van Eetcafé Spoorzicht in KoudumFoto van Eetcafé Spoorzicht in KoudumFoto van Eetcafé Spoorzicht in KoudumFoto van Eetcafé Spoorzicht in KoudumFoto van Eetcafé Spoorzicht in KoudumFoto van Eetcafé Spoorzicht in KoudumFoto van Eetcafé Spoorzicht in KoudumFoto van Eetcafé Spoorzicht in Koudum

Overnachten
Hotels in de buurt »
Omgeving
Aan het water
Ambiance
Gezellig, huiselijk, kindvriendelijk en nostalgisch
Voorzieningen
Terras, Wi-Fi, afhalen, bezorgen, catering, honden toegestaan, rookruimte, EV-oplaadpunt en high-tea
Kinderen
Kinderstoel aanwezig en magnetron (voor kindervoeding)
40 zitplaatsen en maximaal 25 personen in één groep
Personeel