Nieuwste foto's in Koudum

Laatste updates in Koudum

1. Rika's profielfoto
    Rika heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Voor een lunch kun je prima terecht bij Spoorzicht. Je krijgt een goed gevulde plate. Wij hadden uitsmijter Spoorzicht. Uitstekend gegeten!

2. Herma's profielfoto
    Herma heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Fantastisch. Heerlijk gegeten en alles lekker normaal. Verander helemaal niets. Dit is jullie kracht. Jullie krijgen van ons een dikke 10 met een knuffel erbij.

3. Gerrit Verbruggen's profielfoto
    Gerrit Verbruggen heeft een recensie geschreven voor Goud Meer
    Chinees-Indisch Koudum

Gerrit Verbruggen

Het is een hard werkend echtpaar, die al vele jaren in Koudum gevestigd zijn. Wij komen daar al vele jaren als we bij vrienden in Koudum zijn. Wij bellen een uur van te voren en halen diverse menu's af voor 7 personen. Het is er vaak erg druk en daar is men niet goed op ingesteld, niet dat je uren moet wachten, maar je moet wat geduld hebben en erop ingesteld zijn. Het is nu eenmaal geen fast food keten.
    Wij vinden het de moeite waard, de menu's zijn erg lekker en van hoge kwaliteit, elke keer weer en nooit koud eten gehad. Nergens in de hele regio is het Chinees eten zo lekker.

4. Hans Keller's profielfoto
    Hans Keller heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Eerlijk eten voor eerlijke prijs.

Verschillende soorten groenten en patat en aardappelen en salade, allemaal even lekker en keuze uit vis en vlees.

5. Marleen Teunissen's profielfoto
    Marleen Teunissen heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Marleen Teunissen

Een erg gezellige eetgelegenheid met zeer goed eten en zeer gezellige en goede bediening! Echt een aanrader!

6. G Heijns's profielfoto
    G Heijns heeft een recensie geschreven voor De Kuilart (It Skippershûs)

Je word er vriendelijk ontvangen en het eten is goed, gezellig aan het water.

7. G Heijns's profielfoto
    G Heijns heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Gezellige locatie en een hartelijk ontvangst, en we hebben heerlijk gegeten. Voor herhalingvatbaar.

8. Jolande Lukkes's profielfoto
    Jolande Lukkes heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Jolande Lukkes

Super lekker en gezellig! Komen graag nog een keer

9. Rob Slakhorst's profielfoto
    Rob Slakhorst heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Leuk eetcafé. Via aanbeveling van B&B Perruque Koudum tafel gereserveerd. Prima bediening en goede kaart. Heerlijk met 6 personen een 3 gangen diner gegeten. Dessert met eigen gemaakte verse slagroom. Dat kom je niet vaak tegen.

10. Herman Nooy's profielfoto
    Herman Nooy heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Herman Nooy

We zijn er nu 4x geweest en elke keer hebben we heerlijk gegeten en genoten van het vlotte personeel. En de Peperroomsaus was heerlijk!

11. Gerrit Bremer's profielfoto
    Gerrit Bremer heeft een recensie geschreven voor Galamadammen Recreatie

Leuke lunch hier gebruikt in een aangebouwde serre die niet heel sfeervol is maar wel erg warm. De bediening is keurig, vooral van de waard himself die joviaal is maar zijn dosering goed in de gaten houdt. Mijn borrelplankje met 3x kipkluifjes, uienringen en calamares is lekker, geserveerd met stokbrood en (te weinig) toverkaas. Het brood met gerookte zalm van mijn vrouw is heerlijk uitbundig. Helaas slaan mijn 2 meibok's van de tap vroegtijdig dood in het glas.

12. Henk en Gery Koning's profielfoto
    Henk en Gery Koning heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Henk en Gery Koning

Iedere keer weer is het een feest als je bij Spoorzicht eet.

Het eten is er fantastisch met zeer schappelijke prijzen en de bediening is zeer klantvriendelijk en attent!

Een bezoek aan Spoorzicht is zeker waard om te doen!

13. Jan en Greet van Vegten's profielfoto
    Jan en Greet van Vegten heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Jan en Greet van Vegten

Wat was het weer lekker en leuk. En wat een service met een glimlach. En zo mooi op het bord en de beilage op een mooie manier op tafel zetten. En de heerlijke Irish koffie toe. Het was onze zoveelste trouwdag maar deze vergeten wij niet snel. Volgende week gaan wij er weer heen.

14. Hans Keller's profielfoto
    Hans Keller heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Zeer goed en betaalbaar en daar ben je nog klant en geen nummer.

15. Hennie Dijkstra's profielfoto
    Hennie Dijkstra heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Ook als Peter en Ineke bij u thuis de catering komen verzorgen.
    Is er geen enkele zorg meer :over''komt 't wel goed met 't feest ''overmorgen''.
    alles is tip top geregeld en ''dik voor mekaar''
    't feest kan beginnen: ''zij staan voor u klaar.''

16. G.J. Groenendijk's profielfoto
    G.J. Groenendijk heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

G.J. Groenendijk

Inmiddels 1 van onze favoriete eethuisjes. Een heerlijk ongedwongen sfeertje. Een ontzettende vriendelijke bediening die je ook een gevoel geeft dat je welkom bent. Een prima keuken, waarbij ikzelf elke keer weer voor een verrassing sta hoe goed het eten is verzorgd. Ging ik in eerste instantie alleen voor de Angus steak, de laatste keren werd het wat moeilijker te kiezen. Tot zeker een volgende keer!

17. Janneke's profielfoto
    Janneke heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Lekker gegeten met diverse (seizoens)groenten erbij, salade, patat en gebakken aardappelen. Niet duur voor deze -zeker geen karige- hoeveelheden.

18. Peter van der Molen's profielfoto
    Peter van der Molen vindt de recensie door lia voor Eetcafé Spoorzicht leuk

We werden gastvrij ontvangen. Het eten en drinken was voortreffelijk. Het was gezellig. De service was geweldig. De prijzen zijn zeer vriendelijk. Wil je kwaliteit en gezelligheid hebben, dan moet je naar dit restaurant gaan.
    Een aanrader!!

Anja heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Heerlijk gegeten.

21. Peter van der Molen's profielfoto
    Peter van der Molen heeft gereageerd op een recensie van Eetcafé Spoorzicht

het is jammer dat wij niet aan uw verwachtingen konden voldoen, soms heb je van die dagen dat niet alles zo gaat wat de klanten willen.
    Alleen dat wij met mensen praten die wij al 20 jaar kennen over een gebeurtenis met 6 duitsers 10 jaar geleden lijkt mij geen probleem, U maakt daar nogal een
    toestand van, vind ik een beetje jammer.
    Maar U hebt gelijk, daar kan ik niks meer aan doen, gelukkig hebben wij ook hele goede recensies.
    Ik heb er met iedereen over gesproken en het is ons bekend wat er gebeurd is,
    dat je soms wat laat vallen is toch niet zo erg?
    En dat Aleida word aangestoten en het flesje water valt van het serveerblaadje over de desbetreffende persoon kan toch gebeuren?
    En wat ze dan zegt vind ik in principe wel een leuke reactie, wie zou dat niet zeggen....
    Gelukkig leven we in een land waar je je mening mag geven, en daar heb ik ook
    alle begrip voor.
    Ik hoop dat, mocht er ooit een volgende keer komen dat alles goed gaat.
    gr. Peter van der Molen

22. Loes's profielfoto
    Loes heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

Super restaurant heerlijk gegeten lekker ontspannen sfeer en vriendelijk personeel kortom top! wij komen hier zeker vaker!

23. P.Bakema's profielfoto
    P.Bakema heeft een recensie geschreven voor Eetcafé Spoorzicht

P.Bakema

Ontvangst was weer eens wat anders, er werd gemopperd over klanten die niet zoveel gerechten bestelden als er personen waren. Wij hebben nog nooit meegemaakt dat met de aanwezige klanten de andere klanten besproken werden...

De kaart is vrij eenvoudig en we kozen de varkenshaas met gebakken champignons en champignon-peper saus. Hierbij werd frites, gebakken aardappelen, rauwkost en warme broccoli en rabarber geserveerd.

De varkenshaas was te lang gebakken waardoor hij droog was, de champignons waren zwart geblakerd en de saus kwam uit een pakje. De frites waren prima maar de broccoli stukgekookt met wat nootmuskaat erop en de rauwkost een niet bij elkaar passende creatie. De rabarber was mierzoet.

De echt vriendelijke serveerster liet twee keer bestek op de grond vallen en gooide ook nog een fles water over een gast en zijn tafel waarna ze de opmerking maakte dat het gelukkig geen rode wijn was. De spare-ribs die daar geserveerd werden waren gedeeltelijk zo zwart als roet. Ons toetje was wel prima.