Oriental Garden laten bezorgen?

• Buffet: € 16,90

1421955217 79
1519097336 75
1527192513 75

1. Gaston Timmerman

Zo'n 23 (!) jaar eten we, bijna maandelijks, bij Oriëntal Garden in Koudekerke. Hebben deze zaak, van het begin af meegemaakt en we weten dus waar we over praten… Steeds worden we weer verrast. Nieuwe recepten worden met regelmaat ontwikkeld en afgestemd op de wensen van de klant. Eventuele kritieken worden positief gewaardeerd en " er wordt iets mee gedaan… ". Het personeel is zeer vriendelijk! De aankleding van de zaak is mooi en er is een mooie vijver waar prachtige karpers in zwemmen. De prijs/kwaliteit is zeer goed. Ook voor de smallere beurs is er genoeg te bestellen. Daarnaast biedt de menukaart een keur aan gerechten die de moeite van het eten waard zijn. Voor eenieder wat wils. Zelfs een loempia eten is daar een waar genoegen, flink formaat, krokant uiterlijk en een heerlijke vulling…
    Ik kan dit restaurant aan iedereen aanraden!

2. Een uitgebreide kaart, met naast Chinese gerechten, ook Indonesische, Thaise en Singaporese gerechten. Wok, vegetarisch, voor ieder wat wils.
    Wij kozen de Nasi Singapore met garnalen en Tja Siuw (reepjes gemarineerd varkensvlees) en de Groene curry met garnalen, thuisbezorgd. Heerlijk!

3. Peerbooms

Zeer vriendelijk personeel, leuke sfeer, en wat ik te gek vond, ons hondje mocht mee.
    Een aanrader!

4. 5 jaar klant en de kwaliteit gaat achteruit je zou als trouwe klant toch denken dat ze een oplossing voor het probleem zouden geven, maar nee hoor we bestellen bijna maandelijks voor een bedrag van min 35 tot een 65€ gisteren chinese rijsttafel besteld en 2 grote loempia"s ruim op tijd besteld de bestelling kwam 30m later van normaal het eten was koud en aangebrand was niet te eten ook erg pikant zelfs de haaivinnen soep was niet eetbaar, gebeld met de grote baas hij was erg laconiek erover de reden zou zijn te druk en hij zou bij de volgende bestelling de loempias gratis geven wat is nu 7€ op een verlies van 42€ we hebben alles in de kliko kunnen gooien daar gaat je Kerstmenu dan.. rot vinden we het en nog erger is dat we als trouwe klant van 5 jaar zo behandeld worden, tuurlijk kan er wel eens wat mis lopen maar dan zo behandeld te worden is te gek voor woorden, ben ik boos ja ben ik pissig ja ben ik teleurgesteld ja dat klopt. Is niet de eerste maal zelfs als het niet druk is loopt het fout en het rare is bij hetzelfde menu dat we gisteren hadden besteld. Wat we willen een geld volledig terug of dit gaat gebeuren denk het niet, nu dan ben ik ook niet van plan om dit restaurant aan te prijzen!
    Bij een ander restaurant krijg je tenminste je geld deels of helemaal terug en een gemeend excuus hier dus niet...

5. Ik heb mijn verjaardag gevierd daar, erg gezellig. Maar inderdaad de bakken blijven lang leeg en de kokkin begreep niet wat voor saus ze je moest geven en het was behoorlijk vettig. Voor de rest, de sfeer en alles, is het goed.

6. familie de Visser

Een enkele keer komen wij daar graag met ons gezin bij jullie eten, voor de lage prijs is het voor ons perfect. Een nog uitgebreider buffet mag voor ons wel, maar dat zal voor die prijs niet gaan denken we. We hopen zeker nog eens te komen.

7. Robert Meijer

8. H.F.Bottse

Zaterdag 28 maart 2015 de 65e verjaardag van mijn man gevierd, super lekker eten en toetje. Zoals altijd een vriendelijke bediening.

De verjaardag werd zeker niet vergeten, opeens de lichten uit in het restaurant en een grote lichtkaars werd ontstoken en er werd gezongen.

Een restaurant om aan te prijzen en de prijzen zijn zeker niet te hoog. Buffet is prima, volop gerechten aanwezig.

9. Gisteren met een groepje hier gegeten. Wij hadden met 6 mensen twee verschillende rijsttafels: de Chinese en de Sichuan. Beide erg lekker! De soep vooraf was heerlijk, maar wel een flinke kom vol. Daarna nog een voorgerechtje en toen het hoofdgerecht. Eerlijk gezegd had ik toen al eigenlijk genoeg gegeten. In ieder geval kreeg je meer dan genoeg eten!

De bediening was erg vriendelijk. Wel moesten we zelf om de menukaart vragen, blijkbaar dachten ze dat we wilden wokken. Maar dat wilden we nu juist niet. Verder was het een beetje vreemd dat we dringend verzocht werden om óf een rijsttafel óf soep met een hoofdgerecht te kiezen. Dit omdat het erg druk was en het met andere voorgerechten erg lang zou gaan duren. Een beetje restaurant moet drukte toch aankunnen lijkt mij. Of ze hadden dit al bij de reservering aan moeten geven. Er is namelijk in oktober een aanbieding met het wokken, dus ze wisten vast al van te voren dat het dan op zaterdagavond erg druk zou zijn.

De sfeer is er prima. Echt een Chinees restaurant om te zien en vriendelijke mensen. En heerlijke stoelen!!

Prijs/kwaliteitsverhouding is prima! De rijsttafels kosten per persoon iets meer dan 20 euro, inclusief soep, voorgerecht, lychees en koffie na.

10. Het eten lekker. Een nadeel erg onvriendelijk personeel als je een vraag hebt, erg jammer!

11. Bijzonder goed restaurant! Prettige gezellige sfeer, vriendelijke bediening, veel keus en erg lekker eten! Absolute aanrader! We moeten er wel een stukje voor rijden maar dat is het zeker waard!

12. Leuk restaurant met ontzettend aardig personeel. Goeie service en heel lekker eten!

13. Sylvana

Leuke & gezellige avond gehad bij het restaurant Oriental Garden. Goed eten en een fijne service! Komen zeker nog eens terug.

14. Heerlijke gerechten, super leuke bediening. Restaurant is heel gezellig ingericht. Van wokken of bakplaat tot afhalen, allemaal prima. Je kunt je maaltijd zelfs laten bezorgen. Super service!

15. Wielemaker

Wij hebben bij Oriental Garden gisteravond met 6 personen gegeten. Lekker gesmuld van het buffet, veel keus en ook het wokken en de bakplaat is bij de prijs inbegrepen. Gezellige en hartelijke bediening, gezellig Chinees restaurant met comfortabele stoelen, mooi servies en het belangrijkste lekker eten. Op dit moment bestaat het ijsbuffet uit 3 soorten heerlijk ijs (aardbeien, vanille en chocolade ijs) slagroom en chocolade- en aardbeien saus. Ook is er keus uit verschillende soorten fruit.

16. Bij binnenkomst hing er een saaie sfeer, toch maar gebleven om te gaan wokken.
    Bij de wok staat een Chinese kokkin voor het bereiden van de wok en er staat inmiddels al een hele rij dus, niet snel genoeg. Na lang wachten eindelijk aan de beurt en vraagt ze welke saus? Knoflook. Toen het klaar was teruggekeerd naar de tafel om het op te eten. Maar wat blijkt heeft ze de verkeerde saus bereid, maar toch maar opgegeten. Opnieuw naar de wok en ik zeg haar je hebt de verkeerde saus gedaan!! Ze zegt: begrijp niet (wat doet ze daar dan als ze het niet begrijpt?). Ik zeg: met knoflook saus, en weer heeft ze de verkeerde saus gebruikt, echt niet goed!
    Trage bediening, saaie sfeer, tweemaal toe verkeerde saus, dan is elke prijs te duur!!

Gerard

17. Gezellige warme sfeer, vriendelijk personeel. Heerlijk gegeten

18. We zijn hier nu verschillende keren gaan eten en iedere keer is het hetzelfde. Bij de wok duurt het ontzettend lang en bij het lopend buffet is iedere de bodem zichtbaar van de bakken met eten. Zelfs na opmerkingen hierover duurt het nog ruim 3 kwartier voor er iets bijgevuld wordt. Het is zogenaamd te druk met afhaalgerechten. De gasten in het restaurant betalen toch ook en zelfs nog meer. Voor ons de laatste keer geweest.

19. Op vakantie met onze jonge kinderen hier wezen wokken/buffetten. Zeer vriendelijk personeel, kinderen mochten de koi karpers voeren. Het restaurant ziet erg gezellig en warm uit, zeker niet ouderwets! Met een vijver in het midden met de koi karpers dus.

Groente waren vers en zag er goed verzorgd uit. Ook genoeg keuze in vlees, groente, fruit. Ook het buffet met de gebruikelijke gerechten was goed geregeld, genoeg keuze. ook de prijs is goed te doen.

Zeker voor herhaling vatbaar als we weer in zeeland zijn!

20. Perfecte bediening, service en klant vriendelijk personeel.

Restaurant mag wel eens een beetje opgeknapt worden maar dat is bijzaak.

Vanavond gaan we weer..

21. fam Koelemaij

We zijn met twee personen gaan eten en hebben nog nooit zo'n slechte Chinees/wok getroffen.

Interieur verouderd, slechte stoelen, ook borden kommen enz. beschadigd en oud.

Sauzen in warmhoudbakken waren ingekoekt en overige gerechten oud en lauw. Groentes voor wok zagen er niet vers uit en de sauzen voor de wok waren ook aangekoekt.

Water besteld bij de wijn en dit kwam uit de kraan. Gevraagd om een flesje maar dit kon alleen een dure literfles zijn. Halverwege vertrokken. Kortom, nooit meer naar Oriental Garden in Koudekerke.

22. Gisteren weer met 6 volwassenen en 3 kinderen hier gegeten, met alleen maar positieve ervaringen.

Ruime keus groenten, vlees of vis voor wokken of bakplaat. Alles super vers en smakelijk. We hebben in dit restaurant al vaker gegeten maar vinden het altijd top.

Alles wordt na gebruik snel weer van de tafel opgeruimd voor de volgende ronde. De bediening was zeer vriendelijk. Nogmaals niets dan lof. Een min puntje, sommige sausjes waren te zout en ook de kok was wat royaal met de zoutbus.

23. 't was een tegenvaller.

Op zaterdag avond als je verwacht dat alles toch op en top moet zijn. Geen aandacht voor de gast. ''Van de kaart of de wok'', was de enige vraag. Geen uitleg of interesse. Een beetje benaderd als ''de zoveelste'' gast.

Drankjes werden weinig gevraagd. Onhandig wordt er een sushi uitgeserveerd.

Restaurant is na 15 jaar nooit meer aangepast. Achter de kok staan een paar verdachte potjes en emmertjes. Ook niet fris en netjes. Vlees was slecht bereid. Alles smaakt hetzelfde.

Buffet wel netjes maar nagerecht weer zeer beperkt.

Jammer.

24. mevrouw Klaassen

Er zijn meer dan 30 verschillende soorten groenten, vlees en vis om uit te kiezen, en het wordt allemaal ook nog eens heerlijk klaargemaakt. Dit alles voor een hele scherpe prijs. Ook een gezellig restaurant, warm aangekleed. Prettige bediening, allemaal top! Zeker een aanrader! Je kunt er trouwens ook nog ouderwets van de kaart bestellen, er staan verrassende specialiteiten op het menu. Ik heb er laatst nog een heerlijk Tipan gerecht gegeten.

25. Chantal

Niet zo goed, onlogische volgorde en niet zoveel keus als ik gewend ben van een wokrestaurant.

Bediening is wel goed.

26. Nog nergens zo lekker gewokt en een heel vriendelijke bediening. Een dikke 10 !