La Bonne Auberge in Koudekerke

1371948338 91
1480195547 81
1487412028 83

1. Robert Wheatley

Diep teleurgesteld met de hele ervaring.

Sfeer / Locatie: Overvol, heet en erg lawaaierig. Het was onmogelijk om op een normale manier met elkaar te praten.

Eten : Het eten was voldoende maar daar is alles mee gezegd. Aperitief, soep en toetje waren lekker maar de hoofd maal was beslist niet lekker. Een bijna rauwe ribeye vergezeld met stukjes bot en kauw zeen zo taai dat ze niet door te slikken waren verwacht je niet bij zo een restaurant. De "gebakken" aardappels waren nauwelijks warm en ver van gebakken. De groente was eveneens nauwelijks opgewarmd. Overigens, 20 minuten wachttijd tussen de gangen is ook te lang

Service : De serveersters waren beleefd en netjes. De Maître-D (de eigenaar, geloof ik) was erg "poopy joopy" en toonde niet veel interesse toen ik klaagde over de ribeye. Erger nog, een van de serveersters had, per abuis, een salade schotel te veel bij ons op tafel gezet en toen de Maître-D dat hoorde heeft hij het - zonder iets te vragen of zeggen - gewoon van het tafel gerukt. Erg onbeleefd.

Prijs/kwaliteit : niet echt van toepassing aangezien wij uitgenodigd waren door vrienden echter gezien de prijzen wat gehanteerd worden, vind ik de verhouding erg scheef zitten,

2. S.J. Kuipers

Bij een vol restaurant is het lawaaierig. Vandaar 3 sterren bij de Sfeer.

3. Meersman

Een aanrader. Lekker gegeten in een huiskamerachtige setting, en vriendelijke bediening, zowel van de gastheer die je aan de voordeur ontvangt, de vriendelijke jongedame en de vrouwelijke kok die even discreet om de hoek komt kijken of iedereen lekker zit te smullen. Bovendien uitstekende prijs/kwaliteit.

4. V d gruiter

Een paar weken geleden hier geweest met zijn vieren, wij kozen voor het verrassingsmenu, Dit hadden we al meer gedaan in eind 2016 was altijd goed, nu gewoon slecht. Wat heel jammer was, jammer voor onze vrienden.

5. Het eten is heel goed, hadden een wintermenu. De zalm was heerlijk en de biefstuk was goed en goed gebakken zalmforel, hetzelfde nagerecht ook.
    Bert is altijd een goede gastheer en heeft goed personeel.

6. Adri Schrijvershof

Wij zijn bij jou als in een huiskamer. Genieten hier elke keer weer van

7. Wat was er aan de hand dit weekend? Was de kok ziek? Het eten was niet wat we gewend zijn. De smaak was ver te zoeken. En wat duurde alles ontzettend lang. Jammer kwam hier graag.

8. Op Valentijnsdag naar La Bonne Auberge. We besluiten voor het Valentijnsmenu te gaan. We beginnen met een proeverij van vis en vlees, daarna een tomatensoep gevolgd door Chateaubriand en sluiten af met en proeverij van zoetigheden.
    We krijgen een amuse van het huis, een roomkaas met zalmmousse. Prima begin. Uiteraard ontbreekt ook het stokbrood met tapenade en knoflookboter niet.
    De eerste gang bestaat vervolgens uit een bord met Seranoham, Chorizo, zalm met mierikswortel, glaasje garnaaltje, forelmousse en gedroogd rundfilet "Cecina de Léon. Bij navraag krijgen we een mooie uitleg over dit laatste stukje vlees. Een smakelijk voorgerecht en voor ieder wat wils. De soep is eveneens smakelijk, wat moeten we hier verder over kwijt?
    Het hoofdgerecht is de Chateaubriand, een stuk rundvlees van de kop van de ossenhaas. Een prachtig stuk vlees en perfect gebakken. Het wordt geserveerd met mooi gebakken kastanje champignons. Omdat het oog ook wat wilt wordt het aan tafel gesneden ofwel getrancheerd. Bijkomend voordeel is dat het vlees nog warm is wanneer we het bord op tafel krijgen.
    Naast het vlees krijgen we wat gebakken aardappel, salade en een puree van knolselderij en wat gebakken groente. Uiteraard eveneens de salade met het kannetje huisgemaakte dressing. (aanrader om een flesje te kopen)
    Een heerlijk maal.
    Het nagerecht is een proeverij van diverse zoetigheden, zo krijgen we een bol bosvruchtenijs, een chocolademousse en een stukje taart. Het bord is stemmig opgemaakt. Het nagerecht is evenals de overige gerechten heerlijk.
    Is er vanavond geen commentaar te geven op het menu? Ja, dat hebben we toch. De porties vanavond vallen wat tegen. Het lijkt wat minder dan we gewend zijn.

9. Voor de 2e keer Savarin menu gedaan. Vooral de vis was erg smakelijk, vlees ook goed. Nagerechten waren mij iets 'too much'. Wijnarrangement genomen maar men gaf niet en nergens aan dat dit 1 glas per wijnsoort was terwijl men wel bij kwam schenken (zonder dat we er om vroegen) en glazen op rekening terwijl die niet genomen waren. Hierdoor rekening een stuk hoger dan voorzien. Waarschijnlijk met voorbedachte rade en niet echt netjes.

10. Keesjan & Nizetta

11. We hadden het genoegen om een jubileum te mogen vieren bij La Bonne Auberge. Een speciaal Savarin menu, bestaande uit 14 gangen stond op het programma.

Van te voren was de kok ingelicht over enkele allergieën en er werd beloofd hier rekening mee te houden. Nu hadden we dit wel vaker gehoord bij andere restaurants, maar hier werd er aan gedacht. De gerechten werden op een drukke avond aangepast en bij twijfel kwam het zeer attente en uitstekende personeel vragen of een ingrediënt een probleem opleverde.

De gangen volgden elkaar in een prettig tempo op en van buitenaf leken de keuken en de bediening alles onder controle te hebben. De smaken waren prima op elkaar afgestemd en als de gerechten aangepast moesten worden werd ervoor gezorgd dat de gang niet uit de toon viel.

La Bonne Auberge doet aan klantenbinding en dat is een prettige constatering!

12. Mooie avond gehad met 6 personen in een leuke en ontspannen sfeer. Gastvrijheid en toelichting op de gerechten was perfect. Afwijken van de kaart was geen probleem en de gerechten waren van zeer goede kwaliteit. Ik kom zeker nog een keer terug.

13. Alex de Jongh

Geweldige avond in een huislijke omgeving. Heerlijk gegeten met mijn zoon. Rum 3,5 uur verwend door de kok en prima bediening.
    Heerlijk stukje vis en een fantastisch mals stuk vlees. Alles perfect aangekleed en goed gekozen combinaties.
    Zeker voor herhaling vatbaar. Wij komen zeker terug.

14. Fantastisch gegeten in deze Goede Herberg tijdens ons tweedaagse verblijf in Koudekerke.

We hadden geen keuze uit het menu gemaakt, maar verteld dat we trek hadden in vis...en zo kregen we een heerlijk menu met verse schol. Zo lieten we ons ook verrassen met het nagerecht..graag iets met chocolade en fruit....dat onze verwachting overtrof. En let u eens op de details. Handcreme bij het damestoilet, een recept uit eigen keuken om mee te nemen,
    en een leesbril bij het boek om uw eet-ervaring in op te schrijven. Diverse dressings en kruiden uit eigen keuken zijn te verkrijgen, leuk als souvenir of voor eigen gebruik. Dit alles in een professionele maar relaxte sfeer.

Dus bent u in Koudekerke, dan is dit restaurant echt een aanrader.

Monic en Peter, Haarlem

15. We hebben hier afgelopen zaterdag 6 april gegeten, geweldig. Een van de betere restaurants in Zeeland. Voor herhaling vatbaar. Lekker eten , heel gastvrij, goede bediening. In een woord top.

Fam. De Jongh uit Brabant

16. Onbekend in deze omgeving, hier 's middags langsgereden om poolshoogte te nemen. We werden onmiddellijk aangesproken door de eigenaar en het menu werd getoond, wat een gastheer!
    's Avonds voortreffelijk wild gegeten en heerlijke wijn gedronken, alsof we bij vrienden zaten zo gastvrij!
    Wij komen terug voor het hemelse dessert, waar we geen plekje meer voor hadden..
    Absoluut een aanrader voor iemand die houdt van de Franse keuken, de inrichting is zoals je van een herberg verwachten mag.

17. Wat een genot om hier te eten. Gastheerschap en gastronomie staan hoog in het vaandel.
    We hebben er bijzonder lekker gegeten en het was mede dankzij de gastheer en overig personeel een heerlijk avondje uit. We komen beslist nogmaals.

18. Leon

19. Een paar weken geleden zijn wij getrakteerd op een etentje in ´La Bonne Auberge´. Het was een bijzondere ervaring, in dit restaurant voel je je echt een koning. De bediening is enorm aardig, alles kan en niets is teveel. Het eten was werkelijk voortreffelijk. Hier komen wij zeer zeker terug!

20. Onlangs weer eens gegeten en na vele bezoekjes (ca 10) kan ik stellen dat de Goede Herberg een toptentje is! Kwaliteit van eten is goed en constant over de hele lijn, er wordt niet moeilijk gedaan (lees: meerprijzen berekend) als je een extra ditje of datje wilt, veel keuzemenu's waarin makkelijk aanpassingen kunnen worden gedaan, de gastheer is (of doet) altijd vrolijk en de bediening is alert en attent. Je houdt aan het bezoek gewoon een voldaan en tevreden gevoel over en je gaat er niet failliet. Het enige wat ik zou kunnen aandragen als minnetje is de entourage en inrichting van het restaurant: dit is tamelijk klassiek (oudbollig?) en heeft hier en daar weg van Oma's huiskamer in huize weltevree, maar dat is erg subjectief. Aangezien een link naar de website bij eet. Nu ontbreekt, zal ik hem maar vermelden: http://www.labonneauberge.nl/

21. Geweldig leuk onthaal, vriendelijk. Goed geschikt 3 gangen menu werd eigenlijk 4-5 gangen met alles wat erbijkomt. Geen gezeur over een kan water op tafel. Hier voel je dat je een avondje uit bent. Het was ook druk en vol.
    Het eten zelf was niet allemaal 100% maar dat geeft niet als het gezellig is.

22. Paul van Wetten

23. Het was werkelijk geweldig!

Zeer goede en nette bediening. De sfeer is voortreffelijk!

Dat mag uiteraard ook gezegd worden over het eten.

Alles is in verhouding in dit restaurant, wat je tegenwoordig nog maar zelden ziet. Een hele avond lekker tafelen zonder het gevoel te krijgen dat je ongewenst bent.

Zeker een aanrader!

24. Uitstekend gegeten, prima bediening en een sfeervolle inrichting.

25. Afgelopen zaterdag hier gegeten met 4 personen. We hebben het gastronomische menu gekozen. Dit was werkelijk verrukkelijk! Zelden zo goed gegeten. De gastheer was voortreffelijk: niets was te veel. Wijzigingen in het menu waren geen probleem. Prijs/kwaliteit was bijzonder goed.

De sfeer in het restaurant is goed: een soort huiskamer idee.

Wij komen hier zeker nog eens terug!

26. Een restaurant om terug te komen en zelfs voor om te rijden.

Alles was heerlijk, vers en van kwaliteit. De bediening uitstekend, zeker met een meewerkende baas die begrijpt wat de klant wenst en voor een prima sfeer zorgt.

Voor ons was het echt een avondje uit.

27. Anneke Louws

Prima eten voor de prijs. Lekker op het gemak en uitgebreid tafelen.

28. Kenny 31 punten

Niet goedkoop, maar werkelijk voortreffelijk eten en een zeer nette bediening. Het restaurant is misschien wat ouderwets ingericht, maar daardoor niet minder gezellig.

De kok heeft mij bewezen dat hij zijn vak verstaat. Een ruime keus aan gerechten die allemaal perfect zijn bereid.

Heb veel restaurantjes gehad, maar vooralsnog is dit mijn nummer 1!

29. B. van Gilst

van 7 uur tot 10 uur heerlijk gegeten! bediening prima! kom zeker terug.

30. We hebben maar één heel klein minpuntje: in de serre zit je wel erg dicht op elkaar.
    Voor de de rest klopte gewoon alles.
    Waar je je als klant nog als klant voelt. Waar vind je ze nog waar de baas zelf na het diner apart met je afrekent. Apart en niet in het zicht van alle andere andere gasten. Van harte aanbevolen!

31. Van de Lisdonk

Al meerdere malen bij Bert en zijn crew geweest en het is er gewoonweg altijd perfect. Heerlijke ontspannen ambiance en verukkelijke gerechten.

32. Lekker met veel bijgerechten en "mises en bouche".

33. Een leuk restaurant waar je goed kan eten met een goede bediening, die ook ondanks drukte tijd voor je neemt !

34. Prima

35. een adres om vaak
    te komen

36. geewoon lekker en rustig en heerlijk....