De Wok van Walcheren in Koudekerke

• All you can eat

• Vermaak

Het eindcijfer is 8. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1199569411 70
1232203278 71
1319226922 80
1558541943 62
1569419898 65
1602053765 75
1678199453 78

1. William

Heerlijk gegeten en een gezellige kok bij de wok, maakt het echt leuk daar. Zaten bij het raam sfeer is top. Gegeten met 6 personen, ga zo door. Gr w.

2. Eveline Naber

Heerlijk gegeten, bediening lief en de mannen achter de wok zijn Geweldig!

3. Verwant wokker maar nog nooit zo slecht gehad.
    Vis is niet vers.
    Veel warme gerechten waren koud.
    Patat was taai.
    Soesjes waren zo droog en oud.
    1 positief iets de soep was lekker.
    Dus goed koop was duur koop.
    Hoop dat ze snel hier iets aan gaan doen.
    Wel een mooie lokatie.

4. Fam van Vleuten

Vorige week met 15 personen hier gegeten om mijn verjaardag te vieren.
    Vlees en vis van de bakplaat en wok waren goed.
    Alleen de gerechten van het buffet… nee. Dat was het toch niet. De meeste gerechten waren koud. Dit ook aangegeven maar werd niets mee gedaan. Diverse gerechten liggen 3 uur op het buffet. Sushi wordt niet gekoeld.
    Kortom een teleurstellende zaak. De gastvrouw neemt je ook niet serieus. Het eten is niet koud… het is afgekoeld!
    Gelukkig zijn er genoeg restaurants waar je wel als gast wordt behandeld.

2,1
  5. Wat moet ik nog vertellen. Zoals bij elk bezoek. Gastvrij, gezellig, heel erg lekker en gevarieerd eten. Die er nog nooit geweest is, die heeft wat gemist. Dus… ga er eens eten, dan weet je waar ik over praat. Smakelijk eten!

6. Het vlees lag in eigen ontdooiwater, of lag er al langer.
    Carpaccio was niet te eten.
    Meloen lag er duidelijk al heel lang. (Ingedroogd)
    Donut was taai.
    Bediening was chagrijnig en duurde lang voor ze borden op kwamen halen of nieuwe drankjes kwamen opnemen.
    Knoflook of pepers werden in ontzettend veel boter gebakken en was buitenproportioneel veel.
    Al met al een hele slechte ervaring. Ik kom hier nooit meer terug.

7. Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Super Service, Lecker essen, Qualitativ hochwertig.
    Wir werden auf jedenfall wieder kommen.
    Waren ja nicht zum ersen mal da… und bestimmt auch nicht zum letzten mal.
    Its smakelig.

8. Eten van de plaat te zout,
    3'70 voor n flesje heineken ook flink aan de prijs
    Bediening is top

9. D. Peterson

Meisjes van de bediening erg klantvriendelijk.
    De koks achter de wok en bakplaat onbeschoft. Mijn gasten wilden na de tweede gang naar huis nadat de kok de opmerking plaatste " ben je er nu al weer" bij zijn echtgenote dezelfde ervaring. Voor mij was de avond verknald. Weggegooid geld. Ik zal er nooit meer terugkomen!

4,1
  10. Lemanski

Preis für Kinder ist viel zu hoch. Kein Kind ab 3 Jahre kann für 13,50 € essen. Das Buffet bietet für sie nur Pommes und Chicken Nuggets.

(Vrije vertaling door Redactie Eet.nu)

De prijs voor kinderen is veel te hoog. Geen kind van 3 jaar kan voor 13,50 eten. Het buffet biedt ze enkel frieten en kipnuggets.

11. Barbara

Kindvriendelijk restaurant met heerlijk eten wat je zelf kan samen stellen voor een leuke prijs

12. Bediening was gezellig. Ook gezellig in voor een praatje. Eten was heerlijk en de sfeer was super. Komen graag een keer terug als we in de buurt zijn (helaas wonen we 2 en half uur van jullie vandaan). Wie weet tot een volgende keer. Gr. Monique

13. Voor de 3e keer geweest maar helemaal perfect

14. helga 187 punten

Het was top, we hebben weer heerlijk gegeten. Service is prima! We zijn hier al meerdere malen geweest tijdens onze weekendjes aan zee en komen zeker nog eens terug.

15. hans enaria

Zeer net en vriendelijk personeel. Lekker gegeten.

16. We hebben heerlijk gegeten, alles lekker vers, veel keuze en goede/aardige bediening.

17. Erwin 11438 punten

Op 21 december naar het beste wokrestaurant van Zeeland, de Wok van Walcheren.

We worden vriendelijk opgevangen door de eigenaar. Het is niet druk maar toch zijn er meer gasten dan ik verwacht had op deze maandag. De bediening is dan ook voldoende aanwezig.

Wanneer we gaan beginnen zien we dat de bakken met vlees, vis en groenten netjes worden bijgevuld. Dit blijft zo tot het eind van de avond. Men hanteert hier geen tijdslimiet, het is onbeperkt in alle opzichten. Wanneer steeds meer gasten huiswaarts keren blijft het assortiment in de buffetten e.d. aangevuld.

We beginnen met heerlijke sushi en wat vis. Prima, de wasabi is niet droog maar helaas wat te mild. Ik heb de wasabi liever wat krachtiger.

De volgende gang wordt een lamskotelet van de grill. Heerlijk! Vlees is mals en prima gebakken. Er staan naast de grill een aantal sausjes. Deze zijn huisgemaakt. Ik heb mij beperkt tot de pepersaus en deze smaakt goed.
    Het is niet druk dus heeft de kok bij de bakplaat wat tijd voor een extra gerecht. Ik geef zelf de gamba's aan en Romeo maakt er een mooi en smakelijk gerechtje van met knoflook, bosui, wakame en wat saus.

Na nog wat wokken sluiten we af met het dessert buffet. Een grote keuze uit vruchten, diverse smaken ijs, koekjes, brownie en toetjes met crème en aardbei, chocolade enz.

Zoals de eigenaar aangaf, het blijft een wokrestaurant, geen wereldkeuken, maar met een assortiment waarbij we meer keuze hebben dan we op kunnen.

Wat ik niet onvermeld wil laten is dat men gratis kan eten op de dag van de verjaardag. Uiteraard zijn hier wel voorwaarden aan verbonden doch dit is niet meer dan het vooraf, bij binnenkomst, doorgeven en een legitimatie kunnen tonen.

Voor meer info, zie restaurantrecensie.blogspot.nl

18. Elke keer als we bij de Wok van Walcheren komen is het een feest. Om iets te vieren of zomaar gezellig, ontspannen genieten, het personeel en eigenaar komen altijd even een praatje maken. De bediening is geweldig en vriendelijk, het eten is heerlijk en er is voldoende keus. Voor mij persoonlijk is dit de beste Wok waar ik ooit heb gegeten. Klasse en ik hoop dat hij nog lang mag bestaan. :-)

19. Alfred de Rijk

20. Alfred de Rijk

Vanaf het moment van opening komen wij al bij de Wok van Walcheren. We hebben het in de jaren zien verbeteren doordat ze luisteren naar hun klanten. Eigenaar, personeel, eten, aandacht, service etc etc, het is geweldig om daar te genieten van het eten.

21. Zoals altijd heerlijk gegeten. Alles was geweldig maar dit keer waren er geen lijsten van wat er allemaal lag. Dat viel tegen, vooral omdat ik geen rund en varken vlees eet. En er waren ook geen lijsten bij het overige eten geplaatst, zodat het even onduidelijk was wat ik wel of niet kon nemen.

Dat viel echt tegen... maar voor de rest wel vriendelijk personeel, alles was geweldig.

22. Manuela

Wok van Walcheren is echt onze nummer 1. Vanavond hier weer samen met mijn man heerlijk gegeten.
    Zoals altijd vriendelijk personeel die hard werken en een goede service bieden. Alles werd steeds goed aangevuld, gewoon weer alles top.

23. L&G 256 punten

Afgelopen week hier gegeten.
    Waren er rond de klok van 17:30 uur. Er werd ons een plaats toegewezen.
    Binnen een half uur was het restaurant goed gevuld en stond er een rij wachtende bij de wok- en baktafel.
    Het eten is smakelijk en ziet er vers uit. Er is ruim voldoende variatie in aanbod van gerechten.
    Bediening is vriendelijk en doet zijn best om alles zo snel mogelijk te regelen ondanks de drukte.
    Rond 19:30 was het minder druk in het restaurant.

24. A feBoer

Voor Zeeland een goede en gezellige eetlocatie.
    Gastvrij en zeer vriendelijk personeel.

25. Zeer lekker gegeten!
    Er was veel variatie zowel in vlees als vis. Voor ieder wat wils. Ook was er veel keuze in groente en sausjes op deze manier kon je zelf je wokgerecht helemaal naar je eigen smaak maken.
    Het personeel was erg vriendelijk vooral de man achter de wok had er veel zin in.
    Als je de bediening wat wilde vragen kon je de drankkaart ondersteboven zetten. Dit vonden we erg prettig. Op deze manier hoef je niet de bediening te roepen maar kan je gewoon door eten en komen ze vanzelf.
    Aan het eind van de avond werd zelf meegelopen naar de jassen en geholpen bij het aantrekken.
    Al met al een geslaagde avond vooral voor deze prijs.

26. Iedere keer als wij bij de Wok van Walcheren zijn is alles perfect! Het eten, de service en de keus is ongelooflijk en daar bovenop is de prijs fantastisch!

Wij hebben kinderen (6jr & 4jr) en ze vinden het geweldig om naar de Wok te gaan, dus dat betekent en super leuk avond uit met de familie.

Meestal zitten wij daar uren lang en je hebt nooit het gevoel dat je snel eruit moet. De kinderen kunnen spelen en de volwassenen kunnen praten.

Top tip voor een avond uit eten.

27. Deze Wok overtreft alle andere Wokrestaurants waar wij ondertussen zijn geweest. De smaak, kwaliteit en klantvriendelijkheid is hier geweldig! Wij komen hier speciaal vanuit IJmuiden naar toe om eens heerlijk te wokken!

28. Wij hebben afgelopen vakantie eten afgehaald bij de wok van walcheren, het was 1 groot fiasco, kipsate was niet te eten, zeer taai leek wel oud vlees, bij mijn zoon zaten er 2 haren in de bami, deze was ook smakeloos,

Dit was 1 keer en nooit meer!

2,7
  29. Jan 24 punten

Zeer goed restaurant met een ruime keus aan voortreffelijke gerechten. Als kok uit de Indon. keuken was het voor mij zeker een verrassing wat deze mensen serveren.

Ook wat de gastvrijheid betreft kunnen nog veel restaurants hier een voorbeeld aan nemen.

30. Tijdens vakanties op camping Duinzicht vele keren bij dit geweldige wokrestaurant gegeten.

Met een uitgebreid buffet, heerlijke soep en een zeer compleet dessertbuffet is dit een toppertje.

31. Fam. Westerdijk

Omdat mijn schoonvader 75 werd waren wij met 8 volwassenen en 2 kinderen (3 en 9 jaar) te gast in de Wok van Walcheren.

Wij hebbben daar heerlijk gegeten! Vooral het feit dat buffet is, spreekt mij zeer aan. Ja, er zijn frietjes en frikadellen, maar met kinderen is dat ook wel een must (en dan zijn het geen moeilijke eters, maar kindjes houden nu eenmaal van frietjes).

De speelhoek is ook heel fijn, dan kan je tenminste ook wat langer blijven zitten.

Het viel ons op dat het druk was voor een maandagavond (niet te druk), maar we hebben nooit lang hoeven wachten op eten.

Ik wil zeker nog een keer terug met alleen mijn man en zoontje, ook qua prijs is het gewoon heel leuk te doen.

32. G. Bauwens

Wat een tegenvaller: restaurant waar de kwaliteit volledig moet inboeten voor de kwantiteit. Weinig keuze aan Aziatische gerechten maar wel "patat", satésaus,...

4,9
  33. D.A. B OOGERT

het eten was heerlijk.mooie eetgelegenheid.

34. Jan Louwerse

Voortreffelijk gegeten, het was hier de eerste keer.

35. Niet slecht maar Oriental Express in Koudekerke is toch een stuk beter.