Parkeergelegenheid aan de haven, voor de deur.

Lijn 31 vanuit Goes.

Graaf van Buren laten bezorgen?

ma lunch 12:00 - 23:00

1320313872 100
1342000726 100
1420073402 80
1506820820 80

1. Hier worden wij vrolijk van!! Super restaurant, goede sfeer, erg lekker eten. Alles netjes en goed verzorgd. Vriendelijk en vlot personeel. Absolute aanrader.

2. We zijn heel hartelijk ontvangen. Het eten was heel lekker. En de service was vriendelijk.

Zeker een aanrader!!!

3. Wij hebben hier gezellig en lekker 'ongecompliceerd' eten gegeten. De bediening was heel prettig, maar het duurde soms wat lang tussen de gangen door, wij hadden echter de tijd. Voor herhaling vatbaar! Hopelijk wordt het ook in het nieuwe onderkomen weer gezellig druk! Leuk restaurant voor Leusden.

4. Kenny de Weerd

Heerlijk gegeten, goede sfeer, vriendelijke bediening, eten zeer goed, wat wil je nog meer. Aanrader, dit was de 1e keer, maar zeker niet de laatste !

5. S. Brandt

Midden in een woonwijk aan de rand van Leusden ligt tussen een boomrijk stukje Bistro Bling verborgen. De zit in een voormalige boerderij en doet haar naam eer aan: opgepimpt met kristallen kroonluchters, een gordijn van glasparels en andere blinkende details. De ontvangst was warm en hartelijk, met een eigenaar die weet hoe z'n klanten te behandelen.

De zaak is leuk en gezellig ingericht en zat deze avond goed vol. De kaart is enigszins beperkt, maar houd je van vis of vlees, dan zit je goed. Zelf gekozen voor de 'Vlees voor twee', een heerlijk mals stukje Palmesteyn Boeuf Blonde. Absolute aanrader! De porties zijn prima, niet overdreven groot, maar voldoende en vooral smakelijk.

De bediening was vriendelijk, maar misschien omdat het druk was moesten we zelf om een nieuw rondje drinken vragen. Voordeel is dan weer dat je in alle rust kunt eten en praten.

Kortom: wil je in een gezellig restaurantje ontspannen van een lekker stukje vlees genieten, dan zit je hier goed. Plekje om te onthouden.

6. B.J.v.d.Erve

Prima restaurant, uitstekende kwaliteit. Duurde alleen wat lang tussen de gangen door, aanrader.

8. Janke Verhulst

Heerlijk eten, voldoende keus, maar wel zo dat de kwaliteit hoog blijft. Vriendelijk personeel en kennis van zaken. Fijne ontvangst. Een aanrader!

9. Jelle1105

Wij komen altijd graag bij Bling. je wordt er altijd zeer gastvrij ontvangen door Lex en de bediening is altijd vrolijk en prima geregeld. Vaste plek zijn de hoge tafels bij de Bar. Je kunt goed merken dat er veel Horeca ervaring in het bedrijf zit. Het eten is er altijd goed verzorgd en de prijs kwaliteit verhouding is oprecht uitstekend.

10. Wat een gezellig top restaurant met een goede sfeer een super bediening! Het eten mag natuurlijk ook niet vergeten worden dan dit was ook helemaal top!! We komen gauw een keer terug!!!

11. Wat hebben we heerlijk gegeten bij Bling. Service was top, het eten was heerlijk en perfect bereid en de sfeer/ambiance maakte dat wij een perfecte avond hebben gehad. Heel erg bedankt lieve mensen van Bling, We komen sowieso nog een keertje terug.

12. Barbara Otker

Wij hebben hier heerlijk gegeten, een echte verrassing! Het personeel was super vriendelijk, de sfeer is bijzonder aangenaam en het eten enorm goed. Wij komen hier heel graag terug.

13. Na een dagje Utrecht, s'avonds de dag afgesloten met een bezoekje aan Bistro Bling. We zijn redelijk bourgondisch ingestelde mensen dus vallen onze verwachtingen zo nu en dan nog wel eens tegen. Maar niet in Bistro Bling, de Carpaccio van Ossehaas was een feestje ( zo zie je ze niet vaak ) als hoofdgerecht heb ik de Tournedos geprobeerd, Heerlijk mals en boterzacht stukje vlees. Niet alleen het eten vonden we alledrie goed maar de complete sfeer, bediening en prijs was het twee en een half uur rijden meer dan waard.

14. Nadat ik geruime tijd dit restaurant heb gevolgd ben ik eindelijk een keer wezen eten.
    Ik heb de prijzen redelijk snel omhoog zien gaan, de sate is bijvoorbeeld in een aantal stappen verhoogd van 13,50 naar 17,50 en mijn vermoeden dat het dan met de klandizie wel goed zou zijn klopte helemaal, want het restaurant was goed gevuld.
    Het restaurant is prettig en ruim ingericht met aan de zijkant banken en daar moet je je wel tegen kunnen want anders kan je rug gaan protesteren.
    De voorgerechten smaakten goed en dat was ook geval met het hoofdgerecht (Boeuf Blonde), dat was een lekker stuk vlees voor 2 personen. Een echte tegenvaller was dat bij het hoofdgerecht slechts patatjes met een niet veelzeggend bakje salade werd geserveerd.
    Als je een goed stuk vlees serveert dan moet je toch minimaal gebakken aardappeltjes en een beetje groenten erbij kunnen krijgen.
    Op mijn tweede bezoek zal men moeten wachten totdat de patatjes en salade plaatsmaken voor iets anders.

15. Henk en Carina Vos

16. Wij hebben onlangs ons 40 jarig huwelijksfeest met 30 personen in Bling gevierd. De ontvangst was warm en hartelijk. De sfeer en ambiance is prima, de bediening top en het eten was absoluut goed. De prijskwaliteit verhouding klopt zonder meer. Ook belangrijk: Bling denkt met je mee! Wij zijn best wel wat gewend en kritisch. Met regelmaat eten wij bij Bling en het is ons altijd goed bevallen. Daarom, wat ons betreft: een echte aanrader! Bling: ga zo door!!

17. Vanavond heerlijk gegeten. De zeetong was van een ruim formaat, ook de vleesliefhebbers werden goed bediend. Ook werd er bij het verzoek om een glaasje water, de keuze gegeven om een flesje of een karaf te nemen. Netjes.

18. Onlangs kreeg ik te horen van een zeetong-actie bij het restaurant Bling. Ik houd erg van vis, maar er zijn soms restaurants die het minder goed bereiden, in tegenstelling tot Bling!
    Bling heeft mij een hele leuke en gezellige avond laten beleven met een overheerlijke en verse zeetong, geserveerd door de leuke en gastvrije bediening.
    Verder was alles goed geregeld, ik kwam binnen en mijn jas werd netjes aangenomen. Ik werd geplaceerd in het sfeervolle restaurant en direct werd ik geserveerd. Alles wat ik bestelde was lekker en de timing van de gerechten was ook top!

Ik kom snel weer

19. FEEST, ja dat was het. Mijn man, Martin is 65 geworden. Wij hebben dat gevierd met een hapje en en drankje op de zondagmiddag voor 50 personen. En een FEEST dat was het, en een verrassing voor Martin. De ambiance en gastvrijheid met daarbij de heerlijke drankjes en vooral de overheerlijke hapjes en de prettige bediening hebben bijgedragen aan een onvergetelijke middag. Lex bedankt voor de fijne middag namens Martin en Joke Pfaff

20. Wim van Leeuwen

Een ontmoeting in het midden van het land in een zeer sfeervolle ambiance. Prettig personeel en een uitstekende prijs kwaliteit verhouding. Prima om eens rustig bij te babbelen. Doen!

21. Vaker bij Bling geweest en altijd was het weer goed! Lekker eten, goede en snelle service. Zeker een aanrader.

22. Met 4 personen op een zaterdagavond gegeten. Relaxte, gemoedelijke sfeer. Goed meubilair, ruime plaatsen. Zeer attent personeel, niet opdringerig. Eten prima, echt een restaurant om eens een hele avond bij te praten.

23. Voor de eerste keer in Bling gegeten en zijn verrast door de alerte bediening, het eten is super. Wij gaan zeker terug!

24. Wij eten hier geregeld, elke weer worden we hartelijk ontvangen. Het eten is zeer goed en de bediening vriendelijk en attent. EEN AANRADER!!

25. Leo

26. Van de week weer heerlijk gegeten in de gemoedelijke en gezellige sfeer van restaurant Bling!Het eten was goed op smaak en kwalitatief goede gerechten .Vooral de voorgerechten Vitello tonato en de slakken zijn voor mij een echte aanrader.Gastheer Lex en de bediening zijn netjes en echt servicegericht .Ik kan Bling dan ook van harte aanbevelen,zelf kom ik dan ook geregeld terug! Lucienne

27. Wederom prima gegeten bij Bistro Bling, mijn favoriete restaurant in Leusden. In een gezellige ambiance, een uitstekende gastheer (Lex) en gastvrije bediening. In de keuken ben ik nog nooit teleurgesteld. Vooral als de koks hun eigen gang mogen gaan en we ons laten verrassen door hun menu.

Ook de laatste keer was het eten weer fantastisch met heerlijke malse toernedos, mooie saus en wintergroente. Wat een feest. Evenals de vorige keer, toen we zeetong met frites hebben gegeten.

Ben je nog nooit bij Bistro Bling geweest: zeker doen!

28. We hadden hoge verwachtingen van Bling i.v.m. de verkiezing. We wisten dat Bling er mooi uit ziet omdat Lex weet hoe hij er een mooie zaak van kan maken. Ook dit keer is het hem gelukt om de juiste sfeer en gezelligheid te creeren. Het personeel was zeer vriendelijk.

Helaas viel het eten ons tegen. Voor de prijzen die Bling hanteerd hadden we veel meer verwacht. De tournedos en het hert smaakten prima. Helaas was de speciaal gemaakte Cantharel saus zo dun als water en had weinig smaak. De gerechten werden aangevuld met friet en salade. We misten de warme groente en variatie van aardappelen. Er werden bij het hert nog gestoofde peertjes niet groter dan 2 cm geserveerd en de tournedos was kaal.

Voor een restaurant als Bling hadden we toch iets meer verwacht.

29. Henk en Marjan Botter

Bijzonder lekker gegeten in een ontspannen en rustige sfeer ondanks de vele bezette tafels.
    Top bediening en wat ons betreft een michelin ster waardig.
    Meer dan voor herhaling vatbaar. Top!!

30. M. Hafkamp

Erg lekker gegeten, leuke bediening. Een aanrader is het voorgerecht vitello tonato.

31. Wieteke

Op mijn 40e verjaardag werd ik verrast in dit sfeervolle restaurant. Mijn man en kinderen hadden samen met Karin de tafel en ruimte eromheen helemaal versierd; alles is mogelijk!
    Gastheer Lex, zijn vrouw Karin en al het andere personeel is hartelijk en zeer professionneel. Qua eten zijn we enorm in de watten gelegd, het was zowel voor ons als voor de kinderen één groot culinair feest! Een echte aanwinst voor Leusden ... wij gaan zeer zeker terugkomen.

Wieteke

32. Lekker gegeten op moederdag. Was goed druk maar je hoefde niet langer dan normaal op je eten te wachten.
    Personeel altijd vriendelijk zonder opdringerig te zijn.

33. Onlangs weer gegeten bij Bistro Bling en het was weer een top avond. Heerlijk gegeten en erg vriendelijk personeel. Zeker een aanrader, wij komen in ieder geval snel terug!

34. Het beste restaurant van Leusden! Okee eten, okee wijn maar niet van topkwaliteit. Prima restaurant tegen een goede prijs. Wel verschil in bediening!

35. Afgelopen weekend gegeten bij Bling. Zeer gezellig en het eten was erg lekker. Mijn vriend en moeder hadden vis. De vis was mega vers!

De sfeer is heerlijk warm. Lekker voor een winterse dag! Fijne bediening. Wij komen zeker snel terug!

Enige wat is miste is....meer variatie snoepjes in het kistje bij de rekening. Alleen pepermuntjes..? Waar waren de hopjes ed?

Groetjes Ilja Visser!

36. Vandaag in Bistro Bling geweest met als reden dat de oude eigenaar van "de stadskamer" dit restaurant nu had.
    Ik was altijd zeer goed te spreken over de stadskamer en had daardoor ook hoge verwachtingen van BistroBling

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dik tevreden ben gesteld. Zeer fraaie en sfeervolle inrichting. Het personeel is ontzettend vriendelijk en helpt goed. Bestellingen worden niet op geschreven maar uit het hoofd gedaan, dat vind ik een goed detail! Evenals dat het personeel rondwandelt en dus altijd aanspreekbaar is als het niet zo druk is. (ik was op een maandagavond)
    De kaart vind ik goed. Niet een heel uitgebreide menukaart, dat vind ik persoonlijk altijd fijn, want als er slechts een paar gerechten op staan moeten ze wel goed zijn toch?
    Als conclusie: Ik heb heerlijk gegeten voor een degelijke prijs. Wat mij betreft een dikke aanrader!

37. Gelijk bij de opening geweest en daarna nooit meer. Ik zou het niemend aanbevelen, hopelijk is het verbeterd.

38. wat een aanwinst voor Leusden!!
    Vooral de bediening is een dikke 10 waard. Niets is te veel!
    en dan ook nog eens heerlijk eten. Kortom: een aanrader!

39. Vorige week hebben wij bij Bistro Bling gegeten.

Heerlijk eten en vriendelijk personeel. Een top restaurant.

Ook had bistro Bling die dag Rob Geus op bezoek. En ze hebben de sticker van de smaakpolitie gekregen!

Zeker de moeite waard om een keer lekker te gaan eten.

40. Vandaag wezen eten bij Bistro Bling. Wat een super restaurant! In de winter is het enorm gezellig binnen maar nu het mooi weer is zaten we buiten, ook erg sfeervol zo onder de veranda. Het eten is van goede kwaliteit. De bediening is vrolijk en niks is teveel moeite. Kortom, wij komen zeker terug, enorm leuke avond gehad.

41. Heerlijk gegeten.

Mooie ambiance en prima personeel.

Niet de goedkoopste maar geld meer dan waard.

42. Gisteren gegeten bij Bling, Wat een wereld zaak.

Gezellig en heerlijk gegeten.

Een zeer gezellige ambiance en een zeer goede bediening.

Een zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding.

Deze tent is meer dan TOP.

Komen hier zeker terug.

43. Bart 5 punten

Het vlees is een mooi product.

Jammer dat er geen groente bij de gerechten zitten, alleen sla.

44. Super tent!

Jas werd aangenomen bij binnenkomst, buitengewoon gegeten. (heb al lang niet meer zo lekker gegeten) en de bediening is top.

Je hoeft het maar te vragen, alles kan, geen moeilijke gezichten. We voelden ons echt speciale gasten. Bij het afrekenen viel het zwaar mee. Dit was ons eerste bezoekje aan Bistro Bling, het werd geadviseerd door vrienden van ons om bij Bistro Bling te gaan eten. En het is zeker een aanrader. Wij komen snel weer terug.

Groetjes, Yvonne.

45. Wat een leuk restaurant. Echt iets voor mensen die wat betreft persoonlijke bediening, lekker eten en drinken al heel wat gewend zijn. Hier is het allemaal. We hadden echt gedacht dat we voor dit alles veel meer kwijt zouden zijn. Heerlijk allemaal. Nemen we nog heel veel vrienden mee naar toe.

46. Op zich goed gegeten maar een slechte prijs-kwaliteitverhouding. Vind het restaurant relatief gezien erg duur voor wat je krijgt. Verder werden we weggekeken omdat er nog een shift gasten klaar stond.

Wat mij betreft geen aanrader!

47. Net na de opening geweest. Goed gegeten, maar.....

Mijn hoofdgerecht ging 2x mis in de keuken terwijl de bestelling geen twijfel overliet. Resultaat: mijn hoofdgerecht kwam toen mijn tafelgenoten al bijna hun hoofdgerecht op hadden.

Dat deed niets af aan de kwaliteit van het eten. Hoofdgerechten duurder dan je mag verwachten. Vooraf en dessert beter dan je zou verwachten. Duidelijk moeite gedaan om sfeer te creëren maar was nog een beetje kil en statisch.

Als het zo uitkomt, kom ik er misschien nog een keer maar zal er niet speciaal voor naar Leusden gaan.

48. Grietje

Jammie, heerlijk gegeten. Echt een aanrader!

49. Roel en Diana

Afgelopen dinsdag wezen eten en perfekt!

Zeer goed eten, goede bediening en een heerlijke gezellige ontspannen sfeer.

Wij gaan zeer zeker weer terug naar Bling, want de volgende reservering is dezelfde avond al gemaakt.

Echt een top tent, van ontvangst tot en met vertrek!

50. Michèle Ummels

Met mijn gezin onlangs wezen eten. Perfecte ontvangst met aanname van jassen; waar maak je dat nog mee!

Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance.

Goede prijs- kwaliteitsverhouding.

51. Heel gezellig en heerlijk gegeten!

Echt het huiskamer gevoel!

52. Leuke sfeer. Lekker gegeten. Bediening van de dames heel enthousiast en vriendelijk.

53. Heerlijk gegeten en een geweldige avond gehad, vooral de Hertenrugfilet met cantharellensaus....Heerlijk.

Goede sfeer, lekker druk maar toch ontspannen!

Voor herhaling vatbaar.

54. Paul van den Steen

Gegeten bij deze Bistro met een oud-collega. Heb hier geweldig genoten. Ontspannen kunnen zitten in een toch drukke Bistro.

Door de bediening werd me een Hertenrugfilet aangeraden en die was perfect gebakken. Mijn oud-collega had een Ribeye die ook heerlijk was en supermals.

Vooraf hadden we vitello tonato op een hele andere manier dan je verwacht, maar de smaken haalde je er wel uit.

Ik ga zeker nog een keer langs en dan met meerdere.

55. Afgelopen weekend met manlief bij Bling gegeten, wij zijn zeer tevreden. Ruime keuze, betaalbaar, vriendelijke bediening en ga zo maar door. Alvast voor 2e Kerstdag gereserveerd voordat ze vol zijn....

56. Heb vorig weekend gegeten bij Bling en het is me erg goed bevallen. Qua eten is er voor ieder wat wils en bovendien goed betaalbaar. En uiteraard erg lekker.

De bediening is vriendelijk en alert. De sfeer is goed, en helemaal fijn is dat je erg ruim zit. Zeker het proberen waard!

57. Heerlijk gegeten, echt een super tent, de bediening is perfect.

Bling is echt een aanrader, lekker en goedkoop.

58. Rudolph de Wit

Van de week gegeten bij Bling. Probeer het maar want mijn ervaring is zonder meer goed. Eten was oke en de bediening voorkomend. Voor herhaling vatbaar.

Rudolph.

59. Hans Voogdt

Helaas zijn we iets te snel wezen eten bij Bling, je merkt duidelijk dat deze zaak net open is. Eten was oke maar zeker niet bijzonder en liet erg lang op zich wachten. Bediening erg arrogant, wel voldoende maar kan ook zeker beter. Verder wel een mooie zaak!

60. Tom Wildenburg

61. Absoluut Top en Grote Klasse. Vele Leusdenaren kennen deze oude boerderij uit de Gouden Tijd. De tijd dat iedereen welkom was, iedereen een feestelijk gevoel kreeg bij binnenkomst, iedereen die top bediend werd en persoonlijk aangesproken. Aandacht en zorg met verrassende culinaire en gastronomische varianten. Het lijkt een open deur, maar vandaag de dag een oase in de woestijn van snelle happen, waardeloze koks, restaurateurs die het woord service of horeca niet eens uit kunnen leggen. Lex en Karin: een voorbeeld voor vele!

62. Top zaak met prima sfeer en dito bediening! Heerlijk gegeten, zeker voor herhaling vatbaar. De Bling Vitello en burger zijn aanraders.

63. Net geopend. Wat een super restaurant, een aanwinst voor Leusden.