Eeterij Iets Anders in Kortgene

(H)EERLIJK, PUUR ETEN & AANDACHT VOOR DE GAST

Omdat Eeterij Iets Anders gelegen is aan de hoofdstraat van Kortgene, is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Het is mogelijk om met de bus vanaf het Station in Goes te komen kunt u de lijn 31 richting kamperland nemen.

Vervolgens neemt u dan de halte in de hoofdstraat van Kortgene het is dan nog ongeveer 200 meter lopen.

ma vanaf 17:00

do vanaf 17:00
vr lunch vanaf 10:00 diner vanaf 17:00
za lunch 12:00 - 15:00 diner vanaf 17:00
zo vanaf 17:00

Het eindcijfer is 9. (Minimum: 1, Maximum: 10)

1196882335 81
1482102001 91
1504619343 90
1519630904 89

1. Ubbo Borgesius

Erg goed gegeten,goede wijn en de chefin erg vriendelijk en bekwaam.

2. Ton Koene

Het dagmenu gegeten. Super lekker. De gemengde groente bij het hoofdgerecht was meer dan lekker. Gezellige gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader. Jammer dat wij een beetje ver weg
    wonen ☹, maar als wij in de buurt zijn komen wij zeker langs

3. Voor de eerste keer hier gegeten.
    Kunnen niet anders zeggen dat het voortreffelijk was.
    We komen hier zeker terug.
    Een echte aanrader dus.

4. Jos van de plasse

Top avond, erg goed gegeten, gezellig restaurant en een erg gezellige bediening, zeker een aanrader om naar toe en voor ons om nog een keer terug te gaan

5. We kwamen twee jaar op rij voor de kreeft uit de escaut.
    Echt heerlijk en we zullen volgend jaar terugkomen!

6. An Koek

Vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit ok, we hebben megalekker gegeten, een aanrader en een adres om naar terug te keren.

7. Het was weer super we hebben genoten .

8. De bediening was zeer persoonlijk en vriendelijken het eten was ontzettend lekker. Een echte aanrader!

9. Winfried Hamers

Heerlijk gegeten... 3 gangen verrassingsmenu met opgave wat we niet lusten perfect in elkaar gezet.
    Gezellige en goede bediening een aanrader.

10. Clarisse van Amerongen

Heerlijk gegeten en zeer gastvrij. Zeker de moeite waard om in de toekomst een keer over te doen.

11. Super verrassend lekker gegeten! Complimenten aan de kok en bediening! Wij aten het verrassingsmenu, echt een aanrader! Wij komen graag terug👍👍👍

12. geert reybrouck

Super. Prijs kwaliteit was excellent. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Vis perfect gegaard. Groentjes al dente. Dessertbord creatief en zeer lekker. Elk gerechtje was ook nog eens mooi om te zien.

13. Sehr leckeres Essen und zuvorkommende Bedienung. Die Gerichte wurden ohne Probleme individuell angepasst was für eine frische Zubereitung spricht. Unbedingt ausprobieren!

14. Nous avons dégusté le menu « surprise » du Chef. Merci pour ce vrai bon moment de plaisir !!! Un restaurant a absolument visiter lorsque vous allez en Zeeland - we proefden het « verrassingsmenu » Bedankt voor deze leuke tijd van plezier ! Een restaurant om te bezoeken als je naar Zeeland gaat!!

15. Een aanrader! Wij hebben erg genoten van het 3 gangen verrassings menu!

16. F van der Vliet

Heerlijk gegeten in onze toekomstige plaats Kortgene en erg vriendelijke bediening, zeker een aanrader.

Fam. van der Vliet

17. In alle opzichten een heerlijke voor iedereen aan te raden, avond uit!

18. Julian Bakker

In Maanden niet zo overheerlijk gedineerd. Een ervaring rijker op het gebied van overheerlijk eten. Een aanrader voor iedereen die zich daadwerkelijk voor goed eten in wil zetten.

19. Evelyn Peters

Ik heb mij laten verrassen door chef-kok Leon en zijn vrouw Ineke in hun Eeterij iets Anders in Kortegene en dat was een zeer speciale beleving. Gerechten die eenvoudig lijken opgebouwd, maar door vakmanschap toch in de mond complexiteit bieden van smaken van zowel het voorrecht tot het nagerecht een feestje. De ongedwongen bediening en alle tijd die ze voor je vrij maken, maakt het tot een bijzonder geheel. Wel een aanrader om een grotere maat broek aan te doen want het is heel moeilijk om van al dat vele lekkers af te kunnen blijven.

20. Dolly Mellema

Heerlijk gegeten.
    Sfeer is fijn en een goede gastvrouw.

21. Luc en Danielle

Lekker eten met veel smaken. Zeer verfijnd. Vriendelijke bediening. Aanrader!

22. Als je je wil laten verrassen in een huiselijke ambiance raad ik iedereen aan om te gaan eten bij.
    Eeterij Iets Anders.

De eigenaar en chefkok Leon kookt op Michelinniveau.
    Zijn creativiteit maakt ieder gerecht tot een plaatje en zijn smaakcombinaties en ingrediënten zijn verrassend.

Zijn vrouw Ineke heeft de juiste uitstraling van gastvrouw.
    Ze herkent gezichten en ook nog weet ze wat je een jaar ervoor hebt gegeten.

Een topper in Kortgene e.o.
    A very tasty... Warm michelinlevel restaurant.

23. Buschulte

Im Sommer sind wir zufällig bei Lets anders gelandet und waren total begeistert über die Qualität des Essens, den guten und persönlichen Service und die nette Atmosphäre.
    Unser Besuch am Neujahrstag hat unseren Eindruck wieder bestätigt.
    Vielen Dank und viel Erfolg weiterhin.

24. Wij hebben met zn 3tjes heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en het eten heerlijk. Was een supergezellige avond. We komen zeker terug.

25. Wat een leuk en smaakvol ingericht restaurant in zo'n klein dorp als Kortgene. Nette en vlotte bediening die niet opdringerig is. Voldoende porties voor 3 grote en oudere mannen op leeftijd (84-82 en 72).

Wij kunnen dit restaurant aanraden voor een familie etentje of zomaar gezellig met zijn tweetjes. Chapeau voor de kok van dit restaurant.

26. Heerlijk gegeten en bediend door super vriendelijk personeel.
    Gaan hier zeker nog eens terug naartoe.

27. Bart Claes

Telkens als we naar Roompot gaan boeken we ook een avondje bij Ineke. De ribbekes zijn super, alsook de rest. Telkens is het top ;-)

28. Hans de Graaf

Goede bediening, uitstekende gerechten. Kortom, een aanrader.

29. jos van der heijden

Wij hebben gekozen voor het vismenu.
    Vooraf kregen we een amuse en een brioche met smeersels.
    De bediening was correct en de wijn smaakte goed.
    De gastvrouw probeerde het ons echt naar de zin te maken
    Het eten smaakte heerlijk!

30. Liane Schofer

Wij komen regelmatig in dit restaurant en genieten elke keer weer van het goede eten, de vriendelijke bediening en de prettige sfeer. Dit restaurant is echt een aanrader.

31. Guido en Hilde

We kwamen er zondag 01/10/2017 's avonds laat aan met zes personen en hadden niet gereserveerd. Toch werden we heel vriendelijk onthaald en werd de mogelijkheid geboden een hoofdgerecht te bestellen. We bestelden 3 verschillende hoofdgerechten met vis. We kregen een mooie en lekkere amuse en in geen tijd werd het hoofdgerecht aan de tafel gebracht. De gerechten oogden heel mooi maar waren qua smaak nog van een hoger niveau. Nette zaak, vriendelijk en gedreven uitbaatster en personeel en een chef die lekkere en mooie borden op tafel laat brengen; dat maakte ons heel gelukkig! Een welgemeende dank.

32. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

33. Sfeer, bediening en het eten is geweldig. Het was weer een avond genieten.

34. Super ervaring!
    De keuken is heel lekker met een goed smakenpalet.
    Voor herhaling vatbaar!

35. Super! Eten, team - alles!

36. Theo en marjolein

Het was weer heerlijk we hebben genoten van de overvloed.

37. Liesbeth Hage-van Damme

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit.
    Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Is zeker voor herhaling vatbaar. Onze complimenten.

38. Prima eten voor betaalbare prijzen.

39. Heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt. Goede bediening. Eigenlijk niks aan te merken. Een aanrader om hier te gaan eten.

40. j. s. van der net

Dinsdag 22 augustus hebben we 's - avonds in de eeterij Iets Anders gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en de bediening vriendelijk. Gezien het weer konden we gelukkig op het terras eten, want binnen vond ik het een somber en foeilelijk interieur, en ook niet geschikt voor oudere mensen zoals wij. Een minpunt was dat we wel erg lang moesten wachten op ons hoofdgerecht, bijna vijf kwartier, al probeerde men dat te compenseren door een amuse, die alleen voor mij bestemd was, mijn vrouw en onze gaste kregen niets, waarschijnlijk omdat ze geen voorgerecht besteld hadden. Een beetje zuinig kwam dat over. Bij het afrekenen werd hardop, zodat onze gaste en de andere tafeltjes konden horen wat het bedrag was dat wij besteed hadden. Ik vond het nogal genant.
    Helaas, voor ons geen aanrader om nog een keer te komen. J. S. van der Net Houten.

41. Wij komen steeds terug naar dit restaurant; heel vriendelijk personeel en zeer goede keuken. Een must in Zeeland!

42. Gert & Teuny

Het was voortreffelijk en echt iets anders een aanrader

43. Goede bediening. Vriendelijk personeel, en het eten was voortreffelijk.
    Echt een aanrader. En "" iets anders""

44. Alle gerechten van goede kwaliteit zowel de smaak als de presentatie. Goed gedaan met een amuse vooraf en een smaakverfrisser tussen voor- en hoofdgerecht

45. Linda ceyssens

Een was een toprestaurantje met heerlijke gerechten en supervriendelijke bediening. Wel wat warm binnen;
    Maar een echte aanrader, gastronomie met een sterrenniveau

46. Kirsten List

Heerlijk gegeten en leuke, vlotte bediening. Wij komen zeker nog eens terug!

47. van Gils Peter

Al negen jaar op rij kwamen we onze relatieverjaardag vieren. Helaas valt 19 julie op woensdag en zijn jullie gesloten.Heel spijtig. Altijd lekker, super vriendelijk en gezellig.
    Groetjes Peter en Marja

48. Anja en koos snikkers kriek

Een vraag.
    Hebben jullie al en ster.
    Nee
    Nou leon en ineke jullie verdienen van ons een ster. Voor t eten de smaak álles goed verzorgd. !

49. Myriam De Prins

Het was weer lekker en leuk

50. Angelika

Eten lekker, prima bediening maar toch hadden we een "ietsje meer anders" herinnert.

51. Anoniem

Iets anders is elkemaal super goed.

52. Wij hadden dit restaurant getipt gekregen en hadden hoge verwachtingen. Nou, niets teveel gezegd. Heerlijk gegeten, vlotte, vriendelijke bediening en de fijne extraatjes zoals de amuse en het tussengerechtje maakten het helemaal compleet. De prijs kwaliteit verhouding is ook uitstekend. Dit restaurant is een aanrader.

53. Een heerlijke avond, lekker op het terras. Prima eten , goede verzorging en zeer attente bediening. Voor ons een geslaagde avond.
    We hadden ook niet anders verwacht; we hebben hier al eerder super goed gegeten.

54. Heerlijk in het zonnetje van het dagmenu genoten. Vissalade vooraf, Oosterschelde kreeft als hoofd en een dessert met smoothie, mousse en fruit. Alles top! Bediening super.

55. We zijn er al meerdere malen geweest en het blijft super. Ze houden perfect rekening met een allergie en de bediening is altijd heel goed. Het eten is altijd echt goed!!!!! Echt een aanrader als je een keer heel ontspannen en echt TOP wil eten.

56. Stef Schermer Voest

Vanuit Den Haag dagje Zeeland, en hier terechtgekomen.
    Wat een werkelijk perfecte eetgelegenheid. Gezellig, niet te druk, vriendelijke bediening, ruime eettafels. Maar bovenal de kwaliteit van het eten. Alles, werkelijk alles, vers gemaakt. Huisgemaakte mayonaise, sauzen, echte frites, met de hand gesneden. Twee amuses tussendoor, brood met boter en olijfolie zit er standaard bij. Maar dan: de verse oosterscheldekreeft, klaargemaakt zoals 'ie moet. Vleesgerechten: ruime hoeveelheid. Een chefkok die passie heeft voor koken en dat ook met duidelijke kwaliteit laat zien. Nagerechten: patisserie en ijs, bonbons... Heerlijk. Betaalbaar ook nog eens. Voor ons kon de avond niet stuk.
    Dit is een langere recensie dan ik normaliter schrijf, sorry, maar hier komen wij vast en zeker terug!

Stef

57. Super lekker gegeten, vriendelijke bediening. Hartelijk dank voor het speciale moederdag geschenkje.

58. Van leuveren

We hebben hier vanavond heerlijk gegeten, heerlijke amuse van het huis. We vroegen om een broodje vooraf, maar werden gewezen op de amuse met broodje. Dus ze laten je niets extra's laten bestellen, gewoon fijn. Je proefde in de maaltijd dat alles echt van het huis en vers was. Echt een aanrader!

59. Absolut empfehlenswert!! Wir haben ausgezeichnet gegessen, Service war sehr freundlich. Und als Schmankerl gab's noch ein Tischfeuerwerk, als der Service vom Geburtstag am gleichen Tag erfuhr. Eine Tisch-Reservierung, besonders am Wochenende, ist in jedem Fall zu empfehlen.

(Vertaling door Eet.nu)

Absoluut aanbevelenswaardig!! Wij hebben uitstekend gegeten, de bediening was zeer vriendelijk. En als delicatesse kregen we nog een tafelvuurwerk, ter viering van de verjaardag die dag. Reserveren is, met name in het weekend, zeer aan te bevelen.

60. Zoals gewoonlijk weer gezellig en heerlijke kreeft en geweldige bediening.

61. Delannoit-Van Stalle

Bravo pour l'équipe du Iets Anders! Nous avons vraiment apprécié le menu proposé dans une atmosphère bien sympathique! Encore bravo et à recommander chaudement...

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

Complimenten voor het team van Iets Anders! We hebben echt genoten van het menu in een zeer prettige sfeer! Nogmaals gefeliciteerd en ten zeerste aan te raden...

62. Een echte aanrader. Heel lekker, prima kwaliteit en bediening. Zeer vriendelijk en aangename sfeer.

63. We hebben er heerlijk gegeten! Je krijgt hier echt waar voor je geld, Top!
    Dikke pluim voor de kok! De bediening is ook super vriendelijk.

64. Heerlijk gegeten en goede bediening. Aanrader

65. Famille olivier

Réservation faite par internet.Deuxième fois que nous allons manger dans cet endroit sur deux ans..Une fois un menu surprise (viande), la deuxieme fois (poissons). Rien à dire. Cuisine parfaite. Faite avec amour.Idée. Aussi bonnes quantites pour les gros mangeurs. Ce sont des vrais artistes. Qui aiment vraiment leur métier. Qualité. Qualité. Fraîcheur. Merci
    (ils cuisinent aussi bien le poisson que la viande).
    Une chose peut-etre à améliorer. Pour les buveurs de bière. La carte de propositions. Mais avec une telle cuisine il faut boire du vin ! Donc ma remarque n'a aucune importance. Vivement la prochaine fois !

66. Paul De Prest

Goede bediening, lekker gegeten!

67. Ellen Belde

Weer heerlijk gegeten! Een gezellige avond gehad en kunnen lachen met de gastvrouw Ineke. Zeker een aanrader!

68. Fam Meerman

Wij hebben lekker gegeten, kwaliteit en heel smakelijk. Heel bijzondere gerechtjes, mooi opgemaakt en geserveerd. Bediening aangenaam. De menu's worden verklaard. Er is zeker voldoende aangeboden zodat we verzadigd weer naar huis gingen. Leuke entourage.

69. Prima gegeten, uiterst vriendelijke bediening. Zeker een aanrader!

70. Marie José

Het kerstmenu 2016 was verrassend en origineel, met bijzonder lekkere smaakcombinaties. Zes gangen genieten. De bediening was behulpzaam en hartelijk. Het was een mooie avond die we zeker nog eens willen beleven!

71. Heerlijk gegeten in een ontspannen sfeer. Je voelt je als gast echt verwend.

72. Wat doe je op een regenachtige zondag... dan ga je heerlijk uit eten. Bij binnenkomst werden wij gelijk vriendelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Eerst een gezellig praatje met een drankje, daarna de kaart bekijken. Het eten was erg lekker en de bediening was uiterst vriendelijk.

We komen zeker nog een keer terug!!

73. C. Rijnhout

We hebben wederom verrukkelijk gegeten. Elke keer dat we komen is het gewoon fantastisch! Daarom komen we altijd graag terug. Het maakt niet uit of je vlees of vis eet, voor-, hoofd- of nagerecht, alles is gruwelijk lekker. Bediening is zeer netjes en gezellig.

74. Heerlijk gegeten en genoten, ontspannen sfeer en een top service.

75. Fam. Boersma

Heerlijk gegeten. Speciale gerechten zoals hennep olie. We hebben samen met onze kinderen en aanhang gezellig gezeten met een uitstekende service.
    Het eten is vers en bijzonder met precies de goede porties.
    Kortom; culinair genieten!

76. Ineke en crew, het was weer lekker en gezellig.

77. Het was super, bedankt.

78. De sadeleer

Lekker gegeten voor een zeer eerlijke prijs, een dikke pluim voor de hele ploeg, leuke accommodatie en hartelijk welkom steeds opnieuw

79. Het was gewoon weer super. Lekker eten, drinken en de vriendelijke eigenares en haar collega. Altijd de moeite waard om naar Kortgene te rijden. Natuurlijk ook niet vergeten het geweldige team in de keuken. Met vriendelijke groeten Lis Saive.

80. Heel gezellig restaurant. Goede bediening. Kwaliteit is heel hoog. Gaan er zeker nog een keer terugkomen.

81. Vorige week met 2 vriendinnen hier gegeten. Het eten was heerlijk en van goede kwaliteit. De opgemaakte borden zagen er erg mooi. Vriendelijk personeel maar wat jammer dat er geen zelfgemaakte friet bij zat maar diepvriesfriet. Bij een maaltijd van deze hoge kwaliteit hoort dit er, naar mij idee, bij en dat je voor mayonaise extra moet betalen is niet nodig, neem dit mee in de prijs.

82. Mies de Vos

wij hebben zondag 4 september er gegeten, met 6 volwassenen en een baby die nog in de kinderwagen ligt,
    en het was super, we hebben er allemaal van genoten, de bediening was perfect, en het eten kan eigenlijk niet beter

83. We zijn gisteravond ontzettend verwend! Heel hartelijk dank en we komen zeker nog wel eens terug en zullen dit restaurant aanbevelen aan anderen.

84. jan Sonneveld

Wij hebben er 02-08-2016 gegeten met twee personen en een hondje de bediening was zeer vriendelijk en het eten was er zeer goed we gaan er zeker weer naar terug.

85. John Pieterse

Was 5 jaar geleden dat wij daar met 4 personen hebben gegeten. Was toen heerlijk en dat is alleen maar zo gebleven. Gastvrij, geen moeite teveel, gratis water aan tafel en een mooie kaart. En dankzij het mooie weer ook nog buiten kunnen eten. Fijne herinnering en we komen zeker terug (en niet pas over 5 jaar). Aanrader!

86. Manon Smulders

Het was weer een fantastische avond. Heerlijk gegeten (kreeft menu), bediening is zeer goed en heel vriendelijk. Prijs kwaliteit is ook erg goed.

87. Je kan hier heerlijk en echt culinair eten. In een heel gezellige gemoedelijke sfeer. Hele leuke en ook lekkere gerechten, lekkere amuse en spoon tussendoor! Kortom echt een aanrader om vaker te gaan eten!

88. Lia & Dik

Wij kunnen het iedereen aanraden om 'Iets Anders' te beleven. Van A tot Z: een dikke 10. De gastvrouw en chefkok verstaan hun vak waar anderen van dromen en de keuken weet waar ze mee bezig zijn. Ook de menu's zijn een verrassing.
    Kortom beleef het bij restaurant IETS ANDERS!

Met de groeten uit Rotterdam,
    Lia & Dik

89. Marco van der Marel

Geweldig om hier te mogen eten! Wat een klasse kok en wat een heerlijk losse sfeer. En dat voor een voor deze kwaliteit zeer betaalbare prijs.
    Wat is het een feestje om bij Iets Anders op bezoek te zijn!

90. Lekker gegeten. Grote porties.

91. Heerlijk gegeten; leuk tentje! Super rekening gehouden met de allergieën van onze dochter. Werkelijk fantastisch. Komen hier zeker weer terug!

92. p.van der meijden

We hebben in onze vakantie met 8 personen heerlijk gegeten in een mooie ambiance met vriendelijk personeel. We komen beslist nog terug!

93. Als vanouds prima gegeten op vrijdag, zondag en maandag ;) De gastvrouw is zoals altijd haar jolige zelf en de chef is zoals altijd creatief met een vleugje ondeugd. Niet eens jammer dat we helemaal achterin werden geplaatst, als we niet oppassen dan zitten we straks gezellig in de keuken.
    TIP: de grote tafel bombarderen tot "chefs table"! Hebben wij in elk geval altijd ruim voldoende plaats en hoeven we niet op groen te wachten.

94. Hamelink

Goed eten tegen goed prijs, gezellige sfeer.

95. Tafeltje voor 4 gereserveerd, wat op een zaterdagavond zeker nodig is! Het voorgerecht YahtZEE was een verrassend lekkere starter, ruim voldoende, en de tonijn was om te "zuigen". Hoofdgerecht tournedos Hai koe kon je met de achterkant van je mes snijden, heerlijk. We hebben wederom lekker rustig gegeten, rond 19:15 binnen en 23:50 weer naar buiten, relaxed & voor herhaling vatbaar!!

96. Sonja Geerts

Heerlijk gegeten! Met een lekkere huiscocktail van start gegaan. Daarna lastig kiezen uit de gerechten. Een dagmenu, met als hoofdgerecht kreeft (Oosterschelde of Canadese) en een vis menu. Vooraf eerst genoten van wat oesters. Ook de amuses en het "tussendoortje "smaakte erg lekker. Gezellig restaurant, prettige bediening die ons precies vertelde wat er op ons bord lag. Graag tot een volgende keer.

97. Lieve Ineke en Leon en crew, we hebben voor de zoveelste keer geweldig gegeten. Tot zeer snel x

98. M.w.wiskerke

Gisteravond heb ik lekker gegeten in eeterij anders.
    De oesters waren prima en de zeewolf en kabeljauw waren heerlijk klaargemaakt. de amuses waren origineel en smakelijk.
    Vriendelijke bediening en de prijs /kwaliteit is goed.

99. Marian janssen

Voor mij was dit een unieke ervaring. Eten in mijn eentje... super stoer vond ik zelf. De tafel was op 2 plaatsen gedekt zodat ik kon kiezen of ik de zaak in wilde kijken of juist niet. Echt top werd het toen een heel lief stel uit mijn wijk in son binnen kwamen wandelen. En samen hadden we een heerlijke avond met lekker eten met uitleg van wat er gegeten werd... heel bijzonder.

100. Super restaurant. Vrolijke bediening. Uitgebreide leuke kaart. Borden mooi opgemaakt. En de kwaliteit echt goed ! Je krijgt zeker genoeg. Ook houden ze heel goed rekening met allergiën. Een echte aanrader om lekker te gaan eten.

Volgende pagina