Eeterij Iets Anders in Kortgene

(H)EERLIJK, PUUR ETEN & AANDACHT VOOR DE GAST

Omdat Eeterij Iets Anders gelegen is aan de hoofdstraat van Kortgene, is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

• OV

Het is mogelijk om met de bus vanaf het Station in Goes te komen kunt u de lijn 31 richting kamperland nemen.

Vervolgens neemt u dan de halte in de hoofdstraat van Kortgene het is dan nog ongeveer 200 meter lopen.

Lunch Diner

1665619289 91
1688119993 91
1710620698 91

1. Sandra en Gilbert

Vandaag zonder te reserveren binnengelopen en ze hadden nog een tafeltje beschikbaar bij 'Iets anders'. Het is echt letterlijk en figuurlijk 'iets anders' in de positieve zin van het woord! Dit is een culinaire pareltje! We hadden de kabeljauw (super super vers!!) met mosterdsaus en verse frietjes, werkelijk een echte heerlijke smaakbom. Personeel is attent, enthousiast en zeer gemotiveerd. Wij geven jullie een dikke welverdiende 10!

2. Wim Vanmeenen

Vandaag tafeltje gereserveerd bij 'Iets anders'. En ja hoor het was letterlijk en figuurlijk 'iets anders' in de positieve zin! 'Klein maar fijn' waar 'bescheidenheid siert', zou je deze culinaire parel het best kunnen beschrijven. Tot je die heerlijke bordjes voor je krijgt...geen woorden voor! Echte smaakbommetjes, die op het gepaste moment en met het nodige enthousiasme gebracht werden. Van een zeer lekker aperitiefmoment, over een heerlijke vissoep en hoofdgerecht naar een subliem dessert! Hier mag de streek best trots op zijn. Van deze bescheiden Belgen krijgen jullie een dikke 10!

3. Afgelopen zaterdag een tafel gereserveerd bij Eeterij “Iets Anders” voor onze 45 jarige trouwdag. En wat was het leuk, lekker en gezellig! Wij hebben er heerlijk gegeten!

Het tafeltje was versierd met ballonnen en een slingertje. Een erg originele menukaart, ontzettend vriendelijk en attent personeel en vooral lekker eten. Ook werd er goed meegedacht t.a.v. een glutenvrij menu. Ieder gerecht werd mooi gepresenteerd op het bord. Een lust voor het oog. Dus ook onze complimenten voor de keukenbrigade.

Wij hebben volop genoten van het etentje in een vriendelijke, ongedwongen sfeer. Dus laat je verrassen! Eeterij “Iets Anders” is een echte aanrader!

4. Fietsclub Goeree Overflakkee

Een rondje Veerse Meer gefietst, een schitterende tocht en als toetje Eeterij Iets Anders.
    De ontvangst en de aandacht voor de gasten, de originele menukaart beloofden veel goeds.
    Dat is ook in ruime mate in vervulling gegaan. Blij dat we gereserveerd hadden, want de populariteit van de Eeterij bleek groot.
    We komen graag nog eens fietsen in de buurt, maar niet zonder gegeten te hebben in uw restaurant. Fantastische ervaring!

5. Deze week zowel de lunch als diner genuttigd bij Iets Anders. We komen er al jaren, onregelmatig weliswaar maar het is er altijd goed eten en in een gezellige sfeer.

6. Rolf&Bärbel Falk
    Vertaal van Deutsch naar Nederlands

Wir waren schon des öfteren hier essen und waren jedesmal begeistert. Hervorragender Service, ausgezeichnetes Menue. Kommen immer wieder gerne nach Kortgene.

7. Hans Minnaard

Met 16 pers. Wezen eten, Was zoals altijd weer heerlijk. We hebben genoten, ook de bediening / gastvrij was weer prima.
    Tot de volgende keer

8. Jan den Boer

Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader.

9. Familie van de Giessen

We hadden een diner met de hele familie en kwamen terug voor het lekkere eten. We werden verrast door de uitstekende service en de attente bediening. We gaan maar zelden meer uiteten, omdat opa geen hard voedsel meer kan eten. Voor het bedienend personeel was niets teveel gevraagd, sterker nog er werd actief meegedacht over alternatieven en de dinerkaart werd "opgerekt" met de lunchkaart om specifieke wensen mogelijk te maken. De keukenbrigade heeft het uiteindelijk allemaal mogelijk gemaakt en zo hadden we een onvergetelijke avond. Jullie hebben geen idee hoeveel dit voor ons heeft betekend, dank jullie wel!

10. deceuninck claude

1000 x dank voor jullie hulp toen ik deze namiddag een wespesteek op mijn tong kreeg en redelijk allergisch ben voor beten...
    1000 x dank bij het spontaan aanbieden van hulp en voorstellen te doen om ons naar een ziekenhuis te voeren, daar wij fietsende belgen waren die geen auto dichtbij hadden..
    1000 x dank om spontaan mij naar de dokter en apotheek te voeren terwijl je terras aardig volliep voor de avondservice...
    Bij deze mag het ook eens gezegd worden hoe wij bij jullie gewoon op het terras zaten met een pintje en een cola en zooooo omringd werden met jullie warmte en zorgen.
    Dat noem ik dan klanten verwennen op elk menselijk vlak!!!
    Zoals afgesproken komen we volgende zomer speciaal terug om bij jullie te eten als teken van dank want het zag er heerlijk uit.
    Groeten ann en claude

11. niemoller jan

Verjaardagsviering was heel geslaagd met etentje bij ‘eeterij iets anders’. Voortreffelijk eten en fijne ongedwongen sfeer. We waren hier al eerder.
    We wonen in de buurt en komen zeker terug - ook steun lokaal❣️

12. Zolder renovatie :)
    Lekker eten en sfeer.
    Gr. Piotr

13. Hans Minnaard

Een restaurant waar je graag komt, niet 1 keer maar steeds weer. Fijne sfeer en altijd lekker eten, alles bij elkaar een welkom gevoel.

14. Cor Goorbergh

Aanrader voor ieder die lekker willen eten.
    Met goede bediening en gezellige sfeer.

15. Fam Willemstein

Fantastisch gegeten en heel aardig bediend. Zowel de vis- als vleesliefhebber komt hier aan zijn trekken.

16. Nico en José Neef

In een woord fantastisch.
    Geweldig personeel,wat een aandacht en service!!!!

17. Een pareltje in kortgene! Wij kozen het verrassingsmenu.
    Lekker en heel verfijnd gegeten. Complimenten aan de keuken en bediening. Komen zeker terug!

18. Diederen

Vanmiddag aangekomen villapark de paardekreek vanuit Limburg, thuis middels Google gezocht naar takeaway ivm Corona en gesloten restaurants. Menu van asperge sprak ons meteen aan, besteld en op afspraak afgehaald. Verrassend lekker maar belangrijk ook nog heerlijk warm. Asperges waren heerlijk maar bovenal ook de zalm. Voldoende frites en heerlijke warme groenten. Salade was ook heerlijk. Een echte aanrader voor wat betreft deze tijd. Succes in deze bewogen tijd. Dank

19. Dit jaar helaas een andere kerst. We hebben het eten deze keer afgehaald en thuis verder klaargemaakt. Leon je hebt het allemaal perfect voorbereid chapo. We hopen vlug bij jullie in de zaak weer te komen eten. Fijne dagen en een gezond 2021 het is jullie gegund 🥰

20. Martin van Muijen

Wederom heerlijk gegeten bij Iets Anders. Al jaren een vertrouwd adres voor vers, eerlijk eten. Bediening maakt er altijd iets bijzonders van. Kaasplankje? Staat niet op de kaart maar we plunderen de personeelskoelkast en maken er iets bijzonders van: TOPPERS!! Ongedwongen ambiance met lekker eten en vriendelijk personeel. Op Noord Beveland? - > ga naar Iets Anders 👍🏼

21. Afgelopen vrijdag hier weer naar langere tijd gegeten en het was zo als verwacht… het eten was geweldig en de bediening vlot en vriendelijk. Wederom complimenten voor de kok!

22. Carl Schwab

Na enige tijd niet geweest te zijn, nu weer tweemaal bij Eeterij Iets Anders op het terras gegeten. Het eten is (nog steeds) erg goed en de kaart is afwisselend. De bediening is alleen maar beter geworden; vriendelijk en vlotter.
    Het cijfer voor sfeer geldt voor mijn ervaring buiten en dat zal wellicht met de strakke Covid-19 regels te maken hebben, binnen is het gezelliger.
    Wat hier echt goed gedaan wordt; wanneer je een tafel buiten reserveert wordt er een tafel binnen voor jou vrij gehouden in geval van onbestendig weer. 👍🏽

23. Wim Bielars

Het eten was heerlijk, veel aandacht aan besteed, goede producten uit eigen keuken!
    Bediening erg vriendelijk en professioneel.
    Een aanrader.

24. Chantal Baten

We hebben lekker gegeten maar we hebben vooral genoten van de serveerster die net 5 dagen er werkte en een missie had om ons het naar onze zin te maken. Net iets anders, maar super leuk.

25. We konden reserveren voor de vroege shift op zaterdagavond. Zaten heerlijk buiten, werden vriendelijk geholpen en geadviseerd. Kwaliteit van vis en kreeft was prima. Verassingen met brood, amuse en spoon vielen in goede aarde. Verhuizen naar de lounge bank voor dessert en koffie was een goede zet… nog even lekker 'hangen'. Ik vergat mijn zonnebril maar we werden netjes gebeld om hem op te halen…

26. Tristan

Heerlijke saté en steak gegeten. Eten was van zeer goede kwaliteit. Dame in de bediening deed het goed, maar straalde geen gastvrijheid uit.

27. Rene Desjardijn

Het was weer heerlijk.

Bedankt Ineke, Leon en staff.

28. Es macht immer wieder Freude hier zu essen, wir haben schon vor dem Urlaub online reserviert. (Damit wir auf jeden Fall einen Tisch bekommen😉) Wir werden wiederkommen.

29. Ellemieke Visser

Kwaliteit altijd goed.bedienjng goed.
    Fijn hier Weer terecht Te kunnen tijdens de Corona.

30. Anita van Ast

Heerlijk gegeten, goede sfeer en prettige bediening. Top.

31. Ton de Vos

Overheerlijke plat du mér gegeten. Kreeft, oesters, langustines, garnalen en coquilles at Jasje. Vergezeld van een kreeftesoepje, salade en aardappels. Kan denk ik niet beter.

32. Heerlijk gegeten na maanden 'onthouding'. Eten was prima, bediening zeer goed. Kaart een beetje beperkt.

33. Stefan Kürten

Alltjid outstekend en super service. Bedankt voor de lekker avond.

34. Fam. de Graaf

Ongedwongen sfeertje en uitstekend eten.
    Aanrader als je eens op Noord-Beveland vertoeft… of gewoon lekker wilt eten. (Vis/vlees) tip. Bestel het 3-gangendiner van de chef. Hij maakt er alijd iets speciaals van.

35. Danielle

Het eten was als vanouds, het personeel blij en gastvrij!

36. Asse Velders & Elze Hendriks

Vandaag voor de 2e keer afgehaald om heerlijk thuis uit eten te gaan. Het was wederom overheerlijk van begin tot einde. Bedankt weer voor deze verwennerij!

Groetjes,
    Asse & Elze.

37. Eten besteld en laten bezorgen vanwege het heersende Corona virus. Het aan huis bezorgde eten was netjes ingepakt, smaakte prima, was ruim voldoende en warm. Ondanks de omstandigheden een dikke pluim.

38. Serge Hendrickx

Bij Iets Anders is de kwaliteit constant en de goede service een feit. Altijd een feestje en met een voldaan gevoel naar huis.

39. Heerlijk gegeten. Mooi menu met verse producten. Jammer dat je dan een euro moet bijbetalen voor mayo bij de frietjes.

40. Wir waren zum dritten Mal da. Es war wieder hervorragend und wir kommen bestimmt nochmal!

41. Danielle en Robbert

We zijn geweest op Valentijnsdag en de tafels waren heel leuk gedecoreerd met paarse hartjes!
    Ook was er een speciaal Valentijnsmenu!
    De sfeer en bediening is enorm leuk gezellig en persoonlijk!
    Voor ons het favorietje!

42. Goed restaurant voor een leuke prijs; lekker gegeten.

43. Heerlijk gegeten en fijne bediening.

44. Wij hebben heerlijk gegeten. Het restaurant ziet er heel netjes en smaakvol uit. Misschien een puntje (maar dat is persoonlijk uiteraard) de groene saus om de kabeljauw was iets te veel.

45. Jan & Hanna

Erg leuk! Heerlijk eten, vriendelijke en grappige bediening, spontane en ongedwongen sfeer. Wij gaan hier zeker terug.

46. Jan Vogelaar

Een aanrader is de Chateau Briand, was erg lekker en van hoge kwaliteit!

47. Op 31 december hebben we heerlijk gegeten bij Eeterij Iets Anders in Kortgene.
    Zeer vriendelijke, relaxte bediening. prima prijs/kwaliteit verhouding.
    We komen graag nog eens terug.

48. Wilfried Horemans

Samen met goeie vrienden nogmaals gaan eten in dit gezellige, gastvrije, klantvriendelijke restaurant. Bediening is steeds heel spontaan en heel gastvrij. En de gangen zijn van een top-niveau… speciaal, doordacht, speels en vooral heerlijk lekker. De kok creeert op top-niveau en heel verrassend. Brood, amuse, tussengang en aperitief zijn super. Zowel in vlees- als in visgerechten een uitgebreide keuze.
    Absoluut een aanrader 👍👍👍

49. Wij hebben 1ste kerstdag daar gegeten, de bediening is erg goed en de kwaliteit van het eten was echt TOP!
    Je hebt een gezellige huiskamer sfeer, het is zeker een aanrader als je van lekker eten houdt en van gezelligheid. Wij komen zeker nog is een keertje terug vanuit Brabant.

50. Eten was prima, prijs kwaliteitsverhouding ok. Minpuntje is het rekenen van een extra bakje frites, het eerste bakje was gebaseerd op 2 personen en we waren met z'n drieen. Vind ik persoonlijk een gemiste kans.

51. Het is een mooie locatie, het zijn aardige mensen en ik kom er graag want het eten is super! Tussendoor krijg je wat amuses gratis en als je jarig bent komt er een feestelijke verassing!

52. Jacqueline Geerling

Restaurant met huiskamersfeer maar het eten is van heel hoog niveau. Persoonlijk had ik deze combinatie niet verwacht maar des te leuker vind ik dat. Mijn gezelschap was ook positief verbaasd over het heerlijke eten.

53. Anja Lampert

Leuke locatie, heerlijk gegeten.
    Fijne bediening.

54. Met vrienden geweest, lekker gegeten, sfeer, eten prima.
    We komen graag terug.
    Voor ons niet de eerste keer, het is een feestje om bij Ineke en Leon mogen eten😊

55. Renée en Anja Philipse

Zoals altijd.

56. Stef willems

Een heel aangename verassing. Ontvangst was superhartelijk. Wij kozen voor een vismenu die echt heel lekker was. Toplocatie. Bravo doe zo verder.

57. Beste,
    Wij zijn zeer aangenaam ontvangen, vlotte bediening en zéér lekker gegeten. Leuke tipjes voor bepaalde gerechtjes bijgeleerd :) nl. Koken met pandam… super lekker (wel op het eerste moment afschrikken van de kleur), hebben dit reeds ondertussen zelf al aangekocht:) dankjewel voor de tip.

Mvgr,
    Vanuit het Belgische Deinze en Gent.

58. Wij hebben ons laten verrassen en hebben aan de chef-kok het initiatief gelaten om zich uit te leven.
    Zeer goed en lekker eten met eveneens oog voor het visuele op het bord.
    Werkelijk een aanrader voor hij die houdt van een culinair hoogstandje.
    Proficiat aan keuken en bediening.
    Pauline en Chrétien.

59. Gisteren met 5 man gegeten en was prima.
    Leuke amuse tussendoor en leuke bediening.
    Ga zo door.

60. Gisteren met 10 personen het menu van chef Leon gegeten.
    Wat was het lekker, ook de bijbehorende wijnen.
    Mooi opgemaakte borden.
    De bediening onderleiding van Ineke uitstekend.

61. Weer heerlijk gegeten! Van de zalige vissoep tot de kabeljauw (met een heerlijk krokantje bovenop) fijne groente en een heerlijk risottoballetje. Het dessert van de chef was ook top, lekker vers fruit, een gebakken banaan en heerlijke parfait. Onze tafelgenoten hebben ook genoten van hun gerechten, er is genoeg te kiezen bij de Eeterij… Gewoon gaan proeven.
    Voor de bediening zeker ook een compliment!

62. Zeer goed, kreeftenbisque, lekker, kreeftmenu, lekker met een mooie dessert, professionneldienst.. Decoratie, OK. De rekening: OK.

63. Heerlijk gegeten.
    Leuke sfeer en hoewel je een toetje kunt delen ik zou het niet doen😉

64. nick van dyck

Zeer lekker gegeten en top bediening!

65. Hanny en Kees

We kunnen alleen maar zeggen, we hebben een TOP avond gehad.

66. Tussen het fietsen door kort geluncht in Eeterij iets anders.
    Kort gezegd : wij gaan er nergens anders.
    Alles steeds supervers en de bediening was er al even zonnig als het weer.

67. Weer heerlijk gegeten. Leuke kaart. En gezellige mensen.

68. Fam Philipse

En een gezellige sfeer.

69. Jan en Ria

Heerlijk gegeten. Goede kwaliteit. Sfeervol en gezellige bediening. Heerlijke aparte amuse. Gaan er zeker terug komen.

70. Deltour-Vanluchene

Zeer goed restaurant en vriendelijk personeel. Aangenaam genieten daar!
    Proficiat met de geboorte van de zoon!

71. Viskens Michaëlla

Wat hebben we weeral lekker gegeten. Voor de zoveelste keer hebben ze ons weer weten te verrassen. Zeer gezellige restaurant met super vriendelijk personeel. Ons zien ze zeker terug.

72. André en Marije

Zojuist hebben we heerlijk gegeten bij Iets Anders! Onze dikke complimenten aan jullie en het team. Van de week op het terras spraken we over hoe lastig het is om personeel te vinden, maar de meiden doen het fantastisch!
    We komen elke zomer in Kortgene en komen zeker terug!

73. Vogels Herman

Lekker eten op een gezellig terras met een goede vlotte bediening en dit voor een goede prijs.
    Gaan zeker nog eens terug.

74. Manon Smulders

Het eten, de bediening, de ambiance waren geweldig👍🏼 Uitmuntend🤩

75. Christophe

Gezellige zaak in het centrum van Kortgene.
    Wie denkt aan snackbars of eenvoudige restaurants in een ingeslapen dorp, heeft het mis! Dit is overheerlijk eten met aandacht voor de klant! En tevens heel correct qua prijs/kwaliteit...
    De kok en het overige personeel krijgt van mij een dikke pluim! Topkwaliteit!

76. Minner Serge

Zeer lekker gegeten, heel vriendelijk personeel in één woord alles top!
    Komen zeker nog terug als we in Zeeland passeren!

77. Vriendelijk personeel, veel keuze op de kaart en heerlijk eten (goede smaken). Tussendoor een smaakverfrisser en vooraf een amuse, wat een service!

78. Adrienne Joosen

Een geweldige locatie. We hebben met z'n vieren heerlijk gegeten in een ontspannen tempo.
    Zeer vriendelijk personeel, die je het gevoel geven welkom te zijn, met aandacht voor persoonlijke wensen.
    TOP!

79. Katrien Kerckaert

Onze vakantie afgesloten met lekker etentje met het gezin. Fijn dat jullie aandacht blijven besteden aan persoonlijke service voor jullie gasten. Vega, vis of vlees, voor elk wat wils!

80. J.Lievaart

Een gezellig en lekker etentje met mijn zus en het was heerlijk weer.
    We hebben genoten.

81. jacqueline

Heerlijke Oosterscheldekreeft, gekookt met mayo, simpel maar o o wat lekker. Bij Leon en Ineke eten we altijd perfecte kreeft.

82. Het eten was goed. Voor ons was de kreeft iets te lang gekookt. Maar is moeilijk te zien met kreeft. Bediening is goed en vriendelijk.

83. Boersma

Voortreffelijk ongedwongen gegeten. Komen er zeker weer!

84. Was heerlijk en we komen nog eens terug :-)

85. Het eten was uitstekend, sfeer geweldig en vriendelijke bediening.
    Een echte aanrader in een familiair restaurant.

86. Patrick Seels

Heel lekker gegeten. Prijs-kwaliteit top!

87. Wederom super lekker gegeten. Het blijft een top zaak waar de passie van af spat. Gerechten zijn zonder uitzondering van top kwaliteit en de bediening doet daar niet voor onder. Zeer zeker een aanrader!

88. familie Troch Haaltert

Op zaterdag 4 mei zijn wij voor de eerste keer gaan eten bij "Iets anders". Wij zijn er heel hartelijk ontvangen, zowel groot als klein. Wij hebben er zeer lekker gegeten en de kinderen werden verwend met knutselmateriaal. Alles verliep zeer vlot. Proficiat aan de kok. Wij wensen Ineke nog een goede zwangerschap en een pracht van een baby.

89. Heerlijk gegeten, ook voor vegetariërs erg geschikt.

90. Bert Le Duc

Was zoals gewoonlijk super fijne ontvangst! Lekker voorgerecht en dito hoofdgerecht voor allen. Dikke aanrader!

91. de witte

Het was super lekker.
    Volgend jaar met pasen 2020 komen we terug.
    Bedankt familie Cain De Witte uit ieper.

92. van ackeer

Heel lekker die kreeften

93. Heerlijk gegeten in een ontspannen omgeving met vriendelijke gastvrijheid.
    Zeer zeker de moeite waard om nog eens terug te gaan.

94. huissoon

Heerlijk gegeten, en de service is fantastisch!
    Echt voor iedereen een aanrader.

95. Arvid en Kiek

Heerlijk gegeten in een gezellige atmosfeer. Zeer gastvrije gastvrouw en met onze dieetwensen die we vooraf hadden doorgegeven werd uitstekend rekening gehouden. Helemaal top, echt een lekker culinair avondje uit!

96. Van Den Driessche Marianne

Vriendelijke ontvangst, we voelden ons zeer welkom. Rustig en gezellig kader. De menu is zeker een aanrader. Royale porties, mooi gepresenteerd. Zeker een aanrader. Prijs kwaliteit: TOP

97. Chris en Nicolette

Wat een ontzettende fijne avond hebben we gehad! We werden vriendelijk ontvangen en het eten was pas echt een verassing! Echt heerlijk gegeten en super kwaliteit en verse producten. We komen hoe dan ook weer terug om de rest van de kaart te gaan proeven!

98. Vincent en Marysia

Geweldig gegeten alles was echt vers en goed bereid. Carpaccio was boterzacht. Bediening zeer vriendelijk en wist ons goed te adviseren en informeren. Het was echt "IETS ANDERS"

99. Kris Van Craenem

Gevarieerde keuze, ook voor kinderen. Goede prijs/kwaliteit met zeer goede bediening.
    De uitbaters doen dit met hart en ziel.
    Ik vermelde in de comment van de online reservatie dat mijn vrouw de dag ervoor jarig was.
    Op de spiegel aan de ons toegewezen tafel stonden leuke verjaardagswensen. Leuke attentie om de abond te starten. Zeker voor herhaling vatbaar!

100. Wim en Ilse

Uitzonderlijk lekker gegegeten, echt "iets anders". Kreeft perfect zoals het moet zijn. Prima Sancerre wijntje daarbij. En super verzorgd dessert als afsluiting. Ook gezellige en vriendelijke eigenares en personeel. We gaan zeker nog een keer terug om de Oosterschelde kreeft te proeven, nu was het nog een Canadese kreeft.

Volgende pagina