Omdat Eeterij Iets Anders gelegen is aan de hoofdstraat van Kortgene, is er voldoende parkeergelegenheid aanwezig.

Het is mogelijk om met de bus vanaf het Station in Goes te komen kunt u de lijn 31 richting kamperland nemen.

Vervolgens neemt u dan de halte in de hoofdstraat van Kortgene het is dan nog ongeveer 200 meter lopen.

ma lunch 12:00 - 15:00 diner vanaf 17:00

1221919070 94
1253201890 91
1448719511 88
1519105854 89

1. Ooit 's middags op een fietstocht o het terras beland voor kleine lunch en onmiddellijk gereserveerd om die avond te dineren. Gisteren voor de 3e keer teruggeweest en steeds top!

2. Bediening en klantgerichtheid super, alleen jammer we vroegen of het crazy chef menu een mix van vlees en vis was of vlees of vis. Hierop kregen het antwoord een mix.
    Helaas voor ons was dit niet zo.
    Het gerecht was verder echt goed klaar gemaakt.
    En het was duidelijk ff iets anders!

3. Hier wordt met passie gekookt, dat zie en proef je aan alles, echt een top restaurant.

4. Ein schöner Abend mit gutem Essen.

5. Gyles Hawkins

Wonderful fresh vibrant seafood and gooseliver good enough to make you cry. All delivered in an unfussy and friendly atmosphere. Will definitely go again.

6. Elly Enis

Wij hebben super heerlijk gegeten!

7. Beatrix Schmitz

We will gladly come back 👍🙋🏻♀️

8. Leuk restaurantje in het pittoreske Kortgene. Het eten was super, de kreeft en tongfiletjes zoals het moest! Vriendelijke bediening, gewoon doen!

9. Eten hier regelmatig en zijn nog nooit teleurgesteld. Gisteren weer een heerlijke lauw warme plat du mer. Kon gewoon niet lekkerder. Ook superlekker toetje. Zeer vriendelijke bediening in een leuke atmosfeer. Een aanrader.

10. Mooie keuze, leuk opgevat menu. Echt iets anders!

11. Hier al meerdere keren gaan eten, dat is natuurlijk niet voor niets. Heel gastvrij en altijd op en top lekker eten. Wisselende menu kaart en voor ieder wat wils.

12. J. de Jager

Het gewoonweg heel goed. Prima sfeer, gezellig. Het eten heel lekker.

13. Rüdiger Ries

Ein Erlebnis in wunderbarem Ambiente und hervorragendem Essen.

14. Wij hebben heerlijk gegeten. Ook met onze wensen voor de kinderen kon makkelijk rekening mee gehouden worden. Als we in de buurt zijn komen we zeker nog eens terug.

15. Elke keer weer een super avond. Top! Sfeer is goed, eten is altijd top en de bediening is fantastisch. Echt een AANRADER!

16. Joris Van Lijsebeth

Eeterij iets anders doet zijn naam alle eer aan, het is ook anders dan een doorsnee restaurant.
    Het is een super eerlijke keuken met top gerechten. Ze hebben een (vrij)beperkt aanbod wat maakt dat ze de hoge kwaliteitstandaard kunnen bewaken. Dit samen met een ongedwongen sfeer, de gezellige babbel(s) met de uitbaatster (Ineke) en de zeer vriendelijke bediening is een combinatie die een uitermate goed gevoel geeft. We rijden soms speciaal van België (130km ) om daar iets gaan te eten, waarschijnlijk zegt dit voldoende. Tot binnenkort.
    Joris & Ann

17. Wij keren steeds terug naar dit uitstekend restaurant; verhouding prijs/kwaliteit is top!

18. Heerlijk gegeten en vriendelijke bediening.

19. Michiel Kruithof

Altijd weer een genot om verwend te worden door de eigenaresse Ineke en haar ‘familie’ in de keuken die met bezieling en liefde voor het vak heerlijke, mooie en eerlijke gerechten op tafel zetten. Chapeau!
    Zeer voor herhaling vatbaar, elk jaar weer!

20. Zaterdagavond met vieren zeer lekker gegeten bij "Iets anders" te Kortgene!
    Aangename ontvangst, buiten was het te fris, we mochten direct een tafeltje binnen nemen, dan gekozen voor het verrassingsmenu…
    Dat was een zeer gevuld menu met voldoende variatie om alle smaakpapillen aan bod te laten komen. Onze hartelijke complimenten alvast voor de zeer aangename begeleiding door Inneke, de gastvrouw. Je doet dat zeer goed, proficiat. We komen alvast een keertje terug!
    Bedankt.

21. Vogels Herman

Lekker eten vlotte en vriendelijke bediening voor een eerlijke prijs, meer moet dat niet zijn.
    We gaan er zeker nog eens terug.

22. Philippe Allo

Leuke en lekkere avond in een rustig dorpje

23. Heerlijk gegeten op zonnig terras. Vlotte, vriendelijke bediening en mooi gepresenteerde heerlijke gerechten.

24. Roger Heydanus

Centraal in gezellige havenplaats gelegen. Gezellige hoge tafel in het midden van het restaurant.
    Mooie ludieke kaart.
    Deskundige bediening, werd soms afgewisseld door minder ingewijde.
    Heerlijk gegeten.
    Voor herhaling vatbaar.

25. 4 vrienden

Wij hebben er gisteravond heerlijk gegeten, we werden heel goed verzorgd buiten op het terras. Een gezellige sfeer, verrassende gerechten en heerlijke smaken. Een echte aanrader!

26. Fantastisch lekker !!!!

27. Wij hebben er heerlijk gegeten op aanraden van de buren op de camping.

Het is een leuke eeterij met een informele sfeer.

De kaart gevarieerd en aanraders zijn de diverse menu's.

Advies: reserveer tafel om een teleurstelling te voorkomen. Want ze reserveren zowel binnen als buiten een tafel voor je. Zodat zelf kiezen of gaande weg naar binnen kan verhuizen.

Wij komen snel weer terug.

28. Fijne ontvangst, leuke sfeer en een van de weinigen die mijn favoriete lekkernijtje op de kaart hebben 😏
    En gewoon in mijn eigen dorp!

29. Monique

We hebben enorm genoten van het lekker eten. Alleen jammer dat het allemaal lang duurde.
    We zaten er van iets voor 19u en het duurde erg lang vooraleer we het eerste gerechtje kregen. Ook het dessert bleef wat lang op zich wachten. Al was het de moeite en ook héél mooi gepresenteerd. Zeker een aanrader, maar misschien als het minder druk is.

30. Davy Roelen

31. Cjqm brands

Prima ervaring in sfeervol restaurant.

32. Huissoon

je krijgt echt waarde voor je geld.
    Met een volle buik naar huis.
    👍

33. Mallet Willy

Wir haben uns ein neues mal von dem Überrachungs Menu begeistern lassen, es war hervorragend, die Bedienung ist ebenfalls sehr professionel und freundlisch, dieses Restaurant kann man blos empfehlen. Sonntag den 27/05/2018 W. Mallet Belgien.

34. Ubbo Borgesius

Erg goed gegeten, goede wijn en de chefin erg vriendelijk en bekwaam.

35. Ton Koene

Het dagmenu gegeten. Super lekker. De gemengde groente bij het hoofdgerecht was meer dan lekker. Gezellige gemoedelijke sfeer. Zeker een aanrader. Jammer dat wij een beetje ver weg
    wonen ☹, maar als wij in de buurt zijn komen wij zeker langs

36. Voor de eerste keer hier gegeten.
    Kunnen niet anders zeggen dat het voortreffelijk was.
    We komen hier zeker terug.
    Een echte aanrader dus.

37. Jos van de plasse

Top avond, erg goed gegeten, gezellig restaurant en een erg gezellige bediening, zeker een aanrader om naar toe en voor ons om nog een keer terug te gaan

38. We kwamen twee jaar op rij voor de kreeft uit de escaut.
    Echt heerlijk en we zullen volgend jaar terugkomen!

39. An Koek

Vriendelijke bediening, prijs-kwaliteit ok, we hebben megalekker gegeten, een aanrader en een adres om naar terug te keren.

40. Het was weer super we hebben genoten .

41. De bediening was zeer persoonlijk en vriendelijken het eten was ontzettend lekker. Een echte aanrader!

42. Winfried Hamers

Heerlijk gegeten... 3 gangen verrassingsmenu met opgave wat we niet lusten perfect in elkaar gezet.
    Gezellige en goede bediening een aanrader.

43. Clarisse van Amerongen

Heerlijk gegeten en zeer gastvrij. Zeker de moeite waard om in de toekomst een keer over te doen.

44. Super verrassend lekker gegeten! Complimenten aan de kok en bediening! Wij aten het verrassingsmenu, echt een aanrader! Wij komen graag terug👍👍👍

45. geert reybrouck

Super. Prijs kwaliteit was excellent. Zeer vriendelijke en professionele bediening. Vis perfect gegaard. Groentjes al dente. Dessertbord creatief en zeer lekker. Elk gerechtje was ook nog eens mooi om te zien.

46. Sehr leckeres Essen und zuvorkommende Bedienung. Die Gerichte wurden ohne Probleme individuell angepasst was für eine frische Zubereitung spricht. Unbedingt ausprobieren!

47. Nous avons dégusté le menu « surprise » du Chef. Merci pour ce vrai bon moment de plaisir !!! Un restaurant a absolument visiter lorsque vous allez en Zeeland - we proefden het « verrassingsmenu » Bedankt voor deze leuke tijd van plezier ! Een restaurant om te bezoeken als je naar Zeeland gaat!!

48. Een aanrader! Wij hebben erg genoten van het 3 gangen verrassings menu!

49. F van der Vliet

Heerlijk gegeten in onze toekomstige plaats Kortgene en erg vriendelijke bediening, zeker een aanrader.

Fam. van der Vliet

50. In alle opzichten een heerlijke voor iedereen aan te raden, avond uit!

51. Julian Bakker

In Maanden niet zo overheerlijk gedineerd. Een ervaring rijker op het gebied van overheerlijk eten. Een aanrader voor iedereen die zich daadwerkelijk voor goed eten in wil zetten.

52. Evelyn Peters

Ik heb mij laten verrassen door chef-kok Leon en zijn vrouw Ineke in hun Eeterij iets Anders in Kortegene en dat was een zeer speciale beleving. Gerechten die eenvoudig lijken opgebouwd, maar door vakmanschap toch in de mond complexiteit bieden van smaken van zowel het voorrecht tot het nagerecht een feestje. De ongedwongen bediening en alle tijd die ze voor je vrij maken, maakt het tot een bijzonder geheel. Wel een aanrader om een grotere maat broek aan te doen want het is heel moeilijk om van al dat vele lekkers af te kunnen blijven.

53. Dolly Mellema

Heerlijk gegeten.
    Sfeer is fijn en een goede gastvrouw.

54. Luc en Danielle

Lekker eten met veel smaken. Zeer verfijnd. Vriendelijke bediening. Aanrader!

55. Als je je wil laten verrassen in een huiselijke ambiance raad ik iedereen aan om te gaan eten bij.
    Eeterij Iets Anders.

De eigenaar en chefkok Leon kookt op Michelinniveau.
    Zijn creativiteit maakt ieder gerecht tot een plaatje en zijn smaakcombinaties en ingrediënten zijn verrassend.

Zijn vrouw Ineke heeft de juiste uitstraling van gastvrouw.
    Ze herkent gezichten en ook nog weet ze wat je een jaar ervoor hebt gegeten.

Een topper in Kortgene e.o.
    A very tasty... Warm michelinlevel restaurant.

56. Buschulte

Im Sommer sind wir zufällig bei Lets anders gelandet und waren total begeistert über die Qualität des Essens, den guten und persönlichen Service und die nette Atmosphäre.
    Unser Besuch am Neujahrstag hat unseren Eindruck wieder bestätigt.
    Vielen Dank und viel Erfolg weiterhin.

57. Wij hebben met zn 3tjes heerlijk gegeten, bediening was vriendelijk en het eten heerlijk. Was een supergezellige avond. We komen zeker terug.

58. Wat een leuk en smaakvol ingericht restaurant in zo'n klein dorp als Kortgene. Nette en vlotte bediening die niet opdringerig is. Voldoende porties voor 3 grote en oudere mannen op leeftijd (84-82 en 72).

Wij kunnen dit restaurant aanraden voor een familie etentje of zomaar gezellig met zijn tweetjes. Chapeau voor de kok van dit restaurant.

59. Heerlijk gegeten en bediend door super vriendelijk personeel.
    Gaan hier zeker nog eens terug naartoe.

60. Bart Claes

Telkens als we naar Roompot gaan boeken we ook een avondje bij Ineke. De ribbekes zijn super, alsook de rest. Telkens is het top ;-)

61. Hans de Graaf

Goede bediening, uitstekende gerechten. Kortom, een aanrader.

62. jos van der heijden

Wij hebben gekozen voor het vismenu.
    Vooraf kregen we een amuse en een brioche met smeersels.
    De bediening was correct en de wijn smaakte goed.
    De gastvrouw probeerde het ons echt naar de zin te maken
    Het eten smaakte heerlijk!

63. Liane Schofer

Wij komen regelmatig in dit restaurant en genieten elke keer weer van het goede eten, de vriendelijke bediening en de prettige sfeer. Dit restaurant is echt een aanrader.

64. Guido en Hilde

We kwamen er zondag 01/10/2017 's avonds laat aan met zes personen en hadden niet gereserveerd. Toch werden we heel vriendelijk onthaald en werd de mogelijkheid geboden een hoofdgerecht te bestellen. We bestelden 3 verschillende hoofdgerechten met vis. We kregen een mooie en lekkere amuse en in geen tijd werd het hoofdgerecht aan de tafel gebracht. De gerechten oogden heel mooi maar waren qua smaak nog van een hoger niveau. Nette zaak, vriendelijk en gedreven uitbaatster en personeel en een chef die lekkere en mooie borden op tafel laat brengen; dat maakte ons heel gelukkig! Een welgemeende dank.

65. Lekker gegeten. Vriendelijke bediening.

66. Sfeer, bediening en het eten is geweldig. Het was weer een avond genieten.

67. Super ervaring!
    De keuken is heel lekker met een goed smakenpalet.
    Voor herhaling vatbaar!

68. Super! Eten, team - alles!

69. Theo en marjolein

Het was weer heerlijk we hebben genoten van de overvloed.

70. Liesbeth Hage-van Damme

Heerlijk gegeten, prima kwaliteit.
    Bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Is zeker voor herhaling vatbaar. Onze complimenten.

71. Prima eten voor betaalbare prijzen.

72. Heerlijk gegeten. Borden mooi opgemaakt. Goede bediening. Eigenlijk niks aan te merken. Een aanrader om hier te gaan eten.

73. j. s. van der net

Dinsdag 22 augustus hebben we 's - avonds in de eeterij Iets Anders gegeten. Het eten was van goede kwaliteit en de bediening vriendelijk. Gezien het weer konden we gelukkig op het terras eten, want binnen vond ik het een somber en foeilelijk interieur, en ook niet geschikt voor oudere mensen zoals wij. Een minpunt was dat we wel erg lang moesten wachten op ons hoofdgerecht, bijna vijf kwartier, al probeerde men dat te compenseren door een amuse, die alleen voor mij bestemd was, mijn vrouw en onze gaste kregen niets, waarschijnlijk omdat ze geen voorgerecht besteld hadden. Een beetje zuinig kwam dat over. Bij het afrekenen werd hardop, zodat onze gaste en de andere tafeltjes konden horen wat het bedrag was dat wij besteed hadden. Ik vond het nogal genant.
    Helaas, voor ons geen aanrader om nog een keer te komen. J. S. van der Net Houten.

74. Gert & Teuny

Het was voortreffelijk en echt iets anders een aanrader

75. Goede bediening. Vriendelijk personeel, en het eten was voortreffelijk.
    Echt een aanrader. En "" iets anders""

76. Alle gerechten van goede kwaliteit zowel de smaak als de presentatie. Goed gedaan met een amuse vooraf en een smaakverfrisser tussen voor- en hoofdgerecht

77. Linda ceyssens

Een was een toprestaurantje met heerlijke gerechten en supervriendelijke bediening. Wel wat warm binnen;
    Maar een echte aanrader, gastronomie met een sterrenniveau

78. Kirsten List

Heerlijk gegeten en leuke, vlotte bediening. Wij komen zeker nog eens terug!

79. van Gils Peter

Al negen jaar op rij kwamen we onze relatieverjaardag vieren. Helaas valt 19 julie op woensdag en zijn jullie gesloten.Heel spijtig. Altijd lekker, super vriendelijk en gezellig.
    Groetjes Peter en Marja

80. Anja en koos snikkers kriek

Een vraag.
    Hebben jullie al en ster.
    Nee
    Nou leon en ineke jullie verdienen van ons een ster. Voor t eten de smaak álles goed verzorgd. !

81. Myriam De Prins

Het was weer lekker en leuk

82. Angelika

Eten lekker, prima bediening maar toch hadden we een "ietsje meer anders" herinnert.

83. Anoniem

Iets anders is elkemaal super goed.

84. Wij hadden dit restaurant getipt gekregen en hadden hoge verwachtingen. Nou, niets teveel gezegd. Heerlijk gegeten, vlotte, vriendelijke bediening en de fijne extraatjes zoals de amuse en het tussengerechtje maakten het helemaal compleet. De prijs kwaliteit verhouding is ook uitstekend. Dit restaurant is een aanrader.

85. Een heerlijke avond, lekker op het terras. Prima eten , goede verzorging en zeer attente bediening. Voor ons een geslaagde avond.
    We hadden ook niet anders verwacht; we hebben hier al eerder super goed gegeten.

86. Heerlijk in het zonnetje van het dagmenu genoten. Vissalade vooraf, Oosterschelde kreeft als hoofd en een dessert met smoothie, mousse en fruit. Alles top! Bediening super.

87. We zijn er al meerdere malen geweest en het blijft super. Ze houden perfect rekening met een allergie en de bediening is altijd heel goed. Het eten is altijd echt goed!!!!! Echt een aanrader als je een keer heel ontspannen en echt TOP wil eten.

88. Stef Schermer Voest

Vanuit Den Haag dagje Zeeland, en hier terechtgekomen.
    Wat een werkelijk perfecte eetgelegenheid. Gezellig, niet te druk, vriendelijke bediening, ruime eettafels. Maar bovenal de kwaliteit van het eten. Alles, werkelijk alles, vers gemaakt. Huisgemaakte mayonaise, sauzen, echte frites, met de hand gesneden. Twee amuses tussendoor, brood met boter en olijfolie zit er standaard bij. Maar dan: de verse oosterscheldekreeft, klaargemaakt zoals 'ie moet. Vleesgerechten: ruime hoeveelheid. Een chefkok die passie heeft voor koken en dat ook met duidelijke kwaliteit laat zien. Nagerechten: patisserie en ijs, bonbons... Heerlijk. Betaalbaar ook nog eens. Voor ons kon de avond niet stuk.
    Dit is een langere recensie dan ik normaliter schrijf, sorry, maar hier komen wij vast en zeker terug!

Stef

89. Super lekker gegeten, vriendelijke bediening. Hartelijk dank voor het speciale moederdag geschenkje.

90. Van leuveren

We hebben hier vanavond heerlijk gegeten, heerlijke amuse van het huis. We vroegen om een broodje vooraf, maar werden gewezen op de amuse met broodje. Dus ze laten je niets extra's laten bestellen, gewoon fijn. Je proefde in de maaltijd dat alles echt van het huis en vers was. Echt een aanrader!

91. Absolut empfehlenswert!! Wir haben ausgezeichnet gegessen, Service war sehr freundlich. Und als Schmankerl gab's noch ein Tischfeuerwerk, als der Service vom Geburtstag am gleichen Tag erfuhr. Eine Tisch-Reservierung, besonders am Wochenende, ist in jedem Fall zu empfehlen.

(Vertaling door Eet.nu)

Absoluut aanbevelenswaardig!! Wij hebben uitstekend gegeten, de bediening was zeer vriendelijk. En als delicatesse kregen we nog een tafelvuurwerk, ter viering van de verjaardag die dag. Reserveren is, met name in het weekend, zeer aan te bevelen.

92. Zoals gewoonlijk weer gezellig en heerlijke kreeft en geweldige bediening.

93. Delannoit-Van Stalle

Bravo pour l'équipe du Iets Anders! Nous avons vraiment apprécié le menu proposé dans une atmosphère bien sympathique! Encore bravo et à recommander chaudement...

(Vertaling door Redactie Eet.nu)

Complimenten voor het team van Iets Anders! We hebben echt genoten van het menu in een zeer prettige sfeer! Nogmaals gefeliciteerd en ten zeerste aan te raden...

94. Een echte aanrader. Heel lekker, prima kwaliteit en bediening. Zeer vriendelijk en aangename sfeer.

95. We hebben er heerlijk gegeten! Je krijgt hier echt waar voor je geld, Top!
    Dikke pluim voor de kok! De bediening is ook super vriendelijk.

96. Heerlijk gegeten en goede bediening. Aanrader

97. Famille olivier

Réservation faite par internet.Deuxième fois que nous allons manger dans cet endroit sur deux ans..Une fois un menu surprise (viande), la deuxieme fois (poissons). Rien à dire. Cuisine parfaite. Faite avec amour.Idée. Aussi bonnes quantites pour les gros mangeurs. Ce sont des vrais artistes. Qui aiment vraiment leur métier. Qualité. Qualité. Fraîcheur. Merci
    (ils cuisinent aussi bien le poisson que la viande).
    Une chose peut-etre à améliorer. Pour les buveurs de bière. La carte de propositions. Mais avec une telle cuisine il faut boire du vin ! Donc ma remarque n'a aucune importance. Vivement la prochaine fois !

98. Paul De Prest

Goede bediening, lekker gegeten!

99. Ellen Belde

Weer heerlijk gegeten! Een gezellige avond gehad en kunnen lachen met de gastvrouw Ineke. Zeker een aanrader!

100. Fam Meerman

Wij hebben lekker gegeten, kwaliteit en heel smakelijk. Heel bijzondere gerechtjes, mooi opgemaakt en geserveerd. Bediening aangenaam. De menu's worden verklaard. Er is zeker voldoende aangeboden zodat we verzadigd weer naar huis gingen. Leuke entourage.

Volgende pagina