Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kortenhoef verdeeld zijn.

1. Aziatisch Kortenhoef

Karel smit

Erg lekker gegeten samen met m'n vriendin zelfs ons hondje power mocht mee naar binnen verbaasde ons omdat we een engelse stafford hebben

Eerste kennismaking met nieuwe Lust was een deceptie. Personeel jong en onprofessioneel; niemand zag ons binnenkomen terwijl er 2 werknemers achter de balie stonden? Eten was echt onder de maat; mosselen tot 2x toe met veel zand. Garnering salade en sauzen niet spannend. Geen uitleg bij gerechten welke geserveerd werden. Matige wijnen. Weinig gevoel en uitstraling van gastronomie. Zeer spijtig van zo'n mooie plek waar wij vaak goed gegeten hebben!

3. Indonesisch Kortenhoef

Prima restaurant, erg sfeervol. Rijsttafel erg compleet en veel. Kwalitatief ook goed. Een aanrader!

4. Indonesisch Kortenhoef

Mco

Bij de eerste kennismaking heerste er een doodse sfeer. Als echte Indo verwachtte ik dat het eten in de keuken op een traditionele wijze werd gemaakt. Het was verre van dat. De nasi die geserveerd werd, leek het net alsof het uit nood bij de Chinees om de hoek was afgehaald. Een echte Indonesische kok gooit er zijn passie in. En niet op een goedkope manier af doen alsof het eten van hoge kwaliteit behelst ten aanzien voor de prijs die je er voor moet betalen. Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n restaurant zijn bestaansrecht behoudt. Dan niet te vergeten dat je geen rekening houdt met klanten die een bepaalde allergie hebben en daar je niet met de tijd mee wilt gaan. Ik vind de naam Indonesisch restaurant NIET waardig. Ik hoop van harte dat men de nodige verbetering aanbrengt in de keuken en dat men meegaat met zijn tijd. Een dikke onvoldoende.

1,3

Regelmatig wat bestellen of halen. Altijd goed, vers en heerlijk. Wat je eigenlijk ook neemt, pizza, shoarma, döner of kapsalon is allemaal vers en lekker. Ga zo door Mo 👍🏻

Waarom staan de openingstijden van snackbar in de Meenthof geregistreerd. Nu komen klanten voor niets en dan gaan ze de volgende keer ergens anders heen.

Wauw! Wat een heerlijke avond gehad hier.
    Dit wordt gerund met passie, liefde en service. Om een voorbeeld te geven: bij de wijn werd een karaf water geserveerd met twee glazen. Zonder dat we dit besteld hadden en was geheel kosteloos.
    Goede uitleg over de gerechten en tijdens onze bestelling zaten wij te twijfelen. Bij het serveren gaf ze ons een voorbeeld van het alternatief wat we anders besteld hadden, daar maak je gasten blij mee.
    Goede ambiance en gewoon gezellig.
    Een aanrader voor romantisch met z'n tweeën maar ook gezellig om met een groep heen te gaan.

8. Aziatisch Kortenhoef

Wilhelmus

De kwaliteit van het afhaaleten was deze keer minder. De nasi was praktisch wiite rijst, geen groente / vlees. Bij de babi pangang was de atjar nauwelijks te vinden. Kortom dit zijn we doorgaans van Dynasty niet gewend. Hopelijk is dit een uitzondering. De smaak van het weekmenu was verder goed.

marianne

Heerlijke dorade gegeten, angus steak was ietsje minder. Gezellig terras. Prettige bediening.

10. Aziatisch Kortenhoef

2e keer in korte tijd hier gegeten, maar dit keer helaas een stuk minder prettige ervaring. Onze reservering was niet doorgekomen, zat een stuk plastic in de kippensoep en we zijn 5 haren tegen gekomen tussen de bami. De bediening was heel correct en op zich waren alle andere tapas gerechtjes heerlijk. Toch zullen we voorlopig even moeten bijkomen van de schrik.

11. Aziatisch Kortenhoef

Heerlijk genoten van het tapasmenu. Alle hapjes waren prima. Bediening vlot en vriendelijk. En ook de uitstraling van het restaurant is heel prettig. Zeker een aanrader.

John Königs

We hebben heerlijk gegeten. We zijn eigenlijk over alles heel tevreden. We gaan ook zeker nog een keer terug!

Marina

Lekker gegeten en gedronken!

Wandelaars

Afgelopen tweede Paasdag weer eens gegeten bij De Sloep. Was onze derde of vierde keer in n paar jaar tijd. En weer bijzonder aardige bediening en eigenaresse. Vergeleken bij de poeha van Laren en Blaricum waar wij wonen... We voelen ons daar echt nog welkom en zitten er bijzonder op ons gemak op een unieke locatie. Wij komen terug!

chassaing

Félicitations pour l'endroit, la décoration, le service, l'ambiance chaleureuse, sans oublier biensûr, un repas de grande qualité, des produits frais et savoureux, des saveurs en bouche très délicates. Bref, pour nous français, amateurs de bonnes tables gastronomiques, nous recommandons sans retenue cet endroit exceptionnel.

Marja

Warme ontvangst. Lekkere karaf water en versgebakken stokbrood met smeersels bij binnenkomst. Rookruimte. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Attent en vriendelijk personeel. Je kunt aparte wensen m.b.t. de kaart bespreken. Gastvrouw is zeer attent. Wij voelen ons hier al jaren thuis ! Fijn zo'n intiem, goed restaurant op loopafstand... Ook aan te raden tijdens de Kerstdagen, bijzonder sfeervol.

18. Aziatisch Kortenhoef

Wij hebben hier gister gegeten met gebruik van de AH Spaarkaart. Het eten was lekker, vers en gevarieerd. Voor de bediening was niets te veel. Er werd prima rekening gehouden met mijn allergie. Ook zonder kortingskaart krijg je bij het tapasmenu waar voor je geld. Wij gaan hier zeker nog eens eten!!

M.L. Van Ginkel

Mijn ouders hebben in de achterkamer voor familie hun 40-jarig huwelijksfeest gevierd met een voortreffelijk buffet. Over de inhoud van het buffet was werkelijk geen suggestie te gek, alles kon. Tijdens de avond werd er goed op de gasten gelet, waardoor iedereen voorzien was van al wat men wilde. Mijn ouders werden tijdens het dessertbuffet nog speciaal in het zonnetje gezet. Kortom Gsj; chapeau! En hartelijk bedankt voor deze geweldige avond voor mijn ouders en hun gasten.

20. Indonesisch Kortenhoef

Lang wachten op zelfs een voorgerecht. Hoofdgerechten voor 8 personen duurde ruim een uur, borden kwamen toen alles al stond af te koelen. Nagerecht bleek ook moeilijk, voor 2 personen werd helemaal niks gebracht. Slechte eerste kennismaking, dus gelijk ook de laatste. Jammer van ons kerstdiner!

21. Aziatisch Kortenhoef

Tweede kerstdag hebben wij hier voor 11 personen gereserveerd. We kenden het restaurant niet.
    Wat hebben wij heerlijk gegeten! Er was een grote tafel gemaakt, waar wij met 11 personen gezellig aan konden zitten. De bediening was geweldig. Per drie personen had je een tapaskaart, dit was fijn, omdat het ook per kaart werd geserveerd. Je wist altijd wat je had besteld.
    Het eten was heerlijk, vers gemaakt, warm geserveerd en genoeg keus voor iedereen.
    Zeker een aanrader, vooral als je niet van het massale houdt!

Lopes Cardozo

We hebben met 120 mensen een heerlijke avond gehad. Perfect eten en drinken, perfecte service en bediening.

23. Aziatisch Kortenhoef

Suzan Voorn

Misschien komt het omdat ik hier al van kleins af aan eet, maar ik wil geen andere chinees meer. De satésaus is precies zoals ik het wil, niet te slap en niet te pittig en de nazi is altijd goed.
    SOMS als je langsgaat om eten te bestellen duurt het eventjes. Dit is niet het geval als je van tevoren belt. Je moet het zo zien ;rond etenstijd is het gewoon druk. Maar dat is het ook bij de snackbar.
    Het eten is het wachten waard, dat sowieso! Personeel is overigens ook erg vriendelijk.

24. Aziatisch Kortenhoef

Net terug van een heerlijk diner voor 2. Wan Tan Soep, Chin.Ind.rijsttafel, met als verrassing een overheerlijk dessert. En Jasmijn thee als afsluiter.
    Klein maar fijn is dit chinees restaurant een echt aanrader, waar je op je eigen tempo heerlijk kunt genieten van goed eten. Absoluut voor herhaling vatbaar.

25. Pizzeria Kortenhoef

Had net de allelekkerste spareribs in tijden, en de pizza shoarma is zeer lekker. Zeker een aanrader.

26. Pizzeria Kortenhoef

Leuke sfeer, en heerlijk gegeten. De gerechten waren vers, goed verzorgd, geen probleem om een 'patatje' extra te krijgen als je daar trek in hebt. Ook het pepermuntje bij de uitgang was huisgemaakt!

Hele vriendelijke bediening en eten van een goede kwaliteit. Prijzen zijn niet belachelijk hoog dus het blijft nu leuk een patatje te kopen.

Heerlijk gegeten. Aardige en attente eigenaar.
    Verzorgd en een goede sfeer.

30. Aziatisch Kortenhoef

Heerlijk gegeten. Met zn tweetjes hebben we heerlijk een hele avond chinese tapas gegeten, super veel keus! Heerlijk dessert gehad, een aantal wijntjes gedronken en alles voor nog geen zestig euro! Vooral de sushi was erg lekker! En absolute aanrader!!