Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kortenhoef verdeeld zijn.

1. Besteld om te laten bezorgen. Maar bizar lang moeten wachten tot het eindelijk een keer werd bezorgd. Geen aanrader dus. Er wordt ook telefonisch gezegd dat ze het gewoon druk hebben, niet heel sjiek om daar dan 2 euro bezorgkosten voor te moeten betalen. Dan kom ik het 100x liever halen. Service laat dus zeer te wensen over.

2. Onvriendelijk behandelt. Veel maar dan ook veel te laat. Aftopping als je geen slechte review schrijft.

3. Loetje

4. Echt niet lekker, patat was ok. Maar Turkse pizza en het vlees echt vies.

5. Wilhelmus

Wij zijn vol lof over het weekmenu A. Voldoende voor 3 personen en alle 3 de gerechten waren uitstekend van smaak. Vooral het vlees van de Babi Pangang was zeer mals. We hadden wat extra mihoen erbij genomen (was achteraf niet nodig geweest). En ook dit was prima in orde en rijkelijk gevuld met vlees.

Eén vorige recensie
  6. Heerlijk gegeten met 6 personen. Absoluut geen haast met opnemen van de bestelling. Goed aangevoeld dat we eerst even met elkaar wilden praten voordat we gingen eten. Relaxte sfeer.
    Lekkere gerechten buiten de kaart om.
    Wel aan te raden om op tijd te reserveren.

7. Goede patat en snacks.
    Zeer vriendelijk personeel die je nog echt met volle respect behandelen.
    Vlotte afhandeling van de bestelling ook bij grote drukte

8. Het eten was oké. Het was de prijs kwaliteit verhouding zeker niet waard!! 2 luidruchtige dronken mensen. Wordt weinig van gezegd. Zeggen niks over bijkomende kosten voor bami of nasi. Soort van je eet je hoofdgerecht zonder rijst. Je betaalt 15 euro alleen voor de kip!! Hartstikke duur allemaal. Slechte prijs kwaliteit verhouding!!

9. Indonesisch Kortenhoef

Lex Berkhout

Heerlijk gegeten bij Solo. Erg vriendelijke bediening. Het was wel erg rustig voor een zaterdag. Het is een jaarlijkse traditie om na een dagje varen hier neer te strijken en dat is ons tot nog toe prima bevallen. Het is niet echt goedkoop maar het eten was prima.

10. Jan Langenberg

Pronto heeft Pizza’s die lekkerder en ruimer gevuld zijn dan menig pizza in mijn favoriete land Italië. Al jaren voor mij aan de top in het Gooi.
    Gedreven vakman met hartelijke bediening.

11. H.westholter

Het was weer top. Zijn er meer geweest. En komen er zeker weer.

12. Indonesisch Kortenhoef

Vergane glorie sinds nieuwe eigenaar.
    Eten is OK. Service is uitstekend.
    Prijs/kwaliteit matig.
    Jammer dat de Rijsttafel Solo niet echt overtreft inzake rendang, nasi goreng, saray lodeh.
    Wel prima sate kambing.
    Volgende keer weer in Den Haag voor top Indonesisch culinair.

13. Karel smit

Erg lekker gegeten samen met m'n vriendin zelfs ons hondje power mocht mee naar binnen verbaasde ons omdat we een engelse stafford hebben

14. Eerste kennismaking met nieuwe Lust was een deceptie. Personeel jong en onprofessioneel; niemand zag ons binnenkomen terwijl er 2 werknemers achter de balie stonden? Eten was echt onder de maat; mosselen tot 2x toe met veel zand. Garnering salade en sauzen niet spannend. Geen uitleg bij gerechten welke geserveerd werden. Matige wijnen. Weinig gevoel en uitstraling van gastronomie. Zeer spijtig van zo'n mooie plek waar wij vaak goed gegeten hebben!

15. Indonesisch Kortenhoef

Prima restaurant, erg sfeervol. Rijsttafel erg compleet en veel. Kwalitatief ook goed. Een aanrader!

16. Indonesisch Kortenhoef

Mco

Bij de eerste kennismaking heerste er een doodse sfeer. Als echte Indo verwachtte ik dat het eten in de keuken op een traditionele wijze werd gemaakt. Het was verre van dat. De nasi die geserveerd werd, leek het net alsof het uit nood bij de Chinees om de hoek was afgehaald. Een echte Indonesische kok gooit er zijn passie in. En niet op een goedkope manier af doen alsof het eten van hoge kwaliteit behelst ten aanzien voor de prijs die je er voor moet betalen. Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n restaurant zijn bestaansrecht behoudt. Dan niet te vergeten dat je geen rekening houdt met klanten die een bepaalde allergie hebben en daar je niet met de tijd mee wilt gaan. Ik vind de naam Indonesisch restaurant NIET waardig. Ik hoop van harte dat men de nodige verbetering aanbrengt in de keuken en dat men meegaat met zijn tijd. Een dikke onvoldoende.

1,3
  17. Regelmatig wat bestellen of halen. Altijd goed, vers en heerlijk. Wat je eigenlijk ook neemt, pizza, shoarma, döner of kapsalon is allemaal vers en lekker. Ga zo door Mo 👍🏻

18. Waarom staan de openingstijden van snackbar in de Meenthof geregistreerd. Nu komen klanten voor niets en dan gaan ze de volgende keer ergens anders heen.

19. Wauw! Wat een heerlijke avond gehad hier.
    Dit wordt gerund met passie, liefde en service. Om een voorbeeld te geven: bij de wijn werd een karaf water geserveerd met twee glazen. Zonder dat we dit besteld hadden en was geheel kosteloos.
    Goede uitleg over de gerechten en tijdens onze bestelling zaten wij te twijfelen. Bij het serveren gaf ze ons een voorbeeld van het alternatief wat we anders besteld hadden, daar maak je gasten blij mee.
    Goede ambiance en gewoon gezellig.
    Een aanrader voor romantisch met z'n tweeën maar ook gezellig om met een groep heen te gaan.

20. Wilhelmus

De kwaliteit van het afhaaleten was deze keer minder. De nasi was praktisch wiite rijst, geen groente / vlees. Bij de babi pangang was de atjar nauwelijks te vinden. Kortom dit zijn we doorgaans van Dynasty niet gewend. Hopelijk is dit een uitzondering. De smaak van het weekmenu was verder goed.

De nieuwste recensie
  21. marianne

Heerlijke dorade gegeten, angus steak was ietsje minder. Gezellig terras. Prettige bediening.

22. 2e keer in korte tijd hier gegeten, maar dit keer helaas een stuk minder prettige ervaring. Onze reservering was niet doorgekomen, zat een stuk plastic in de kippensoep en we zijn 5 haren tegen gekomen tussen de bami. De bediening was heel correct en op zich waren alle andere tapas gerechtjes heerlijk. Toch zullen we voorlopig even moeten bijkomen van de schrik.

Eén vorige recensie
  23. Heerlijk genoten van het tapasmenu. Alle hapjes waren prima. Bediening vlot en vriendelijk. En ook de uitstraling van het restaurant is heel prettig. Zeker een aanrader.

De nieuwste recensie
  24. John Königs

We hebben heerlijk gegeten. We zijn eigenlijk over alles heel tevreden. We gaan ook zeker nog een keer terug!

25. Marina

Lekker gegeten en gedronken!

26. Wandelaars

Afgelopen tweede Paasdag weer eens gegeten bij De Sloep. Was onze derde of vierde keer in n paar jaar tijd. En weer bijzonder aardige bediening en eigenaresse. Vergeleken bij de poeha van Laren en Blaricum waar wij wonen... We voelen ons daar echt nog welkom en zitten er bijzonder op ons gemak op een unieke locatie. Wij komen terug!

27. chassaing

Félicitations pour l'endroit, la décoration, le service, l'ambiance chaleureuse, sans oublier biensûr, un repas de grande qualité, des produits frais et savoureux, des saveurs en bouche très délicates. Bref, pour nous français, amateurs de bonnes tables gastronomiques, nous recommandons sans retenue cet endroit exceptionnel.

28. Marja

29. Warme ontvangst. Lekkere karaf water en versgebakken stokbrood met smeersels bij binnenkomst. Rookruimte. Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. Attent en vriendelijk personeel. Je kunt aparte wensen m.b.t. de kaart bespreken. Gastvrouw is zeer attent. Wij voelen ons hier al jaren thuis ! Fijn zo'n intiem, goed restaurant op loopafstand... Ook aan te raden tijdens de Kerstdagen, bijzonder sfeervol.