Nieuwste foto's in Kortenhoef

1. Restaurant Docks heeft een nieuwe foto
  2. Lex Berkhout's profielfoto
    Lex Berkhout heeft een recensie geschreven voor Solo

Lex Berkhout

Heerlijk gegeten bij Solo. Erg vriendelijke bediening. Het was wel erg rustig voor een zaterdag. Het is een jaarlijkse traditie om na een dagje varen hier neer te strijken en dat is ons tot nog toe prima bevallen. Het is niet echt goedkoop maar het eten was prima.

3. Jan Langenberg's profielfoto
    Jan Langenberg heeft een recensie geschreven voor Pronto

Jan Langenberg

Pronto heeft Pizza’s die lekkerder en ruimer gevuld zijn dan menig pizza in mijn favoriete land Italië. Al jaren voor mij aan de top in het Gooi.
    Gedreven vakman met hartelijke bediening.

4. H.westholter's profielfoto
    H.westholter heeft een recensie geschreven voor Geesje

H.westholter

Het was weer top. Zijn er meer geweest. En komen er zeker weer.

5. Jansen's profielfoto
    Jansen heeft een recensie geschreven voor Solo
    Indonesisch Kortenhoef

Vergane glorie sinds nieuwe eigenaar.
    Eten is OK. Service is uitstekend.
    Prijs/kwaliteit matig.
    Jammer dat de Rijsttafel Solo niet echt overtreft inzake rendang, nasi goreng, saray lodeh.
    Wel prima sate kambing.
    Volgende keer weer in Den Haag voor top Indonesisch culinair.

5,7
  6. Karel smit's profielfoto
    Karel smit heeft een recensie geschreven voor Dynasty

Karel smit

Erg lekker gegeten samen met m'n vriendin zelfs ons hondje power mocht mee naar binnen verbaasde ons omdat we een engelse stafford hebben

7. M.Hom's profielfoto
    M.Hom heeft een recensie geschreven voor Lust

Eerste kennismaking met nieuwe Lust was een deceptie. Personeel jong en onprofessioneel; niemand zag ons binnenkomen terwijl er 2 werknemers achter de balie stonden? Eten was echt onder de maat; mosselen tot 2x toe met veel zand. Garnering salade en sauzen niet spannend. Geen uitleg bij gerechten welke geserveerd werden. Matige wijnen. Weinig gevoel en uitstraling van gastronomie. Zeer spijtig van zo'n mooie plek waar wij vaak goed gegeten hebben!

8. Merel's profielfoto
    Merel heeft een recensie geschreven voor Solo
    Indonesisch Kortenhoef

Prima restaurant, erg sfeervol. Rijsttafel erg compleet en veel. Kwalitatief ook goed. Een aanrader!

9. Mco's profielfoto
    Mco heeft een recensie geschreven voor Solo

Mco

Bij de eerste kennismaking heerste er een doodse sfeer. Als echte Indo verwachtte ik dat het eten in de keuken op een traditionele wijze werd gemaakt. Het was verre van dat. De nasi die geserveerd werd, leek het net alsof het uit nood bij de Chinees om de hoek was afgehaald. Een echte Indonesische kok gooit er zijn passie in. En niet op een goedkope manier af doen alsof het eten van hoge kwaliteit behelst ten aanzien voor de prijs die je er voor moet betalen. Ik kan mij niet voorstellen dat zo'n restaurant zijn bestaansrecht behoudt. Dan niet te vergeten dat je geen rekening houdt met klanten die een bepaalde allergie hebben en daar je niet met de tijd mee wilt gaan. Ik vind de naam Indonesisch restaurant NIET waardig. Ik hoop van harte dat men de nodige verbetering aanbrengt in de keuken en dat men meegaat met zijn tijd. Een dikke onvoldoende.

1,3
  10. Hornsveld's profielfoto
    Hornsveld heeft een recensie geschreven voor Pizzeria Mey

Regelmatig wat bestellen of halen. Altijd goed, vers en heerlijk. Wat je eigenlijk ook neemt, pizza, shoarma, döner of kapsalon is allemaal vers en lekker. Ga zo door Mo 👍🏻

11. Chris's profielfoto
    Chris heeft gereageerd op een recensie van Cafetaria De Meenthof

Beste Joke,

Helaas is me niet geheel duidelijk wat je klacht is. Op de vermelding van De Meenthof geven wij vooralsnog geen openingstijden weer, omdat we deze niet kunnen achterhalen. Er is geen website van deze zaak en de gegevens op Facebook zijn niet volledig.

We hopen op je begrip.

Chris
    Redactie Eet.nu

12. Joke's profielfoto
    Joke heeft een recensie geschreven voor Cafetaria De Meenthof

Waarom staan de openingstijden van snackbar in de Meenthof geregistreerd. Nu komen klanten voor niets en dan gaan ze de volgende keer ergens anders heen.

13. kang's profielfoto
    kang heeft gereageerd op een recensie van Dynasty
    kang
    Van restaurant

Beste,

Erg vervelend dat het deze keer wat minder is geweest.

Soep:
    We bewaren sommige ingrediënten in plastic bakjes, mogelijk is er wat van afgebroken. We hebben andere bakjes aangeschaft van een betere kwaliteit. Dit zal in de toekomt niet meer voorkomen.

Haren:
    We dragen in de keuken kokskleding en proberen zo hygiënisch mogelijk te werken. Na het lezen van uw reactie hebben gezamenlijk de hygiëne instructies nog een keer doorgenomen en doen onze best om dit in de toekomst niet meer voor te laten komen.

Dynasty

14. kang's profielfoto
    kang heeft gereageerd op een recensie van Dynasty
    kang
    Van restaurant

Beste Wilhelmus,

Fijn dat u de moeite heeft genomen om hier een reactie te plaatsen dit geeft ons de mogelijkheid om onze kwaliteit te verbeteren. Normaal gesproken hoort doen we een redelijke hoeveelheid atjar bij de babi pangang en is de nasi goed gevuld met groente en vlees. We zullen er beter op gaan letten en hopen dat het niet meer voorkomt.

Dynasty

15. Renske's profielfoto
    Renske heeft een recensie geschreven voor Geesje

Wauw! Wat een heerlijke avond gehad hier.
    Dit wordt gerund met passie, liefde en service. Om een voorbeeld te geven: bij de wijn werd een karaf water geserveerd met twee glazen. Zonder dat we dit besteld hadden en was geheel kosteloos.
    Goede uitleg over de gerechten en tijdens onze bestelling zaten wij te twijfelen. Bij het serveren gaf ze ons een voorbeeld van het alternatief wat we anders besteld hadden, daar maak je gasten blij mee.
    Goede ambiance en gewoon gezellig.
    Een aanrader voor romantisch met z'n tweeën maar ook gezellig om met een groep heen te gaan.

16. Wilhelmus's profielfoto
    Wilhelmus heeft een recensie geschreven voor Dynasty

Wilhelmus

De kwaliteit van het afhaaleten was deze keer minder. De nasi was praktisch wiite rijst, geen groente / vlees. Bij de babi pangang was de atjar nauwelijks te vinden. Kortom dit zijn we doorgaans van Dynasty niet gewend. Hopelijk is dit een uitzondering. De smaak van het weekmenu was verder goed.

5,3
  17. marianne's profielfoto
    marianne heeft een recensie geschreven voor Geesje

marianne

Heerlijke dorade gegeten, angus steak was ietsje minder. Gezellig terras. Prettige bediening.

18. Monique's profielfoto
    Monique heeft een recensie geschreven voor Dynasty

2e keer in korte tijd hier gegeten, maar dit keer helaas een stuk minder prettige ervaring. Onze reservering was niet doorgekomen, zat een stuk plastic in de kippensoep en we zijn 5 haren tegen gekomen tussen de bami. De bediening was heel correct en op zich waren alle andere tapas gerechtjes heerlijk. Toch zullen we voorlopig even moeten bijkomen van de schrik.

19. monique's profielfoto
    monique heeft een recensie geschreven voor Dynasty

Heerlijk genoten van het tapasmenu. Alle hapjes waren prima. Bediening vlot en vriendelijk. En ook de uitstraling van het restaurant is heel prettig. Zeker een aanrader.

20. John Königs's profielfoto
    John Königs heeft een recensie geschreven voor Restaurant de Sloep

John Königs

We hebben heerlijk gegeten. We zijn eigenlijk over alles heel tevreden. We gaan ook zeker nog een keer terug!