't Hilletje in Kootwijk

Met de auto:
    Komend vanaf de snelweg A1 gaat u richting Kootwijk en is het parkeerterrein te vinden in het hartje van het dorp. U slaat daar op de Brink rechtsaf, de Kootwijkerdijk in. Na enkele 100 meters passeert u links Gasterij-Hotel 't Hilletje'.

Bezorgrestaurants in de buurt van 't Hilletje

1272620650 63
1519442271 80
1609195588 80
1620414753 77

1. Iedere keer als wij hier in de omgeving zijn, gaan we hier dineren. We zijn nog nooit teleurgesteld. Gisteravond Charcuterie van wild en Duo van fazant. Voortreffelijk.
    Opvallend is ook dat het gebruik van zout en suiker (warme kersen en boerenroomijs) altijd met mate is.

2. Heerlijk weer gegeten. Super goed bediend. Gezellige sfeer.

3. G.M.Meijer

Hartelijke ontvangst. Uitgebreide kaart, goede service en heerlijk eten. Echt een gezellige avond bij een goede gastheer en gastvrouw.

4. Jannie Bast

Wat een gezellig restaurant, het was lekker weer en ze hadden voor ons buiten en binnen gereserveerd, wij hebben eerst buiten gezeten, wat een schilderijtjes kregen we geserveerd, en het was ook nog eens heerlijk. Toen het iets frisser werd gingen we naar binnen en hebben daar een lekker toetje gegeten. Het personeel was ook goedgemutst, zeer gezellig, wij hebben een fijne avond gehad en zullen onze vrienden en familie aanraden om hier een keer te gaan eten

5. Astrid van der Loos

We hebben voortreffelijk gegeten, waren met 4 personen.
    Een van ons vraagt een glaasje water. Vraag van ober wilt u kraanwater en ja dat wil ik.
    Rekening betaald, blijkt er voor 15 euro koffie ed op rekening te staan, die niet van ons waren.
    Na reclamatie terug gekregen.
    Zagen thuis dat voor een “glaasje kraanwater” 2,95 werd gerekend. Ondanks het goede eten zijn wij toch teleurgesteld!

6. Joke van kooten

Heerlijk mosselen gegeten. Was heel sfeervol bediening ook geweldig. Alle lof voor het Hilletje. Joke

7. Als wij in Kootwijk zijn, dan moeten wij naar 't Hilletje, goed eten en heerlijke appeltaart, bediening is goed, een aanrader.

8. Monique van Bennekom

Wij borrelen regelmatig na het fietsen bij het hilletje met een borrelplankje. Wij genieten daar enorm van. Wij vinden het borrelplankje dan hier ook het beste.

9. Hollander

Eten was drie keer niks.
    Mijn biefstuk was een schoenzool.
    Van mijn man ging maar leek niet op haas biefstuk.
    Ik kreeg een nieuwe omdat ik geklaagd had.
    Mijn man was inmiddels uitgegeten.
    En daar kwam mijn bief aan.
    Tot mijn verbazing het zelfde liedje een schoenzool.
    Heel weinig aard en groente.
    En ik kreeg zowaar een ijsje poeh poeh.
    Wij niet meer en behoorlijk aan de prijs.

10. Marian mul

Heerlijk gegeten, nette bediening, leuke sfeer.

11. Ik had de Angus burger, die was erg lekker. De penne pasta helaas niet. Groente te ver doorgekookt en het smaakte alleen naar zout. Als enige vegetarische optie was dat teleurstellend, en €15 is daarvoor erg duur. De burger en carrot cake waren dus wel lekker.

12. Herman Kamphuis

Prima gebak met koffie en vriendelijke bediening

13. Corona afhaal menu.
    Twee liter snert. Is nu jammer genoeg op.
    Was TOP!

14. Arjo Scheffers

Afgelopen week daar gegeten (23-9-2020) en het was heerlijk (en wij zijn best kritisch). Personeel vriendelijk. Toen hebben we beloofd om terug te komen en dat hebben wij gisteravond gedaan (25-9). Wederom heerlijk gegeten, schitterende opmaak, verse producten, niet te veel zout of suiker. Ga zo door !!

15. Heerlijk ontspannen gegeten van goede kwaliteit. Zeer leuke en goede bediening. Nemen alle tijd Voor je Top.

16. Just Out

Het eten was heerlijk en de bediening was perfect.

17. Monica van Manen

Super lekker gezellig restaurant aardige bediening.

18. Heerlijk gegeten ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️ Verse producten 🥕🍅🥑Mooie opmaak! Vriendelijk personeel 🌟 Sfeervolle ambiance ⭐️ Een TIEN met een griffel! Wij komen zeker weten TERUG!

19. Jaap

20. Nieuwe eigenaar die plezier heeft! Goed eten met prima bediening. Kaart wellicht iets beperkt.

21. Wij hebben op vrijdagavond 17 november bij 't Hilletje gegeten. Genoten van het wildmenu. Het eten was zowel een streling voor het oog als van de tong. De bediening heel vriendelijk en netjes. Zeker aan te bevelen.

22. Erg gezellig en intiem. Lekkere gevarieerde wildkaart. De prijs staat in verhouding met de kwaliteit wat je krijgt.

23. Gezellig, lekker eten en goede akoestiek (= je kunt elkaar goed verstaan).

24. Yolanda de Graaf

Lekker gegeten! Super leuke bediening met steeds een glimlach! Meisje was net begonnen met haar baan, maar was erg vriendelijk en goed!

25. Gerhard Fokkens

't Hilletje is gast vrouw/heer geweest voor onze caferallycompetitie. We zijn daar op vrijdag avond gestart en gefinisht. De mensen van 't Hilletje hebben ons heel gastvrij ontvangen en voor een hele schappelijke prijs een heel leuk en smakelijk buffet geserveerd!
    Complimenten en tot gauw!

26. Hennie Gerritsen

Zaterdagavond het verrassingsmenu van de chef genomen en heerlijk gegeten; het menu bestond uit 3 gangen die alle drie verrassend en erg lekker waren; elke gang werd uitgebreid toegelicht en van te voren werd gevraagd of er dieet wensen waren. De aanbevolen streekwijn was zeker stevig, maar erg lekker! Kortom prima!

27. Johan en Janneke Kaashoek

Gisterenavond heerlijk op het terras genoten van het aangeboden drie-gangen verrassingsmenu: werkelijk drie maal een verrassend culinair hoogstandje!

28. Carrina en Laura

Heerlijk op het terras gezeten.
    Hele vriendelijk bediening en lekker gegeten!!
    Als we weer hier in de omgeving zijn komen we zeker terug.

29. paul de waal

Goede ervaring, prima kok. Het leuke van het Hilletje is natuurlijk dat het zo authentiek is. De bediening wordt verzorgd door personeel dat deze sfeer goed aanvoelt. Een beetje grappig boertig, maar dat mag hier natuurlijk best. We zitten niet in Wassenaar. Beslist een aanrader voor diegenen die een "sentimental journey" willen maken naar een "stukje" platteland.

30. van Gelooven

Vandaag zijn we voor de 2e keer deze week bij Het Hilletje geweest. Het is een gezellig terras en de bediening is vriendelijk. Na geborreld te hebben hebben we ons diner besteld. Het opgediende was boven verwachting. De dagschotel bestond uit vis en smaakte heerlijk. De biologische lamsbout was voortreffelijk van smaak.
    Echt een aanrader om hier te eten!!

31. John Vercoulen

Super eten, knap hoe ze het voor mekaar hebben en niet heel duur .👍🍻🍷Groeten uit Limburg

32. Vandaag net terug van een nachtje 't Hilletje!

Heerlijke bedden en schone kamers, ontbijt was super, verser kan niet ook heel uitgebreid...

Super gastvrij, normaal 8.30 ontbijt, maar omdat wij vroeg weg moesten, kregen we om 7.00 ons ontbijt...
    Zeer gewaardeerd!!

Als we weer bij de KNHS moeten zijn, komen we zeker terug!

33. Wat een verrassing! Na een teleurstellende ervaring 10 jaar geleden toch maar weer eens slapen en eten in 'Het Hilletje' vanwege de prachtige plek en de goede ligging voor onze doelen. Wat een vernieuwingen: een zeer vriendelijke gastvrouw, gezellige bediening door de dames en een persoonlijke sfeer. De chef maakt mooie en zeer smakelijke gerechten met hoogwaardige streekproducten. We hebben genoten van een heerlijk 3-gangen menu in een smaakvolle entourage die toch landelijk gebleven is. De kamers zijn eigentijds met heerlijke bedden. De badkamer is op de gang maar zeer schoon en met een ruime voorraad schone handdoeken. Het ontbijt was rijkelijk voorzien.

We voelden ons thuis en waren toch helemaal uit. Wij gaan zeker terug.

34. Peter Bastiaans

Nadat we vorig jaar een Latte Maggiato mislukking hadden (heel weinig koffie en lauw.) Zijn we hier maar niet gaan lunchen. Gingen we het dit weekend nog eens proberen met een lunch. We namen de WEEKTOPPER. Flamkuchen.... Bij de vraag van mijn vrouw hoe groot is een kleine en hoe groot een grote gingen de armen van de ,,, jolige serveerster van een cm of 20 tot ongeveer 60 cm uit elkaar. we bestelden dus maar de grote voor € 11,50

Deze bleek te zijn een ovaaltje van ongeveer 20 x 25 cm en het gedeelte waar wat opzat was ongeveer 15 x 18 cm. Schandalig!

Als het de volgende keer vol is elders (wat we nu goed begrijpen) fietsen we toch door naar een ander dorp.

35. Erik& Kristel Metzer

3 nachten volpension was bijzonder goed. Heerlijk ontbijt, leuk en goed lunchpakket en prima diner. Alles goed op smaak en mooie porties. Het vispotje voor de pension gasten mag wat ons betreft direct op de kaart, deze moet namelijk iedereen proeven!
    Dikke compliment voor de eigenaresse en haar gehele brigade, wij gaan zeker terug om van het "Hilletje" en de mooie omgeving te genieten.

36. van Roosmalen

Wij bestelden van de kaart voor 16,50 en moesten ineens 21,50 betalen i.v.m.een grote portie waar niet over gesproken was. Op de kaart staan nl alleen kleine porties. Ik vind dit bedrog. Gevraagd naar de samenstelling van een vegetarisch gerecht wat vreemd smaakte was het antwoord dat weet ik niet. Merkwaardig, de kok liep in de keuken. Ik ga hier nooit meer heen

37. Beste dames van 't Hilletje,

Wat hebben wij een goed gevoel overgehouden van onze Breda familiereünie bij jullie. We hadden zelfs een eigen plekje toegewezen gekregen op het terras en over het stralende weer hadden we zeker niet te klagen. De koffie met appelgebak, de lunch en het buffetdiner het klopte allemaal en wanneer er te weinig te drinken was lag dit geheel aan hem of haar zelf. De kwaliteit was perfect en over de hoeveelheden, het was bijna te veel. Nogmaals hartelijk dank voor jullie inzet en zeker voor ons voor herhaling vatbaar.

Met vriendelijke groet namens ons allen,

Aat Breda.

38. Agter-Dons.

Keurig bereidt en geserveerd, de juiste hoeveelheid, nette vlotte bediening. Tomatensoep was (te) pittig, maar smaken verschillen... Hoofdgerecht super!

39. Gerrie uit Weurt

19 december 2015. Eerst nog even over de sfeervolle kerstmarkt gewandeld en aansluitend een tafeltje van zes bij 't Hilletje. Een gezellige en warme ambiance met attent personeel. We zijn allemaal voor het wildmenu gegaan, ieder had wat anders van de kaart gekozen. Vooral het stoofpotje van hert en wild zwijn was heel erg lekker. Hier gaan we snel voor terug. Als nagerecht een kaasplankje met uitstekende Nederlandse kazen, geserveerd met heerlijk brood en verse stroop uit een kraam van de `kerstmarkt aan de overkant'.

Voor de wijndrinkers was er een passend wijnarrangement. O ja, en verdraaid lekker espresso. 't Hilletje, bedankt voor de gezellige avond.

40. Erg goed eten. Goede muziek. En Rianne is een super gastvrouw!

41. rob van kooij

Kom uit Harderwijk speciaal naar Kootwijk, omdat vorige keren het eten lekker was. Maar vandaag koude uiensoep met rauw bosuitje erin, echt niet te eten. Schnitzel was gemaakt van samengeperst vlees of iets dergelijks en smaakte nergens naar, dus nooit meer.

42. Vertaal van English naar Nederlands

After a long bike ride (Oldenzaal to Zutven to Kootwijk to Maarssen over 3 days) I was warmly welcomed at 't Hilletje and stayed over night in one of their lovely rooms. The food and service were first class. 't Hilletje is located in a lovely quiet village abd is close to Radio Kootwijk, which is well worth a visit too. I will be going back.

Michael

43. Ben meerdere keren met mijn vriend wezen fietsen. Twee keer bij hilletje geweest, mooie locatie, biertje zat nasmaak aan, was niet lekker.. weet niet waarom! Mevrouw (vermoedelijke eigenaresse) erg chagrijnig. Dacht eerste keer mischien ligt het aan mezelf, maar ben er inmiddels achter dat ze ook daadwerkelijk chagrijnig is. Nee voor mij laatste keer hilletje.

3,6
  44. Fam . Snoei.

De laatste jaren van de oude eigenaar (Victor Louzada) werd de sfeer alleen maar minder. Hij was het duidelijk zat. Wij hebben er regelmatig gegeten en geslapen. Eenvoudig maar goed.
    Na een poosje niet meer te zijn gegaan besloten we ons 34 jarig huwelijk toch door te brengen in 't Hilletje. Het personeel is super, heerlijk gegeten! Tot dat we 's morgens om half negen beneden waren en er nog niemand aanwezig was. Vreemd, toch maar weer even naar de kamer (3) die trouwens ook 's nachts zeer rumoerig was door een koelmotor of zoiets. Advies: besluit u toch te overnachten, accepteer niet kamer 3.
    De nieuwe eigenaresse is zo'n triest figuur, Zo'n brok chagrijn! Niet aardig en niet gastvrij! Zeker een slechte nacht gehad! Ze praat alleen als het echt moet. Het ontbijt buffet is erg simpel.
    Mensen niet heen gaan! Er zijn zoveel leuke adressen die veel gastvrijer zijn. Voor ons nooit geen Hilletje meer.

4,1
  45. 50 jaar geleden op 14 augustus 1965 brachten mijn ouders hier hun huwelijksnacht door. Door een verlate aankomst vanwege verdwaling restte hen toen slechts een koude kroket...

Hoe anders was het weerzien met kinderen en vrienden dit jaar! Na een hartelijk welkom op de kamer met bubbels volgde een diner met een koude kroket! Het behulpzame en proactieve personeel speelde het spel vol overtuiging mee.

Daarna hebben we heerlijk gegeten van royaal opgemaakte borden in een sfeervolle omgeving. Het werd een onvergetelijk weekend, zeker toen we de volgende dag op advies van 't Hilletje in de omgeving een prachtige huifkartocht maakten. Een aanrader, net als het hotel/restaurant!

46. Heerlijke lunch gehad! Broodje carpaccio wat mij betreft een aanrader! Eindelijk een broodje met voldoende beleg ipv meer brood dan vlees ;) Echt vers gemaakt i.p.v. die Sligro broodjes die je bij andere restaurants krijgt... Wat mij betreft snel weer terug om de rest vd kaart te proberen!

47. h.j.odendaal met 20 gasten

Het diner, 20 personen, goed verzorgd. Mooi terras. Gelegen in rustig dorp.

48. W. Odendaal

Heerlijk eten en drinken op een prachtige locatie! Het drinken liet wat lang op zich wachten, maar wij waren met een grote groep en het werd ineens heel druk. Verder niets op aan te merken! Aanrader!

49. Vroeger waren wij vaste gast in restaurant 't Hilletje. Wij kwamen hier maandelijks, we genoten van de huiselijke sfeer en de oude eigenaar kwam altijd even bij ons aan tafel en toonde veel interesse. Paar weken terug bij het Gasterij 't Hilletje geweest. We hoorde dat er een nieuwe eigenaar in zat en waren dus wel benieuwd ondanks de slechte verhalen. Helaas waren deze verhalen allemaal waar, slecht ontvangen door mevrouw, er kon nog geen goeiemiddag vanaf. Het was erg warm die dag en besloten dus om buiten te eten. Toen wij om de kaart vroegen werd ons verteld dat we alleen plate gerecht buiten mochten eten en als we echt wouden dineren zoals een lekker biefstukje eten werd ons verteld door de nog steeds chaggerijnige mevrouw dat we maar binnen moesten gaan zitten. Mijn man en ik gaan vaak uit eten maar dit hadden wij nog nooit meegemaakt. Er was in totaal nog 1 andere tafel die naast ons zat. Dat waren 4 personen, de (vermoedelijk) zoon wou een vegatarisch gerecht maar dat zag die op de andere kaart, en was het dus geen mogelijkheid. Wij hebben om de rekening gevraagd en we konden contant afrekenen, maar voor het afrekenen waren wij verplicht om naar binnen te lopen en de nog steeds chaggerijnige mevrouw was te lui om zelf heen en weer te lopen. Volgens mij zijn wij de gast. Wij zijn maar snel vertrokken naar De Brinkhof, en gelukkig hebben hun het voor zover het kon goed gemaakt. Maar 'gasterij het hilletje' ziet ons hier niet meer terug. Jammer want het was zo'n mooie zaak!

50. Sophia van Stijn

Met vaderdag gegeten, het was fantastisch, zeer goed gegeten met 10 personen. De bediening was prima, nog bedankt mensen en ook Rianne en Vincent de super kok. 3 juli aanstaande komen we met de damesclub uit Arnhem om heerlijk te eten. Tot dan.

51. Zaterdag 27-6 ons jaarlijks familie-etentje in 't Hilletje gehad. Het voldeed aan al onze wensen. Voortreffelijk gegeten, het heeft bij allen indruk gemaakt. Goede en ontspannen sfeer, goede bediening. Zeker voor herhaling vatbaar.

52. H.E.D.Swaan-Barten

Twee keer gedineerd. Goede kaart, smaakvol opgediend, deskundige bediening. Gezellige ambiance, prachtig terras. Boomrijke omgeving. Kortom, een aanrader.

53. Kees de Kruijk

Het vernieuwde Hilletje vind ik wel een aanrader. Ondanks de drukte is de bediening attent en met gevoel voor humor. We hebben er heerlijk geslapen en voortreffelijk gegeten, zowel ontbijt, lunch als diner! Een goede afwisseling met lange wandelingen in het mooie landschap.

54. Voor de tweede keer dit jaar bij het vernieuwde Hilletje gegeten, met spijt! Ik kan het niemand aanraden, het is niks vergeleken met het oude Hilletje. De gastvrijheid is er ronduit slecht! Ik dacht 1 keer kan, ik probeer het nog eens, maar helaas, niet alleen ik maar ook mijn meegenomen gasten zijn van mening dat de bediening chagrijnig en vooral niet service gericht is. Echt vervelend. We gaan op zoek naar een nieuw stamcafé.

6,7
  55. kitty hessels

Heerlijk gegeten, echt vriendelijk personeel en vlotte bediening, echt een aanrader.

56. Bakker

Vorig week met een groep van 11 personen, waaronder 4 kinderen, gegeten. Alles kopte, eten prima, bediening vriendelijk (ook voor de kinderen), prijs /kwaliteit goed. Komen zeker terug.

57. Van der Graaf

Prima eetgelegenheid; goede bediening; lekker gegeten. Ossenhaassaté mag er alleen nog bij op de kaart.

58. Echt een compliment. Was lekker, gezellig en sfeervol.

Nogmaals bedankt (Levi de ober was echt leuk)!

Groetjes, we komen zeker terug.

Ami

59. Joke en Harry

Vrijdag 3 april met vrienden voor de tweede keer hier gegeten en wéér was het heerlijk. De bediening is vriendelijk. De sfeer heel goed. De kok kwam ook nog even een praatje maken. We zullen het aan iedereen aanbevelen.
    't Hilletje hoort bij Kootwijk!!!

60. Verhoog

Heerlijk gegeten, gezellige sfeer, goede bediening. Zeker aan te raden.

61. F Bennen

Mooi plekje. Leuke bediening.

63. Wim en Jacqueline Sterken

Vriendelijk personeel, en heerlijk gegeten. Zowel de lunch als diner. Zelfs advies van de kok, geweldig.

64. Gert Lokhorst

Goed eten en een prettige bediening. Pluspunt is dat de keuken niet verstopt zit achter een paar muren. Dus beslist een aanrader.

65. Lex Hulleman

Gisteren gegeten bij het Hilletje. Mooie zaak, goed eten, leuk personeel.

66. Gisteravond heerlijk gegeten bij 't Hilletje. Werden enorm gastvrij ontvangen. Vooraf kregen we een lekkere amuse. De bediening was erg goed en gezellig. De kok kwam ook regelmatig aan tafel en gaf het eten een persoonlijke finishing touch. Al met al een aanrader en wij komen zeker nog eens terug!

67. rrrobb 6732 punten

Hier overnacht en gegeten op 7 maart 2015.

Bij 't Hilletje kom ik denk ik al meer dan twintig jaar. We hebben er ook al twee keer overnacht, zo'n 16 jaar geleden en er door de jaren heen diverse keren gegeten. Sinds eind vorig jaar heeft 't Hilletje een nieuwe eigenaar. De zaak is grondig gerenoveerd en ziet er weer mooi en verzorgd uit. Maar wel op een dusdanig smaakvolle manier dat de originele gemoedelijke oude sfeer gebleven is, dat je je eigenlijk afvraagt; het is duidelijk mooier dan het was, maar wat is er nou eigenlijk gerenoveerd?

Afgelopen weekend hadden we het Hilletje na al die jaren uitgekozen om te vieren dat we twintig jaar samen zijn en hebben er ook een overnachting geboekt. 's Avonds hebben we er gegeten. We werden uiterst vriendelijk en gastvrij ontvangen en voelden ons er gelijk thuis. Ondanks dat het restaurant vol gereserveerd was hadden ze nog een tafeltje voor ons vrijgehouden.

We hebben er dus al diverse keren gegeten, maar ik moet zeggen dat het restaurant nog nooit zo goed is geweest als dat het nu is. De kaart ziet er al gelijk heel aantrekkelijk uit met vele soorten gerechten, ook bijzondere, voor elk wat wils en met heel betaalbare prijzen. Vooraf kregen we een heerlijke zalmmousse als amuse van het huis. Daarna hadden we een heerlijke bospaddenstoelsoep en een mandje knapperig vers warm brood met o.a. een heerlijke aioli erbij.

Ondanks dat het restaurant vol zat was de organisatie uitstekend voor elkaar en werden we goed en vriendelijk bediend zonder dat we lang hoefden te wachten. De sfeer binnen het team is ook top en dat straalt het restaurant gewoon uit. Iedereen heeft er heel veel zin in om z'n uiterste best voor je te doen.

Als hoofdgerecht hadden we een pannegies kroondomein. Dat is een heerlijk Veluws stoofpotje met wild hert en zwijn. En ik had de fazant op 2 manieren met een rode port saus. En ook die smaakte voortreffelijk en was uitstekend bereid. Een bijzondere vermelding voor de frites. Iedereen kan patat bakken en meestal smaakt die ook prima. Maar soms springt de smaak er echt boven uit en vraag je je af, hoe een kok dat toch voor elkaar krijgt. Bij 't Hilletje hebben ze die frites.

Als dessert hadden we een French coffee en een espresso de gasterij met een likeurtje en drie overheerlijke bonbons. De kok kwam nog persoonlijk langs om te vragen of alles gesmaakt had, en ook dat weet ik altijd heel erg te waarderen. Na afloop hebben we bij de haard nog wat gelezen en gedronken voordat we naar onze kamer gingen. We hebben hier echt genoten.

't Hilletje is dankzij Rianne echt een favoriet restaurant geworden waar we nog vaak hopen terug te komen. Tenslotte was ook het ontbijt de volgende ochtend uitstekend verzorgd, met wederom dat heerlijke verse warme brood.

68. Om de avondspits te vermijden besloten we even van de snelweg af te gaan om een klein hapje te eten. We kwamen aan bij Het Hilletje. We waren vroeg. Er waren nog geen andere gasten en we vroegen ons af of we wel een goede keus gemaakt hadden. Gelukkig hadden we dat.
    We werden gastvrij ontvangen met een leuke en lekkere amuse. De kaart was heel verrassend. Van allerlei lekkere voorgerechten tot bijzondere hoofdgerechten, maar ook een stamppot of bruine bonenschotel. Alle gerechten waren heel smaakvol en mooi geserveerd. We hebben echt zitten genieten. En inmiddels behoorlijk wat mensen met ons, want rond half 7 begon het al gezellig druk te worden. Na een kopje koffie hebben we met een voldaan gevoel onze reis vervolgd. We hadden heerlijk gedineerd voor een prijs die nog behoorlijk bij ons voornemen 'een hapje te eten' paste.

69. Kees en Hermien Bogaard

We hebben tijdens ons wandelweekend gelogeerd in 't Hilletje en het hartstikke naar onze zin gehad. Het diner was er heerlijk, een hele goede kaart, lekkere wijntjes en een droomtoetje! De volgende morgen heerlijk ontbeten met vers afgebakken desembrood. Heel verzorgd allemaal en fantastische kwaliteit. De bediening en de eigenaresse zijn ook heel aardig. De kamers zijn eenvoudg en prima. Een aanrader!

70. wagemakers

Weer een gezellig en fris restaurant waar we goed en gezellig hebben gegeten. Als we weer in buurt zijn gaan we er zeker weer naartoe!

71. Aad en Ineke

Koffie met Bourgondische appeltaart! Een uitstekende start van een wandelweekend. Onze tassen op de kamer gezet en daarna wandelen met z'n tienen vanuit Barneveld naar Kootwijk. Bij terugkomst in de gasterij heerlijk koffie drinken op het terras.
    Om zes uur namen we plaats aan 'onze' stamtafel. Onze drankjes werden opgenomen en werden wij verrast met een heerlijke amuse van het huis. Een tweede amuse was geen probleem. We hebben genoten van een heerlijk driegangenmenu. Alles werd opgediend met een warme vriendelijke sfeervolle saus van gastvrijheid. Het toetje beloofde hemelse modder en de gastvrouw en gastheren logen niet, want het smaakte hemels. We bleven overnachten en na een gezellige avond zochten we onze bedden op. Na een verkwikkende nachtrust op bedden met uitstekende matrassen, wachtte ons een heerlijk ontbijt waarbij uiteraard de gekookte eieren niet ontbraken met zoveel Barnevelders in de omgeving. De kok zorgde ondertussen voor een goed lunchpakket voor de wandeling naar paleis Het Loo. We hebben genoten van veel gastvrijheid en heerlijk eten. Een aanrader om heerlijk, sfeervol te eten en van een goede nachtrust te genieten. En alles in een goede kwaliteit- en prijsverhouding!
    Het was alleen jammer dat onze tafel zich vlak bij de deur bevond. Dat is met buitentemperaturen van rond de 5 graden niet prettig. Daar moeten jullie nog een oplossing voor zoeken.

72. kees harrenstein

Wij hebben genoten van het lekkere wild dat mooi gepresenteerd werd en zeer lekker smaakte. Ondanks het feit dat we niet gereserveerd hadden en de ambiance voor een zaterdagavond goed gevuld was, kregen we nog een mooie tafel toegewezen door de vriendelijke en gastvrije bediening. Het ijs en ijs koude glaasje Jager Meister dat aan tafel gevuld werd was zeker niet te versmaden. We wensen jullie een hele goede voortzetting van t-Hilletje toe. Het is zeker de moeite waard om daar eens een hapje te gaan eten.

73. We hebben met z'n vieren heeerlijk gegeten. Grote complimenten voor Rianne en haar team! Het restaurant was volgeboekt! Ga zo door! Door deze enthousiaste mensen is 't Hilletje een geweldige aanwinst voor Kootwijk! Op naar de lente en de zomer met een vol terras!

74. Gegeten bij het Hilletje, na 10 jaar weer geweldig. We hebben genoten van alles: eten, drinken, het omgetoverde restaurant en service, En dit alles voor een heel mooi prijsje

Bertje.

75. Met z'n vieren wezen eten. Helaas was het niet warm binnen. De soep was door de grote klodder room lauw, evenals het vlees. Lekkere friet maar veel te weinig voor 6 pers. Geen volgende keer.

76. Heerlijk gegeten!! Leuke menukaart en gezellige, spontane bediening op een fraai plaatsje in Kootwijk.

77. Op 29 januari jl lunchten wij met onze ouders (95 en 96 jaar) bij Het Hilletje onder regie van de nieuwe en sympathieke eigenaresse. Welaan de zorg en de service die de ober-gerant toonde bij binnenkomst was al direct hartverwarmend.
    Het lunch menu was met grote zorg samengesteld en klopte helemaal. Verrassend en attent was dat bij het dessert een mooi bord werd opgediend met daarop in fraaie chocolade letters geschreven "Hartelijk gefeliciteerd 95 jaar". Dat de Hanos leverancier toen ook nog de parkeerplaats op reed bewijst dat het restaurant alleen maar voor de hoogste kwaliteit gaat. En dat de prijs zo enorm vriendelijk was, maakte deze hernieuwde kennismaking alleen maar tot een groot feest.
    Dit vernieuwde "Hilletje" verdient alle support en uw bezoek. Laat je de gastvrijheid van dit team wel gevallen!

78. Sinds de opening zijn wij al meerdere malen wezen eten. Als inwoner van Kootwijk kunnen wij weer genieten van heerlijke gerechten en goede bediening en gezelligheid. Kortom een aanrader !

79. esmeralda jacobsen

Vrijdagmiddag 16-1-'15. Op goed geluk aan komen waaien en ontdekken dat de zaak weer open is was al een prettige bijkomstigheid. Heerlijk om even neer te ploffen na een lange wandeling op het Kootwijkerzand. Ambiance oogt proper en gezellig. Personeel erg kindvriendelijk. Menukaart oogde zo aantrekkelijk allemaal dat we geen keuze konden maken. Uiteindelijk van alles iets kunnen proeven, door vindingrijkheid van de chef kok. Complimenten!! Tot en met het toetje verrassend. Heerlijke stoelen. Zo kun je hier best een tijd vertoeven. Eens geweest kom je zeker nog eens. Wij in ieder geval wel.

80. Heerlijk gegeten!! Verrassende menukaart en gezellige spontane bediening!!

81. Wij zijn zeer tevreden over het nieuwe Hilletje, wij komen al jaren in het Hilletje, maar de nieuwe eigenaren hebben er echt een geweldig etablissement van gemaakt, geweldige service en heerlijk eten, het is ook heel mooi verbouwd, echt een aanrader als je op de Veluwe bent!

82. Roelie Duyvendak

Heerlijk gegeten, ruime porties. Kleine detail kritiek, zoals niet zulke lekkere aardappeltjes bij het heerlijke wild stoofpotje. Maar wel weer heerlijke frietjes. En de warme chocoladesaus bij de Dame Blanche was vergeten. De Hemelse Modder was weer wel hemelse chocolademousse. Voldoende voor twee personen.

83. Hendrikse

Vanavond hebben wij bij 't Hilletje gegeten. Het was enorm lekker, vernieuwende gerechten. Bekende ingrediënten op een verrassende wijze bereid. Een keurig restaurant met aardige en gastvrije bediening. Chapeau!

84. P. en A. Bloemendal

Heerlijk vegetarisch gegeten in de vernieuwde gasterij het Hilletje ! Het is mooi geworden na de grondige verbouwing en het personeel is vriendelijk en gastvrij.

85. Regina Altorf

Hebben er eerste kerstdag heerlijk gegeten met de familie! Eten was super goed van mooie verse producten! Personeel ook erg vriendelijk! Zeker de moeite waard om vaker te gaan eten.

86. Raymond en Angela Altorf

Tweede Kerstdag met 7 personen heerlijk gegeten. Ieder gerecht was een culinaire verassing en een feest op het bord. Een perfecte mix van steekgerechten, nieuwe snufjes en kwaliteit, oud en nieuw komen samen.

Een echte aanrader, wij komen zeker terug.

87. Perfect leuke ontvangst en eten van ongekende kwaliteit. Dikke 10

88. marinus van den brink

Lekker eten op een mooie locatie! Heerlijk!

89. Brigitte Dekker

Heerlijk en gezellig gegeten !!

90. Het Hilletje 2.0.
    Lekker eten, vriendelijke bediening en vooral heerlijk Veluws overnachten. Goede bedden en je kunt zien dat de nieuwe uitbaatster er zin in heeft. Bewondering voor haar ondernemerschap. Ik raad u aan om snel zelf te oordelen.

Rianne en team, veel succes en vast tot snel!

Groetjes van de 1e hotel-gasten in 't Hilletje nieuwe stijl :-)

Flo & Nol
    Hilversum

91. Tom van Egmond

Gisterenavond erg lekker gegeten bij t'Hilletje. Vriendelijke en opmerkzame bediening, lekker eten (nog nooit zo'n heerlijke uiensoep gehad), leuke prijs - gewoon ronduit goed toeven. Hier kom ik in ieder geval nog meer voorbij.

Hartelijk bedankt voor de gastvrijheid en veel succes

92. Vanavond heerlijk gegeten bij Gasterij t Hilletje. Na een grondige verbouwing en dan bedoel ik ook alles is deze gasterij prachtig geworden. Goed eten, leuke prijs en aardig personeel. Dus voor herhaling vatbaar.

93. Hier wezen lunchen na een leuke wandeling op de zandverstuiving.
    Vies, oud en muffig interieur en rare luidruchtige mensen aan de bar. Eten was klef en het smaakte nergens naar!
    Niet heen gaan.

2,6
  94. Je kunt me zeggen wat je wilt, de bediening is goed, de ambiance meer dan mooi, en als je vantevoren vraagt om lamskoteletjes, die zijn om je vingers af te eten. Dat kan die kok(kokkin) echt, en die zijn moeilijk klaar te maken, een aanrader.

95. Eigenlijk al getipt door mede-campinggasten die het Hilletje op zaterdag hadden bezocht en daar taaie kip voorgeschoteld kregen. Maar het terras zag er aantrekkelijk uit en het Gerardusbier smaakte heerlijk. Maar ook voor ons was het een afknapper: de schnitzel was taai en volkomen smakeloos en de ook varkenshaas was taai. Kortom, drink je biertje op het terras en ga ergens anders eten. Zelfs een in een friettent is het smakelijker. De bediening door twee jonge meiden is overigens prima.

2,9
  96. Christina

Afgelopen woensdag bij Hilletje wezen eten, bij ontvangst werd ik hartelijk ontvangen door een vriendelijke dame die ons naar onze tafel wees. Toen het eten, Camembert en Kipfilet, camembert was super, alleen de kipfilet was een beetje droog. Toen we dit vertelde werd dit serieus genomen en kregen we later een koffie van het huis. Er hangt er een prima sfeer, waar je je meteen thuis voelt. De jonge dame was vriendelijk en toonde belangstelling in ons. Mijn dochter en ik komen hier zeker terug!

97. Jan Hop

Familiefeest met 100 personen met voortreffelijk koud- warm- en ijsbuffet. Heel mooi opgemaakt, perfect van smaak en genoeg voor iedereen. Ook de bediening was geweldig. Perfect.

98. Op deze maandag hier lunch gegeten met vrouw en zoontje. Niemand zat voor ons op eten te wachten dus konden ze gelijk aan onze maaltijdsalade geitenkaas (2x) beginnen en een tosti. Dit duurde werkelijk te lang bijna een uur, toen we vroegen waar het bleef kwam de bediening in een keer met de borden aan lopen. 10 euro voor deze salade was werkelijk 9 euro te veel. Een droog bosje sla met bruine rand en twee baby tomaatjes gehalveerd waren alle groente ingrediënten. Daar bovenop gekwakt een bonk geitenkaas met bruine rand in dik pannekoekspek gewikkeld. De tosti was zo droog dat deze op beschuit leek. Maar wat ons nog het meest verbaasde was dat er de hele tijd de hond van het huis bij iedereen aan tafel stond te schooien voor eten. Echt te vies voor woorden!

1,2
  99. Gerhard en Gerda

We hadden een overnachting geregeld voor afgelopen vrijdag. Daarna lazen we pas de recensies over het eten. We lazen over heel slechte ervaringen dus met zeer lage verwachtingen gingen we vrijdagavond aan tafel bij het Hilletje.
    Als voorgerecht kozen we Kootwijker hoedjes (gevulde champignons) : Heerlijk!
    Als hoofdgerecht varkenshaas medaillons: perfect!
    Er waren meer dan genoeg en smakelijke krieltjes, patat en groente.
    De bediening was erg vriendelijk, goed en attent.
    Kortom, onze complimenten. We vonden het eten een echte aanrader!

100. Afgelopen week gegeten op vrijdag heerlijk gegeten, bediening was goed en leuk. We hebben gezellig met een kerstman aan tafel gezeten, sfeer erg goed, leuk ingericht voor de kerst.

Volgende pagina