Restaurant De Brinkhof in Kootwijk

1192982177 96
1199520678 97
1206059180 97
1219136183 97

1. We hebben er heerlijk gegeten.
    Nette bediening.
    Genoeg te eten en van alles was er voldoende.
    Met heerlijk ijs en aardbeien als afsluiting.
    We zullen er vaker komen!
    Suc 6

2. Het is binnen een oubollige tent met meubels uit de jaren 80, het terras is wel aardig. De hoofdgerechten zijn erg saai en niet bijzonder smakelijk, de pannenkoeken waren wel lekker, aardige bediening maar voor de rest zou ik niemand aanraden om hier te gaan eten. Ze vragen ook erg veel geld voor wat je op je bord krijgt.

3. Gea van de Bovenkamp

We wonen er vlakbij maar nog nooit geweest. Ouderwets gezellig daar en goed eten voor een normale prijs.

4. We hebben heerlijk wild gegeten!
    2 Van ons kozen voor de spareribs, op zaterdag en zondag onbeperkt eten.
    19.00 u Waren we in het restaurant, we hebben een tijd moeten wachten voor het eten gereserveerd werd.
    De volgende porties spareribs die de jongens bestelden (1 rib per persoon) duurden 20 min. voordat het weer op tafel stond.
    Omdat de jongens ons niet te lang wilden laten wachten, wij waren klaar, bestelden zij vast nog een volgend portie. Met de mededeling dat de keuken gesloten was, ging dit niet door.
    Hoezo onbeperkt spareribs eten?

5. d versteeg

Mijn gasten die ik mee genomen had waren vol lof over de sfeer en het eten was compleet met groenten en ruim voldoende vlees. Het is voor herhaling vatbaar. Wat mijzelf betreft, ik kom al jaren bij De Brinkhof dat zeg genoeg.
    Gr. d versteeg

6. Geert en Sonja

Zeer gastvrij ontvangen, vriendelijk personeel en we hebben ons buikje meer dan rond gegeten! Heerlijk!

7. Lekker gegeten, goede prijs kwaliteit verhouding.

8. We besloten om bij 'gasterij het hilletje' te gaan eten, echter werden wij hier zo slecht behandeld door eigenaresse dat we besloten om bij de brinkhof te gaan eten. Ik had een een cordon blue, en mijn man een schnitzel, complimenten aan de kok. Ook de bediening was goed. Bedankt.

9. Henk en Margreet

We hebben toast met gerookte paling gegeten, erg lekker! Top. We komen regelmatig hier bij de Brinkhof in Kootwijk, altijd super gezellig en goed eten. De bediening is super. We komen zeker weer terug!
    Ga zo door.

10. Ingrid en Kees

Dramatisch! Nog nooit zo slecht gegeten. Zonder overdrijven, het was te erg voor woorden. Mijn partner bestelde de Brinkhofschotel: het biefstukje was klein maar aardig, de varkenshaas was overgaar, smaakte vreemd en de saus was dik en wit, plakkerig en smaakloos. Geen zout, peper of kruiden gebruikt.

Klapstuk was de juskom met daarin donkerbruine jus (verbrande gesmolten boter) met een dikke zwarte drab erin van verbrande melkbestanddeeltjes uit de boter, horror. De 'verse warme seizoensgroenten': een winterpeen in stukjes, zonder zout en met een half pakje roomboter erover gegoten. Ongeklaard natuurlijk. De 'gebakken aardappels': aardappelblokjes ook met vieze vetsmaak (ossewit?)

En de bruin verbrande kipfiletschnitzel die ik zelf bestelde was droog en royaal gegarneerd met éen citroenschijfje erbij een bakje champignonschijfjes uit blik, te triest.

Het was slecht. Punt. Don't go there! De bediening was goed, maar op de obligate vraag; "Heeft het gesmaakt?" antwoordde ik "Dat het allemaal wel erg vet was." De respons: "O, houdt u daar niet van?" Nee. We hoefden geen dessert meer.

1,3
  11. Hier gisteren samen met mijn vriendin een saté van de haas en een brinkhofschotel gegeten. Heb in tijden niet zo lekker in een restaurant gegeten. Gewoon een goede portie en heerlijk sla en sperziebonen erbij. De prijzen zijn keurig voor de service en kwaliteit die geleverd wordt. Er was trouwens ook een alleraardigste oudere dame die afrekende.

12. Ik heb sinds jaren niet meer zo slecht gegeten. Het was gewoon triest.
    De huischotel, biefstuk em varkenshaas was rijp voor de kliko. Een stukje biefstuk van nog geen 50 gram en de varkens haas, vier rare schijfjes van ook nog geen 50 gram, was of, al eerder gebakken en weer opgewarmd of was voorgegaard vlees van de groothandel. En dat voor 20 euro.
    De nekslag was de witte saus die de vermeende varkenshaas liet drijven. Een vieze dikke plakkerige prut, de rechtstreeks uit een pak kwam. Als je de vraag of het gesmaakt heeft, beantwoord, wordt er wat onnozel gekeken.
    Of de kok was even op vakantie of de vorige recenties zijn snel tevreden.

Ik persoonlijk vond het triest en schandalig.

13. Bep en Gert van Til

Wij komen hier al jaren, en het is ons nog nooit tegengevallen.
    Het eten is heerlijk, en voor ons tweeën altijd voldoende, en anders wordt het aangevuld.
    Hele vriendelijke bediening, en als het kan altijd in voor een praatje.
    De prijs/kwaliteit is prima.
    Kortom, een goed en gezellig restaurant.

14. ina van den bor

We hebben gisteravond hier gegeten.
    Het eten was prima, werd aangevuld als het op was.
    Nette en vriendelijke bediening.
    De prijs viel mee.

15. Jacques

16. Maria 122 punten

Twee weken geleden hier gegeten. Porties zijn aan de magere kant. Twee kleine stukjes broccoli voor twee personen en een miniatuur salade. De sfeer en service is goed, ons kent ons. Voor twee personen een hoofdgerecht en een nagerecht voor 62 euro in dit restaurantje is teveel. De koffie is matig. Voor een pannekoek een leuk adresje maar voor een complete maaltijd zou ik het geen tweede keer meer doen

17. Eindelijk een restaurant waar je heerlijk ouderwets kan eten! Met zelfs de biefstukjus in een juskom erbij.
    Leuke bediening van een aardige jongen, in een woord toppie! We komen zeker terug.

18. Sandra

Onlangs hier weer heerlijk gegeten.
    Toch constateren we dat de bediening een beetje wisselend is momenteel ,we hebben sterk de indruk dat de jonge ober maar wat doet echter werd dit ruimschoots goed gemaakt door het vertrouwde gezicht.
    Ondanks deze constatering komen we hier graag weer terug.

19. hndrika

Heerlijk hier een eigen gemaakte bal gehakt gegeten
    met patat en groenten.
    Alles was goed

20. Kwaliteit prijs verhouding prima, we hebben hier met 8 personen prima gegeten.

21. Hier een klein hapje gegeten. Het was heerlijk. Vlotte bediening terwijl het erg druk was door het mooie weer .
    En de rekening viel ook mee .

22. 20 september hier geëten. Prijs/kwaliteit goed, ruim voldoende en gratis friet bij te bestellen. Hond mocht ook mee naar binnen. Geen exclusief restaurant maar daar waren we ook niet naar op zoek. Bediening gastvrij en vriendelijk en het eten goed!

23. Lekker gegeten daar.

Verse ingredienten en vriendelijk personeel.

24. Vooral wanneer we geen zin hebben om te koken willen we nog wel eens naar Kootwijk rijden. Verwacht bij De Brinkhof geen exclusieve keuken, gerechten en bediening. Dat doen we dan ook niet en daar komen we dan niet voor. Wanneer je dat wenst, moet je het elders zoeken.

Het is net een huiskamer uit de jaren 80. 's Winters de warmte van een echt knapperend haardvuur, 's zomers is het prima vertoeven op het terras voor het restaurant. De vrouw des huizes achter de bar en de man des huizes achter de stoof. Een beperkte kaart maar wat geserveerd wordt is vers, eerlijk (prijs/kwaliteit) en ruim voldoende.

25. Fam : Sligting

We hebben hier al meer gegeten en ik moet zeggen altijd goed. Goede bediening en service, een aanrader!

26. Wij komen hier al jaren. De reden daarvoor is dat het er uitermate gezellig is, en het eten er erg goed is. Het restaurant is zeker niet luxe, maar dat maakt de meesten van ons niet uit.

De eigenaar kan erg goed koken, en zijn vrouw is nooit te beroerd om een praatje te komen maken. We hebben zelfs een keer gehad dat ze speciaal voor ons de open haard hebben aangestoken omdat het toen een gure avond was.

27. Eerste pinksterdag om 19.00 uur twee eenvoudige gerechten besteld op het terras. Kipsaté met patat en Kwekkeboomkroket met patat. Mede omdat pannekoeken na 17.00 uur niet besteld konden worden, zo deelde de mevrouw kil mede. Dat laatste stond er echter niet bij op het schoolbord, dat had nodeloos vragen kunnen voorkomen. Het terras was nogal vol doch 30 minuten wachten voor twee zulke simpele gerechten is echt te lang. Het eten werd geserveerd zonder enig excuus voor het lange wachten. De patat en de kroket waren o.k maar de kipsaté was nogal weinig en wat fabrieksmatig/eenvormig en er lag ter garnering één klein plakje komkommer en één minuscuul stukje tomaat bij. Doe dan maar beter niets aan garnering.

De bediening was verder uitermate koel en zakelijk, en was op een gegeven moment helemaal niet meer te bekennen. Dus maar binnen afgerekend bij een ander aan de kassa. Sfeerloze zaak. Wij komen hier nooit meer terug.

28. Fam janzen

We hebben hier van het weekend heerlijk gegeten, in dit gezellige en knusse restaurant.

Leuke sfeer, heerlijk eten, en een spontane gastheer.

We komen zeker terug.

29. k. van den hoek

30. We komen al jaren (speciaal uit Apeldoorn)hier om de verjaardagen te vieren van onze ATB groep en het is er altijd gezellig en persoonlijk.

Een aanrader! Ga zo door!

31. fam. wezer

Wij hebben hier goed gegeten en gedronken.

Goede vlotte bediening en goede sfeer.

Mijn ouders hebben er de hele week goed gegeten.

Wij komen er zeker nog een keer terug.

Groetjes fam. Wezer en hoogeland.

32. Binkytoys

Vandaag koffie? Gedronken. Laten staan, het leek wel slechte Nescafé. Over het appelgebak zullen we het maar niet hebben. Het goedkoopste van de Makro? Bah, ons zien ze hier nooit weer.

33. Wij kwamen rond 9 uur aan in kootwijk en tot onze grote verbazing was het restaurant al gesloten! Erg jammer, het andere restaurant 't hilletje was overigens wel geopend. Later kwamen wij hier 's middags terug en namen de hond mee. Dat was niet prettig, we mochten de waterbak niet verplaatsen terwijl de 'oudere' gasten dat wel mochten, erg raar! Wel lekker gegeten, alleen had ik om doorbakken gevraagd en kreeg een knalrode biefstuk. Koffie van 't huis of iets dergelijks werd ons niet aangeboden. We voelden ons niet op ons gemak als jong stel. Ik moet zeggen dat ik over het hilletje meer tevreden ben, heb het gevoel dat die meer voor je klaar staan. Daar kregen we wel een bak koffie na een klein incident en maakte ze tenminste een leuk praatje met je.

34. willem bekius

In de jaren 80 en 90 was het eten altijd al geweldig en inderdaad vooral de biefstuk.

De recentie's zijn nog steeds goed. Ik had niet anders verwacht.

Gewoon top, voor een betaalbare prijs.

35. ellen hofman

geweldig

36. Wij hebben zo verschrikkelijk lekker gegeten.
    Jammer dat we pas op de laatste dag van onze vakantie dit restaurant hebben gevonden.Anders hadden we zeker vaker gegaan en ook gaan lunchen daar.
    Bij de volgende vakantie gaan we zeker weer.
    De biefstuk was in een woord geweldig.

37. Ben Vriens

Zéér vriendelijke bediening. Alle produkten van uitstekende kwaliteit.

38. e Linthorst

erg gezellig,knus
    Super biefstuk,
    Goede prijs

39. goed en gezellig restaurant met hele
    gezellige bediening
    erg huiselijk en lekker knus erg goed eten en voor een hele schappelijke prijs