Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kootwijk verdeeld zijn.

1. Jacques

2. Maria

Twee weken geleden hier gegeten. Porties zijn aan de magere kant. Twee kleine stukjes broccoli voor twee personen en een miniatuur salade. De sfeer en service is goed, ons kent ons. Voor twee personen een hoofdgerecht en een nagerecht voor 62 euro in dit restaurantje is teveel. De koffie is matig. Voor een pannekoek een leuk adresje maar voor een complete maaltijd zou ik het geen tweede keer meer doen

3. Eindelijk een restaurant waar je heerlijk ouderwets kan eten! Met zelfs de biefstukjus in een juskom erbij.
    Leuke bediening van een aardige jongen, in een woord toppie! We komen zeker terug.

4. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Maria

Prima, niets op aan te merken.

5. Fam v.d.Graaf

Vrijdag 18 mei 2012 hebben wij hier "gegeten" het is zonde om hier 1 Euro te besteden. De bediening liet te wensen over, jonge mensen dus dan denk je ze moeten het nog onder de knie krijgen.Maar dan het eten, ons voorgerecht was een soepje uit een goedkoop blikje en was lauw, bij het hoofdgerecht was als groente een klonter slablaadjes gekwakt met een dressing waarvan niemand van ons gezelschap iets durfde te nuttigen. Het vlees wordt aangebrand geserveerd en is een droge hap.Het is in één woord een afrader !!!!!

6. Eten en bediening zijn ronduit slecht! Het begon met verkeerde drankjes, dat kan gebeuren denk je dan...waren we toen maar omgedraaid.... De menukaart moesten we zelf vragen, niemand, geen bediening die vanzelf aan je tafel komt. Vervolgens eten besteld, tomatensoep en stokbrod vooraf, spare ribs, saté, snitzel en een kindermenu, kan toch niet fout denk je dan. De soep bleek koud en smaakte hetzelfde als de blikken van de aldi. Niet dat dat slecht is, maar je verwacht wat meer voor bijna 5 euro per kop! Het kindermenu op eigen initiatief met de voor gerechten geserveerd, dat waren pluspunten! Maar vervolgens de mayonaise en appelmoes vergeten, zo ook het stokbrood je kruidenboter. Na hierop attent gemaakt te zijn komt de mayo en het stokbrood. De appelmoes moet nog gemaakt worden. Vervolgens het hoofdgerecht. De snitzel van mijn schoonvader was zonder saus besteld. Die zat echter wel op de pikzwart verbrandde snitzel. Terug naar de keuken, hoop gevloek vanachter het luik. 2 minuten later komt dezelfde snitzel retour, nu zonder saus en een paar tintjes donkerder (hoe is het mogelijk). Vervolgens krijg ik spareribs, terwijl ik saté had besteld. Ook retour, nog meer gevloek...Geen excuses, eigenlijk helemaal geen terugkoppeling of een drankje. Ik zit nu wel mooi te wachten. Tegen de tijd dat mijn saté dan komt, is iedereen klaar. De friet op mijn bord lijkt gerecycled van de foutief bezorgde spa reribs en is zo hard dat mijn kronen bijna breken. Het eerder bestelde biertje is nog eens niet gekomen, waarop ik besluit (voor het eerst in mijn leven) dat we maar een rondje van het huis moeten krijgen......die hebben we gehad...wow! Hier kom ik nooit meer!

7. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Eveline

Heerlijk gegeten ! Lekkere pannenkoeken en vriendelijk personeel. Het restaurant ziet er erg netjes uit en ons hondje was ook welkom. Heerlijke plek om lekker te eten !

8. Sandra

Onlangs hier weer heerlijk gegeten.
    Toch constateren we dat de bediening een beetje wisselend is momenteel ,we hebben sterk de indruk dat de jonge ober maar wat doet echter werd dit ruimschoots goed gemaakt door het vertrouwde gezicht.
    Ondanks deze constatering komen we hier graag weer terug.

9. hndrika

Heerlijk hier een eigen gemaakte bal gehakt gegeten
    met patat en groenten.
    Alles was goed

6,7
  10. Afgelopen zaterdag in T'Hilletje gegeten met 8 vrienden die ik had lekker gemaakt over dit bedrijf. Zelden heb ik zo slecht gegeten als zaterdag 21e april. Bediening liet ook te wensen over maar de Kok moet zich echt schamen daar en dan druk ik mij beleeft uit. Zand in de sla, kippelevers zo droog als gort, ga zo maar door. Echt om te huilen en dus snel weer weg en voorlopig niet meer terug.

1,7
  11. Wat een enorme teleurstelling was ons bezoek aan restaurant 't Hilletje op 1e paasdag. Aan de buitenkant zag het er gezellig uit met twee haardvuren, maar bij binnenkomst wilde we eigenlijk al weglopen (hadden we het maar gedaan). We zaten aan een tafel naast de bar waar een groep luidruchtige mensen wat stonden te drinken. Een kwartier na binnenkomst kwam er iemand een drankje opnemen. Daarna kwam een mevrouw die nog niet eens wist wat er allemaal op de menukaart stond de bestelling opnemen. Ongeïntereseerd en weinig kennis bleek al bij het opnemen van de bestelling. De kaart stelt niet veel voor. Weinig keus, met hoge prijzen voor de voor- en hoofdgerechten. We hadden nog stille hoop dat de gerechten door de prijs wel goed moesten zijn. Het tegendeel bleek waar. De carpaccio op een enorm bord, bedekt met veel geraspte kaas. De kootwijker hoedjes klein en met veel kaas. NIet optimaal, maar misschien maakte het hoofdgerecht alles goed.
    Helaas. Wat een blammage: De varkenshaasmedalloins die zo doorgebakken waren dat ze te droog waren om weg te werken Zonde van zulk mooi vlees. De vleesspies hadden we beter bij een snackbar kunnen halen, daar heet het een sjaslick en kost € 3.95 Bij 't Hilletje waren het drie kleine stukjes vlees en dat voor een prijs van € 17,20. Schandalig. Een scholfilet die zo vet van de boter op een bordje dreef voor een prijs waar je in een gerenomeerd restaurant drie sliptongen voor weg eet. Zelfs de frietjes waren te ver doorgebakken, hard, bruin en vet. Als klap op de vuurpijl had de kok het zelfs voor elkaar weten te krijgen om de asperges zo door te koken dat het er gewoon bruin uitzag. We hebben het opgegeten, maar met weinig smaak en een naar gevoel dat je hiervoor een behoorlijk bedrag neer moet leggen. Toen de serveerster vroeg of het gesmaakt had konden we er niet om liegen: Nee het heeft niet gesmaakt, vies bah en eigenlijk schandalig. En..... ze hadden dit nog niet eerder gehoord terwijl voor ons mensen zaten die een bord asperges als hoofdmaal kregen en over de smaak niet tevreden waren. Als compensatie een drankje van het huis en een rekening van € 120,- kassa!
    Kortom een ramp en wij adviseren dan ook neem net als de vaste bezoekers een bordje patat met een frikandel, want de rest is niet te verhappen..

12. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Gisteren overheerlijke pannenkoeken gegeten. Perfect gebakken. Tot nu toe de beste pannenkoek die wij hebben gegeten op de Veluwe.
    Sorbet na en zelfs daar zat vers fruit in.
    Een aanrader voor echte liefhebbers!

13. Willem Beumer

Op 6 november hebben wij op de terugweg uit Noord Holland bij het hilletje gegeten.
    Het was ronduit terleurstellend.
    Na aan een jong meisje gevraagd te hebben of er een tafeltje voor 2 personen was, wees zij in een richting om zich vervolgens om te draaien. Na een klein kwartier gezeten te hebben wilde ik net om een drankje en de kaart vragen tot er een ober kwam.
    Het restaurant is (hoeft niet volledig) totaal niet met zijn tijd mee gegaan. Garnalencocktail wordt geserveerd op veel ijsbergsla met whiskeysaus uit een flesje. Een opgewarmde, te droge cordon bleu (die waarschijnlijk van een andere tafel kwam, die hem niet besteld leek te hebben), forel in folie uit de oven in een grote plas vocht met Hollandse garnalen die veel te lang meegkookt waren (dus droog). Teleurstelling uitgesproken, met de mededeling dat ik dit zelf helaas veel beter had gekund. Kook zelf wekelijks en gaan ook zeer frequent uit eten. Bij het willen afrekenen stond 3 "man' ongeïnteresseerd achter de bar. Het jonge meisje was druk met haar mobiele telefoon.
    Kortom zo slecht hebben wij in tijden niet gegegeten.

3,7
  14. Prima, gezellig restaurant. Eten is lekker, bediening zeer vriendelijk, restaurant is schoon en netjes, voor de kinderen een speelhoek. Zeker voor herhaling vatbaar !

15. Kwaliteit prijs verhouding prima, we hebben hier met 8 personen prima gegeten.

16. Fam. Wijkmans

Met een groep van 45 personen een heel weekend alle maaltijden gebruikt in dit restaurant. Zowel ontbijt, lunch en diner waren voortreffelijk klaargemaakt. Iedere dag wat anders bij het ontbijt. De lunch steeds met twee soorten soep en iets warms erbij. Genoten van de diners en het dessertbuffet! Prima kwaliteit, prima prijs. Erg goed geregeld, alle afspraken nagekomen!
    Een weekend om nooit te vergeten! Hulde aan de kok en de bediening!

17. Hier een klein hapje gegeten. Het was heerlijk. Vlotte bediening terwijl het erg druk was door het mooie weer .
    En de rekening viel ook mee .

18. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Christine

19. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Met mijn gezin heb ik al meerdere malen gegeten in dit voortreffelijke restaurant. Het is even buiten Apeldoorn, lekker rustig! Als het mooi weer is moet je iets meer tijd uittrekken omdat de kok nog alleen werkt, maar het resultaat is altijd hetzelfde: heerlijk!
    Ik eet zelf niet graag pannenkoeken, hoewel deze er wel in gaan, maar je kunt hier vanalles eten en alles is huisgemaakt.
    Het is een echt familierestaurant met persoonlijke bediening van de familie.
    Echt een aanrader!

20. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Vandaag na een voorgerecht met 3 personen pannekoeken gegeten.
    Na lang wachten werden de pannekoeken geserveerd. Wat het eerste opviel was de vulling die alleen in het midden van de pannenkoek zat. Eenmaal begonnen ondekte 2 mede dis genoten dat de pannenkoek niet geheel gaar was. Normaal gesproken geen probleem, je geeft dit door aan het bedienend personeel en het probleem wordt verholpen. Alleen tot onze verbazing ontstond er een discussie in de vorm van niemand klaagt (dus u bent ....). Mijn man bakt al 25 jaar pannenkoeken (kan dus niet wat u zegt). Bij andere gasten werd nadrukkelijk de vraag gesteld Smaakt het bij u wel? (...)
    Voor ons was dat de druppel. Wij zijn opgestaan en weggegaan, met voorang kregen we de rekening. Uiteraard voor het volledige bedrag dat afgerekend moest worden.
    Conclusie: Bediening onvoldoende, je gaat niet de discussie aan met klanten.
    Sfeer: ijzig dus onvoldoende
    Eten : pannenkoeken onvoldoende
    Totaal score : onvoldoende

We zijn er vandaag 2 keer geweest, de eerste en de laatste keer. Ons zien ze niet meer terug.

3,6
  21. 20 september hier geëten. Prijs/kwaliteit goed, ruim voldoende en gratis friet bij te bestellen. Hond mocht ook mee naar binnen. Geen exclusief restaurant maar daar waren we ook niet naar op zoek. Bediening gastvrij en vriendelijk en het eten goed!

22. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Van 20 tot 23 op vakantie geweest in Kootwijk en hier 2 keer gegeten. Zijn zeer gastvrij en onze hond mocht ook binnen onder onze tafel liggen. Beide keren zeer lekker en ruim voldoende voor een niet dure prijs. Ik zou zeggen ga zelf kijken / proeven.

23. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Pas geopend restaurant met overheerlijke pannenkoeken en heerlijke uiensoep. Saté is ook heerlijk. En nog ouderwetse prijzen, zodat je een keer vaker uit kunt gaan eten. Bediening. Is ook netjes. Intussen al 4 keer in 2 maanden gegeten met mijn gezin.

24. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Hier gegeten op de dag na de heropening: het eten was voortreffelijk en de bediening enorm goed en dat in een enorm sfeervol restaurant.

25. Pannenkoekenhuis Kootwijk

G. van den Berg

26. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Gezellig, eenvoudig maar compleet restaurant. We aten een heerlijke pannenkoek, nog geen betere gevonden de afgelopen jaren! Die met appel, kaas, rozijnen: voortreffelijk idee om de appel niet te schillen én zo dun te snijden.
    Mooie locatie, parkeren voor de deur. Kortom, we zijn erg enthousiast over dit eethuis: een aanrader!

27. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Super gegeten. Spare ribs uitstekend, tot vanavond!

28. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Heerlijke pannenkoeken! Ik had de "boswachterspannekoek" echt zelden zo'n goede pannenkoek gegeten.

We waren met een groep van 16 personen zonder reservering, maar konden toch aan tafel. Super. En de kinderen krijgen idd een leuke verassing.

Wij komen terug!

29. Gerda vd Lubbe

Gisteravond een heerlijk diner gegeten, 4 gangen, met verrassende gerechten. We hadden deze gewonnen met vakantieveilingen en hebben er een verblijf met onze camper aan vastgeknopt. Fietsend naar het restaurant, 20 km heen en 20 km terug, maar het was het waard! De heide staan mooi in bloei................

Bediening is toppie!

30. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Heerlijk gegeten, een sate besteld....maar tjonge wat een gerecht zeg, compleet meet heerlijke salade 2 kleuren stoofpeertjes enz...enz.

Mijn vrouw een 3 gangen pannekoek menu genomen.

Onze kleine Lane van een kindermenu genoten, zelf nog een speeltje(puzzel) mogen uitkiezen.

En we waren nog geen 40 euro kwijt...

WIJ KOMEN ZEKER VAKER!