Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kootwijk verdeeld zijn.

1. Nederlands Kootwijk

Nieuwe eigenaar die plezier heeft! Goed eten met prima bediening. Kaart wellicht iets beperkt.

2. Nederlands Kootwijk

Wij hebben op vrijdagavond 17 november bij 't Hilletje gegeten. Genoten van het wildmenu. Het eten was zowel een streling voor het oog als van de tong. De bediening heel vriendelijk en netjes. Zeker aan te bevelen.

3. Nederlands Kootwijk

Erg gezellig en intiem. Lekkere gevarieerde wildkaart. De prijs staat in verhouding met de kwaliteit wat je krijgt.

4. Nederlands Kootwijk

Gezellig, lekker eten en goede akoestiek (= je kunt elkaar goed verstaan).

5. Pannenkoekenhuis Kootwijk

12 Uur geopend staat op de site, komen om kwart over 12 aan. "Is nog niet geopend." werd er met een chagrijnig gezicht naar ons toe gesmeten. Wat een warm welkom!

6. Nederlands Kootwijk

Yolanda de Graaf

Lekker gegeten! Super leuke bediening met steeds een glimlach! Meisje was net begonnen met haar baan, maar was erg vriendelijk en goed!

We hebben er heerlijk gegeten.
    Nette bediening.
    Genoeg te eten en van alles was er voldoende.
    Met heerlijk ijs en aardbeien als afsluiting.
    We zullen er vaker komen!
    Suc 6

Het is binnen een oubollige tent met meubels uit de jaren 80, het terras is wel aardig. De hoofdgerechten zijn erg saai en niet bijzonder smakelijk, de pannenkoeken waren wel lekker, aardige bediening maar voor de rest zou ik niemand aanraden om hier te gaan eten. Ze vragen ook erg veel geld voor wat je op je bord krijgt.

9. Internationaal Kootwijk

Joop kuipers

We zijn een weekje geweest op de berkenhorst in huisje nummer 1.
    Werkelijk fantastische dagen gehad. Geregeld inzet restaurant gegeten of gewoon besteld, en in het vakantiehuis opgegeten. Heerlijk samengestelde menu's..
    Vakkundig opgemaakt allemaal. Vriendelijke en kundige bediening, geweldige keuken. Wij zullen zeker terugkomen, het vakantiepark, de omgeving.
    We hebben ervan genoten.

10. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Sander Nijssen

Zeer lekker gegeten. Goede gevulde pannenkoeken!
    Daarnaast erg aardig personeel dat heel leuk met onze kinderen omging. Ze hadden zelfs genoten van de vrolijke snoetjes kregen we te horen.
    Wat ons betreft een echte aanrader!

11. Nederlands Kootwijk

Gerhard Fokkens

't Hilletje is gast vrouw/heer geweest voor onze caferallycompetitie. We zijn daar op vrijdag avond gestart en gefinisht. De mensen van 't Hilletje hebben ons heel gastvrij ontvangen en voor een hele schappelijke prijs een heel leuk en smakelijk buffet geserveerd!
    Complimenten en tot gauw!

12. Nederlands Kootwijk

Hennie Gerritsen

Zaterdagavond het verrassingsmenu van de chef genomen en heerlijk gegeten; het menu bestond uit 3 gangen die alle drie verrassend en erg lekker waren; elke gang werd uitgebreid toegelicht en van te voren werd gevraagd of er dieet wensen waren. De aanbevolen streekwijn was zeker stevig, maar erg lekker! Kortom prima!

13. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Greta van Essen

Onvriendelijke eigenaresse , zeker naar kinderen toe. Verstandiger om een bordje met verboden voor kinderen op de deur te zetten, eten was goed.

14. Nederlands Kootwijk

Johan en Janneke Kaashoek

Gisterenavond heerlijk op het terras genoten van het aangeboden drie-gangen verrassingsmenu: werkelijk drie maal een verrassend culinair hoogstandje!

15. Nederlands Kootwijk

Carrina en Laura

Heerlijk op het terras gezeten.
    Hele vriendelijk bediening en lekker gegeten!!
    Als we weer hier in de omgeving zijn komen we zeker terug.

16. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Om met de deur in huis te vallen: ga hier niet eten als je niet lang wilt wachten. De gemiddelde wachttijd is ruim een uur voor een viertal pannenkoeken. Bij binnenkomst werd ons gelijk vermeld dat we ongeveer een uur moesten wachten op het hoofdgerecht. Dit klopte en was ook ruim een uur.

Als voorgerecht hadden we lekkere uiensoep. De pannenkoeken waren heet opgediend en goed gevuld. Een kinderpannenkoek kan helaas alleen naturel. De bediening was aardig met aandacht voor de kinderen. Toch gaan we hier niet meer terug. Advies aan de eigenaren: richt je als restaurant òf op vleesgerechten òf profileer je als pannenkoekenrestaurant, maar niet allebei.

Zorg daarnaast dat je de keuken uitbreidt, dit kun je als ondernemer toch niet maken? Overal hoorden wij mopperende klanten, zo traag is het geheel. Gezien de lekkere pannenkoeken moet dit echt beter!

17. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Eten was redelijk. De kinderplates met frite waren goed. De pannenkoek was erg doorbakken.
    Alleen vriendelijk is het personeel niet. We hadden gereserveerd . Na het betalen van de rekening mochten de kinderen nog iets uitzoeken. Maar terwijl de kinderen daar mee bezig waren, werden wij verzocht om onze spullen van tafel te pakken en de jas mee te nemen. En dit terwijl er nog veel vrije tafels waren.
    De vriendelijkheid is ver te zoeken. Als je er wat van zegt , zitten ze je schaapachtig aan te kijken.
    Niet voor herhaling vatbaar.

Gea van de Bovenkamp

We wonen er vlakbij maar nog nooit geweest. Ouderwets gezellig daar en goed eten voor een normale prijs.

19. Nederlands Kootwijk

paul de waal

Goede ervaring, prima kok. Het leuke van het Hilletje is natuurlijk dat het zo authentiek is. De bediening wordt verzorgd door personeel dat deze sfeer goed aanvoelt. Een beetje grappig boertig, maar dat mag hier natuurlijk best. We zitten niet in Wassenaar. Beslist een aanrader voor diegenen die een "sentimental journey" willen maken naar een "stukje" platteland.

20. Internationaal Kootwijk

Jannie v Meetelen

Helaas zeer teleurgesteld met kerst. Ik verbleef op Berkenhorst en mijn kinderen maakten een lange reis om gezamenlijk te dineren. Het duurde lang voor het eten kwam. Voor 7 personen was er een schaaltje met een ons witlof en 1 stoofpeertje. Direct groenten gevraagd dat kon, moest ik bij bestellen. Direct gedaan! Niet gekregen! Ik zag op andere tafels wel meerdere bakjes groenten staan met minder personen. Maakt het heel vervelend als m'n gasten onvoldoende eten hebben en vragen en bijbestellen ook niet helpt. De sfeer was weg en we hebben het dessert maar in de bungalow zelf gemaakt. Ondanks dat dit voor hogere kosten zorgde, want 2 gangen worden apart berekend terwijl 3 gangen een mindere totaalprijs was. Maar goed gaat niet om het geld, gaat om het beleven van een schaars moment.

We hebben heerlijk wild gegeten!
    2 Van ons kozen voor de spareribs, op zaterdag en zondag onbeperkt eten.
    19.00 u Waren we in het restaurant, we hebben een tijd moeten wachten voor het eten gereserveerd werd.
    De volgende porties spareribs die de jongens bestelden (1 rib per persoon) duurden 20 min. voordat het weer op tafel stond.
    Omdat de jongens ons niet te lang wilden laten wachten, wij waren klaar, bestelden zij vast nog een volgend portie. Met de mededeling dat de keuken gesloten was, ging dit niet door.
    Hoezo onbeperkt spareribs eten?

d versteeg

Mijn gasten die ik mee genomen had waren vol lof over de sfeer en het eten was compleet met groenten en ruim voldoende vlees. Het is voor herhaling vatbaar. Wat mijzelf betreft, ik kom al jaren bij De Brinkhof dat zeg genoeg.
    Gr. d versteeg

23. Nederlands Kootwijk

van Gelooven

Vandaag zijn we voor de 2e keer deze week bij Het Hilletje geweest. Het is een gezellig terras en de bediening is vriendelijk. Na geborreld te hebben hebben we ons diner besteld. Het opgediende was boven verwachting. De dagschotel bestond uit vis en smaakte heerlijk. De biologische lamsbout was voortreffelijk van smaak.
    Echt een aanrader om hier te eten!!

24. Nederlands Kootwijk

John Vercoulen

Super eten, knap hoe ze het voor mekaar hebben en niet heel duur .👍🍻🍷Groeten uit Limburg

25. Nederlands Kootwijk

Vandaag net terug van een nachtje 't Hilletje!

Heerlijke bedden en schone kamers, ontbijt was super, verser kan niet ook heel uitgebreid...

Super gastvrij, normaal 8.30 ontbijt, maar omdat wij vroeg weg moesten, kregen we om 7.00 ons ontbijt...
    Zeer gewaardeerd!!

Als we weer bij de KNHS moeten zijn, komen we zeker terug!

26. Nederlands Kootwijk

Wat een verrassing! Na een teleurstellende ervaring 10 jaar geleden toch maar weer eens slapen en eten in 'Het Hilletje' vanwege de prachtige plek en de goede ligging voor onze doelen. Wat een vernieuwingen: een zeer vriendelijke gastvrouw, gezellige bediening door de dames en een persoonlijke sfeer. De chef maakt mooie en zeer smakelijke gerechten met hoogwaardige streekproducten. We hebben genoten van een heerlijk 3-gangen menu in een smaakvolle entourage die toch landelijk gebleven is. De kamers zijn eigentijds met heerlijke bedden. De badkamer is op de gang maar zeer schoon en met een ruime voorraad schone handdoeken. Het ontbijt was rijkelijk voorzien.

We voelden ons thuis en waren toch helemaal uit. Wij gaan zeker terug.

27. Nederlands Kootwijk

Peter Bastiaans

Nadat we vorig jaar een Latte Maggiato mislukking hadden (heel weinig koffie en lauw.) Zijn we hier maar niet gaan lunchen. Gingen we het dit weekend nog eens proberen met een lunch. We namen de WEEKTOPPER. Flamkuchen.... Bij de vraag van mijn vrouw hoe groot is een kleine en hoe groot een grote gingen de armen van de ,,, jolige serveerster van een cm of 20 tot ongeveer 60 cm uit elkaar. we bestelden dus maar de grote voor € 11,50

Deze bleek te zijn een ovaaltje van ongeveer 20 x 25 cm en het gedeelte waar wat opzat was ongeveer 15 x 18 cm. Schandalig!

Als het de volgende keer vol is elders (wat we nu goed begrijpen) fietsen we toch door naar een ander dorp.

28. Nederlands Kootwijk

Erik& Kristel Metzer

3 nachten volpension was bijzonder goed. Heerlijk ontbijt, leuk en goed lunchpakket en prima diner. Alles goed op smaak en mooie porties. Het vispotje voor de pension gasten mag wat ons betreft direct op de kaart, deze moet namelijk iedereen proeven!
    Dikke compliment voor de eigenaresse en haar gehele brigade, wij gaan zeker terug om van het "Hilletje" en de mooie omgeving te genieten.

29. Nederlands Kootwijk

van Roosmalen

Wij bestelden van de kaart voor 16,50 en moesten ineens 21,50 betalen i.v.m.een grote portie waar niet over gesproken was. Op de kaart staan nl alleen kleine porties. Ik vind dit bedrog. Gevraagd naar de samenstelling van een vegetarisch gerecht wat vreemd smaakte was het antwoord dat weet ik niet. Merkwaardig, de kok liep in de keuken. Ik ga hier nooit meer heen

30. Pannenkoekenhuis Kootwijk

Voor de 7e keer in 2 jaar hier wezen eten. Afwisselend met kinderen en kleinkinderen. Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Kindvriendelijk en heerlijke pannenkoeken.