Kootwijkerduin in Kootwijk

za vanaf 12:30
zo vanaf 12:30

1242094291 81
1388820474 78

1. 12 Uur geopend staat op de site, komen om kwart over 12 aan. "Is nog niet geopend." werd er met een chagrijnig gezicht naar ons toe gesmeten. Wat een warm welkom!

2. Sander Nijssen

Zeer lekker gegeten. Goede gevulde pannenkoeken!
    Daarnaast erg aardig personeel dat heel leuk met onze kinderen omging. Ze hadden zelfs genoten van de vrolijke snoetjes kregen we te horen.
    Wat ons betreft een echte aanrader!

3. Greta van Essen

Onvriendelijke eigenaresse , zeker naar kinderen toe. Verstandiger om een bordje met verboden voor kinderen op de deur te zetten, eten was goed.

4. Om met de deur in huis te vallen: ga hier niet eten als je niet lang wilt wachten. De gemiddelde wachttijd is ruim een uur voor een viertal pannenkoeken. Bij binnenkomst werd ons gelijk vermeld dat we ongeveer een uur moesten wachten op het hoofdgerecht. Dit klopte en was ook ruim een uur.

Als voorgerecht hadden we lekkere uiensoep. De pannenkoeken waren heet opgediend en goed gevuld. Een kinderpannenkoek kan helaas alleen naturel. De bediening was aardig met aandacht voor de kinderen. Toch gaan we hier niet meer terug. Advies aan de eigenaren: richt je als restaurant òf op vleesgerechten òf profileer je als pannenkoekenrestaurant, maar niet allebei.

Zorg daarnaast dat je de keuken uitbreidt, dit kun je als ondernemer toch niet maken? Overal hoorden wij mopperende klanten, zo traag is het geheel. Gezien de lekkere pannenkoeken moet dit echt beter!

5. Eten was redelijk. De kinderplates met frite waren goed. De pannenkoek was erg doorbakken.
    Alleen vriendelijk is het personeel niet. We hadden gereserveerd . Na het betalen van de rekening mochten de kinderen nog iets uitzoeken. Maar terwijl de kinderen daar mee bezig waren, werden wij verzocht om onze spullen van tafel te pakken en de jas mee te nemen. En dit terwijl er nog veel vrije tafels waren.
    De vriendelijkheid is ver te zoeken. Als je er wat van zegt , zitten ze je schaapachtig aan te kijken.
    Niet voor herhaling vatbaar.

6. Voor de 7e keer in 2 jaar hier wezen eten. Afwisselend met kinderen en kleinkinderen. Gezellig restaurant. Vriendelijk personeel. Kindvriendelijk en heerlijke pannenkoeken.

7. Mevrouw de bediende heeft werkelijk overal een brutaal weerwoord op. Ik heb mijn eerste pannekoek besteld en teruggestuurd omdat het te zout was. De chefkok is met de zoutpot blijven hangen boven mijn pannekoek. Waarschijnlijk bewust, want toen ik de bediende vroeg of ze het wilde, zei ze snel nee, ik weet hoe ze smaken. Helaas stond deze wel op de rekening. De tweede pannekoek was niet veel beter. Wat een flutrestaurant.

8. J. van Hattem

Wat een ervaring om hier een pannenkoek te eten! Geweldig. Hadden een pannenkoek met gember en een "Boswachter..." . Nog nooit zulke lekkere pannenkoeken gegeten.
    Personeel zeer vriendelijk. Komen zeker terug.

9. Dit weekend gegeten bij kootwijkerduin. Had de pannenkoek met camenbert en cranberrysaus. Wauw, wat een feestje! Echt lekker gegeten en vlotte meiden in de bediening. Er staan nog zo'n 80 pannenkoeken op het menu dus dat wordt terugkomen!

10. Vanmiddag op het zonnige terras een voortreffelijk Stokbroodje tonijn gegeten, de bediening was vlot en attent.

11. M. Vaarkamp

Ondanks dat we keurig op tijd hadden gereserveerd en ook nog aangegeven dat we niet voor de pannenkoeken kwamen werd ons meteen medegedeeld dat de wachttijd 3 kwartier zou bedragen. Het was Hemelvaartsdag dus het had ook geen zin om een ander restaurant te zoeken. De wachttijd werd bijna anderhalf uur. Er kon geen excuses af of een gratis drankje, een gemiste kans voor het restaurant. Het eten was heerlijk.

12. Mans Rademaker

13. Bas Mulders

Met pasen gewandeld in het bos en daarna een pannenkoek gegeten. Heerlijk de boeren pannenkoek, goed gevuld en echt lekker krokant gebakken. Het was top! Wij komen zeker terug.

14. Bouwmeester

Heerlijke pannenkoeken in een gezellige omgeving voor een prima prijs. Ook de salade is goed bevallen, je proeft zeker dat het vers is. Bedankt voor de goede service!

15. Martijn Huizer

Onvriendelijke eigenaar, weet duidelijk niet wat gastvrijheid betekent. Na kwartier wachten zelf maar gaan vragen of we iets mochten drinken. Kon geen dag of hallo vanaf. Hier komen wij nooit meer!

16. Eerlijk is eerlijk: de pannenkoeken zijn in dit restaurant overheerlijk, maar de service is erbarmelijk!
    Omdat we er al eens gegeten hadden wilde ik mijn verjaardag met een groep daar vieren. We mochten uiterlijk om vijf uur komen, anders was er geen tijd genoeg om de pannenkoeken te bereiden.
    Wat nog veel bedenkelijker was, was dat men daar niet bereid was een lactosevrije pannenkoek te bakken omdat een van ons een koemelk allergie heeft. Ook de gerechten buiten de pannenkoekkaart om wilde men niet botervrij bakken. Dus mensen met een voedselallergie moeten dit restaurant maar mijden.
    Op het onbeschofte af werden we te woord gestaan. Toen maar snel naar een ander pannenkoekenhuis gegaan. Daar kon je tenminste op elk gewenst tijdstip arriveren, werd in overleg een heerlijke koemelkvrije pannenkoek gebakken en konden de kinderen prima spelen.

17. Verschrikkelijk onvriendelijk personeel. Wij hadden met 9 personen gereserveerd maar kwamen vijf minuutjes te laat binnen. Dit was uiteraard niet zo netjes van ons, maar om ons vervolgens 30 minuten te laten wachten op de vraag of we iets te drinken wilden was wel weer het andere uiterste! Terwijl wij aan het wachten waren werden tafels die later aankwamen dan wij eerder geholpen.

Drie kwartier na binnenkomst kregen wij eindelijk ons drinken, echter hadden we nog geen kaart gezien! Al met al kwam het er op neer dat we anderhalf uur op een pannenkoek hebben moeten wachten. Daarvoor kregen wij op de vraag of het nog lang ging duren als antwoord dat wij verschrikkelijk aan het overdrijven waren en dat het onze eigen schuld was omdat we veel te laat binnen waren gekomen. Wat ironisch is aangezien de desbetreffende persoon zelf nogal overdreef.

Conclusie: De klant is hier geen koning. Je hoort niet op zo'n onvriendelijke manier met je klanten om te gaan. Dat het allemaal wat langer duurt omdat het druk is, is tot daar aan toe, maar dit is absoluut niet de manier om dat aan te pakken.
    Ik heb zelf in een pannenkoekenhuis gewerkt en weet gelukkig hoe het wel hoort.

18. Fam. Zoontjens, Romijn, Rutten.

Met z'n zessen heerlijk op het gezellige terras gezeten en gegeten. We hadden verschillende gerechten, en ze waren allemaal even heerlijk. Het bedienend personeel krijgt van ons ook een 10! We komen zeer zeker terug. Een aanrader voor jong en oud.

19. Heerlijk weekje weg op de Veluwe. Vandaag wezen lunchen samen met mijn vrouw. Heerlijk ouderwetse pannenkoeken met een prachtige omgeving en gezellige sfeer.
    Werden zelf getipt door mensen van het bungalowpark, en zeker een aanrader! Komen voordat we weer naar huis gaan nog een keer eten. De andere lunch gerechten zagen er nl. ook heerlijk uit. Fijne ervaring.

Mvg

J.arends

20. A. De Wolf

Kinderen zijn hier niet welkom, speelgoed ligt open in een kast, maar wanneer ze hier aanzitten wordt onvriendelijk gemeld dat ze er niet zelf aan mogen zitten. Waarom is het dan een open kast met mand op de grond? Na 15 minuten wachten op de bediening gaan kinderen op ontdekking uit. Als je een pannenkoekenrestaurant hebt kun je kinderen verwachten. De eigenaresse en dochter kunnen wat leren van de andere dames in de bediening die wel vriendelijk zijn en begrip voor kinderen hebben. Geen keuzes in kinderpannekoek, wil je er spek op, kan je alleen een volwassen pannenkoek bestellen die je vervolgens niet mag delen met 2 kids. We komen hier niet meer terug en zijn in de regio veel kind en klantvriendelijker pannenkoekenrestaurants.

21. Goed geholpen en lekker gegeten. Sfeer is ook goed, vriendelijke bediening en snelle bediening, ook met drukte.

22. Heerlijk gegeten met zijn 10en afgelopen weekend. Bij drukte word het netjes aangegeven door de serveersters. De pannenkoeken zijn ouderwets lekker & ambachtelijk gebakken. De kinderen kregen een kleurplaat en een spelletje en mochten na afloop nog een cadeau uit de schatkist zoeken.

Echt een aanrader, wij komen van de zomer zeker terug!

23. C Snijder

Vreselijk! Een verbrande bodem van de pannenkoek. Échte kinderpannenkoekken hebben ze niet behalve naturel.

Kinderen kunnen en mogen er niet spelen en moeten schoenen uit op de bank, erg kind en klant onvriendelijk.

Afwijkingen op pannenkoeken (iets er niet op willen) kan niet als het druk is, het is al druk als de zaak half vol zit volgens de bediening.

Wanneer de kinderen het papieren placemat hebben weggehaald weigert de bediening het bord te plaatsen.

Bij reservering geeft men aan te trachten een plaats vrij te houden, maar kan hierin niets garanderen.

Eens maar nooit weer!

24. Echt top pannenkoek gegeten! Kaas lekker ingebakken. Krokant & top kwaliteit. Veel pannenkoeken gegeten maar hier was hij echt top!

25. Heerlijk gezeten en gegeten met z'n allen afgelopen week! De pannenkoeken zijn lekker krokant en goed gevuld. Super! Aardige meiden in de bediening & een warm ingericht interieur. Zeker een aanrader! Wij komen snel weer terug. GR fam Visser

26. Zaten met 8 personen te eten, kinderen hadden hun drinken op, maar toen ik om een glas kraanwater vroeg kreeg ik te horen dat dat 50 cent kost! Niet klantvriendelijk!

27. Verrukkelijk lekker. Voor herhaling vatbaar. Oma baalde alleen dat ze likeur miste bij de koffie dan was het plaatje compleet geweest.

28. Prima restaurant, heerlijke pannenkoeken, ook andere gerechten zijn van heel goede kwaliteit, dit zijn echt de lekkerste pannenkoeken die ik ooit geproefd heb!!!

29. Imanskie

Prima pannenkoek binnen 15 minuten!

30. Jaap 1127 punten

Tijdens een winterwandeling hier even een kopje thee en warme choco gedronken.
    Verrast door de gezellige en warme sfeer/inrichting besloten hier later pannenkoeken te gaan eten en daar hebben we geen spijt van gehad. Door de onverwachte drukte op deze doordeweekse avond moesten we wel even geduld hebben voor de pannenkoeken geserveerd werden maar men had ons van te voren hierover ingelicht. De kaart biedt ruime keuze en ook verrassende pannenkoeken, prijs kwaliteit verhouding dik in orde, attente gastvrouw.

31. Van de Veen

We hebben er onlangs gegeten en zijn zeer tevreden.

Het eten en de service waren uitstekend. Uitstekende kwaliteit.

De sfeer in de zaak is zeer gezellig en kindvriendelijk.

We komen zeker nog een keer terug!

32. Fam. Gaasbeek

Wat anderen ook al schreven: kwaliteit van de pannenkoek ongeëvenaard! En zeer vriendelijke bediening met tijd voor een kleine gedachtenwisseling.

33. fam van den Bosch

Heel lekker gegeten, grote porties, vlees goed en bediening heel vriendelijk, ook voor ons 2-jarig zoontje. Kortom een aanrader!

34. Maria 122 punten

Prima, niets op aan te merken.

35. Eveline

Heerlijk gegeten ! Lekkere pannenkoeken en vriendelijk personeel. Het restaurant ziet er erg netjes uit en ons hondje was ook welkom. Heerlijke plek om lekker te eten !

36. Gisteren overheerlijke pannenkoeken gegeten. Perfect gebakken. Tot nu toe de beste pannenkoek die wij hebben gegeten op de Veluwe.
    Sorbet na en zelfs daar zat vers fruit in.
    Een aanrader voor echte liefhebbers!

37. Met mijn gezin heb ik al meerdere malen gegeten in dit voortreffelijke restaurant. Het is even buiten Apeldoorn, lekker rustig! Als het mooi weer is moet je iets meer tijd uittrekken omdat de kok nog alleen werkt, maar het resultaat is altijd hetzelfde: heerlijk!
    Ik eet zelf niet graag pannenkoeken, hoewel deze er wel in gaan, maar je kunt hier vanalles eten en alles is huisgemaakt.
    Het is een echt familierestaurant met persoonlijke bediening van de familie.
    Echt een aanrader!

38. Vandaag na een voorgerecht met 3 personen pannekoeken gegeten.
    Na lang wachten werden de pannekoeken geserveerd. Wat het eerste opviel was de vulling die alleen in het midden van de pannenkoek zat. Eenmaal begonnen ondekte 2 mede dis genoten dat de pannenkoek niet geheel gaar was. Normaal gesproken geen probleem, je geeft dit door aan het bedienend personeel en het probleem wordt verholpen. Alleen tot onze verbazing ontstond er een discussie in de vorm van niemand klaagt (dus u bent ....). Mijn man bakt al 25 jaar pannenkoeken (kan dus niet wat u zegt). Bij andere gasten werd nadrukkelijk de vraag gesteld Smaakt het bij u wel? (...)
    Voor ons was dat de druppel. Wij zijn opgestaan en weggegaan, met voorang kregen we de rekening. Uiteraard voor het volledige bedrag dat afgerekend moest worden.
    Conclusie: Bediening onvoldoende, je gaat niet de discussie aan met klanten.
    Sfeer: ijzig dus onvoldoende
    Eten : pannenkoeken onvoldoende
    Totaal score : onvoldoende

We zijn er vandaag 2 keer geweest, de eerste en de laatste keer. Ons zien ze niet meer terug.

39. Van 20 tot 23 op vakantie geweest in Kootwijk en hier 2 keer gegeten. Zijn zeer gastvrij en onze hond mocht ook binnen onder onze tafel liggen. Beide keren zeer lekker en ruim voldoende voor een niet dure prijs. Ik zou zeggen ga zelf kijken / proeven.

40. Pas geopend restaurant met overheerlijke pannenkoeken en heerlijke uiensoep. Saté is ook heerlijk. En nog ouderwetse prijzen, zodat je een keer vaker uit kunt gaan eten. Bediening. Is ook netjes. Intussen al 4 keer in 2 maanden gegeten met mijn gezin.

41. Hier gegeten op de dag na de heropening: het eten was voortreffelijk en de bediening enorm goed en dat in een enorm sfeervol restaurant.

42. Gezellig, eenvoudig maar compleet restaurant. We aten een heerlijke pannenkoek, nog geen betere gevonden de afgelopen jaren! Die met appel, kaas, rozijnen: voortreffelijk idee om de appel niet te schillen én zo dun te snijden.
    Mooie locatie, parkeren voor de deur. Kortom, we zijn erg enthousiast over dit eethuis: een aanrader!

43. Super gegeten. Spare ribs uitstekend, tot vanavond!

44. Heerlijke pannenkoeken! Ik had de "boswachterspannekoek" echt zelden zo'n goede pannenkoek gegeten.

We waren met een groep van 16 personen zonder reservering, maar konden toch aan tafel. Super. En de kinderen krijgen idd een leuke verassing.

Wij komen terug!

45. Heerlijk gegeten, een sate besteld....maar tjonge wat een gerecht zeg, compleet meet heerlijke salade 2 kleuren stoofpeertjes enz...enz.

Mijn vrouw een 3 gangen pannekoek menu genomen.

Onze kleine Lane van een kindermenu genoten, zelf nog een speeltje(puzzel) mogen uitkiezen.

En we waren nog geen 40 euro kwijt...

WIJ KOMEN ZEKER VAKER!

46. Frans & Lidy

Leuke, vriendelijke ontvangst. De kok had voor ons een superlekkere vegetarische maaltijd in elkaar gedraaid.

Wij vonden het er erg gezellig, hoewel we daar op een
    tijdstip aten waarop er nog niet veel mensen waren.

Ongetwijfeld zien ze daar ons weer! Een aanrader.