Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Koog aan de Zaan verdeeld zijn.

11-11 In de auto gebeld of er nog een plekje vrij was, ze zaten vol maar omdat wij toch al onderweg waren konden we nog wel ff tussendoor, TOP geregeld! Eten was wederom heerlijk, stoofpotje wildvlees zacht en vol van smaak, ribeye van vrouwlief mooi zacht en rood. Ambiance sowieso gezellig, bediening is een voorbeeld voor andere eetcafés of brasserieën!

2. Chinees-Indisch Koog aan de Zaan

Gezellig en goed restaurant, goede en vriendelijke bediening en heerlijke gerechten en wanneer je bijv. De rijsttafel neemt en wil een andere samenstelling kan dat ook. Echte aanrader.

Zeker nog terugkomen, want dat is dit (top)restaurant waard!

Deze week zijn we met het hele gezin naar De Toog geweest. We begonnen met de tasting van De Toog voor de 2 personen, wat we met moeite opkregen met zn vieren, maar wel echt heerlijk. Daarna het trio van vlees genomen en zo rood mogelijk besteld, de eend was perfect gegaard, maar de biefstuk was niet echt rood. Het hele personeel heeft het bezoek compleet gemaakt. Ze waren erg actief en straalden passie uit, geweldig!

Uitstekende ervaring hier opgedaan. Heerlijk gegeten met lekkere wijntjes en zeer fijne bediening.

Bas van den Berg

Te duur voor het beetje wat je krijgt. Viskoekjes was oud en opnieuw gefrituurd. Kwalitatief haalt het zeker niet hij andere afhaal thais. De kokkin ziet er zelf ook onhygiënisch uit en het eten is net zo vies.

Vandaag was de druppel... naast het feit dat je zelf moet controleren of de bestelling klopt, (doe je dat niet dan kan je weer terug, meerdere keren ervaren 7/10 bestellingen) moet je ook nog ruim rekening houden met de openingstijden, want bestel je 10 minuten voor sluitingstijd (dit is rond etenstijd op maandag 20.00 uur) dan is alles al uit en is het eigenlijk te veel moeite om telefonisch een bestelling te plaatsen en deze om 20.00 uur op te halen, want 'de persoon in kwestie' wil toch ook graag naar huis. Wellicht als tip bij de openingstijden: wij doen alles eerder uit dan sluitingstijd máár... zijn open tot 20.00.

Verder dus goed opletten als je op locatie besteld... gastje met oortjes in de oren die meer geeft om z'n muziek dan om de klant... check je bestelling altijd! Zelfs als er geen klanten zijn is het (meerdere keren ervaren) té moeilijk om een volledige bestelling af te leveren!

Typerend voorbeeld van geen leiding en toezicht op de werkvloer.

Daarentegen is het eten goed. Krokant en lekker!

Boven verwachting goed!
    Afgelopen kerst mogen genieten van een, speciaal voor mij samengesteld, 4-gangen diner. Ik werd uitgenodigd door familie, maar omdat ik veel allergieën heb en daarnaast een streng voedingspatroon, is uit eten gaan voor mij helaas niet vanzelfsprekend. Na persoonlijk contact met de kok heeft hij mij weten te overtuigen dat hij een passend menu kan samenstellen, zodat de kerst ook voor mij zonder zorgen kan verlopen. Ik voelde mij bezwaard vanwege de drukke periode in de horeca, maar hij vond het juist een uitdaging en had er veel zin in, een passend menu samen te stellen. De kok heeft er persoonlijk voor gezorgd dat ook ik een top avond heb gekregen en boven verwachting goed en lekker heb kunnen eten. Geen allergische reacties gekregen, geen jeuk, nieuwe combinaties van ingrediënten geproefd, kortom een geslaagde avond!
    Nogmaals bedankt voor de goede service!!

Sandra Prins

Prima tent, alleen vind ik de eigenaars niet aardig of hartelijk, ze zijn wel het visitekaartje. Ik erger mij daar aan. Paar keer geprobeerd, maar het blijft mijn ervaring.

Smuller

12. Chinees-Indisch Koog aan de Zaan

Smuller

Eten was erg zout en erg simpel.

Frits Nieuwenburg

Goede prijs kwaliteitsverhouding.
    Jimmy loopt de hele dag te poetsen dus met de hygiëne zit het wel snor.
    Ik kom hier al 14 jaar en nooit iets te klagen gehad.
    Alleen laat Jimmy zich het liefst door één leverancier bevoorraden waardoor je niet altijd de lekkerste versies kunt krijgen van bijvoorbeeld bamiblokken of shoarma-rollen.
    Jimmy is altijd vriendelijk en bereid tot een praatje.

Het was super lekker en gezellig

C.H. Van Vugt

Heerlijke lunch van salade met kip. Ruime portie, goed op smaak. Attente bediening.

17. Chinees-Indisch Koog aan de Zaan

Wij (mijn man, mijn vader, en ik) eten vrij regelmatig bij dit restaurant. Vriendelijke bediening, je moet soms iets langer wachten voor het hoofdgerecht in het weekend maar de prijs/kwaliteit verhouding is zeer goed. Een prima restaurant dat ik bij iedereen kan aanbevelen.

Prima met ons zessen gegeten. Goede bediening en redelijke prijs. Ik zou wel graag na het diner een armagnac willen drinken.

Heerlijk gegeten, goede vegetarische keuze. Leuke attente en vlotte bediening! Kortom een aanrader, zeker ook bij mooi weer met terras aan het water.

21. Chinees-Indisch Koog aan de Zaan

Geweldige service, eerlijker kan niet. Goed te eten. Ronduit geweldig restaurant en er zijn altijd mensen.

Gisteravond hier gegeten. Paddestoelen vooraf, grotendeels waren ze zwart, nog net te eten. Hoofdgerecht kalfsribye met risotto. Aan beiden zat geen smaak. Slecht bestek om vlees te snijden. Maar vlees was echt zo smakeloos, geen peper en zout op tafel om het krikken.

Dirk

Dirk

Tweede kerstdag gegeten.

Erg slecht, voorgerecht kalfstartaar veel te grof gesneden, kwam er bijna niet doorheen. Gerookte en gebakken tonijn zat vol met pezen, misschien tonijn de volgende keer schoonmaken. Bij je voorgerechten hoort gewoon een mandje brood, hier moest je apart voor betalen (belachelijk).

Hoofdgerechten wildstoofpotje en zalm met kreeftenrisotto waren erg slecht, bijna geen vlees in het stoofpotje, kreeg een staartstuk zalm, was helemaal doorbakken en droog. De kreeftenjus hierbij was kapot gekookt en bitter.

Tussen voor en hoofdgerecht hebben we ook nog eens 1 uur moeten wachten, wel erg lang voor zo'n klein restaurantje.

Alles bij elkaar een slechte ervaring en we gaan zeker niet terug.

Altijd lekkere patatjes en snacks!

27. Chinees-Indisch Koog aan de Zaan

Chinees-Indisch restaurant Kanton in Koog aan de Zaan is een uitstekend restaurant. De kwaliteit van het eten is erg goed en wordt goed op temperatuur opgediend. De bediening is echt vriendelijk: men heeft gastvrijheid hoog in het vaandel staan.

28. Chinees-Indisch Koog aan de Zaan

Martin Kracht

Wij zijn op 11 januari in de 5e smaak geweest. Het viel ons alle drie tegen. Wij hadden meer verwacht van het eten. Voorgerecht viel mee, maar het hoofdgerecht, de entrecote, viel erg tegen. Op een gegeven moment stond hij me zelfs tegen. Mijn vrouw had dezelfde mening als ik. Verwachtingen waren veel hoger dan de keuken kon waarmaken. Dit is niet het restaurant waar ik weer snel zal komen. Bediening ging, niet echt spontaan.

30. Chinees-Indisch Koog aan de Zaan

Het eten,afhalen of daar nuttigen is gewoon weg prima.
    Ken wel slechtere chinees restauranten