1. Pizzeria Kontich

Erg lekkere, pure Italiaanse (Sardische) keuken, gezellige drukte, vriendelijke bediening. Niet alleen de pizza’s zijn superlekker, probeer ook zeker de steeds wisselende suggesties! Zalig lekker!

2. Internationaal Kontich

Als rolstoelgebruiker kan men maar beter wegblijven van dit restaurant. Nochtans is de mogelijkheid om de toegang toegankelijk te maken ruimschoots aanwezig. Het is onmogelijk om op een normale wijze deze zaak te betreden met rolstoel of rollator. Nochtans kan dit door een eenvoudige én goedkope ingreep worden opgelost. Tot daar het basisprobleem, welk voor de doorsnee rolstoelgebruiker dagelijkse kost is.
    Maar als de klant dan zelf aangeeft welke de beste manier is om, mét hulp, alsnog binnen te geraken en de zaakvoerder weigert hiermee rekening te houden, stopt het verhaal. Misschien is een cursus 'Respect voor mensen met een beperking' geen slecht idee. Geen enkele handicap is gelijk aan de andere, de ene rolstoelgebruiker is nooit gelijk aan de andere. Nooit. En dus is het absoluut not done om als valide persoon een rolstoelgebruiker op dergelijke arrogante wijze te vertellen hoe deze laatste zich door de valide persoon moet laten benaderen. Tenslotte leeft de rolstoelgebruiker dag in dag uit in zijn stoel en kent hij als geen ander de beperkingen van zijn eigen lichaam.

3. Eetcafé Kontich

We hadden een menu besteld voor 6 personen en de kinderen (nogmaals 6 personen). We zouden liever 1 gerecht nemen i.p.v. een menu. Dit werd aanvankelijk geweigerd en na aandringen en tot onze verbazing het eisen dat we ons excuseerden voor deze vraag, werd aan onze wens voldaan. Spijtig voorval. Het menu was oké maar niets bijzonders...

4. Internationaal Kontich

Een zeer "klantvriendelijk" restaurant: hartelijke ontvangst. Eten : prima kwaliteit. Een restaurant om aan te raden... hebben van dit avondje genoten.