Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Koningsbosch verdeeld zijn.

Mariane Nobis

Hallo Miep ik moet toch even iets kwijt. Mijn man heeft net fritten zuurvlees saté saus 2 frikadellen en 1 kroket gehaald. Het smaakt altijd goed maar vandaag waren de fritten zowat van zacht en slap. Niks kros doorgebakken en we hadden ons er zo op verheugd honger😊 Sorry kan slecht terugkomen met de fritten grote portie lande in de afvalemmer😢
    Wilde dit toch even doorgeven. We komen zeker weer terug bij je vaste klant.

Tip top!
    Fantastisch hoe de jonge bediening als absolute professionals de klant als middelpunt ziet.
    "Always pleasing the customer.
    En... ja het eten is prima!!

Ga zo door!

Eet vaak uit en meestal bestel ik biefstuk maar van alle goede restaurants is hier de biefstuk overheerlijk nog nooit zo'n biefstuk gehad.

We komen er al een aantal jaar frieten halen maar de laatste keren was de kwaliteit zeer slecht, droge of zelfs oude friet!! leek het wel die opnieuw is gebakken. Na een opmerking hierover gemaakt te hebben kreeg ik alleen een rare blik vd medewerker.
    Zal er niks meer halen

Brigitte Pistorius- Paulis

absolute garantie voor heerlijk eten en een ouderwets gezellige sfeer, absolute aanrader!!

Gisteren gaan eten samen met vrouw en kids. Kinderen hadden een kids box en mijn vrouw een biefstuk menu , zelf had ik een spareribs menu.
    De spareribs waren echt ontzettend lekker, het vlees viel gewoon van het bot, zo mals... Super. De biefstuk van mijn vrouw was ook super, met nadere woorden de kwaliteit hier is erg hoog en een aanrader voor iedereen.

Wederom heerlijk gegeten. Wij komen hier regelmatig terug. Dit alles heeft te maken met de fijne sfeer, de lieve mensen in de bediening en de overheerlijke schnitzel. Mijn man pakt altijd een goulash menu. De prijs is hartstikke prima voor de zeer goede kwaliteit die je op je bord krijgt. Bovendien heb ik nog nooit ergens lekkerdere frietes gegeten dan hier! Top zaak.

Peter en familie oet Susteren

Weer lekker en goot gegeate en genoeg, met heerlijke frites en zoervleisj en eine gooie pint. Zoa heurtj zich det auch. Joa, Oppe Boom bie Gorisse is het al heal veul joare goot!

Vrije vertaling door Eet.nu:

Weer lekker en goed gegeten en genoeg, met heerlijke frites en zuurvlees en een goede pint. Zo hoort dat ook. Ja, bij Oppe Boom bij Gorisse is het al heel veel jaren goed!

Heerlijke friet met Zuurvlees gegeten. De bediening is vriendelijk en vlot, ook is de prijs kwaliteit verhouding goed. De prijs is laagdrempelig maar de kwaliteit van het eten is top! Zeker een aanrader.

Onlangs vroeg in de avond een bezoek gebracht aan deze zaak: andermaal kleine en harde frites met mayonaise die geen mayonaise was maar fritessaus! De kipsaté was smakeloos en zat aan drie stokjes die waarschijnlijk al eerder waren gebruikt! (zo zag het er tenminste uit). De begeleidende saus was dun, een echte pindasaus onwaardig. Neen, na deze onaangename ervaring moet ik nog eens goed nadenken of ik er nog een keer zal komen. Jammer, maar helaas.

Ditmaal een tegenvallende portie frites (allemaal kleine frites en veel te hard gebakken) met een smakelijke portie zuurvlees en een niet erg vriendelijk bedienende dame, die liever moe was dan attent en vriendelijk. Helaas, een volgende maal beter?

Heerlijke en smakelijke frites met verschillende bijlagen tegen betaalbare prijzen en aardige attente medewerksters.

Heerlijk eten voor weinig geld!

Iris

Heerlijk eten! We zijn er diverse malen geweest. Bediening is prima, evenals de sfeer.

Kortom een echte aanrader!

Met vrienden onlangs overheerlijke vers gebakken frites gegeten met super malse biefstuk en smakelijke schnitzels. Een adres waar wij zeker terugkomen, omdat de sfeer en de bediening ook gewoon heel erg goed is. Bij goed weer is het ook gezellig op het terras.

Alles is gewoon super goed.

Voor een lekkere, snelle aangeklede (frituur) hap is dit eetcafé een absolute aanrader. Ondanks dat het in de middle of nowhere ligt weten alle smulpapen in de omgeving Echt het te vinden.

Gewoon geen zin om te koken en geen zin in een friet - frikandel...? Op de Boom een echte aanrader.

Tom Coenen

De frietjes zijn er erg lekker. De biefstuk en de schnitzels zijn er erg lekker. En het personeel is er superaardig.

ton.en els heffels

Indien enigzins mogelijk laten wij ons daar elke zaterdag lekker verwennen met een lekker stuk mals vlees en worden dan prima bediend door een zeer gezellige groep jongens en meiden en na het vragen van de rekening hoef je niet te schrikken want de prijs kwaliteit verhouding is perfect.

Fien en math moonen

Komen er al 3 generaties lang elke week zeker 1 tot 2 maal. Super eten, super leuke bediening, eigenaren en personeel zeer gastvrije mensen. Prijs kwaliteit prima. Jammer dat ook deze mensen vakantie nodig hebben!!

Adriana

Mijn ervaring is geweldig. Samen met mijn vriendin José zijn we er zeker 1 keer per week. Bediening is geweldig, het eten is er heerlijk en de service, zo vind je ze niet gauw.
    Voor de prijs hoef je het niet te laten want die is ook goed.

Eten prima voor het geld, verwacht echter geen culinaire hoogstaand eten. Kaart heeft meer weg van een frituur, maar dan is de prijs dan ook naar. Kortom, perfect voor een snelle hap. Bediening liet echter te wensen over. Lege glazen worden niet opgemerkt, borden te lang laten staan, ijs duurde erg lang. En 1 echt minpunt: dat ijs, kant en klaar, kan echt niet.

Na menige fietstocht wordt onderweg "even" Spaanshuisken aangedaan, want je kunt niet gewoon door fietsen. De frieten zijn zalig net als de snacks. De sfeer is alsof je thuis bent en een compliment aan het personeel. De bediening is top.
    Het woord Friterant (friture annex restaurant) bestaat niet maar als dat wel het geval zou zijn, dan is dit de beste friterant in de wijde omgeving. Gelukkig is het verstopt in een klein gehucht en kan niet iedereen het vinden maar toch is het altijd gezellig druk.

Echt lekker eten voor een goede prijs. Een echte aanrader.

Gewoon de lekkerste friet, daarom altijd druk. Maar nooit lang wachten, goed systeem van bestellingen afhandelen.

Ik kende het niet tot een week voor de carnaval. Lekker gegeten en snel, ondanks het er druk was. Een echte aanrader.