Hier zie je hoe de meningen over de restaurants in Kolhorn verdeeld zijn.

1. Nederlands Kolhorn

Regelmatig ga ik lunchen in 't Anker. Samen met eega of vrienden met de sloep naar Kolhorn en voor de deur afmeren.
    De lunchkaart is beperkt maar is uitstekend.
    De bediening is meer dan goed. Naomi doet steeds haar best om er voor ons een feestje van te maken… en dat lukt haar! Ik kijk uit naar ons volgende boottochtje.

2. Nederlands Kolhorn

Fam van Driel

Super lekker gegeten zeer vriendelijk personeel.
    Leuke eigenaresse die veel verstand van zaken heeft en nog hart voor de zaak hebben de kaart is niet erg groot, maar wat geserveerd word.
    Is van hoge kwaliteit complimenten aan de koks we komen zeker nog een keer.

Terug

Een prachtig plekje in Kolhorn aan het water. Een aantal keren koffie gedronken met gebak. Helaas was het appelgebak nog half bevroren, de wafel had duidelijk te lang in de magnetron gezeten. De bediening zou veel vriendelijker kunnen, de noodzakelijke woorden worden gezegd, maar meer ook niet.

Een ontzettend leuke eet gelegenheid, heerlijk eten en leuke bediening. Wij komen zeker terug

Wij hebben vanavond bij u koffie gedronken. Opgediend in een theeglas, want de kopjes waren allemaal in gebruik. Dat vind ik niet zo erg, maar wat jammer dat u de koffie schenkt met een zakje poedermelk erbij. De lepeltjes waren vies door theeaanslag. Echt jammer, als u de lepeltjes in een bakje met bleekwater legt zijn ze zo weer schoon. De plek waar uw eetcafe gelegen is, is heel mooi.
    Met vr. groet.

6. Nederlands Kolhorn

In kolhorn kun je best zijn, een oud en westfries dorp met een rijke geschiedenis. En er staat een leuk restaurantje. Het 4 gangen verrassingsmenu genomen en verschillende heerlijke wijnen uit alle streken genuttigd. Goede uitleg over de wijnen en druivensoorten. Zo'n lekker toetje had ik ik nog nooit gegeten, haha. Gewoon een top tent. Ik ga er weer heen.

7. Nederlands Kolhorn

H. Wijnker

Heerlijk gegeten,..erg gezellig,.. Super service van het personeel !

8. Nederlands Kolhorn

Eigenlijk durf ik niet te zeggen hoe goed het eten en gezellig het is bij 't Anker want af en toe stoten wij onze neus er al omdat het helemaal vol zit.
    Maar toch, een toppertje!!

We hebben met de hele famillie op 15 december 2012 heerlijk gegeten. Bediening is super vriendelijk!
    Arie (de kok) weet er altijd een waar feestmaal van te maken, Het restaurant heeft een huiskamersfeer, waarbij iedereen (ook de kleinkinderen) zich direct thuis voelt. Prima prijs/kwaliteits verhouding.
    Een aanrader!!!

10. Nederlands Kolhorn

Cora deutekom

Restaurant 't Anker is een aanrader.
    De bediening is top, altijd een gezellig praatje voor alle klanten. Een mooie omgeving en vooral het eten is uitmuntend, ik geef voor alles een tien.
    Gepke en Arthur jullie zijn toppers.

11. Nederlands Kolhorn

Zojuist gegeten, goede kwaliteit en service met vriendelijke lach. Eten zag er goed uit en was lekker.

12. Nederlands Kolhorn

Jacco en Sandra

't Anker is het schoolvoorbeeld hoe je een sfeer moet neerzetten in de horeca. Het interieur, de keuken en de gastvrouwen nodigen uit om hier een paar uur goed voor te gaan zitten.

Het verrassingsmenu met een wijn arrangement van 'sommelier' Gepke is ons dan ook weer goed bevallen. Je krijgt een serie smaakjuweeltjes op een bord, waar voor de grote eters bij het hoofdgerecht een aardappel-groente-sla garnituur meekomt.

Spijt had ik van m'n "ik lust alleen geen asperges", want die smaakten achteraf juist het allerlekkerst. Nooit verwacht. Over smaak valt niet te twisten, maar een goede kok kan toch een hoop verschil maken.

We komen snel weer terug om eens a la carte te gaan, want op de net vernieuwde kaart zag ik een paar gerechten die prikkelen om te proberen. En voor de Kasteel van 't vat natuurlijk...

13. Nederlands Kolhorn

Betty en Jos

Onze eerste keer in 't Anker. Je kent het wel " van horen zeggen". Het was subliem, een verrassingsmenu plus wijn- arrangement. De bediening was heel erg prettig en deskundig. De vrouw des huizes verstrekte ruime informatie betreffende de wijn. De wijn was heerlijk en het eten was echt fantastisch. We zijn wel wat gewend, maar dit was excellent.
    Wij hebben meteen weer gereserveerd voor een volgende keer, maar dan met vrienden.
    Jos( was samen met Betty)

Ik heb pas een koffiemachine gekocht, echter, het melkopschuimen lukte niet goed, ik vertelde het aan Gepke, de eigenaresse van t Anker, en toen.... kreeg ik zomaar les van haar, hoe het dan wel moest.
    Of het gelukt is met mijn eigen apparaat?
    Dat vertel ik de volgende keer!
    ..... enne , waar krijg je nog zomaar spontaan nog een zoen na afloop?
    Dat kan alleen maar in Kolhorn, een dorp met restaurant 't Anker, zonder poeha, zonder poespas.
    En ook nog: met speciale dank aan Jorinda!

Betty

14. Nederlands Kolhorn

Gea Offringa

We waren deze keer erg benieuwd naar het verrassings menu!

Bij elk bord zaten we (10 pers.) vol verwachting te kijken wat er voor ons was neer gezet. Gelukkig werd er bij elke gang een duidelijk uitleg gegeven.

Het was erg lekker, fijn van smaak en echt verrassend! Onze complimenten! Ondanks dat er op dat moment veel gasten aanwezig waren, zag alles er zeer verzord uit.

Ga zo door!

15. Nederlands Kolhorn

12/8 voor het eerst gegeten. Locatie top. Ambiance top. Alles klopt. Eten heerlijk. Wijn kennis in huis. Gastvrouw heerlijk nuchter westfriese schat. Helemaal top. Aanrader en wij komen er snel weer terug.

16. Nederlands Kolhorn

Wij hebben hier enige weken geleden gegeten en waren niet zo enthousiast: wij gingen voor het verrassingsmenu van 34,50(!) en kregen als starter brood met boter uit de koelkast, dus niet smeerbaar. Het voorafje was pastrami met kruidenboter, los van elkaar heerlijk, als combinatie echter een gruwel! Het hoofd-gerecht was een stukje kabeljauw, helaas smakeloos, ondanks het eigenaardige groene plakje wat er bovenop lag. Het dessert was een bolletje ijs, dus niet sensationeel. 4 euro voor een glas wijn vinden we ook wel wat aan de pittige kant voor een gemiddeld restaurant!

17. Nederlands Kolhorn

Samen met mijn vriendin hier te eten geweest en echt waar in 1 woord super.

Het eten was heerlijk, drankjes werden goed vol gehouden, personeel had ook tijd voor een praatje, er werdt uitleg gegeven over de kaart en ze gaven je ook nog een stukje advies.

En dit ondanks dat het overladen vol zat. Waar je toch niet heel veel van merkte.

Top restaurant en een topteam, ga zo door!

18. Nederlands Kolhorn

Fred Bakker

19. Nederlands Kolhorn

Heel lekker en gezellig gegeten.

Leuke smaakvolle gerechten, vriendelijk personeel.

Aanrader dus.

Wij waren hier op 10 en 12 juni. We hebben tweemaal genoten van een uitstekende lunch. We konden ook een leuke bootocht maken met de restauranteigenaar als onze bootsman en gids. Alles tegen een zeer redelijke prijs.

21. Nederlands Kolhorn

berber en henry

Het was 10 jaar geleden dat wij zelf in de gelegenheid waren om Valentijns-avond uit eten te gaan.

Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening was zeer attent en Gepke is een hele spontane gastvrouw.

We kregen ook nog een bosje bloemen mee naar huis.

Al met al een hele leuke avond gehad.

Wij komen zeker terug!

Groetjes Henry en Berber, eeterij Ongder de Kukel.

Stashek Tukomski

Meerdere keren bij Natasha gegeten en gedronken; samen met mijn maat, we beleggen er onze Colhorn Conferenties.
    Natasha verzorgt ons dan vol toewijding en met verbluffende staaltjes uit haar culinaire geheimenkamer; we komen er graag, leggen een biljartje en nemen de wereld door; goed dat weinig mensen deze parel kennen, Natasha houdt wel van enige discretie.
    We hebben slechts een grote wens: het beste bier ter wereld, de Plzensky Prazdroj, zou zij in haar assortiment moeten voeren, dan is voor ons Natasha's toverpaleis volmaakt.

23. Nederlands Kolhorn

Ik heb al een aantal keren bij 't Anker gegeten. Zowel met mijn ouders als met mijn vriendin. En elke keer is het eten heerlijk, het verrassingsmenu is een echte aanrader. De keuken weet hier altijd iets heerlijks van te maken in 3 of 4 gangen.

Ook is de sfeer er erg aangenaam en kan je in een druk restaurant zitten zonder het door te hebben.

En de alerte bediening is altijd in de gelegenheid je te woord te staan.

Al met al een top tent en een aanrader voor iedereen!

24. Nederlands Kolhorn

Ik heb al een paar keer bij 't Anker gegeten.

Ik ga bijna altijd voor het verrassingsmenu en dat is met recht altijd een aangename verrassing zowel in smaak als verzorging.

Bediening is alert en erg vriendelijk niets is te veel.

Ik raad iedereen aan om er eens te gaan dineren.

Ik kom absoluut terug.

Bedankt team 't Anker!

25. Nederlands Kolhorn

Wij, mijn man en ik hebben vanavond weer heerlijk gegeten en gezeten bij 't Anker. Heerlijk verrassingsmenu. Erg vriendelijke bediening. Goed kijkend naar wensen van de gast. Je voelt je erg op je gemak. Ga het iedereen aanraden ook eens naar 't Anker te gaan. Een echte aanrader.

26. Nederlands Kolhorn

rilana van dieten

Heerlijk gegeten, verrassingsmenu is echt een aanrader, zo ook het wijn arrangement. Fantastische ambiance, en echt vriendelijke bediening.

27. Nederlands Kolhorn

Een toptent! Heerlijk eten en super gezellige accommodatie en fijne bediening, zeker een aanrader voor een gezellige avond!

28. Nederlands Kolhorn

Een super tent! Ik kom er door tijdgebrek niet zo vaak, maar het eten is altijd heerlijk, en de bediening is altijd vriendelijk.

Tot gauw.

29. Nederlands Kolhorn

Gisteravond gingen we, met z'n drieen, eten in het Anker. We bestelden eerst alledrie een droge witte wijn. De wijn was niet droog, maar ach, denk je dan.

Het ergste was dat ons eten niet warm was, niet op de borden maar de bijgerechten ook niet. Uiteraard hebben we hier een opmerking over gemaakt en alles ging terug naar de keuken.

Toen alles terug kwam, geloof het of niet....nog steeds koud, misschien 2 graden verschil, wat een schande.

We hadden geen voorafje, geen toetje, en betaalden € 98,-

Echt geen aanrader dit restaurant...

30. Nederlands Kolhorn

Wij zijn hier voor het eerst geweest, hadden goede berichten gelezen en gehoord. Helaas viel het ons een beetje tegen. Bv. het lamshaasje was door en door gaar, doodzonde, dat mag echt niet gebeuren. Hiermee verpest je het stukje vlees volledig.

We maakten hier melding van bij de serveerster, ze was het hier volledig mee eens en zag zelf ook dat het er niet goed uitzag. Ze zou er melding van maken in de keuken. Tot onze stomme verbazing bleef het hierbij want er werd niets mee/aan gedaan.

Erg jammer.